کیف پول زنگو Zengo

علی سیتی / کیف پول زنگو Zengo

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

5 شهریور 1402

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول زنگو Zengo  یک کیف پول ارز دیجیتال موبایلی است. شما می توانید BTC، ETH، و بیشتر (بیش از 70 ارز دیجیتال برتر) را در یک پلتفرم ساده و زیبا خریداری و یا معامله کنید. این ولت دارای پشتیبانی بسیار خوبی برای کاربران  و از امنیت خوبی نیز برخوردار است.

کیف پول زنگو چیست؟

اگر کاربر ارز دیجیتال هستید، باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشید. اما اگر به تازگی وارد این فضا شده‌اید ممکن است  این سوال برای شما پیش آید که کیف پول رمزنگاری چیست؟ به طور خلاصه، این ولت ابزاری است که ذخیره‌سازی امنی را برای  ارزهای دیجیتال شما فراهم می‌کند. دو نوع کیف پول وجود دارد: کیف پول های داغ که متصل به  اینترنت هستند و کیف پول های سرد که دستگاه های فیزیکی آفلاین هستند. کیف پول زنگو یکی از ایمن ترین کیف پول رمزنگاری و از نوع نرم افزاری و یا داغ است.  تنها کیف پول غیر حضانتی بدون آسیب پذیری عبارت اولیه  و با بیش از 900000 کاربر و در حال رشد. کیف پول MPC پیشرو Zengo به محافظت از مشتریان شما در اولین قدم‌هایشان در Web3 (از جمله تجربه‌های DeFi، بازی، متاورس و NFT) کمک می‌کند.

کیف پول زنگو

Zengo در سال 2018 تأسیس شد و به طور ایمن ممیزی شده است، با Web3 Dapps و برندهای  مصرف کننده برتر شریک می شود تا به مشتریان راهی لذت بخش و ایمن برای تجربه Web3 – کاملاً زنجیره ای، با بازیابی حساب تضمین شده، فایروال Web3 داخلی و 24/7 ارائه دهد.

به عبارتی دیگر کیف پول Zengo یک کیف پول ارز نرم افزاری است که برای کار بر روی تلفن هوشمند شما طراحی شده است. همچنین برخی از عملکردهای دسکتاپ را ارائه می دهد و می توانید ولت خود را با استفاده از یک کد QR به برنامه های بلاک چین متصل کنید. با این حال، این در اصل یک کیف پول تلفن همراه است، بنابراین در این بخش، ما بر آنچه کیف پول رمزنگاری هنگام استفاده در تلفن هوشمند شما ارائه می دهد تمرکز خواهیم کرد.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی ارزهای رمزنگاری شده را ارسال، دریافت و ذخیره کنید، همه این ولت ها دارای لایه‌های امنیتی هستند که امنیت رمز ارزهای شما را فراهم می‌کنند. کیف پول‌های مختلف علاوه بر فرمت‌های متفاوت، با ارزها و توکن‌های متفاوتی کار می‌کنند. کیف پول زنگو سازگار با بیش از 70 نوع رمزنگاری، از جمله بیت کوین، اتریوم و پلیگون است. در این بررسی کیف پول رمزنگاری Zengo، نگاهی جامع به این شرکت و  آنچه ارائه می‌کند خواهیم داشت تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا این ولت بهترین کیف پول رمزنگاری برای شما است یا خیر.

زنگو، بهترین کیف پول رمزنگاری بدون عبارت Seed

عبارت seed یک کد دیجیتالی است که برای باز کردن یک کیف پول رمزنگاری استفاده می‌شود، که به صورت کلمات قابل خواندن کدگذاری می‌شود تا صاحب کیف بتواند آن را ذخیره کند (در حالت ایده‌آل، آفلاین، روی کاغذ نوشته شود). عبارات بازیابی شامل رشته ای از 12، 18 یا 24 کلمه تصادفی هستند و برای بازیابی کیف پول در صورت نقص سخت افزار یا نرم افزار مورد نیاز هستند.

