کیف پول تراست ولت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

علی سیتی / کیف پول تراست ولت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

7 اردیبهشت 1401

نظرات

4 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول تراست ولت چیست؟ (Trust Wallet) یک کیف پول دیجیتال امن و  غیرحضانتی است که از بیش از 10 میلیون دارایی در بیش از 70 بلاک چین از جمله رمزارز پشتیبانی می کند. خرید، فروش، مبادله، انتقال و کسب ارز دیجیتال همه در یک مکان. برای مرورگرهای iOS، اندروید و دسکتاپ موجود است.

تراست ولت چیست؟

Trust Wallet یک برنامه کیف پول و افزونه مرورگر غیر حضانتی و یک کیف پول نرم افزاری است. این ولت به کاربران اجازه می دهد تا با خیال راحت ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنند و کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را در دست بگیرند. Trust Wallet همچنین از staking پشتیبانی می کند و به برنامه های غیرمتمرکز متصل می شود.

کیف پول تراست ولت که در سال 2017 راه اندازی شد و توسط بایننس در سال 2018 خریداری شد، یک کیف پول رمزنگاری محبوب در میان کاربران است. این کیف پول دیجیتال که بیش از 60 میلیون نفر از آن استفاده می کنند برای دانلود و نگهداری رایگان است. در ابتدا به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android راه اندازی شد. Trust Wallet از آن زمان پشتیبانی از مرورگرهای Chrome را گسترش داده است.

همه انواع دستگاه های پشتیبانی شده، فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز را ارائه می دهند، به این معنی که کاربران کلیدهای خصوصی خود را کنترل می کنند. هنگام تنظیم کیف پول، کلیدهای خصوصی به عنوان یک عبارت عبور 12 کلمه ای نمایش داده می شوند. Trust Wallet همچنین توسط یک پین ایمن شده است که کاربران برای دسترسی به کیف پول آن را وارد می کنند. بررسی این ولت به ما نشان داد که این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتال 2024 در دنیا  است.

این به این دلیل است که این ولت از بیش از 70 بلاک چین پشتیبانی می کند و به بیش از 4.5 میلیون ارز دیجیتال و NFT ترجمه می شود. به عنوان مثال، کاربران می توانند بیت کوین را در کنار برخی از بهترین ارزهای دیجیتال در حال ظهور ذخیره کنند. با این کیف پول کاربران می توانند به ابزارهای مختلفی دسترسی داشته باشند.

کاربران همچنین می توانند توکن ها را با کلیک یک دکمه تعویض کنند، به این معنی که نیازی به استفاده از صرافی رمزنگاری وجود ندارد. علاوه بر این، Trust Wallet برای دسترسی به وب غیرمتمرکز نیز محبوب است. این بدان معناست که کاربران می توانند به dApp هایی مانند PancakeSwap، OpenSea و Uniswap متصل شوند.

به طور کلی، Trust Wallet کاربر پسند است. این ولت یک رابط کیف پول ساده را ارائه می دهد که برای اکثر سطوح تجربه مناسب است. این ولت راهنماها و توضیحات زیادی را برای کسانی که به کمی راهنمایی نیاز دارند ارائه می دهد. از نظر اشکالات، ویژگی های امنیتی محدودی را ارائه می دهد. به غیر از پین و عبارت عبور پشتیبان، کاربران مسئول حفظ امنیت کیف پول خود هستند.

تراست ولت

ویژگی‌های تراست والت چیست؟

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول تراست والت عبارت‌اند از:

  •  دسترسی ایمن

یک کلید دسترسی خصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما اطمینان می‌دهد تنها فردی هستید که می‌توانید به دارایی‌های مالی حساس خود دسترسی داشته باشید.

  •  پشتیبانی از مالتی کوین

امروزه انواع و اقسام ارز دیجیتال در دسترس کاربران هستند و تراست والت بسیاری از آن‌ها را پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید کوین‌های مختلف، بلاک‌چین و سایر دارایی‌های دیجیتال را بخرید، بفروشید، مبادله کنید و مدیریت کامل ارزهای دیجیتال خود را به عهده بگیرید.

  • کسب سود

ممکن است برایتان سوال شده باشد که راه کسب درآمد از تراست ولت چیست ؟ این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد ارز دیجیتال خود را در قالب سپرده استیک کرده و به ازای آن سود برداشت کنند. در طول مدت سپرده، جای ارز کاربر کاملا امن است و تعداد آن کم یا زیاد نمی‌شود.

