قوانین مرجوع و گارانتی کیف پول‌ دیجیتال

علی سیتی / قوانین مرجوع و گارانتی کیف پول‌ دیجیتال

قوانین مرجوعی و گارانتی کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال

همانطور که در مقالات مربوط به ارزهای دیجیتال ذکر کردیم استفاده از کیف پول های ارزهای دیجیتال به دلایل امنیتی به سرعت در حال افزایش است. بنابراین طبیعی است که گارانتی این کیف پول های سخت افزاری دغدغه بسیاری از افراد باشد. مجموعه علی سیتی به منظور جلب رضایت مشتریان خود، می‌کوشد تا خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل ارائه دهد. لازم به ذکر است که زمان و شرایط گارانتی و مرجوع کیف پول دیجیتال، با توجه به شرایط تعیین شده‌ی شرکت تولیدکننده ارائه می‌شود.

خدمات پس از فروش حضوری مجموعه علی سیتی، در تهران خیابان شهید بهشتی واقع است و شما می‌توانید در صورت تمایل به این آدرس مراجعه نمایید. همچین مشتریان عزیز مقیم دیگر استان‌ها جهت استفاده از گارانتی کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال می‌توانند با تکمیل فرم موجود در صفحه‌ی «گارانتی محصولات»، محصول مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز به نشانی مندرج در صفحه‌ی «تماس با ما» ارسال کنند. اکنون با ما همراه باشید تا از شرایط گارانتی و یا مرجوع کالا آگاهی پیدا نمایید.

شرایط گارانتی 

  • تشخیص اینکه کالای شما مشمول گارانتی می‌شود یا خیر به عهده‌ی کارشناسان علی سیتی است.
  • در هنگام خرید کیف پول سخت افزاری فراموش نکنید که سلامت فیزیکی کالا و کامل بودن تمام ملحقات بسته را بررسی نمایید.
  • بعد از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان علی سیتی، اگر ثابت شود که محصول از شرایط ضمانت خارج شده است، کارت گارانتی شما باطل شده و کالا به صاحب خود بازگردانیده خواهد شد.
  • گاهی اوقات به دلیل استفاده از قطعات خارجی و پاره‌ای از مشکلات در واردات محصولات، حداقل یک الی دو ماه زمان نیاز است تا خدمات گارانتی انجام شود.
  • مشتریان عزیز باید در حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصولات کوشا باشند.
  • در شرایط مخدوش یا از بین رفتن هولوگرام محصول، اتمام گارانتی، شکستگی و ترک خوردگی و در کل صدمات فیزیکی کالا، ضربه خوردن، آتش گرفتن، نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیر مجازگارانتی شامل نمی شود.
  • هنگامی که گفته می‌شود کالایی ضد ضربه است، به این معنی است که اگر از ارتفاع کمتر از یک متر سقوط کند، سالم خواهد ماند. پس اگر به‌جز افتادن از دست مشتری مثلا به دلیل سائیدگی و ضربه یا سقوط از ارتفاعی بیشتر از یک متر خللی در آن ایجاد شود، کالا دیگر مشمول گارانتی نخواهد بود.
  • فراموش نکنید که فقط رفع ایرادات سخت افزاری مشمول گارانتی است. پس تمام خدمات نرم افزاری مانند بازیابی داده‌ها، ویروس زدایی، به‌روز رسانی دستگاه و نرم افزارهای مربوطه به هیچ عنوان وظیفه ی کارشناسان مجموعه نبوده است. چنانچه در مسیر تعمیر کالای شما، نیاز به انجام هریک از موارد بالا شد، تمام هزینه‌ها به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
  • اگر کیف پول معیوب شما مشمول خدمات گارانتی شود اما کارخانه‌ی مربوطه دیگر آن را تولید نکند، بنا به تشخیص کارشناسان یک کالای دیگر متناسب با آن جایگزین خواهد شد. ضمنا اگر کالای ارائه شده قیمتی بالاتر از قبلی داشته باشد، از مشتری ما به‌التفاوت گرفته خواهد شد.
  • هنگام تحویل قطعه حتما به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی توجه داشته باشید. زیرا پس از تحویل آن، کارشناسان هیچ مسئولیتی در قبال موارد ابطالی که به وجود آمده است نخواهند داشت.
  • اگر کارشناسان تشخیص دهند که پورت USB دستگاه شما به علت ضربه و فشار یا حمل و نقل نا مناسب خراب شده، دیگر گارانتی شامل آن نخواهد شد و در صورت تعمیر، هزینه گرفته خواهد شد. در صورت عدم تمایل مشتری نیز کالا به همان صورتی که تحویل گرفته شده به مشتری عودت داده خواهد شد.

شرایط مرجوع کیف پول های ارز دیجیتال

چنانچه هنگام خرید کیف پول دیجیتال، کارت گارانتی به مشتری داده شده باشد، باید هنگام مراجعه یا ارسال کالا، کارت گارانتی را نیز به همراه محصول ارائه دهید.
چنانچه قطعه‌ای از محصول با سایر قطعات لوازم الکترونیکی و دستگاه‌ها سازگاری نداشت، به منزله‌ی معیوب بودن آن تلقی نمی‌شود. و پس از طی مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط کارشناسان، محصول به صاحب آن بازگردانده می‌شود.
پیش از مرجوع کیف پول ارز دیجیتال، از اطلاعات و دارایی‌های با ارزش و مهم خود یک نسخه‌ی پشتیبان یا بک آپ بگیرید. چون علی سیتی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات و دارایی‌های از دست رفته‌‌ی شما ندارد.
صدمات ناشی از بسته بند‌ی‌های نادرست پستی، هنگام ارسال کالا بر عهده‌ی فرستنده است. پس سعی کنید از بسته‌بندی‌های مقاوم و با دوام کمک بگیرید.
وقتی کالا را جهت خدمات پس از فروش به دفتر تحویل می‌دهید یعنی تأیید کرده اید که به اطلاعات موجود روی دستگاه نیازی ندارید و از آن‌ها نسخه‌ی پشتیبان گرفته اید.

روش استفاده از گارانتی علی سیتی

جهت استفاده از گارانتی و مرجوع کیف پول دیجیتال مراجعه‌ی حضوری به دفتر علی سیتی یا نمایندگی‌های موجود در سراسر کشور که در صفحه‌ی «تماس با ما» درج شده است.
ارسال پستی محصول به آدرس دفتر مرکزی مجموعه علی سیتی که آدرس آن در صفحه‌ی «تماس با ما» درج شده است.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.