عبارت seed بیشتر شبیه یک کلید است تا رمز عبور، زیرا به راحتی قابل تنظیم مجدد نیست. علاوه بر این، ممکن است گم یا دزدیده شود، در این صورت بازیابی کیف پول رمزنگاری برای مالک دشوار است. کیف پول زنگو  نیاز به عبارت seed را با استفاده از محاسبات چند حزبی (MPC) دور می‌زند. این شکل از امنیت به کاربرپسندتر کردن کیف پول های رمزنگاری کمک می کند. اگر کاربران عبارت اولیه یا کلید خصوصی خود را گم کنند، لازم نیست نگران از دست دادن محتویات کیف پول رمزنگاری خود باشند. در عوض، امنیت MPC Zengo از یک سیستم “اشتراک مخفی” دوگانه استفاده می کند که کلید را در چندین گره تقسیم می کند – سرورهای Zengo و دستگاه تلفن همراه شما. حتی اگر یک گره از دست برود، کیف پول قابل بازیابی است. مهمتر از آن این است که تنها توسط خود شما قابل بازیابی است.

اگرچه در سایر کیف پول‌های رمزنگاری MPC وجود دارد، اما می توان گفت این ولت امن‌ترین و جامع‌ترین کیف پول نرم افزاری است. بازیابی کلید گمشده در آن  آسان است، درحالی که سیستم احراز هویت سه عاملی (3FA) این شرکت، کیف پول رمزنگاری شما را ایمن نگه می‌دارد.

مزایا و معایب کیف پول رمزنگاری Zengo

زنگو  ویژگی هایی را ارائه می دهد که برای کاربران قدیمی ارزهای دیجیتال طراحی شده است و در عین حال همه چیز را به اندازه کافی برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال ساده نگه می دارد. در این بخش، برخی از قابل توجه ترین ویژگی های کیف پول را بررسی می کنیم.

مزایای Zengo

  • رابط کاربری ساده برای خرید، فروش و ذخیره ارزهای دیجیتال

کیف پول رمزنگاری Zengo دارای یک رابط کاربری (UI) ساده است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید بدون اینکه احساس درهم ریختگی کنید. این امکان را به شما می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده را در برنامه بخرید و بفروشید. گزینه های مختلف پرداخت یکپارچه – از جمله کارت اعتباری، کارت نقدی، انتقال بانکی و Apple Pay – تراکنش ها را راحت، ساده و ایمن می کند. این برنامه شبیه اکثر برنامه‌های دیگر گوشی‌های هوشمند است که به سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتال کمک می‌کند.

  • هیچ آسیب‌پذیری کلید خصوصی یا عبارت اولیه وجود ندارد

Zengo یک کیف پول بدون کلید است که عبارات اولیه  و در نتیجه خطرات مرتبط با آنها را از بین می برد. سیستمی که توسط امنیت MPC تسهیل می‌شود، بازیابی کیف پول و محتویات رمزنگاری آن را آسان می‌کند، شبیه به نحوه بازنشانی رمز عبور یک حساب آنلاین.

  • از چندین رمزارز و NFT پشتیبانی می کند

کیف پول زنگو با بیش از 70 دارایی رمزنگاری، از جمله ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، کوین USD و چند ضلعی سازگار است. می‌توانید برای هر رمزنگاری سازگار در اپلیکیشن Zengo کیف پول‌های جداگانه‌ای داشته باشید، که همچنین لایه‌ای از امنیت را اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد آنها را یکپارچه معامله کنید. این برنامه همچنین به شما امکان داد و ستد و ذخیره توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را می دهد. این شرکت در حال حاضر روی ادغام بلاک چین‌های بیشتری کار می‌کند که تعداد کریپتوها و NFT‌هایی را که کیف پول با آن‌ها سازگار است افزایش می‌دهد.

  • احراز هویت چند عاملی

این ولت  دارای یک سیستم احراز هویت سه عاملی (3FA) است که از تشخیص چهره برای ساده و در عین حال امن نگه داشتن بازیابی کیف پول استفاده می کند. همچنین می‌توانید چهره یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده را برای ساده‌سازی بازیابی حساب ذخیره کنید.

معایب zengo

  • عملکرد محدود یا بدون عملکرد در تعداد انگشت شماری از کشورها

شما می توانید از این کیف پول در اکثر مناطق جهان استفاده کنید. این ولت در 188 کشور موجود است. با این حال، برنامه یا عملکرد کامل آن در تعداد انگشت شماری از کشورها – مانند چین، کوبا و ایران – به دلیل مقررات محلی در دسترس نیست.

  • فایل بازیابی باید در فضای ابری ذخیره شود

با Zengo، لازم نیست نگران عبارات seed باشید، اما همچنان باید یک فایل بازیابی را به صورت ایمن ذخیره کنید. این فایل به کیف پول دسترسی فوری نمی دهد، بنابراین خطر سرقت وجود ندارد.

