بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024

علی سیتی / بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

29 دی 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024 عبارتند از: لجر نانو ایکس بهترین کیف پول سخت افزاری، لجر نانواس پلاس، بهترین ولت مقرون به صرفه، کیف پول های سیف پال s1 ,x1، بهترین ولت هیربدی و کیف پول ترزور . از میان کیف پول های نرم افزاری می‌توان به کیف پول تراست ولت بهترین برای موبایل، متامسک بهترین برای اتریوم، الکتروم بهترین کیف پول رومیزی، بلو ولت بهترین کیف پول بیت کوین موبایلی، اکسودوس بهترین کیف پول دسکتاپ، کیپ کی بهترین برای مبتدیان و کوینومی بهترین ولت چند زنجیر ای اشاره کرد.

کیف پول دیجیتال و بهترین آن برای کاربران

قبل از این که در ارتباط با بهترین کیف پول های دیجیتال 2024 با شما صحبت نماییم توضیحی بیشتر در ارتباط با کیف پول دیجیتال چیست داشته باشیم. کیف پول کریپتوکارنسی که اغلب به آن «کیف پول رمزنگاری» می گویند، یک ابزار دیجیتال یا نرم افزار کاربردی است که به افراد اجازه می دهد تا به طور ایمن ارزهای رمزنگاری شده خود را ذخیره، مدیریت و با آنها تعامل داشته باشند. کیف پول ها معمولا دارای کلید خصوصی  و عمومی  هستند که به صورت رمزنگاری شده بر روی آن ذخیره شده و شما می‌توانید با استفاده از آن ها به ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا نمایید. هر یک از کیف پول ها دارای آدرسی یکتا هستند و درست مانند حساب های بانکی هیچ یک از دو حساب بانکی دارای شماره حساب یکسانی نخواهند بود. بنابراین اگر بخواهید برای شخصی ارز ارسال کنید و یا شخصی دیگر به حساب شما مبلغی را واریز نماید می‌توانید آدرس کیف پول خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید.این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2024 با شما صحبت نماییم و مزایا و معایب هر یک را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما نیز در این حوزه فعال هستید پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین ولت دیجیتالی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

14 مورد از بهترین کیف پول‌های دیجیتال 2024

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024، از انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری را در ادامه این مطلب به تفکیک برای شما آورده ایم.

1-لجر نانو ایکس- Ledger Nano X، بهترین کیف پول سخت افزاری

یکی از بهترین و در عین حال امن‌ترین کیف پول های سخت افزاری  کیف پول لجر نانو ایکس است. این کیف پول که از تعابیر امنیتی بسیاری  استفاده کرده است خیال کاربران خود را از هرگونه هک و بدافزارها آسوده کرده است. کمپانی فرانسوی لجر با تولید این ولت خود مدعی است که سهم زیادی از بازارهای ارزهای دیجیتالی با استفاده از این ولت صورت می‌گیرد. در حال حاضر کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از این ولت هستند. Ledger nano x مانند یک فلش مموری با صفحه نمایش است که به سادگی می‌توانید آن را به کامپیوتر و موبایل شخصی خود متصل نمایید و ارزهای دیجیتال خود را مدیریت نمایید. قابلیت داشتن بلوتوث از جمله ویژگی های مثبتی است که نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. برای خرید کیف پول لجر نانو ایکس به لینک فوق مراجعه نمایید.

مزایا

  •  بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می کند
  •  ناوبری ساده تری دارد و تراکنش ها را می توان به راحتی مجاز کرد.
  • از نظر امنیت، Ledger Nano X تفاوت چندانی با اس پلاس ندارد. این ولت ها از امن ترین کیف پول های موجود در بازار هستند.
  • قابلیت بلوتوث رمزگذاری شده
  • پشتیبانی تا 100 برنامه

معایب

  • از آنجایی که Ledger Nano X ویژگی‌های بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد، به طور قابل‌توجهی گران‌تر است.

