بهترین کیف پول های موبایل 2024

علی سیتی / بهترین کیف پول های موبایل 2024

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

22 آبان 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

از جمله بهترین کیف پول های موبایل 2024 می‌توان به کیف پول های تراست ولت، اکسودوس، کوینومی، زنگو، کیف پول کوین بیس، مایسلیوم، سامورایی را نام برد که هر یک دارای ویژگی‌های خاص و برای کاربران با اولویت های مختلف مناسب هستند.

چرا امنیت ارزهای دیجیتال اهمیت دارد؟

بسیاری از مبتدیان کریپتو به سادگی تمام رمز ارزهای خود را در همان صرافی که از آن خریداری کرده اند نگهداری می کنند. اگرچه این راحت ترین روش است، اما بهترین ایده نیست. با نگه داشتن رمزارز خود در صرافی، مالکیت و کنترل رمزارز خود را از دست می دهید. صرافی مالک ارزهای دیجیتال شماست و در نهایت بر آن کنترل دارد. با نگه داشتن رمزارز خود در یک صرافی به جای داشتن دارایی اساسی، شما اساساً فقط یک اکانت از صرافی در اختیار دارید، که می‌توانید ارزش آن را مشاهده و در نهایت آن را مبادله نمایید. به عبارتی دیگر در این حالت شما یک کیف پول حضانتی دارید که صرافی تمام اختیارات آن را بر عهده دارد. با این وجود اگر بنا بر هر دلایلی صرافی کلاهبرداری و یا ورشکست شود تمام دارایی های شما به خطر می‌افتد.

اما راه حل چیست؟ امن ترین روش ذخیره ارزهای خود در یک کیف پول سخت افزاری است که به عنوان استفاده از ذخیره سازی سرد نیز شناخته می شود. به راحتی می‌توانید انواع بهترین کیف پول ها سخت افزاری از جمله لجر و سیف پال و ترزور را انتخاب نمایید. اما این ولت ها رایگان نیستند و باید آن ها را خریداری نمایید.

از طرف دیگر کیف پول های نرم افزاری است که نسبت به کیف پول های سخت افزاری از امنیت کمتری برخوردار هستند زیرا بر روی دستگاه هایی با دسترسی به اینترنت نصب می شوند که خطر ویروس ها و بدافزارها را افزایش می دهد که در صورت عدم دقت کاربر می تواند امنیت کیف پول را به خطر بیندازد. اما انتخاب بهترین کیف پول های موبایل از لحاظ امنیت و کارایی می‌تواند این مشکل را برای همیشه حل نماید. تنها کافی است یکی از ایمن ترین را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب این ولت ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کیف پول های موبایلی

7 مورد از بهترین کیف پول های موبایلی 2024

کیف پول های موبایلی بسیاری وجود دارد که می‌توان بر اساس نوع ارز، کارایی و ویژگی ها هر یک را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی برترین کیف پول های موبایلی از دید کارشناسان و کاربران کریپتو و همچنین ویژگی‌های ولت خواهیم پرداخت.

1- کیف پول موبایلی Exodus 

یک دلیل بسیار ساده  که باید به سراغ کیف پول Exodus بروید این است که این ولت دارای ویژگی های امنیتی برتر است. تیم Exodus واقعاً امنیت را جدی می‌گیرد و به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد، به همین دلیل است که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های موجود بوده  و این شرکت در جامعه کریپتو بسیار مورد احترام است.

کیف پول اکسودوس  دارای یک رابط کاربری مناسب برای مبتدیان است که نظارت کارایی را در یک نگاه آسان می کند و استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان است. Exodus Mobile کلیدهای خصوصی شما را رمزگذاری می کند و آنها را به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می کند، به این معنی که داده های شما خصوصی و تحت مالکیت شخصی شما باقی می مانند. برای استفاده از کیف پول نیازی به ثبت نام KYC یا تنظیم حساب نیست.

