قوانین سایت علی سیتی

ضمن تشکر از انتخاب سایت علی سیتی ، از آنجا که  هرگونه استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت علی سیتی است. تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

توجه فرمایید کلیه فعالیت ها و اقدامات بر روی سایت علی سیتی منطبق با قوانین ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد. از سوی دیگر شما نیز مکلف هستید که کلیه قوانین مذکور را رعایت نمایید. هرگونه تغییر در مفاد این سند، از طریق همین صفحه و ارسال ایمیل به شما انجام خواهد شد .و شما موظف هستید پیش از هربار استفاده از این قوانین با حضور در این صفحه آگاهی یابید. تغییرات در این قوانین و مقررات به آدرس ایمیل مشتری از طریق آدرس ایمیل info@alicityiran.ir ارسال خواهد شد. پس از ارسال ایمیل مزبور، استفاده از این سایت برابر قوانین جدید خواهد بود.

تعاریف

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.

سایت علی سیتی: این سایت به عنوان سایت ارائه دهنده‌ی خدمات خرید از سایت‌های فروشگاهی خارجی فعالیت می‌نماید. به این شکل که کاربران از هریک از سایت های خارجی محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

لینک آن را برای سایت علی سیتی ارسال می کنند. و پس از پرداخت صورتحساب ارسالی از سوی این سایت از طریق پنل کاربری خود، می توانند. به کالای مورد نظر ظرف مدت زمان و با شرایطی که در این سند تعیین شده، دست یابند.

آدرس سایت: سایت علی سیتی به آدرس www.alicityiran.ir می باشد.

محتوای سایت شامل : قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.

کاربر : هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت  شده باشد، کاربر تلقی می شود.

مشتری: هر شخصی که با اطلاعات فردی خود حساب شخصی در سایت ایجاد کرده باشد، و پس از آن به ثبت سفارش در سایت اقدام نماید.

طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است . که با هدفی غیر از تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌ نماید.

عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

خدمات سایت: منظور از خدمات اقدام به خدمات خرید کالاهای مورد درخواست کاربر، حمل آن ها از کشور خارجی و ترخیص آن از گمرک است. سایت علی سیتی در خرید کالاهای مزبور به نام خود و به حساب مشتری عمل می کند و خریدار واقعی نیست.

حساب کاربری:

ساخت حساب کاربری در سایت علی سیتی کاملا رایگان است و بدین منظور می‌بایست کاربران عزیز نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند. در صورتی که به دلیل اشتباه در درج اطلاعات از سوی کاربر و بروز هرگونه خسارتی، کاربر موظف به جبران خسارت و پرداخت تمامی هزینه‌هاست.

همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، سایت  علی سیتی هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی و مرجوعی آن ندارد.

بعضی از مواقع ممکن است سایت علی سیتی نیاز به تایید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان‌ مقتضی با درخواست این سایت جهت ارائه مدارک انجام خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز، جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است.

سایت  علی سیتی متعهد می‌شود مطابق قوانین و مقررات اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.

کاربر باید در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور کوشا باشد، چنانچه نام کاربری را فراموش کند می‌تواند به قسمت فراموشی رمز عبور رفته و با وارد کردن ایمیل خود رمز عبور خود را دریافت نماید.

کاربر می بایست آدرس پست الکترونیک و سایر اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده کاربر خواهد بود.

ثبت نام در وب سایت از طریق شماره موبایل یا ایمیل صورت می گیرد. اگر کاربر اقدام به ثبت نام از طریق شماره موبایل کند یک پیامک تاییدیه دریافت مینماید و اگر از طریق ایمیل خود اقدام به ثبت نام کند ایمیل تاییدیه دریافت خواهد کرد. در هنگام ثبت نام فقط چند مورد از اطلاعات فوق شامل نام کاربری و رمز عبور کاربر، شماره تلفن یا آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی وی ثبت خواهد شد. پس از ثبت نام کاربر می تواند در صورت تمایل سایر اطلاعات را در پروفایل خود تکمیل نماید.