  •  صرافی کارت اعتباری

خرید ارزهای دیجیتال در بسیاری از صرافی‌ها سخت و چالش برانگیز است. این ولت با امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری این مشکل را از میان برمی‌دارد.

  •  برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)

مرورگر DApps تراست والت کسب‌وکارها و فروشندگان دیگری را به شما معرفی می‌کند که حاضرند در ازای خدمات و فروش محصولات خود، ارز دیجیتال بپذیرند.

ویژگی های trust-wallet

تراست ولت از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

اگر یک توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال معامله می‌شود، احتمالاً توسط Trust Wallet پشتیبانی می‌شود. این به این دلیل است که تراست ولت  از بسیاری از دارایی های دیجیتال در بیش از 70 شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. بررسی این کیف پول ما نشان داد که ارائه دهنده تقریباً از تمام دارایی های دیجیتال پشتیبانی می کند. این شامل هر بلاک چین قابل تصوری می شود، از بیت کوین، لایت کوین و سولانا گرفته تا پولکادوت، زنجیره هوشمند بایننس و ترون. این کیف پول دیجیتال همچنین از اتریوم پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند بهترین توکن های ERC20 را ذخیره کند.

این امر آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای ارزهای متنوع تبدیل می کند. به هر حال، سرمایه گذاران می توانند کل سبد ارزهای دیجیتال خود را زیر یک سقف ذخیره کنند.توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد، Trust Wallet از کاربران می‌خواهد که توکن‌های رمزنگاری را که می‌خواهند ذخیره کنند، به صورت دستی اضافه کنند. این معمولاً در صورتی اتفاق می‌افتد که ارز دیجیتال یک پروژه با سرمایه کوچک باشد.

علاوه بر ارزهای دیجیتال کیف پول تراست ولت از NFT نیز پشتیبانی می کند. نه از نظر فضای ذخیره سازی، اما کاربران می توانند آثار هنری NFT خود را بدون ترک رابط کیف پول مشاهده کنند. Trust Wallet از استانداردهای مختلف NFT از جمله Ethereum، Solana، Polygon، Binance Smart Chain، Tezos، Arbitrum، Optimism و Avalanche پشتیبانی می کند.

مزایا و معایب Trust Wallet

مزایا:

  • از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و NFT پشتیبانی می کند.
  • در دسترس به عنوان یک برنامه تلفن همراه یا افزونه Chrome.
  • کاملاً غیر متمرکز – کاربران کلیدهای خصوصی خود را کنترل می کنند.
  • ابزارهای سرمایه گذاری داخلی برای کسب درآمد غیرفعال.
  • به وب غیرمتمرکز متصل شوید.
  • به عنوان یکی از بهترین کیف پول های کاردانو برای استفاده در نظر گرفته می شود.
  • رایگان برای دانلود و استفاده.

 معایب:

  • عدم پشتیبانی از دسکتاپ: برخی از کاربران از اینکه این کیف پول فقط روی دستگاه‌ تلفن همراه در دسترس است ابراز تاسف می‌کنند و آرزو دارند روزی بتوانند دارایی‌های خود را روی دسکتاپ PC یا Mac مدیریت کنند.
  • رابط کاربری قدیمی: به عقیده برخی از کاربران رابط کاربری آن  نامناسب و تا حدودی قدیمی است.
  • نبود اسناد کافی: به عقیده برخی از کاربران این برنامه هیچ سندی در مورد کریپتوهای مختلف ارائه نکرده و خاطرنشان کردند که برای تحقیق در مورد کوین‌‌ها باید به منابع خارجی مراجعه کنند.
  • نقدینگی: برداشت پول از کیف پول‌ تراست والت کمی چالش برانگیز است و کاربران آرزو داشتند راهی برای ساده‌سازی این فرایند وجود داشت.