کیف پول لجر نانو ایکس ۲۰۲۲

2-  لجر نانو اس پلاس- Ledger Nano S Plus، بهترین ولت اقتصادی

پس از کیف پول لجر ایکس کمپانی ledger  یکی دیگر از ولت های  خود را روانه بازار کرد. این کیف پول نیز درست مانند مدل قبلی امنیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت‌های آن دارای قیمتی پایین‌تر نسبت به مدل X  است. رونمایی و معرفی لجر نانو اس پلاس در سال 2022 و پس از تولید کیف پول پرطرفدار ledger s  اتفاق افتاد. این محصول که در رنگ‌های متنوع تری طراحی شده است  نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. هم اکنون ledger plus  از بیش از 5500  نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند  و به صورت همزمان می‌توانید 100 اپلیکیشن را برر روی آن نصب و استفاده نمایید.  برای خرید لجر نانو اس پلاس می‌توانید به فروشگاه علی سیتی و لینک فوق مراجعه نمایید.

مزایا

  • حداکثر 100 برنامه را همزمان نصب کنید
  • خرید و فروش ارز دیجیتال به طور مستقیم از طریق برنامه Ledger Live
  • تمام تراکنش ها را با فشار دادن 2 دکمه تأیید کنید
  • سازگار با 50 کیف پول سخت افزاری دیگر

معایب

  • رایگان نیست.
  • سیستم عامل سفارشی منبع باز نیست.

لجر نانو اس

3- تراست ولت، بهترین کیف پول موبایلی

تراست ولت یکی از انواع بهترین کیف پول موبایلی است که تاکید زیادی بر امنیت و حفظ حریم خصوصی دارد. این ولت منبع باز است و به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را ذخیره کنید.به عبارتی دیگر یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024 و محبوب‌ترین کیف پول های دیجیتالی از نوع گرم، تراست ولت است. این ولت توسط کمپانی باینس خریداری شده و به عنوان کیف پول بایننس شناخته شده است. کیف پول تراست ولت، کیف پولی امن با کاربری آسان است که به سادگی می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را مدیریت نمایید. این ولت را می‌توانید بر روی انواع سیستم عامل های تلفن همراه از جمله ios  و android  نصب و استفاده نمایید.

مزایا:

  • از طیف گسترده ای از سکه ها و توکن ها پشتیبانی می کند.
  • رابط کاربری ساده و آسان.
  • مرورگر داخلی Web3.

معایب

  • متعلق به Binance است که با مشکلات نظارتی در ایالات متحده روبرو شده است.
  • منابع آموزشی در مورد سکه ها و توکن ها محدود است.

کیف پول تراست

4- کیف پول سیف پال x1

کیف پول سخت افزاری سیف پال X1، محصول جدید این کمپانی است که دارایی‌های رمزنگاری شما را به ساده‌ترین و آسان‌ترین روش ذخیره می‌کند. این ولت سازگار با موبایل است و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، BNB، اتریوم و همه توکن های ERC20 در یک کیف پول از مهم‌ترین ویژگی های آن است. این کیف پول امنیت خوبی را برای کاربران کریپتو فراهم خواهد آورد و به سادگی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

مزایا

  • ویژگی های امنیتی چندگانه برای امنیت بی نظیر کریپتو
  • مکانیسم امضای بلوتوث با سرعت بالا برای بهبود کارایی
  • صفحه کلید چند دکمه ای برای عملکرد روان تر
  • صفحه نمایش بزرگتر با تجربه مشاهده بهبود یافته

معایب

  • رایگان نیست.
  • باتری کمی ضعیف است.

کیف پول سخت افزاری safepalx1

5- کیف پول سیف پال s1، بهترین کیف پول هیربدی

یکی دیگر از انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری محبوب، کیف پول سیف پال نام دارد.  این ولت که هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری برای کاربران فراهم است به سادگی می‌تواند  ارزهای شما را مدیریت نماید. کلیدهای خصوصی safepal  به صورت عبارات بازیابی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و اختیار تمامی ارزها و مدیریت آن ها به عهده کاربر خواهد بود. امنیت این ولت در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و نوع سخت افزاری آن می‌تواند خیال شما را از هرگونه حمله هکرها آسوده سازد.  برای آشنایی و یا خرید سیف پال s1 به وب سایت و فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

SafePal انتخاب ما به عنوان بهترین کیف پول کریپتو هیبریدی است زیرا راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری آن با یکدیگر ادغام می شوند.SafePal جایگاه جالبی را اشغال می‌کند، زیرا می‌توانید تنها از راه‌حل‌های کیف پول سرد یا گرم برند استفاده کنید. این نرم افزار به صورت برنامه کیف پول یا افزونه مرورگر و به عنوان سخت افزار در قالب چندین مدل کیف پول سرد در دسترس است. به طور طبیعی، کاربرانی که هر دو را دارند، از لایه‌ای از عملکرد و انعطاف‌پذیری بیشتر بهره می‌برند.