توجه داشته باشید که  شماره 09374477221 تنها شماره‌‌ایی است که سایت علی سیتی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سایت علی سیتی را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید و یا به سایت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سایت علی سیتی به صورت الکترونیکی(از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

هر فرد حقیقی با داشتن حداقل 18 سال کامل می‌تواند در سایت علی سیتی حساب کاربری ایجاد نماید. افراد زیر 18 سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت استفاده نمایند.

حقوق و مسئولیت های سایت

سایت  علی سیتی ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل سایت علی سیتی نیستند و سایت هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت  علی سیتی این لینک‏ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏هایی که در آگهی‏‌های سایت علی سیتی لینک می‏‌شوند ، توسط افرادی خارج از سایت اداره می‌ شوند، بنابراین سایت نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت  علی سیتی باشد، خود برعهده خواهید داشت.

کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی و استفاده از این سایت و تمام هزینه‌های مرتبط به آن است و سایت علی سیتی مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نمی‌باشد.

سایت علی سیتی هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت،کمیت و وضعیت کالا یا سایر موارد مرتبط با کالا که به سفارش کاربر(مشتری) از طریق سایت علی سیتی خریداری می شود ، ندارد.

پیگیری و پاسخگویی نسبت به خرید شما حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ خرید مقدور می باشد و بعد از آن سایت علی سیتی هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ادعایی نخواهد داشت.

سایت علی سیتی مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.

وب سایت علی سیتی با در نظر گرفتن اهمیّت حریم خصوصی کاربران، به منظور ارائه ی خدماتی امن به آن ها اطلاعاتی را درخواست می کند. هنگامی که کاربران محترم از امکانات وب سایت نظیر عضویت، ثبت نظر، ثبت سفارش و غیره استفاده       می نمایند و یا اطلاعات خود را در وب سایت وارد می نمایند، به ما اطمینان کرده و بدینوسیله رضایت خود را از جمع آوری، ذخیره، پردازش و انتقال اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود را اعلام می نمایند. در همین راستا وب سایت علی سیتی موظف است هدف خود از جمع آوری اطلاعات کاربران، اقدامات و سیاست های امنیت اطلاعات آن ها را روشن سازد.

سایت علی سیتی همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است. کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این حالت، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده.را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است. مابه التفاوت وجه را حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، به حساب سایت علی سیتی واریز نماید.

در غیر اینصورت سایت علی سیتی حق خواهد داشت. نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، سایت علی سیتی موظف است. حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.

سایت علی سیتی مطابق قانون نظام صنفی، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از مصرف کنندگان و سایر قوانین موضوعه، به عنوان یک سایت ارائه کننده خدمات، پس از تحویل سفارشات به مشتریان محترم، مسئولیتی در قبال نحوه ارائه خدمات پس از فروش که طبق قانون از وظایف شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش می باشد، ندارد و شرکت های فوق الذکر در صورتی که در ایران موجود باشند، مطابق قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئول نصب و راه اندازی (در صورت لزوم) و پاسخگویی در قبال مشکلات فنی محصولات می باشند.

سایت علی سیتی در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

سایت علی سیتی همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

سایت علی سیتی در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

سایت علی سیتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود.

سایت علی سیتی تنها به عنوان کارگزار و نماینده‌ی مشتری در خرید کالاهای مورد درخواست از سایت های خارجی عمل می نماید. بنابراین تنها کالاهای سفارش داده شده از سوی مشتری را خریداری می کند و فروشنده‌ی آن کالاها نیست. بنابراین صحت و سلامت و تضمین ویژگی های کالا به هیچ وجه برعهده‌ سایت نیست.

به غیر از مواردی که شامل استثنا می‌شوند و در پیش فاکتور به اطلاع کاربر می‌رسند، همواره پرداخت سود و عوارض گمرکی و انجام تشریفات اداری مربوط به عهده سایت علی سیتی است و کلیه هزینه‌های مربوطه در قیمت اعلام شده در پیش فاکتور لحاظ خواهد شد.