برجسته‌ترین مزیت‌های تراست والت چیست؟

  • کاربر پسند: بسیاری از کاربران این برنامه را کاربر پسند توصیف می‌کنند و حتی افرادی که تازه وارد دنیای رمزارز شده‌اند، از سادگی محیط برنامه و کارکردن با آن استقبال می‌کنند.
  • پشتیبانی از ارزهای متعدد: کاربران می‌توانند طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را در تراست والت نگهداری کنند.
  • نرم افزار رایگان: هیچ‌گونه مبلغی تحت عنوان کارمزد تراکنش عاید سازنده نرم‌افزار نمی‌شود.
  • منبع باز: کاربران با علم به اینکه برنامه منبع باز و کاملا شفاف است، امنیت بیشتری احساس می‌کنند.
  • ذخیره‌سازی محلی کلیدهای خصوصی: بسیاری از کاربران خوشحال‌اند که سیستم به‌جای ذخیره‌سازی کلید‌های خصوصی آن‌ها روی فضای ابری، آن‌ها را به‌صورت محلی ذخیره می‌کند.
  • استفاده آسان: روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال در محیط این برنامه ساده و بی‌دردسر است.
  • تراکنش‌های سریع: کاربران برنامه از سرعت پردازش تراکنش‌های آن‌ها توسط سرویس خوشحال هستند.
  • رصد کردن دارایی‌ها: این پلتفرم امکان ردیابی چندین دارایی در یک محل را برای کاربران ممکن می‌سازد.
  • دایرکتوری کریپتو: دایرکتوری DApps برای کاربران فوق‌العاده کاربردی بوده و معامله‌گران رمزارز را به یکدیگر معرفی می‌کند.

nft تراست ولت

آیا تراست ولت ایمن است؟

تا این قسمت از مقاله به‌طور کامل با این کیف پول و ویژگی‌های مهم آن آشنا شدیم و دانستیم چه تجربه کاربری روانی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تنها سوالی که شاید هنوز گوشه ذهنتان باقی مانده باشد، این است که آیا این کیف پول امن است؟ دلیل امن بودن تراست ولت چیست؟در این بخش بررسی می‌کنیم که کیف پول چقدر برای ذخیره ارزهای دیجیتال ایمن است.

  • ذخیره سازی غیر متمرکز

همانطور که قبلا ذکر شد، Trust Wallet یک کیف پول غیرحضانتی است که فضای ذخیره سازی غیرقابل نگهداری را ارائه می دهد. به نوبه خود، این بدان معناست که کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را به صورت ناشناس ذخیره کنند، بدون نیاز به ثبت حساب. این برای کاربرانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خود را خصوصی و امن نگه دارند جذاب خواهد بود.

  • پین / رمز عبور

هنگام استفاده از برنامه، به کاربران امکان تنظیم پین داده می شود. این بسیار توصیه می شود، زیرا یک لایه امنیتی اضافی به کیف پول اضافه می کند. علاوه بر این، کاربران باید در نظر داشته باشند که یک رمز عبور قفل صفحه را در دستگاه های هوشمند خود اضافه کنند. کسانی که از افزونه Trust Wallet برای Chrome استفاده می‌کنند، در عوض باید یک رمز عبور تنظیم کنند.

  • رمز عبور پشتیبان

علاوه بر پین/رمز عبور، Trust Wallet کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این در هنگام تنظیم کیف پول برای اولین بار ارائه می شود. کلیدهای خصوصی به یک کلمه عبور 12 کلمه ای تبدیل می شوند. برای دسترسی به کیف پول با عبارت عبور، 12 کلمه باید به ترتیب صحیح وارد شوند.

به این ترتیب، کاربران باید هنگام نوشتن عبارت عبور پشتیبان مراقب باشند. مهمتر از همه، این هرگز نباید به صورت آنلاین ذخیره شود. یک اشتباه رایج توسط مبتدیان این است که عبارت عبور 12 کلمه ای را در یک سند، پیش نویس ایمیل یا Google Drive ذخیره می کند. با انجام این کار، این بدان معناست که کلیدهای خصوصی به اینترنت متصل هستند و آنها را در برابر هکرها آسیب پذیر می کند.

امنیت تراست ولت

روش هایی برای ایمن تر کردن Trust Wallet

کیف پول تراست ولت به عنوان یک کیف پول غیر حضانتی مستعد تلاش برای هک و کلاهبرداری است.در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایمن ماندن هنگام استفاده از آن آورده شده است:

  1. کلاهبرداران جعل هویت ممکن است یک نماینده پشتیبانی مشتری Trust Wallet می‌شوند تا کاربران را فریب دهند تا کلیدهای خصوصی شما را بیابند. بنابراین هرگز اطلاعاتی در مورد کیف پول به صورت آنلاین به اشتراک نگذارید، به خصوص در برنامه هایی مانند تلگرام.
  2. مراقب تلاش‌های فیشینگ ایمیل باشید. اینها ایمیل های مکرری هستند که با جعل هویت Trust Wallet  توسط کلاهبرداران اجرا می شوند.
  3. از کلیک کردن روی لینک های منابع ناشناس خودداری کنید. این می تواند یک کی لاگر یا یک ویروس باشد که به طور بالقوه به هکرها امکان دسترسی به اعتبار کیف پول را می دهد.
  4. در نهایت، اگر کلیدهای خصوصی به خطر بیفتند، این احتمال وجود دارد که وجوه به کیف پول خود هکر منتقل شود. در این مورد، پشتیبانی هم نمی‌تواند کمک کند.