انعطاف پذیری SafePal با پشتیبانی بیش از 15 زبان و بیش از 30000 دارایی دیجیتال در بیش از 100 بلاک چین ترکیب شده است. کیف پول‌های آن نیز دارای Web3 هستند، که به کاربران اجازه می‌دهد با dApps تعامل داشته باشند، NFT‌ها را در بازارها معامله کنند و حتی در پروژه‌های DeFi، از جمله فعالیت‌های دیگر، دست خود را امتحان کنند.

یکی از مواردی که SafePal S1، مقرون به صرفه ترین مدل این شرکت را متمایز می کند، اتکای آن به مکانیزم های امضای با شکاف هوا است که تضمین می کند تراکنش های رمزنگاری شما در برابر تهدیدات آنلاین ایمن می مانند. مکانیسم امضای با شکاف هوا به این معنی است که می‌توانید تراکنش‌های خروجی را بدون نیاز به کابل، بلوتوث یا اتصال وای‌فای امضا کنید.

مزایا

  • همگام با نرم افزار سیف پال.
  • از بیش از 30000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
  • قیمت مناسب و مقررون به صرفه

معایب

  • ادغام سخت افزار محدود به کیف پول داغ SafePal است
  • عمر باتری محدود می تواند دلیلی برای نگرانی باشد

سیف پال، بهترین کیف پول دیجیتال

6- کیف پول های سخت افزاری ترزور 

کیف پول‌های سخت افزاری ترزور با مدل های ترزور وان و همچنین ترزور تی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024 هستند. این ولت‌ها که توسط کمپانی ترزور طراحی شده است از نوع پلاستیک با کیفیت و بادوام و در رنگ های سفید و مشکی طراحی شده و از جمله ولت های ایمن هستند. ترزور قابلیت پشتیبانی از بیش از 1000 ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده و به سادگی می‌توانید با اتصال آن به وب سایت ترزور آن را مدیریت نمایید. برای مشاهده قیمت و خرید ترزور وان به فروشگاه ما  مراجعه نمایید.

مزایا

  • رابط بصری و کاربری ساده و راحت.
  •  صفحه نمایش لمسی برای مدل T.
  • امنیت خوب.

منفی

  • گران تر از سایر کیف پول های سخت افزاری با عملکرد مشابه.
  • بدون پشتیبانی از دستگاه های iOS

کیف پول ترزور وان

7- کیف پول نرم افزاری متامسک، بهترین کیف پول اتریوم

MetaMask انتخاب ما به عنوان بهترین کیف پول دیجیتال برای اتریوم است زیرا رابط کاربر پسند آن دسترسی سریع و آسان به هزاران توکن و برنامه غیرمتمرکز (dApps) در شبکه اتریوم را فراهم می کند. از جمله دیگر کیف پول های نرم افزاری و تحت وب محبوب که هم اکنون کاربران زیادی در حال استفاده از آن هستند، کیف پول متامسک نام دارد. این کیف پول که به صورت افزونه ای بر روی کروم فعال می‌شود به عنوان کیف پول رسمی اتریوم شناخته شده است که قابلیت تعامل با برنامه های غیرمتمرکز و هوشمند را نیز فراهم آورده است. البته این ولت را می‌توان بیش از یک کیف پول در نظر گرفت چرا که برای استفاده از قابلیت های بلاک چین و نصب نرم افزار تنها کافی است آن را بر روی مرورگر خود نصب نمایید و از آن استفاده کنید.