توجه به احتمال باز شدن بسته‌ها در گمرک های ورودی و خروجی کشورها از جمله ایران، تحویل کالا در بسته‌بندی به صورت پلمپ و باز نشده را نمی‌توان تضمین کرد، هرچند این اتفاق به‌ ندرت رخ می‌دهد.

حقوق و وظایف مشتری:

اشخاص حقوقی نیز می‌توانند جهت خرید کالا در سایت علی سیتی اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند.

پس از پایان عملیات سفارش‌دهی در سایت ، امکان تغییر و یا حذف آن به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.

سایت علی سیتی، نسبت به هرگونه نقص، عیب، کمبود، تلف و یا مشکلات دیگر در کالای تحویل شده مسئولیتی نخواهد داشت.

چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به سایت علی سیتی اطلاع دهد.

در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به سایت علی سیتی اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید.

دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد ، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و سایت علی سیتی صرفا سعی می کند پیگیری هایی به صورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به سایت علی سیتی اعلام نماید، در غیر اینصورت سایت کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

کارشناسان سایت علی سیتی همواره در چارچوب اطلاعات درج شده در سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان محترم خواهند بود و از آنجایی که کارشناسان سایت اطلاعاتی فراتر از اطلاعات درج شده در سایت نداشته و ارائه نخواهند نمود، طرح هر گونه ادعایی توسط مشتریان محترم مبنی بر خرید بر اساس اطلاعات شفاهی (تلفنی) دریافت شده از کارشناسان سایت …..، فاقد هرگونه وجاهت قانونی می باشد.

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی سایت علی سیتی بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

مشتری موظف است لینک کالای مورد درخواست خود، مشخصات کالا از جمله نوع، رنگ، جنس، سایز و سایر اطلاعات را به طور دقیق، صحیح و بدون نقص وارد نماید. در صورتی که هرگونه اطلاعاتی که جهت ثبت سفارش از سوی علی سیتی در سایت مربوطه لازم باشد، غیردقیق، ناصحیح، مبهم، ناقص و یا اشتباه درج گردد، سایت علی سیتی هیچگونه  مسئولیتی را برعهده نخواهد داشت و بار مسئولیت ثبت سفارش اشتباه برعهده‌ی مشتری است و بایستی کلیه هزینه‌ها و کارمزد علی سیتی را به طور کامل پرداخت نماید.

سایت علی سیتی از قبول و پذیرش کلیه سفارشات غیرمجاز و غیرقانونی که ورود آن به داخل کشور ممنوع است امتناع می ورزد و در صورتی که پس از ثبت سفارش ، مشخص گردد کالای خریداری شده ، جزء کالاهای ممنوعه بوده ، مسئولیت قانونی آن به عهده سفارش دهنده می باشد و در برابر مراجع قانونی و ذیربط پاسخگو و موظف به جبران خسارت خواهد بود و علی سیتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

پس از ارسال صورتحساب خدمات از سوی علی سیتی برای مشتری، مشتری موظف است کلیه مبالغ مندرج در صورتحساب را بدون هیچگونه کم و کاستی پرداخت نماید. تا پیش از پرداخت مبلغ مذکور، سایت هیچ گونه تعهدی برای رزرو، سفارش، خرید و یا هرگونه اقدامی دیگری در رابطه با کالای سفارش داده شده ندارد.

تعهد سایت علی سیتی به انجام خدمات موضوع سفارش، 24 ساعت پس از ثبت سفارش آغاز می گردد.

وجه پرداختی از سوی مشتری به هیچ وجه قابل عودت نیست، مگر اینکه ظرف یک هفته به دلیل افزایش قیمت کالا، کمبود آن، مشکلات مربوط به فورس ماژور امکان خرید کالا میسر نباشد. که در این صورت ظرف مدت 3 روز از پایان یک هفته علی سیتی، مبلغ پرداختی شما را عودت خواهد داد.