Exodus، یکی از  بهترین کیف پول های موبایل و دارای مجموعه ای عالی از پشتیبانی ارزهای متعدد است که از بیش از 225 دارایی پشتیبانی می کند و با دو گزینه مختلف ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را مستقیماً در کیف پول مبادله کنند. کاربران می توانند دارایی های مورد علاقه خود را در کیف پول از طریق ارائه دهندگان تبادل API شخص ثالث بدون نیاز به KYC مبادله کنند. در سال 2022، Exodus همچنین کیف پول افزونه مرورگر Web3 خود را راه‌اندازی کرد که می‌توان از آن برای دسترسی به DApp‌ها در اکوسیستم‌های اتریوم، سولانا، BSC و موارد دیگر استفاده کرد.

یکی دیگر از مواردی که این کیف پول را درجه یک می کند، پشتیبانی مشتریان است. هر کسی که برای مدت طولانی در فضای کریپتو کار می‌کند می‌داند که این صنعت برای پشتیبانی خوب شناخته شده نیست و کاربران کریپتو اغلب روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها منتظر پشتیبانی هستند. تیم Exodus این کلیشه را می شکند و پشتیبانی مشتری در سطح جهانی را با زمان پاسخگویی اغلب در عرض ده دقیقه ارائه می دهد.

اکسودوس ولت

2- کیف پول کوینومی- بهترین کیف پول برای پشتیبانی آلتکوین و NFT

کوینومی یک انتخاب کیف پول فوق العاده برای آن آلت کوین کمیاب است، زیرا آنها از بیش از 125 بلاک چین و 1770 دارایی پشتیبانی می کنند و به کوینومی حق حمایت از شبکه های بیشتری را نسبت به هر کیف پول موبایل دیگری می دهند. کوینومی اولین کیف پول چند ارزی بود که در دسترس عموم قرار گرفت و در سال 2014 وارد صحنه شد.

در تمام این مدت، هرگز هیچ هک یا آسیبی در مورد کیف پول وجود نداشته است. با سابقه ای که به خوبی تثبیت شده است، کاربران می توانند از امنیت کیف پول اطمینان داشته باشند. Coinomi همچنین یکی از بزرگترین پایگاه های کاربری را دارد که میلیون ها نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند و از استفاده از این کیف پول در iOS و Android لذت می برند.

کوینومی هیچ KYC یا تایید حسابی برای شروع کار لازم ندارد و با ویژگی‌های پیشرفته حریم خصوصی و ناشناس بودن حریم خصوصی را جدی می‌گیرد، برنامه‌ای که به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ ارتباط آدرس IP، پیوند هویت، ردیابی تراکنش‌ها نداشته باشد و سرورهای کوینومی تا حد ناشناس‌سازی پیش می‌روند.به همین دلیل این ولت در گروه بهترین کیف پول های موبایلی قرار گرفته است.

کلیدهای خصوصی کیف پول رمزگذاری شده و به صورت محلی در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند و هرگز در معرض دید قرار نمی‌گیرند یا در میان سرورها یا شبکه‌ها به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. کیف پول کوینومی همچنین دارای یک صرافی داخلی است که به کاربران امکان می دهد دارایی های مورد علاقه خود را مبادله کنند.

این کیف دارای پشتیبانی داخلی Web3 DApp Browser است که به کاربران این امکان را می دهد تا با برخی از خدمات برتر DeFi بدون به خطر انداختن امنیت تعامل داشته باشند. برای طرفداران مجموعه‌های دیجیتال، کوینومی از توکن‌های ERC721 پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند کلکسیون‌ها و NFT‌های مبتنی بر اتریوم خود را ذخیره و مدیریت کنند.

این کیف پول همچنین برای هر کاربر ارز دیجیتالی که دامنه بلاک چین را در اختیار دارد عالی است، و دارای یک رابط کاربری فوق‌العاده آسان است و برای کاربران DeFi  که قصد دارند کیف پولی یک کیف پول همه‌جانبه  همراه با پشتیبانی داشته باشند مناسب خواهد بود.

