سوالات متداول
روش خرید از آمازون و سایتهای خارجی چگونه است؟
با توجه به اینکه خرید از آمازون، ایبی و دیگر فروشگاه های خارجی در ایران بدون گیفت کارت و مستر کارت امکانپذیر نیست اگر تصمیم به خرید از سایت های خارجی گرفته اید، تنها کافی است به آدرس آن سایت مراجعه کنید و در قسمت جستجو، نام کالای خود را سرچ کنید و یا با استفاده از منوهای سایت از محصولات آن دیدن نمایید. پس از انتخاب محصول تنها کافی است لینک آن را برای ما ارسال کنید.همچنین میتوانید هزینه کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین درسایت علی سیتی محاسبه کرده و سپس کالا را به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل به شما تحویل دهیم. خرید از بهترین فروشگاه های آنلاین جهان را با ما تجربه نمایید.
آیا برای خرید از سایت حتما باید کاربر سایت باشیم؟
هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت شده باشد، کاربر تلقی می شود. همچنین کسی که با اطلاعات فردی خود حساب شخصی در سایت ایجاد کرده باشد، و پس از آن به ثبت سفارش در سایت اقدام نماید مشتری سایت است. برای خرید از سایت باید حتما مشتری سایت باشید.
چگونه در سایت علی سیتی ثبتنام کرده و محصولات را سفارش دهیم؟
برای خرید از محصولات سایت ما و یا خرید از سایت های خارجی ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری تشکیل دهید. ساخت این حساب در سایت علی سیتی کاملا رایگان است و بدین منظور با کلیک روی لینک ثبت نام ، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت وارد و ثبت نام نمایید. اگر قصد خرید از فروشگاه ما را دارید با مراجعه به وب سایت ما در منو کلیه محصولات را مشاهده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید از سایت های خارجی نیز همانطور که گفتیم پس از انتخاب محصول تنها کافی است لینک آن را برای ما ارسال کنید. پس از ثبت سفارش توسط مشتری، علی سیتی یک پیش فاکتور برای مشتری ارسال خواهد کرد.
مدت زمان رسیدن کالا به ایران چند روز است؟
کالاهای مورد سفارش مشتری پس از ثبت سفارش شما بلافاصله از سایت مورد نظر خریداری می شود. بعد از زمان تحویل به دفتر علی سیتی در استرالیا ، ظرف مدت 3 الی 6 هفته کاری تحویل خواهد شد.
درصورت فراموش کردن رمز عبور چه باید کرد؟
کاربر باید در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور کوشا باشد، چنانچه نام کاربری را فراموش کند میتواند به قسمت فراموشی رمز عبور رفته و با وارد کردن ایمیل خود رمز عبور خود را دریافت نماید.
آیا در تمام ساعات شبانهروز میتوان سفارش ثبت کرد؟
بله مشتری میتواند در تمامی ساعات شبانهروز سفارش خود را از طریق سایت علی سیتی ثبت نماید.
نحوهی ارسال کالاها به چهصورت است؟
سایت علی سیتی از روشهای مختلفی همچون پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت تیپاکس جهت ارسال سفارش استفاده می کند.
با توجه به اینکه ارسال کالا از طریق پست و یا باربری انجام می گیرد، مسئولیت سایت، صرفاً تحویل سفارش به صورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری میباشد. در این موارد کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و سایت علی سیتی مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد.
مشتری می تواند هر یک از روش های پستی مندرج در این بخش را انتخاب کند و در صورت انتخاب پست های ارزان قیمت و طولانی مدت، سایت علی سیتی به جهت هرگونه مفقودی، تلف و یا عیب و نقص کالا مسئولیت را بر عهده نخواهد داشت.
آیا میتوان کالای خود را به صورت حضوری تحویل بگیریم؟
در سایت علی سیتی ارسال کالا از طریق پست و یا باربری همچون پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت تیپاکس جهت ارسال انجام می گیرد.
چگونه هزینهی کالاهای خارجی را به ریال محاسبه کنیم؟
در فروشگاه علی سیتی سیستمی وجود دارد که قیمت کالای موردنظر شما را محاسبه نموده و هزینهی نهایی تا درب منزل شما را تخمین میزند.کافی است که در صفحهی اصلی سایت ، اسکرول کرده و پایین بیایید و قیمت کالای خود را به دلار آمریکا و همچنین وزن آن را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر کالای موردنظرتان هزینهی ارسال یا shipping داشته باشد نیز باید درج شود. سپس روی محاسبهی قیمت کلیک کرده و هزینهی نهایی را مشاهده نمایید. برای محاسبه هزینه کالای خارجی بر روی لینک فوق کلیک نمایید.
آیا پس از ثبت سفارش و هماهنگی ارسال، امکان اضافه کردن کالای جدید وجود دارد؟
بله امکان اضافه کردن کالای جدید به سفارش قبلی شما وجود دارد. فقط کافی است که با شمارههای: 09374477221 و 02188530910 تماس گرفته یا در داخل سایت با پشتیبانی سایت چت کنید و درخواست خودتان را به ایشان منتقل کنید.
روش مرجوع کردن کالاها به چه صورت است؟
وجه پرداختی از سوی مشتری به هیچوجه قابل عودت نیست، مگر اینکه ظرف یک هفته به دلیل افزایش قیمت کالا، کمبود آن، مشکلات مربوط به فورس ماژور امکان خرید کالا میسر نباشد. که دراین صورت ظرف مدت 3 روز از پایان یک هفته علی سیتی، مبلغ پرداختی شما را عودت خواهد داد.
تنها در صورت درخواست مشتری و موافقت سایت علی سیتی و امکان لغو کردن خرید در سایت خارجی، مبالغ پرداختی با کسر کارمزد خرید سایت ، که در صورتحساب درج شده است ظرف یک روز کاری پس از عودت وجه توسط سایت خارجی، به مشتری عودت داده خواهد شد.این موارد در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که محصول توسط فروشندهی کالا در آمازون، ایبی و سایر سایت های خارجی ارسال نگردیده باشد. در صورتی که سایت علی سیتی حتی پس از قبول عودت وجه به فروشنده متوجه گردد که کالا توسط فروشنده خارجی ارسال شده است، امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟
به جز نام کاربری میتوان تمامی اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
آیا میتوان کالایی را که موجود نیست سفارش دهیم؟
بله به این شکل که شما برای کالای موردنظرتان پیشسفارش انجام میدهید و سایت علی سیتی به محض موجود شدن آن کالا ، از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهد داد.
به چهصورت میتوان مبلغ سفارش را پرداخت کرد؟
پس از ثبت سفارش توسط مشتری،کارشناسان علی سیتی یک پیش فاکتور برای مشتری ارسال خواهند کرد.
با توجه به نوسانات قیمت ارز، در صورتی که از زمان صدور پیش فاکتور تا زمان پرداخت، قیمت تغییر یافته باشد، قیمت جدید معتبر خواهد بود. مشتریان موظف هستند مبالغ مندرج در صورتحساب ( فاکتور) را از درگاه پرداخت آنلاین موجود در سایت پرداخت نمایند.