MetaMask یکی از پر استفاده ترین کیف پول های اتریوم است که بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این ممکن است به دلیل سهولت استفاده و دسترسی آن باشد: کیف پول دارای طراحی جذاب و ساده ای برای سرمایه گذاران مبتدی است که به دنبال ذخیره و ارسال ارزهای دیجیتال سازگار با اتریوم و تعامل با dApps هستند. این ولت همچنین به دلیل سازگاری با سایر راه حل های بلاک چین قابل توجه است. کاربران می توانند تقریباً هر شبکه بلاک چین را به برنامه اضافه کنند و کیف پول از شبکه های محبوب Web3 از جمله Polygon، BNB Chain و Avalanche به طور کامل پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند از کیف پول برای دسترسی به بازارهای محبوب NFT مانند OpenSea استفاده کنند و انواع کلکسیون ها را مبادله کنند.

هرکسی که از مرورگرهای Google Chrome، Microsoft Edge، Mozilla Firefox یا Brave استفاده می‌کند، می‌تواند کیف پول را به عنوان افزونه دانلود کند. همچنین می‌توانید برنامه MetaMask را در دستگاه‌های موبایل اندروید یا اپل خود دانلود کنید.

مزایا

  • طراحی رابط بصری در افزونه و برنامه مرورگر.
  • می تواند به بازارهای NFT مرتبط شود.
  • از هزاران dApp پشتیبانی می کند.

معایب

  • هزینه های خرید اتر می تواند زیاد باشد.
  • نمی توان بیت کوین را مستقیماً ذخیره کرد.

کیف پئل متامسک

8- کیف پول نرم افزاری Exodus، بهترین کیف پول دسکتاپ

کیف پول اکسودوس یک کیف پول رومیزی و موبایلی محبوب است که به دلیل طراحی کاربرپسندش شناخته شده است. این ولت از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و یک ویژگی مبادله داخلی را ارائه می دهد. Exodus یک کیف پول رمزنگاری چند دارایی ناشناس است. طبق وب سایت رسمی، این کیف پول از بیش از 100 دارایی پشتیبانی می کند و دارای نسخه دسکتاپ و موبایل است. یک رابط کاربر پسند وجود دارد که حتی برای مبتدیان نیز ساده خواهد بود.در این کیف پول به غیر از تراکنش های استاندارد، امکان تبادل کریپتو نیز وجود دارد.از آنجایی که Exodus یک کیف پول دسکتاپ است، نیازی به ثبت نام در آن نیست. کافی است نرم افزار را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. Exodus با سرورهای آنلاین همگام شده است و نیازی به تایید از کاربران ندارد.

Exodus به دلیل سرعت تراکنش ها، سهولت استفاده و عملکرد متنوع مشتری خود، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای رایانه های رومیزی است.اکسودوس که در ابتدا فقط یک کیف پول دسکتاپ بود، اکنون برنامه هایی برای iOS و اندروید دارد و همچنین با کیف پول های Trezor، یک برند محبوب کیف پول سخت افزاری، سازگار است. با این وجود، برنامه کیف پول دسکتاپ – در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک موجود است – هنوز هم پیشنهاد اصلی کیف پول است و هر دو هفته یکبار به روز می شود.

یکی از جذابیت‌های اصلی Exodus Wallet تعداد ارزهایی است که از آن پشتیبانی می‌کند: بیش از 260 ارز دیجیتال و NFT، که تعداد بیشتری از بسیاری از کیف‌پول‌های داغ دیگر است. این شامل آلتکوین های تاسیس شده، مانند اتر، لایت کوین، XRP و بیت کوین کش، و همچنین میم کوین های محبوب مانند Dogecoin و Shiba Inu می شود.

علاوه بر جذابیت بصری و رابط بصری، این کیف پول همچنین دارای تعداد فزاینده ای از برنامه ها است که عملکرد آن را متنوع می کند. اینها شامل برنامه‌هایی برای نمودارهای زنده، شرط‌بندی ارزهای دیجیتال و سپرده‌های ارز دیجیتال است.

مزایا

  • از بیش از 260 دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند.
  • سازگار با کیف پول های سخت افزاری Trezor One و Trezor T.
  • به کاربران امکان خرید بیت کوین با Apple Pay را می دهد.
  • پشتیبانی 24/7 مشتری.

معایب

  • کارمزد تراکنش های بالا در صرافی ارز دیجیتال درون کیف پول.
  • فقدان احراز هویت 2 عاملی بومی ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد.
  • بدون پشتیبانی از چند امضا.