کیف پول کوینومی

3- کیف پول زنگو( Zengo) – ایمن ترین کیف پول موبایل

کیف پول Zengo یک افزونه جالب است که به کاربر معمولی رمزارز اجازه می دهد از امنیت محاسباتی چند جانبه (MPC) بهره مند شوند. زنگو اولین کیف پول غیر حضانتی است که بر یک عبارت اولیه تکیه نمی کند بنابراین کاربران هرگز عبارت بازیابی خود را از دست نداده و هیچ آسیب پذیری عبارت اولیه وجود ندارد. زنگو تضمین می‌کند که کاربران به سادگی می‌توانند بازیابی کیف پول خود را انجام دهند.فایروال داخلی web3، بیومتریک کاربر و فناوری MPC با هم امنیت بی نظیری را به کیف پول Zengo می دهد.

کیف پول Zengo نه تنها امن است، بلکه بسیار راحت است، زیرا دارای یک رابط طراحی جالب  است که خرید، مبادله، فروش ارزهای فیات و برداشت به حساب بانکی شما، را به سادگی انجام می‌دهد. این یک ویژگی فوق‌العاده است زیرا کاربران این فرصت را دارند که سبدهای دیجیتال خود را بدون نیاز به استفاده از صرافی مدیریت کنند و خود را در معرض خطر شخص ثالث یا نگهبانی قرار ندهند.با این وجود طبیعی است که یکی از منحصر به فردترین و بهترین کیف پول‌ های موبایلی 2024  باشد.

توجه داشته باشید که KYC برای استفاده از کیف پول وجود ندارد، اما کاربرانی که می‌خواهند از ویژگی هایی مانند برداشت به حساب بانکی استفاده کنند، باید KYC را انجام دهند. امکان خرید و فروش کریپتو و همچنین مبادله دارایی های متقابل زنجیره ای از مستقیماً در کیف پول مزیت بزرگ کیف پول Zengo است، اما باید اشاره کنیم که این راحتی هزینه دارد. استفاده از این ولت رایگان است، اما دسترسی به ویژگی هایی مانند مبادله، خرید و فروش هزینه کمی بالاتر از استفاده از یک صرافی ارزان قیمت دارد. Zengo همچنین Zengo Pro را ارائه می‌کند، یک سرویس پولی که از یک سیستم ارثی منحصربه‌فرد برای انتقال‌های قدیمی، محافظت در برابر سرقت پیشرفته و فایروال Web3 پشتیبانی می‌کند.

کیف پول زنگو

4- کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) – بهترین برای کاربران زنجیره بایننس

کیف پول تراست ولت در سال 2018 توسط بایننس خریداری شد و در پاسخ به ایجاد کیف پول خود توسط Coinbase، آنها را به عنوان کیف پول رسمی بایننس پذیرفت. تحت حمایت و پشتیبانی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارز دیجیتال، Trust Wallet را به طور انبوه مورد استفاده قرار داد و بیش از ده میلیون کاربر در سراسر جهان با اطمینان از آن استفاده کردند.

کاربران کریپتو وقتی می‌دانند که کیف پول توسط قدرتی مانند بایننس پشتیبانی می‌شود، می‌توانند ایمان بیشتری به آن داشته باشنند در حقیقت اگر به اندازه کافی برای بایننس خوب باشد، برای کاربران  نیز به اندازه کافی خوب خواهد بود. کیف پول Trust یک کیف پول امن با کلیدهای خصوصی که به صورت محلی روی دستگاه ذخیره و رمزگذاری می شود. به این معنی که کلیدهای خصوصی از دید دیگران دور نگه داشته می شوند.

بیش از ده میلیون کاربر از این رابط کاربری آسان در Android و IOS استفاده می‌کنند. این ولت از بیش از 1 میلیون دارایی و 53 بلاک چین مختلف،پشتیبانی می کند.Trust Wallet همچنین دارای پشتیبانی عالی از NFT است که از توکن های ERC721 و ERC 1155 پشتیبانی می کند و به جرات می‌توان گفت یکی از  بهترین کیف پول های موبایل است.