مشتری حق درخواست عودت مبالغ پرداختی را نخواهد داشت، تنها در صورت درخواست مشتری و موافقت سایت علی سیتی و امکان لغو کردن خرید در سایت خارجی، مبالغ پرداختی با کسر کارمزد خرید سایت ، که در صورتحساب درج شده است ظرف یک روز کاری پس از عودت وجه توسط سایت خارجی، به مشتری عودت داده خواهد شد.

بدیهی است عودت وجه در بند قبلی در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که کالا ارسال نگردیده باشد. در صورتی که سایت علی سیتی حتی پس از قبول عودت وجه به فروشنده متوجه گردد که کالا توسط فروشنده خارجی ارسال شده است، امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است انجام عملیات لغو خرید در سایت خارجی توسط سایت علی سیتی تنها در ساعات اداری امکان پذیر است و در صورت درخواست در ساعات غیراداری، بایستی تا آغاز روزهای کاری و غیرتعطیل صبر نمایید.

در صورتی که به دلایل مربوط به فروشنده یا سایت ایشان یا اختلالات اینترنتی، کالای ناموجود، دارای موجودی ذکر شده باشد، فروشنده از ارسال امتناع نماید، یا ورشکسته شود و یا به دلایل قانونی مربوط به کشور فروشنده یا قوانین بین المللی دیگر امکان ارسال یا حمل کالا وجود نداشته باشد، تنها پس از عودت وجه توسط فروشنده، سایت علی سیتی مبالغ را با کسر کلیه کارمزد خود، عودت می‌دهد. بدیهی است در صورت عدم عودت وجه توسط فروشنده مبالغ به خریدار عودت داده نخواهد شد.

مشتری بایستی در انتخاب فروشندگان و سایت های مورد نظر دقت نماید، تحقیقات لازمه در خصوص اعتبار تجاری، وجود و یا عدم وجود آن ها، تقلبی نبودن سایت و یا محصولات اطمینان کافی حاصل نماید. سایت علی سیتی هیچگونه وظیفه‌ای جهت انجام امور مزبور ندارد و مسئولیتی از این باب بر عهده نخواهد داشت.

کالاهای مورد سفارش مشتری از زمان تحویل به نماینده‌ سایت علی سیتی در خارج از کشور ظرف مدت 3 الی 6 هفته کاری  تحویل خواهد شد.

مشتری هرگونه ملاحظه ای که در خصوص نحوه‌ بسته بندی کالا داشته باشد بایستی در قسمت توضیحات سفارش خود قید نماید، در صورتی که اعمال توضیحات مزبور توسط فروشنده امکان‌پذیر باشد، انجام می شود در غیر اینصورت در قسمت پنل کاربری اعلام می گردد که چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

در صورتی که حفظ بسته بندی اورجینال کالا برای مشتری مهم است، وی بایستی این امر را در هنگام خرید ذکر نماید.

با توجه به اینکه تخمین وزن کالا به همراه بسته بندی آن و حمل کالا در زمان سفارش امکان پذیر نیست، مابه التفاوت هزینه حمل کالا در زمان وصول به دفتر علی سیتی در تهران محاسبه و از مشتری مطالبه خواهد شد. پیش از پرداخت این مابه التفاوت، امکان تحویل کالا وجود نخواهد داشت.

وزن واقعی عبارت است از وزن کالا و جعبه ارسالی فروشنده روی ترازو و یا وزن حجمی آن در صورت بالاتر بودن. وزن حجمی به گرم به صورت حاصل‌ضرب طول×عرض×ارتفاع مکعب مستطیل فرضی دور کالا تقسیم بر 5 بدست می‌آید.

کلیه اختلافات حاصل از موضوع این سند، ابتدا بایستی از طریق مذاکره و گفتگوی دوستانه حل و فصل گردد، در صورتی که با گذشت 20 روز اختلافات حل نگردد، آن اختلاف به مرکز داوری اتاق ایران ارجاع می گردد و بایستی توسط متخصص در امور حقوقی مسلط به مسائل کسب و کارهای اینترنتی حل و فصل گردد.