امنیت کیف پول اکسودوس

9-کیف پول Guarda بهترین کیف پول چند پلتفرمی

کیف پول گواردا یک کیف پول چند پلتفرم همه کاره است که به دلیل رابط کاربر پسند و پشتیبانی گسترده از ارزهای دیجیتال مختلف شناخته شده است. این ولت به عنوان کیف پول نرم افزاری برای دسکتاپ، موبایل و همچنین وب در دسترس بوده و به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای خود را به سادگی مبادله کنند. گواردا یک کیف پول غیر حضانتی است و به این معنا است که تحت هیچ صرافی اداره نمی‌شود.

همچنین دارای سطح بالایی از امنیت و حفظ حریم خصوصی به عنوان یک کیف پول شخصی است که به هیچ اطلاعات شخصی در طول فرآیند راه اندازی نیاز ندارد.Guarda یک کیف پول رمزنگاری بسیار خوب است، اما فاقد ویژگی‌های برجسته است که می‌تواند جایگاه خوبی برای آن در بازار ایجاد کند. علاوه بر این، هزینه‌های خرید رمزارز از طریق صرافی یکپارچه برنامه در مقایسه با سایر کیف‌پول‌های موجود در لیست ما به‌طور قابل توجهی بالاست.

مزایا:

  • رابط کاربر پسند.
  • سازگاری بین پلتفرم.
  • طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کند.
  • اقدامات امنیتی قوی، از جمله ذخیره محلی کلیدهای خصوصی.
  • ادغام با کیف پول سخت افزاری.
  • فرآیند پشتیبان گیری و بازیابی بصری با عبارت بازیابی.

معایب:

  • گزینه های پشتیبانی مشتری محدود.
  • هزینه های بالای خرید درون برنامه ای.

10- کیف پول کوینومی، بهترین کیف پول چند زنجیره ای

کوینومی یک کیف پول نرم افزاری و یا داغ است که در سال 2014 از آن رونمایی شد. این ولت در گروه بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024 قرار دارد.Coinomi از ابتدا به عنوان ی ک کیف پول چند زنجیره ای طراحی شده است، به این معنی که یک کیف پول رمزنگاری دارای آدرس در چندین بلاک چین است و به کاربران امکان می دهد تراکنش ها را روی همه آنها ارسال و دریافت کنند. این کیف پول همچنین دارای ویژگی های امنیتی قوی، بیش از 1700 دارایی قابل مبادله است و 168 نمایش ارز فیات را ارائه می دهد – قابل خواندن به 25 زبان.

این ولت میلیون ها کاربر فعال دارد و تا کنون هرگز هک نشده است. کیف پول کوینومی هم روی رایانه و هم بر روی دستگاه های تلفن همراه در همه سیستم عامل های محبوب از جمله اندروید و ios  کاملاً کار می کند. همچنین کوینومی می تواند از پشتیبانی و بزرگترین مالکیت بیش از 125 بلاک چین و هزاران توکن برخوردار باشد.

کوینومی در هیچ یک از دسته بندی هایی که در ارزیابی کیف پول های رمزنگاری در نظر گرفتیم برتری نداشت. با این حال، ما می توانیم کیف پول را برای کسانی که به طور خاص به دنبال کیف پول چند زنجیره ای هستند توصیه کنیم.

مزایا

  • قدیمی ترین کیف پول چند زنجیره ای موجود، هرگز هک نشده است.
  • قابلیت استفاده بر روی تمامی دستگاه ها.
  • مبادله داخلی و تعداد زیادی دارایی پشتیبانی شده.

معایب

  • امنیت این کیف پول نسبت به ولت‌های سخت افزاری کمتر خواهد بود.
  • محدود بودن دسترسی به دانشنامه کوینومی برای ایرانیان.
  • احراز هویت دو مرحله ای پشتیبانی نمی شود.
  • کد کیف پول منبع بسته فاقد شفافیت است.