این کیف پول موبایلی کاملاً منبع باز است و کاربران می‌توانند ارز دیجیتال را مستقیماً در کیف پول خریداری کنند و علاوه بر دسترسی به DEX، یک صرافی داخلی نیز وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند به‌طور فوری و یکپارچه سکه‌ها و توکن‌ها را بدون KYC مبادله کنند یا تاییدیه مورد نیاز را شناسایی کنند.

Trust Wallet همچنین مجهز به یک اسکنر کد QR است که کیف پول را برای کاربرانی که می‌خواهند از رمزنگاری خود در حال حرکت استفاده کنند و امکان ارسال و دریافت تراکنش‌های آسان‌تر را فراهم می‌کند، انتخاب خوبی است. ولت این یک بخش پرسش‌های متداول مبتنی بر دانش و پشتیبانی گسترده ارائه می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت نیاز به کمک، یک تیکت پشتیبانی ارسال کنند، اما شکایات متعددی در مورد زمان‌های پشتیبانی ضعیف وجود دارد.

کیف پول تراست

5- کیف پول کوین بیس – بهترین برای کاربران شبکه های لایه 2

کیف پول کلاسیک کوین بیس در لیست بعدی قرار دارد. این کیف پول در بین کاربران جدید و با تجربه ارزهای دیجیتال بسیار محبوب است زیرا کوین بیس یک برند معتبر و قابل اعتماد است. کاربران کریپتو با استفاده از کیف پولی که توسط شرکتی با شهرت عالی و سابقه معتبر مانند Coinbase ارائه و پشتیبانی می شود، احساس اطمینان می کنند.

این سطح از اعتماد و اطمینان در این کیف پول به خوبی جای گرفته است، زیرا این کیف پول فوق العاده ای است که هر آنچه را که از کیف پول ارائه شده توسط یکی از صرافی های پیشرو جهان می خواهید و انتظار دارید را در اختیار کاربران قرار می دهد. لازم به ذکر است که کیف پول کوین بیس و صرافی کوین بیس دو اپلیکیشن و پلتفرم مجزا هستند. در حالی که کوین بیس خود یک پلتفرم صرافی متمرکز است، کیف پول کوین بیس یک کیف پول غیر حضانتی است، مشابه سایر موارد ذکر شده در این لیست و برای هر دو IOS و Android در دسترس است.

کیف پول Coinbase از راه حل های مقیاس بندی لایه دو برای اتریوم از جمله شبکه Polygon، Optimism و Base پشتیبانی می کند. این برای کاربرانی که از استفاده از پلتفرم‌های DeFi مانند Aave، Compound Finance، Uniswap لذت می‌برند، یا کسانی که می‌خواهند NFT‌ها را در پلتفرم‌هایی مانند Open Sea ایجاد کنند، مهم است زیرا کاربران کیف پول Coinbase می‌توانند از بسیاری از هزینه‌های بالای گاز اتریوم و زمان‌های تایید طولانی چشم پوشی کنند. با استفاده از این لایه دو راه حل تعبیه شده در کیف پول.

کیف پول Coinbase  یکی از بهترین کیف پول های موبایلی موجود برای کاربرانی است که می خواهند در ایردراپ ها و ICO ها شرکت کنند، و این کیف پول از ذخیره سازی هنرهای دیجیتال، NFT های بازی و سایر موارد کلکسیونی پشتیبانی می کند که باعث جذابیت بیشتر آن می شود زیرا همه موارد را پوشش می دهد. پایه های دیفای کیف پول Coinbase برای انجام پرداخت های محلی به صورت رمزنگاری مفید است و از صدها هزار توکن، از جمله تمام توکن های ERC-20 و همه توکن های زنجیره های سازگار با EVM، مانند Avalanche C-Chain و Polygon، پشتیبانی می کند. این شامل استیبل کوین‌ها (مانند USDC و DAI) در تمام شبکه‌های پشتیبانی شده Coinbase Wallet می‌شود.

کلیدهای خصوصی کیف پول رمزگذاری شده و به صورت محلی در دستگاه کاربر ذخیره می شوند و همچنین می توان برنامه را با استفاده از بیومتریک و رمز عبور ایمن کرد.