کیف پول ارز zengo

ثبات مالی و هزینه های کیف پول زنگو 

کیف پول ارز دیجیتال زنگو به شما امکان ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان می دهد. این شرکت ادعا می کند که همیشه این خدمات را بدون محدودیت یا هزینه به کاربران خود ارائه می دهد. با این حال، به عنوان یک کاربر Zengo، برای چندین نوع تراکنش و خدمات در برنامه، مشمول هزینه‌هایی خواهید بود. در برخی موارد، ممکن است مجبور شوید چندین کارمزد برای یک تراکنش بپردازید. به منظور تعیین هزینه های یک سرویس یا تراکنش خاص، این هزینه ها را در نظر بگیرید:

هزینه های توزیع:  تفاوت در قیمت بازار دارایی و قیمت تعیین شده توسط اپراتور.

کارمزد پردازش: درصدی از ارزش معامله که به دارایی و همچنین اپراتور سرویس معاملاتی مورد استفاده برای معامله بستگی دارد.

هزینه های اپراتورها: برای پوشش هزینه های تراکنش بین اپراتور و موسسات مالی مانند بانک ها، شرکت های کارت اعتباری و ارائه دهندگان پرداخت به اپراتور پرداخت می شود.

هزینه های شبکه: هر زمان که تراکنش در شبکه آن انجام شود به اپراتور شبکه بلاک چین (به عنوان مثال اتریوم) پرداخت می شود.

کارمزد تبدیل ارز: هنگام خرید یا فروش دارایی های رمزنگاری شده به ارز محلی خود، برای پوشش تبدیل ارز به اپراتور پرداخت می شود.

Zengo بخشی از KZen Networks Limited، یک شرکت مستقر در اسرائیل است که ماموریت آن بهبود کیف پول‌های رمزنگاری شده است. این شرکت 24 میلیون دلار از جمله 20 میلیون دلار سرمایه سری A جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران آن عبارتند از Insight Partners، Benson Oak Ventures، Samsung Next، Elron و بسیاری دیگر از نام های شناخته شده در بخش فناوری.

از زمان آغاز به کار خود در ژوئن 2018، Zengo حجم تراکنش های خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و با افزایش دامنه پیشنهادات و شبکه های سازگار خود به کار در این مسیر ادامه می دهد. به گفته اوریل اوهایون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، این شرکت همچنین قصد دارد خدمات پولی را برای تامین مالی عملیات خود معرفی کند.

علیرغم اینکه این کیف پول  یک شرکت نسبتا جوان است، به نظر می رسد که یک پایگاه مشتری قوی و یک مسیر رشد قدرتمند دارد. این نشانه ای مطلوب برای ثبات مالی و قابل اعتماد بودن شرکت در آینده قابل پیش بینی است.

قابلیت دسترسی و پشتیبانی کیف پول رمزنگاری Zengo

کیف پول زنگو در اکثر کشورهای جهان در دسترس است و هدف آن تجارت، انتقال و ذخیره دارایی های رمزنگاری یکپارچه است. برنامه کیف پول رمزنگاری Zengo در سیستم عامل های اندروید و iOS موجود است و در 188 کشور قابل دانلود است. این کیف پول  به‌عنوان یک برنامه چند ارزی با پشتیبانی از چندین زبان، تا زمانی که به تلفن هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشند، به راحتی برای افراد آن کشورها قابل دسترسی است. این کیف پول داغ همچنین از چندین گزینه پرداخت پشتیبانی می کند و در نتیجه تراکنش ها را ساده می کند.

دفتر مرکزی این شرکت در تل آویو، اسرائیل است و می‌توانید از طریق فرم تماس در وب‌سایت Zengo یا از طریق ایمیل contact@Zengo.com یا help@Zengo.com با آن تماس بگیرید. اگرچه پشتیبانی تلفنی ارائه نمی دهد، اما پشتیبانی از چت زنده و درون برنامه ای را ارائه می دهد. تیم رهبری از بازخورد مشتریان استقبال می‌کند و دسته‌های رسانه‌های اجتماعی آن را می‌توانید در وب‌سایت شرکت پیدا کنید.

دلایل انتخاب کیف پول زنگو

ما کیف پول  Zengo را بر اساس چندین معیار ارزیابی کردیم، از جمله:

امنیت و سهولت بازیابی کیف پول: سطح امنیت و سهولت استفاده را برای این محصول در نظر گرفتیم.