کیف پول کوینومی

11- الکتروم بهترین کیف پول رومیزی بیت کوین

کیف پول الکتروم که در سال 2011 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کیف پول های رمزنگاری امروزی است. همچنین یکی از معدود کیف پول‌های ارز دیجیتال باقی‌مانده است که فقط با بیت کوین معامله می‌کند، ارزی که الکتروم به طور منحصربه‌فردی برای پشتیبانی از آن تجهیز شده است. Electrum یک کیف پول بیت کوین با ثبات و بسیار امن است که به دلیل سرعت و قابلیت اطمینان آن مورد توجه کاربران زیادی در دنیا قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های بارز Electrum، امنیت بالا و امکان تولید کلیدهای خصوصی آفلاین است. با این مزیت، کاربران می‌توانند کیف پول‌های خود را در یک دستگاه کامپیوتر آفلاین تولید کرده و امضاء تراکنش‌ها را در دستگاه دیگری انجام دهند، که به افزایش امنیت اطلاعات کمک می‌کند.

همچنین، Electrum از ویژگی مهم “Deterministic Wallet” یا “کیف پول تعیین‌کننده” بهره می‌برد، که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک عبارت نرمال، هر بار آدرس‌های جدید و یکتا برای دریافت ارزها ایجاد کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به ایجاد هر بار آدرس جدید، تراکنش‌های خود را ردیابی کرده و ساده‌تر مدیریت کیف پول خود را انجام دهند. این کیف دارای انواع مختلفی از ویژگی های امنیتی قوی است، از جمله 2FA، بررسی اثبات تراکنش، و پشتیبانی کیف پول چند امضایی. علاوه بر این، کاربران می‌توانند کارمزدهای خود را بسته به مدت زمانی که مایلند برای تکمیل تراکنش صبر کنند، تنظیم کنند: کارمزد بیشتری بپردازید، و تراکنش شما سریع‌تر انجام می‌شود.

مزایا

  • راه اندازی سریع و آسان.
  • امنیت بیشتر از سایر کیف پول های داغ.
  • کارمزد معامله قابل تنظیم.
  • کیف پول ها به لطف تنظیمات سرور دچار خرابی نمی شوند.

معایب

  • بدون پشتیبانی مشتری از طریق چت، ایمیل یا تلفن.

کیف پول الکتروم

12- کیف پول بلو ولت، بهترین کیف پول بیت کوین موبایل

کیف پول بلو ولت بهترین کیف پول بیت کوین برای تلفن همراه است زیرا برنامه موبایلی غنی از ویژگی ها، رابط کاربری ساده و ادغام با شبکه لایتنینگ دارد.BlueWallet یک جایگزین عالی برای معامله‌گران بیت‌کوین است که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند نرم‌افزار پیچیده‌تر را روی رایانه‌های رومیزی خود درک کنند. این شبیه به Electrum است زیرا هر دو فقط کیف پول بیت کوین هستند، به این معنی که می توانند کاملاً بر روی نوآوری و بهبود تجربه بیت کوین در پلتفرم تمرکز کنند.

رابط کیف پول برای مبتدیان خوشایند و آسان است، اما این برنامه همچنین دارای تعدادی ویژگی اضافی است که کاربران پیشرفته تر ممکن است از آنها استقبال کنند. علاوه بر عملکردهای اساسی مانند ارسال، دریافت و ذخیره بیت کوین، BlueWallet به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های دسته ای را ارسال کنند و هزینه ها را سفارشی کنند. یکی دیگر از مزایای بزرگ این کیف پول ادغام آن با Lighting Network است، یک راه حل لایه دو که پرداخت های همتا به همتا را بسیار سریعتر از شبکه لایه یک بیت کوین انجام می دهد. در نظر گرفتن شبکه لایتنینگ به  عنوان یک بزرگراه که در بالای بلاک چین معمولی بیت کوین قرار دارد کمک می کند.

مزایا

  • طراحی مدرن با رابط کاربری در دسترس.
  • از تراکنش های زنجیره ای و لایتنینگ پشتیبانی می کند.
  • چند کیف پول ایجاد یا وارد کنید.
  • خزانه های چند امضایی برای امنیت بیشتر.

معایب

  • بدون احراز هویت دو مرحله ای
  • ابزارهای پیشرفته می توانند از آموزش های درون برنامه ای استفاده کنند.

کیف پول بلو ولت

13. کیپ کی (KeepKey)،بهترین کیف پول سرد برای مبتدیان 

کیف پول کیپ کی به دلیل قیمت مقرون به صرفه و صفحه نمایش دیجیتال خوانا، بهترین کیف پول سرد برای مبتدیان است.KeepKey با 78 دلار با ارسال رایگان، امنیت قوی و تعداد قابل توجهی از ویژگی ها را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می دهد. بزرگترین مزیت کیف پول کنترل و دید است. صفحه نمایش بزرگ آن وضوح بیشتری را به هر تراکنش می دهد، که هر یک باید به صورت دستی با استفاده از دکمه تأیید دستگاه تأیید شود.