کاربران باید خطرات مرتبط با کیف پول‌ها را درک کنند و مطمئن شوند که بهترین شیوه‌های بالا را برای ایمن نگه داشتن وجوه خود دنبال می‌کنند.

مزایای تراست ولت

آموزش کیف پول Trust Wallet

مرحله 1: دانلود کیف پول 

به وب سایت Trust Wallet مراجعه کنید و نوع دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. برای کاربران مشتاق اندروید، Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری برای دستگاه های اندرویدی در نظر گرفته می شود.

این شامل:

  • برنامه iOS
  • برنامه اندروید
  • افزونه مرورگر کروم

برای این بررسی کیف پول نرم افزار Trust، ما از افزونه Chrome استفاده می کنیم.

مرحله 2: کیف پول جدید ایجاد کنید

سپس Trust Wallet را باز کنید و روی «ایجاد کیف پول جدید» کلیک کنید.

کسانی که به دنبال بازیابی تراست ولت هستند می توانند گزینه «وارد کردن یا بازیابی کیف پول» را انتخاب کنند.

مرحله 3: یک پین / رمز عبور ایجاد کنید

در مرحله بعد،  برای ایمن کردن کیف پول از کاربر می خواهد که یک پین یا رمز عبور ایجاد کند.کاربران برنامه افزودنی کروم به رمز عبور نیاز دارند، در حالی که کاربران برنامه یک پین تنظیم می کنند.

مرحله 4: عبارت رمز پشتیبان را یادداشت کنید

این یکی از مهمترین مراحل هنگام یادگیری نحوه استفاده از کیف پول تراست ولت است. رمز عبور 12 کلمه ای پشتیبان یا عبارات بازیابی (کلیدهای خصوصی) اکنون بر روی صفحه نمایش کاربر نمایش داده می شود.همه 12 کلمه را روی یک برگه بنویسید و مطمئن شوید که ترتیب درستی دارند که نشان داده شده است.

سپس از کاربر می خواهد 12 کلمه ای را که در صفحه قبلی نشان داده ایم را تأیید کند. روی هر کلمه به ترتیب صحیح کلیک کنید.کلمه عبور پشتیبان هرگز نباید با کسی به اشتراک گذاشته شود. همچنین نباید روی دستگاهی که به اینترنت متصل است ذخیره شود.

مرحله 5: Crypto را به Trust Wallet اضافه کنید

فرآیند راه اندازی اکنون کامل شده است. طبیعتا کیف پول در این مرحله خالی خواهد بود.

برای افزودن ارزهای دیجیتال به Trust Wallet، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. برای خرید کریپتو با کارت اعتباری روی «خرید» کلیک کنید. ارز فیات را برای پرداخت و ارز دیجیتالی را برای دریافت انتخاب کنید. سپس یک ارائه دهنده پرداخت را انتخاب کنید و فرآیندهای KYC را تکمیل کنید. رمزارز سپس به کیف پول کاربر اضافه می شود.
  2.  برای دریافت توکن‌ها از کیف پول دیگری، روی ارز دیجیتال و سپس «دریافت» کلیک کنید. سپس آدرس کیف پول را کپی کرده و کد QR را اسکن کنید. انتقال از یک کیف پول خارجی را کامل کنید.

نحوه انتقال وجه به و از کیف پول تراست والت

اکنون بیایید نحوه انتقال وجه از تراست ولت را بررسی کنیم.

ابتدا Trust Wallet را باز کنید و انتخاب کنید که کدام ارز دیجیتال منتقل شود. سپس بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید.
اکنون دو کادر را نمایش می دهد:

آدرس گیرنده: این آدرس کیف پول منحصر به فرد محل دریافت کننده است. بهتر است این را به جای تایپ کردن در آن بچسبانید.

مقدار: این تعداد توکن های رمزنگاری برای ارسال است. به یاد داشته باشید که هزینه های گاز گاز نیز باید پوشش داده شود.

پس از تایید تراکنش، وجوه را منتقل می کند. این بسته به شبکه های بلاک چین معمولاً بین 0 تا 20 دقیقه طول می کشد.