سایت علی سیتی می تواند در هر زمان خدمات خود از جمله دسترسی به حساب کاربری یک کاربر را قطع نماید. در صورتی که هیچگونه سفارشی از سوی مشتری پرداخت نشده باشد، مشتری از بابت این قطع دسترسی حق هیچگونه اعتراض و مطالبه خسارت نخواهد داشت.

مشتری موظف است هنگام دریافت کالا، آن را به طور کامل بررسی نماید و در صورت وجود مشکلی در آن که ناشی از حمل و نقل و نه مشکل ذاتی باشد، از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

حریم خصوصی

سایت علی سیتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سایت علی سیتی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت علی سیتی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر و موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت علی سیتی جزئی از اموال سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت علی سیتی است. و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سایت علی سیتی محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اسکریپت‌ها وعلائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سایت علی سیتی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از مشتقات وب‏‌سایت علی سیتی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سایت علی سیتی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز ورود خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت www.alicityiran.ir  است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت یا از طریق ایمیل info@alicityiran.ir یا شماره تلفن 09374477221 یا شماره پیامک  09374477221 – 50004001228198 با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت علی سیتی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از علی سیتی ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

روشهای پرداخت

پس از ثبت سفارش توسط مشتری، سایت علی سیتی یک پیش فاکتور برای مشتری ارسال خواهد کرد.

با توجه به نوسانات قیمت ارز، در صورتی که از زمان صدور پیش فاکتور تا زمان پرداخت، قیمت تغییر یافته باشد، قیمت جدید معتبر خواهد بود.

مشتریان موظف هستند مبالغ مندرج در صورتحساب( فاکتور) را از درگاه پرداخت آنلاین موجود در سایت پرداخت نمایند.

روشهای ارسال سفارش

سایت علی سیتی از روش های مختلفی همچون پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت تیپاکس جهت ارسال سفارش استفاده می کند.

با توجه به اینکه ارسال کالا از طریق پست و یا باربری انجام می گیرد، مسئولیت سایت صرفاً تحویل سفارش به صورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و سایت علی سیتی مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل سایت علی سیتی پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

مشتری می تواند هر یک از روش های پستی مندرج در این بخش را انتخاب کند و در صورت انتخاب پست های ارزان قیمت و طولانی مدت، سایت علی سیتی به جهت هرگونه مفقودی، تلف و یا عیب و نقص کالا مسئولیت را بر عهده نخواهد داشت.

در خرید محصولات غیرفیزیکی (مثل نرم افزار، فایل صوتی، منوال و …) پس از ایجاد اکانت در سایت مورد نظر توسط کاربر، ID و رمز عبور اکانت خود را به همراه آدرس سایت برای ما ارسال نموده تا به میزان دلخواه کاربر، اعتبار اکانت ایشان را افزایش دهیم و مسئولیت دیگری از نظر قانونی متوجه این سایت نخواهد بود.

مدت زمان تحویل سفارش ها

مدت زمان تحویل کالا با توجه به نوع کالا، روز سفارش، کشور مبدا و غیره متفاوت خواهد بود. این مدت در زمان ابلاغ صورت حساب به مشتری اعلام می شود. توجه نمایید که این مدت زمان ممکن است کمتر یا بیشتر شود. با توجه به ماهیت حمل و نقل بین المللی، سایت علی سیتی در برابر این تاخیرات هیچگونه مسئولیت را برعهده نمی گیرد.

نظرات کاربران

در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سوالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده آنان می باشد.

سایت علی سیتی در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.

در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط سایت علی سیتی در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، سایت علی سیتی مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

کاربران ارسال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند. لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید. نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد. لذا تقاضا میشود از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

کاربران نمی توانند مطالبی در خصوص امور مذهبی و سیاسی در تالار گفتگو قرار دهند در صورت مشاهده عضویت کاربر باطل خواهد شد.