هنگامی که صحبت از امنیت به میان می‌آید، KeepKey نیز بی‌تفاوت نیست. دارای حفاظت پین برای محافظت در برابر استفاده غیرمجاز، پشتیبانی از عبارات عبور اضافی و می تواند آدرس های کیف پول بی حد و حصر را در یک دستگاه ایجاد کند. علاوه بر این، از یک سیستم عامل سنتی استفاده نمی کند، به این معنی که ویروس ها، بدافزارها و ثبت کننده های کلید نمی توانند دستگاه را آلوده کنند.

مزایا

  • کیف پول سخت افزاری با قیمت مناسب.
  • پشتیبانی از بیش از 7200 ارز دیجیتال.
  • صفحه نمایش دستگاه از کدهای QR پشتیبانی می کند.
  • خواندن و استفاده از صفحه نمایش دیجیتال آسان است.

معایب

  • تنوع محدودی از ادغام های شخص ثالث
  • سنگین تر از رقبای با قیمت مشابه

کیف پول سخت افزای کیپ کی

14-کیف پول Crypto.com DeFi

Crypto.com به دلیل انواع ابزارهای مالی غیرمتمرکز، فرآیند نصب عالی و چارچوب امنیتی قوی، انتخاب ما برای بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است.کیف پول Crypto.com DeFi یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که سفر خود را به سمت امور مالی غیرمتمرکز شروع می کنند. کیف پول Defi به کاربران امکان کنترل کامل بر دارایی های دیجیتال و کلیدهای خصوصی خود را می دهد. آنها همچنین دارای ویژگی هایی هستند که در کیف پول های معمولی و نگهبانی موجود نیستند، از جمله مبادله ارزهای رمزنگاری شده یک به یک و ابزارهایی برای کاربران برای کسب درآمد غیرفعال از ارز دیجیتالی که دارند.

مانند سایر صرافی هایی که دارای کیف پول نگهبانی و غیر حافظ هستند، مهم است که بین این دو تفاوت قائل شویم. می‌توانید کیف پول Crypto.com DeFi را دانلود کنید و بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در پلتفرم صرافی Crypto.com برای فعالیت‌های رمزنگاری روزانه خود از آن استفاده کنید.مصرف کنندگان باید آگاه باشند که محصولات و خدمات مالی غیرمتمرکز خطرات قابل توجهی را به همراه دارند و باید با احتیاط وارد عمل شوند.

مزایا

  • کارمزد معاملاتی دلخواه و سرعت تایید را انتخاب کنید.
  • بیش از 250 سکه، از جمله BTC، ETH، CRO، ATOM، DOT و LTC.
  • با بیش از 25 ارز رمزنگاری شده سود کسب کنید.

معایب

  • اگر کلید خصوصی و عبارت بازیابی خود را گم کنید، وجوه قابل دسترسی نیست.
  • تعویض توکن داخلی دارای محدودیت های جغرافیایی است.

خرید بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری از علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2024 با شما صحبت کردیم و طبق نظر کارشناسان و کاربران این حوزه 14 ولت را به شما معرفی کردیم. توجه داشته باشید که امنیت کیف پول کریپتو شما از اهمیت بالایی برخوردار است، به خصوص زمانی که با مقادیر قابل توجهی از ارزهای دیجیتال سروکار دارید. کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor و سیف پال به طور کلی امن ترین گزینه ها برای انتخاب یک ولت هستند اطمینان حاصل کنید که تحقیقات کاملی انجام داده اید و کیف پولی را انتخاب کرده اید که با نیازها و ترجیحات خاص شما مطابقت داشته باشد. همیشه از عبارات بازیابی کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آنها را در مکانی امن نگه دارید.

برای مشاهده مشخصات و ویژگی ها و همچنین قیمت و خرید کیف پول های سخت افزاری به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی را در فروشگاه خود به نمایش گذاشته است. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و محصولات مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان محصولات است.  با عالی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کیف پول های ارز دیجیتال 2024"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.