آموزش تراست ولت

نحوه خرید کریپتو در کیف پول Trust Wallet

حالا بیایید نحوه خرید ارز دیجیتال در Trust Wallet را بررسی کنیم.

  1. ابتدا بر روی دکمه «خرید» کلیک کنید. سپس، ارز فیات ترجیحی (به عنوان مثال USD) و ارز دیجیتال را برای خرید (به عنوان مثال اتریوم) انتخاب کنید.
  2.  Trust Wallet لیستی از پردازنده‌های پرداخت شریک را با نرخ ارز مربوطه نمایش می‌دهد.
  3. پس از انتخاب ارائه دهنده، این ولت کاربر را به وب سایت خود هدایت می کند. از آنجا، کاربر باید فرآیند KYC را طی کند. این به معنای ارائه اطلاعات شخصی و بارگذاری یک کپی از شناسه صادر شده توسط دولت است.
  4. پس از تکمیل پرداخت، توکن های رمزنگاری شده درپنل کاربر منعکس می شوند.

نحوه برداشت از کیف پول تراست ولت

روند برداشت ارزهای دیجیتال از کیف پول تراست ولت همان چیزی است که در بخش بالا توضیح دادیم.

  1. روی ارز دیجیتالی که می خواهید از Trust Wallet خارج کنید کلیک کنید
  2. بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید
  3. آدرس کیف پول دریافت کننده را جایگذاری کنید
  4. تعداد توکن هایی که باید برداشت شوند را مشخص کنید
  5. برداشت را تایید کنید
  6. سپس کیف پول برداشت را از طریق بلاک چین انجام می دهد.

نحوه بروزرسانی تراست ولت

به فروشگاه Google play بروید، Trust wallet up را جستجو کنید و روی update کلیک کنید. اگر می‌خواهید همه برنامه‌های خود را که نیاز به به‌روزرسانی دارند، ببینید، به فروشگاه Play بروید، روی سه خط از بالا سمت چپ (نزدیک نوار جستجو) کلیک کنید و روی «برنامه‌های من» ضربه بزنید. همه به‌روزرسانی‌ها در اینجا، در بخش «به‌روزرسانی‌ها» نشان داده می‌شوند. بر روی بروزرسانی تراست ولت کلیک نمایید.

نحوه حذف کیف پول تراست ولت

ممکن است برای شما نیز اتفاق بیفتد که به دلایل گوناگونی از جمله تغییر ولت، کناره‌گیری از این حوزه و یا پاک کردن کیف پول‌های اضافی نیاز به حذف کیف پول خود داشته باشید. انجام این کار بسیار ساده است و در زمانی کوتاه می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه مراحل این کار را برای شما شرح خواهیم داد.

  • ابتدا وارد نرم افزار  کیف پول خود شده و وارد قسمت تنظیمات در گوشه سمت راست شوید.
  • در صفحه باز شده و یا همان صفحه تنظیمات گزینه اول یعنی Wallets  را انتخاب نمایید تا تمامی کیف پول‌های فعال شما نمایش داده شود.
  •  اکنون لیستی از کیف پول‌های ساخته شده خود را مشاهده خواهید کرد.
  • در این مرحله  برای پاک کردن کیف پول مورد نظر آن را انتخاب و به سمت چپ می‌کشیم تا زمانی که تاییدیه حذف ولت برای شما نمایش داده شود.
  • اکنون با انتخاب گزینه Delete و به سادگی کیف پول شما حذف خواهد شد.

حذف تراست ولت

آیا کیف پول Trust Wallet برای همیشه حذف خواهد شد؟

همانطور که می‌دانید شبکه بلاک چین یک شبکه غیر متمرکز است که تمامی داده‌ها در آن ثبت و ذخیره می‌شود. غیرمتمرکز بودن آن به این معناست که این شبکه توسط هیچ سازمان و نهادی اداره نخواهد شد اما داده‌ها را در خود نگهداری خواهد کرد. در حقیقت می‌توان گفت در شبکه بلاک چین هیچ داده و اطلاعاتی حذف نخواهد شد و اگر اطلاعاتی در این شبکه ثبت شود برای همیشه در آن باقی خواهد ماند. پس واضح است که پاسخ این سوال خیر است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت تمامی تراکنش‌های انجام شده توسط کیف پول‌های دیجیتالی در تاریخچه بلاک‌چین ثبت و ضبط شده و قابل دسترسی خواهد بود. با این وجود نمی‌توان گفت کیف پول شما برای همیشه حذف شده است.