تبلیغات سایت

تبلیغات سایت علی سیتی در چهارچوب کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد 50 الی 55 قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد. کلیه مشتریان جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات سایت علی سیتی و همچنین آگاهی از تخفیفات و پروموشن ها اجازه ارتباط از طریق پیامک ایمیل و مرسولات کاغذی را به سایت دارند.

سایت علی سیتی محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند. از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد. اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد. و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد.

قوانین مرجوعی و گارانتی کیف پول‌های دیجیتال

گارانتی علی سیتی شامل این موارد می ‌شود:
مجموعه علی سیتی به منظور جلب رضایت مشتریان خود، می‌کوشد تا خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل ارائه دهد. لازم به ذکر است که زمان و شرایط گارانتی محصولات، با توجه به شرایط تعیین شده‌ی شرکت تولیدکننده ارائه می‌شود.
خدمات پس از فروش حضوری مجموعه، در تهران خیابان شهید بهشتی واقع است و شما می‌توانید در صورت تمایل به این آدرس مراجعه نمایید. همچین مشتریان عزیز مقیم دیگر استان‌ها جهت استفاده از گارانتی علی سیتی می‌توانند با تکمیل فرم موجود در صفحه‌ی «گارانتی محصولات»، محصول مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز به نشانی مندرج در صفحه‌ی «تماس با ما» ارسال کنند.

شرایط گارانتی محصولات

  1. چنانچه هنگام خرید محصول، کارت گارانتی به مشتری داده شده باشد، باید هنگام مراجعه یا ارسال کالا، کارت گارانتی را نیز به همراه محصول ارائه دهید.
  2. گاهی اوقات به دلیل استفاده از قطعات خارجی و پاره‌ای از مشکلات در واردات محصولات، حداقل یک الی دو ماه زمان نیاز است تا کار شما مرتفع شود.
  3. مشتریان عزیز باید در حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصولات کوشا باشند.
  4. در هنگام خرید فراموش نکنید که سلامت فیزیکی کالا و کامل بودن تمام ملحقات بسته را بررسی نمایید. همچنین صحت مشخصات مندرج و شماره سریال مندرج روی محصول را نیز کنترل کنید.
  5. گارانتی محصول در این شرایط باطل می‌گردد: مخدوش یا از بین رفتن هولوگرام محصول، اتمام گارانتی، شکستگی و ترک خوردگی و در کل صدمات فیزیکی کالا، ضربه خوردن، آتش گرفتن، نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
  6. چنانچه قطعه‌ای از محصول با سایر قطعات لوازم الکترونیکی و دستگاه‌ها سازگاری نداشت، به منزله‌ی معیوب بودن آن تلقی نمی‌شود. و پس از طی مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط کارشناسان، محصول به صاحب آن بازگردانده می‌شود.
  7. پیش از تحویل کالا به مجموعه، از اطلاعات و دارایی‌های با ارزش و مهم خود یک نسخه‌ی پشتیبان یا بک آپ بگیرید. چون علی سیتی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات و دارایی‌های از دست رفته‌‌ی شما ندارد.
  8. بعد از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان علی سیتی، اگر ثابت شود که محصول از شرایط ضمانت خارج شده است، کارت گارانتی شما باطل شده و کالا به صاحب خود بازگردانیده خواهد شد.
  9. تشخیص اینکه کالای شما مشمول گارانتی می‌شود یا خیر به عهده‌ی کارشناسان علی سیتی است.
  10. فراموش نکنید که فقط رفع ایرادات سخت افزاری مشمول ضمانت علی سیتی است. پس تمام خدمات نرم افزاری مانند بازیابی داده‌ها، ویروس زدایی، به‌روز رسانی دستگاه و نرم افزارهای مربوطه به هیچ عنوان وظیفه ی کارشناسان مجموعه نبوده است. چنانچه در مسیر تعمیر کالای شما، نیاز به انجام هریک از موارد بالا شد، تمام هزینه‌ها به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
  11. هنگام تحویل قطعه حتما به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی توجه داشته باشید. زیرا پس از تحویل آن، کارشناسان هیچ مسئولیتی در قبال موارد ابطالی که به وجود آمده است نخواهند داشت.
  12. صدمات ناشی از بسته بند‌ی‌های نادرست پستی، هنگام ارسال کالا بر عهده‌ی فرستنده است. پس سعی کنید از بسته‌بندی‌های مقاوم و با دوام کمک بگیرید.
  13. وقتی کالا را جهت خدمات پس از فروش به دفتر تحویل می‌دهید یعنی تأیید کرده اید که به اطلاعات موجود روی دستگاه نیازی ندارید و از آن‌ها نسخه‌ی پشتیبان گرفته اید.
  14. اگر کارشناسان تشخیص دهند که پورت USB دستگاه شما به علت ضربه و فشار یا حمل و نقل نا مناسب خراب شده، دیگر گارانتی شامل آن نخواهد شد و در صورت تعمیر، هزینه گرفته خواهد شد. در صورت عدم تمایل مشتری نیز کالا به همان صورتی که تحویل گرفته شده به مشتری عودت داده خواهد شد.
    تبصره: هنگامی که گفته می‌شود کالایی ضد ضربه است، به این معنی است که اگر از ارتفاع کمتر از یک متر سقوط کند، سالم خواهد ماند. پس اگر به‌جز افتادن از دست مشتری مثلا به دلیل سائیدگی و ضربه یا سقوط از ارتفاعی بیشتر از یک متر خللی در آن ایجاد شود، کالا دیگر مشمول گارانتی نخواهد بود.