دسترسی آسان: ما بررسی کردیم که دسترسی و استفاده از این برنامه چقدر آسان است.

مقرون به صرفه: ما قیمت گذاری را با کیف پول های رمزنگاری مشابه مقایسه کردیم و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد Zengo را ارزیابی کردیم.

تجربه کاربر و بازخورد مشتری: ما نظرات مشتریان را در وب‌سایت‌های شخص ثالث تأیید شده ارزیابی کردیم.

ثبات و قابلیت اطمینان مالی: ما وضعیت مالی شرکت و اینکه مدل تجاری آن چقدر قابل اعتماد است را مورد بررسی قرار دادیم.

دلایل انتخاب زنگو

سوالات متداول

کیف پول  Zengo چیست؟

کیف پول رمزنگاری Zengo یک کیف پول  غیرحضانتی است که می توانید از آن برای ذخیره بیش از ۷۰ دارایی دیجیتال از جمله بیت کوین و NFT استفاده کنید. این ولت استرس  گم شدن عبارات  بازیابی و یا دزدیده شدن آن  را دور می زند. در عوض، از امنیت MPC و تشخیص چهره بیومتریک برای دسترسی بیشتر استفاده می کند.

زنگو چگونه کار می کند؟

به عنوان یک کیف پول غیرحضانتی کنترل کاملی بر محتویات کیف پول رمزنگاری Zengo دارید. 3FA آن از تأیید ایمیل، تشخیص چهره بیومتریک و یک فایل بازیابی برای ایمن سازی کیف پول مشتریان استفاده می کند. اپلیکیشن کیف پول تلفن همراه به شما امکان می‌دهد با استفاده از گزینه‌های رایج پرداخت مانند کارت‌های نقدی و اعتباری، حواله‌های بانکی و Apple Pay، دارایی‌های رمزنگاری شده را بخرید و بفروشید.

آیا زنگو ایمن است؟

کیف پول زنگو ادعا می کند که نسبت به سایر کیف پول های رمزنگاری قابل اعتمادتر است زیرا از امنیت MPC و 3FA استفاده می کند. بنابراین، کیف پول داغ موبایل آن عملا غیرقابل هک است. علاوه بر این، هیچ عبارت اولیه ای وجود ندارد که بتوان آن را به سرقت برد، که می تواند منجر به به خطر افتادن کریپتو یا NFT شما شود. از این نظر Zengo امن است. تنها زمانی که کاربر در خطر از دست دادن دارایی‌های دیجیتال خود قرار می‌گیرد، این است که فایل بازیابی کیف پول خود را که معمولاً در فضای ابری ذخیره می‌شود، اشتباه قرار دهد.

آیا زنگو کیف پول خوبی است؟

Zengo دارای بازخورد مثبت مشتری، امنیت قابل اعتماد و رابط کاربری دوستانه است. تیم سازنده این برنامه همچنین ادعا می کند که در حال کار بر روی افزایش سازگاری آن با شبکه های دیگر برای پشتیبانی از سکه ها و توکن های اضافی است. با توجه به اینکه این یک کیف پول نسبتاً جدید است که سعی دارد از یک رویکرد جدید برای امنیت (یعنی MPC) برای دسترسی بیشتر به تجارت کریپتو استفاده کند، مطمئناً ولت خوبی خواهد بود. اما تاکنون ثابت کرده است که یک کیف پول رمزنگاری خوب برای کاربران جدید و با تجربه است.

نتیجه گیری

در این مطلب از علی سیتی به بررسی کامل کیف پول زنگو پرداختیم. هدف از این کیف پول این است که تجارت کریپتو را برای کاربران جدید قابل دسترس‌تر کند و در عین حال تمام ویژگی‌هایی را که کاربران قدیمی رمزنگاری انتظار دارند و نیاز دارند حفظ کند. این ولت برنامه کیف پول داغ با حذف مشکلات و آسیب‌پذیری‌های مرتبط با عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی، پیمایش در اکوسیستم کریپتو را ساده می‌کند، در حالی که گزینه‌های پرداخت اصلی را یکپارچه می‌کند. با این حال با بهبود Zengo در حساسیت فایل بازیابی آن و چند اشکال در برنامه می‌تواند به عنوان بهترین کیف پول دیجیتال قرار گیرد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول زنگو Zengo"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.