کیف پول موبایل کوین بیس

6- کیف پول مایسلیوم Mycelium – بهترین کیف پول بیت کوین

برای بیت کوین، به دنبال کیف پول بیت کوین برتر از Mycelium نباشید. Mycelium کیف پولی است مملو از ویژگی ها است و آن را برای ساده ترین یا پیشرفته ترین کاربران بیت کوین ایده آل می کند. Mycelium دارای گزینه ای برای تنظیم کارمزد تراکنش های قابل تنظیم است، دارای پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری است که یک مزیت بزرگ برای امنیت بیشتر است و منبع باز است بنابراین می توانید به آن  اعتماد کنید.

در حالی که Mycelium تنها سال‌ها از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کرد، اخیراً پشتیبانی از اتریوم و برخی توکن‌های اصلی ERC20 را اضافه کرده‌اند، بنابراین هیچ آلت‌کوین مبهم در اینجا وجود ندارد. Mycelium دارای یک مبادله داخلی بسیار ساده و اساسی است، اگرچه پشتیبانی از DApp ندارد.

اگرچه کیف پول زیباترین رابط کاربری را ندارد، و نه بصری‌ترین و کاربرپسندترین است، اما با انواع مختلفی از حساب‌های پشتیبانی شده مانند Hierarchical Deterministic (HD)، حساب‌های آدرس تک، عملکرد بیش از حد طراحی را ارائه می‌کند. حساب‌های شناسه و حساب‌های کیف پول سخت‌افزاری، در حالی که تراکنش‌های محافظت‌شده و ایجاد دارایی‌های رمزنگاری شده را نیز ارائه می‌کنند.

7- کیف پول سامورایی – بهترین کیف پول برای حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن

کیف پول نهایی در این لیست کیف پول سامورایی نام دارد که بسیار جالب با پیشرفته ترین و باورنکردنی ترین ویژگی هایی در یک کیف پول است. کیف پول Samourai برای یک مجموعه خاص از کاربران ارزهای دیجیتال بهترین است، زیرا فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند و برای کاربران پیشرفته تر مناسب است. توسعه دهندگان این کیف پول ماموریت داشتند تا خصوصی ترین و ناشناس ترین کیف پول بیت کوین را ایجاد کنند و قطعا در این کار موفق بوده اند.

این کیف پول غیر حضانتی توسط کارشناسان امنیتی برتر در این زمینه به دلیل ویژگی های حفظ حریم خصوصی قوی خود مانند پشتیبانی از TOR و VPN، عدم استفاده مجدد از آدرس، رمزگذاری AES-256، پشتیبانی از تراکنش وجوه آفلاین و موارد دیگر مشهور است. کیف پول Samourai برای حفظ خصوصی تراکنش ها، پنهان کردن هویت کاربر و ایمن نگه داشتن بیت کوین آنها طراحی شده است.

توسعه دهندگان کیف پول همچنین راه حل های اضافی کیف پول دسکتاپ را برای تکمیل کیف پول موبایل سامورای ایجاد کرده اند و یک اکوسیستم کامل با محوریت حریم خصوصی ایجاد می کنند.

کیف پول سامورایی

انتخاب بهترین کیف پول موبایلی : نتیجه گیری

این بررسی در مورد بهترین کیف پول های موبایل 2024 موجود در بازار امروز است. این مقاله تقریباً گزینه‌هایی را برای هر نیازی که یک کاربر کیف پول تلفن همراه می‌خواهد، شامل کیف پول‌های چند ارزی یا بیت‌کوینی، کیف‌های ساده  و … را پوشش می‌دهد. با توجه به نوع ارزهای دیجیتال خود ، میزان دارایی ها و با توجه به امنیت هر یک از ولت ها یکی را انتخاب و از آن استفاده نمایید. امیدوارم این مقاله نقطه شروع خوبی برای شما داشته باشد و به شما کمک کرده باشد که در مسیر درست قرار بگیرید و بهترین ولت مناسب خود را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کیف پول های موبایل 2024"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.