شرایط استفاده از گارانتی علی سیتی

  1. مراجعه‌ی حضوری به دفتر علی سیتی یا نمایندگی‌های موجود در سراسر کشور که در صفحه‌ی «تماس با ما» درج شده است.
  2. ارسال پستی محصول به آدرس دفتر مرکزی مجموعه علی سیتی که آدرس آن در صفحه‌ی «تماس با ما» درج شده است.

مشتری گرامی خواهشمندیم در هنگام استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری حتمأ به نکات و موارد زیر توجه نمایید:

  1. کلمات بازیابی یا همان ریکاوری کدهایی که در هنگام نصب و راه اندازی کیف پول به صورت رندوم تولید می شوند، مخصوص شما بوده و تنها راه بازیابی دارایی شمامی‌باشند. پس حتما در نگهداری و امنیت آن دقت لازم را داشته باشید.
  2. خواهشمندیم از نصب هر گونه اپلیکیشن تقلبی و متفرقه جداً خودداری فرمایید و تنها، اپلیکیشن مربوط به کیف پول سخت افزاری خود را از وب سایت رسمی مربوط به همان کیف پول دانلود کنید.
  3. با توجه با حساسیت و امنیتی بودن کیف پول های سخت افزاری در صورت گارانتی دار بودن کالا تنها تعویض می شود
  4. برای استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری می بایست از وی پی ان (VPN) استفاده نمایید تا برای دارایی های درون کیف پول شما مشکلی پیش نیاید.
  5. برای عملکرد بهتر و سلامت باتری، پیشنهاد می شود که هر دو هفته یک باردستگاه‌هایی که دارای باتری هستند را از طریق کامپیوتر یا لپتاپ شارژ نمایید.
  6. فروشگاه علی سیتی، تنها فروشنده‌ی کیف پول‌های سخت افزاری می باشد و هیچگونه مسئولیتی در قبال دارایی‌های درون کیف پول شما ندارد.
  7. در صورت تمایل به گارانتی بلند مدت یک ساله می توانید با پرداخت مبلغ جداگانه ،
    پس از دریافت و راه اندازی کیف پول خود، نام محصول خریداری شده را همراه با سریال نامبر روی دستگاه به پشتیبانی سایت ارسال کنید.

شرایط مرجوعی

شماره پنل پیامکی وب سایت: 09374477221 – 50004001228198

راه های ارتباطی با ما:

تلفن:  02188530910 – 09374477221

پاسخگویی: روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18

ایمیل: info@alicityiran.ir

اینستاگرام : instagram.com/alicityiran