نحوه پشتیبانی تراست ولت

با بیش از 60 میلیون مشتری، برای Trust Wallet امکان ارائه یک تیم خدمات مشتری کامل وجود ندارد. به هر حال، اکثریت قریب به اتفاق ویژگی ها و خدمات آن بدون هزینه هستند. گفته می شود، کاربران می توانند با درخواست خود یک تیکت پشتیبانی ارسال کنند. تراست والت بیان نمی کند که چقدر طول می کشد تا پاسخ دهید، بنابراین این را در نظر داشته باشید. اگر درخواست فوق العاده فوری است، بهتر است از انجمن Trust Wallet استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد از سایر کاربران کمک بگیرید. با این حال، هرگز اطلاعات حساس را به اشتراک نگذارید،به خصوص کلیدهای خصوصی کیف پول.این ولت همچنین انبوهی از راهنماها را ارائه می دهد که متداول ترین سؤالات را پوشش می دهد. در بیشتر موارد، این باید مشکل را حل کند. شما می توانید برای رفع خطاهای رایج تراست ولت  و همچنین نحوه ارتباط با پشتیبانی  مقالات ما را مشاهده نمایید.

پشتیبانی trust wallet

سوالات متداول

آیا Trust Wallet واقعا امن است؟

Trust Walletیک کیف پول دیجیتال ایمن است، اما به عنوان یک کیف پول غیرحضانتی، کاربران مسئول حفظ امنیت کلیدهای خصوصی خود هستند.

آیا می توانم از تراست والت پول برداشت کنم؟

Trust Wallet پول سنتی را ذخیره نمی کند، اما کاربران می توانند فورا توکن های ارز دیجیتال خود را برداشت کنند.

آیا تراست ولت رایگان است؟

اکثریت قریب به اتفاق ویژگی های ارائه شده توسط Trust Wallet رایگان هستند و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های ذخیره سازی تبدیل می کند.

آیا تراست ولت به حساب بانکی شما مرتبط است؟

خیر، Trust Wallet یک کیف پول غیرحضانتی است که ارزهای دیجیتال را به صورت ناشناس ذخیره می کند.

آیا کیف پول Trust قابل هک است؟

Trust Bitcoin Wallet یک کیف پول مبتنی بر نرم افزار است، بنابراین همیشه خطر تلاش برای هک از راه دور وجود دارد.

اگر کیف پول خود را از دست بدهم چه اتفاقی می افتد؟

در هنگام ایجاد بروز مشکلاتی از جمله گم کردن و یا به سرقت رفتن تلفن همراه و یا انتقال اشتباه ارزها به کیف پولی دیگر  می‌توان آن را ریکاوری نمود.با استفاده از عبارات بازیابی ولت خود را بازیابی نمایید.

کلام آخر

در این مقاله تراست والت را به‌عنوان یک کیف پول ارز دیجیتال معرفی کردیم، در حالی که جدا از خدمات مربوط به حفظ و نگهداری ارزها، به حفظ آخرین روندهای بازار ارزهای دیجیتال بی‌نهایت کمک می‌کند. سازندگان این برنامه با پشتیبانی از dApp گرفته تا پوشش انواع بلاکچین‌های مختلف، امکان تعامل با بازار ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. کاربران می‌توانند از داخل همین کیف پول خرید خود را انجام دهند و بعدها دارایی خود را معامله کنند. همچنین می‌توانند برای خرید کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال به وب سایت علی سیتی مراجعه نمایند. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله آشنایی کافی با این کیف پول محبوب و کاربردی به دست آورده باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول تراست ولت و هر آنچه درباره آن باید بدانید"

4 پاسخ

  1. سلام من در شرکت Horizon equity سرمایه گذاری کردم شرکت ادعا می‌کنه برای من کیف پول تراست ولت افتتاح کرده و مقداری پول واریز کرده می‌خوام ببینم چطوری میتونم متوجه بشم که ادعای آنها درسته؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر باشه
      برای این چنین موارد که اعلام کردین ، بیشتر احتیاط کنین و هیچ شرکت و شخصی حق ایجاد یک کیف پول برای شخص دیگر را نداره و در نهایت کلاهبرداری انجام میشه و مراقب باشین

        1. سلام وقت شما بخیر باشه
          ممنون از شما بابت پیامتون ،خوشحالیم که راضی بودین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.