نحوه ارتباط با پشتیبانی تراست ولت

علی سیتی / نحوه ارتباط با پشتیبانی تراست ولت

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

8 آذر 1401

نظرات

5 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی تراست ولت به  وب سایت رسمی تراست ولت به لینک فوق بروید. در ادامه با یک سری سوالات مواجه خواهید شد که به چند باکس تقسیم شده‌اند. در این باکس‌ها شما باید ایمیل، موضوع و مشکلی که برایتان پیش آمده را تایپ کنید. روی گزینه submit کلیک کنید تا درخواست شما برای تیم پشتیبانی تراست ولت ارسال شود.

نحوه ارتباط با پشتیبانی تراست ولت چگونه است؟

تراست ولت چیست؟ قبلا و در مقالات پیشین در ارتباط با این موضوع به صورت مفصل صحبت کردیم.کیف پول‌های رمزنگاری، کلیدهای عمومی و خصوصی کاربران را ذخیره می‌کنند و در عین حال یک رابط کاربری آسان برای مدیریت موجودی‌های رمزنگاری ارائه خواهند داد.برخی کیف پول‌ها حتی به کاربران اجازه می‌دهند تا اقدامات خاصی را با دارایی‌های رمزنگاری خود انجام دهند، مانند خرید و فروش یا تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز. در این میان یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری برای ایرانیان trust wallet است که می‌توان با آن ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی را به سادگی انجام داد.رایگان بودن کیف پول نرم افزاری تراست ولت باعث شده تا بسیاری از کاربران به آن روی بیاورند. اما نحوه ارتباط با پشتیبانی تراست ولت به چه شکل خواهد بود؟ گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی مانند خطاهای نرم‌افزاری رخ دهد و بخاطر آن، شما بخشی از پول دیجیتال خود را از دست بدهید و یا دسترسی به آن با مشکل مواجه شود. در چنین شرایطی شما باید به پشتیبانی تراست ولت وصل شوید تا مشکلتان برطرف گردد.

برای این کار، شما نیازمند ارسال یک تیکت هستید و برای این کار، اگر در داخل ایران حضور دارید باید وی پی ان خود را روشن کنید. حال به آدرس اینترنتی support.trustwallet.com/en/support/home بروید. در ادامه با یک سری سوالات مواجه خواهید شد که به چند باکس تقسیم شده‌اند. در این باکس‌ها شما باید ایمیل، موضوع و مشکلی که برایتان پیش آمده را تایپ کنید. سپس Im not a robot را تیک بزنید و روی گزینه submit کلیک کنید تا درخواست شما برای تیم پشتیبانی تراست ولت ارسال شود. حال باید منتظر جواب از تیم ساپورت تراست ولت باشید.

کیف پول تراست

چرا کیف پول من کار نمی کند؟

برای اینکه Trust Wallet به درستی کار کند، باید اتصال اینترنت داشته باشید. داده تلفن همراه و Wi-Fi خود را خاموش/روشن کنید. در مرحله بعد، یک مرورگر وب را باز کنید تا ببینید آیا واقعاً به اینترنت متصل هستید یا خیر. در موارد نادر، ممکن است این VPN شما باشد که باعث این مشکل شده است. اما  trust wallet چقدر قابل اعتماد خواهد بود و ارتباط با پشتیبانی تراست ولت چقدر به حل مشکل کمک می‌کند؟این ولت این بسیار امن بوده و به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و از بسیاری از بلاک چین‌ها و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل است که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری شناخته می‌شود.

به محض ایجاد کیف پول اولیه خود، باید نسبت به پشتیبان گیری از آن اقدام کنید. اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که من عبارت بازیابی خود را گم کردم، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ Trust Wallet یک کیف پول کاملا غیرمتمرکز است، این بدان معنی خواهد بود که شما به ارزهای رمزنگاری شده خود دسترسی کامل دارید، اما همچنین مسئولیت امنیت آنها را نیز به عهده خواهید داشت و تمام موجودی‌های ارز دیجیتال شما در عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای رمزگذاری شده است. بازیابی کیف پول تراست ولت گاهی اوقات بسیار راحت خواهد بود؛ اما اگر به دلیل عدم انجام مسدولیت‌های شما از بین برود، احتمال بازیابی بسیار پایین است.

چرا به ارتباط با پشتیبانی تراست ولت نیاز دارید؟

این کیف پول در واقع سکه‌های فیزیکی شما را نگه نمی‌دارد. در عوض، یک کیف پول تراست ولت است که کلید سکه‌های شما را که در شبکه‌های بلاک چین عمومی ذخیره می‌شوند، نگه خواهد داشت. شما برای انجام تراکنش‌های مختلف، باید آدرس خود را از طریق یک کلید خصوصی که در مجموعه ای از کدهای خاص ارائه می‌شود، تأیید کنید. سرعت و امنیت اغلب به نوع کیف پولی که دارید بستگی دارد.

 

برای امنیت بیشتر، کیف پول‌های چند امضایی را در نظر بگیرید

کیف پول‌های چند امضایی یا چند علامتی کیف پول‌هایی هستند که برای مجاز کردن تراکنش‌ها به دو یا چند امضای کلید خصوصی نیاز دارند. به عنوان مثال، اگر یک کاربر یک کلید را گم کند، همچنان دو کلید دیگر وجود خواهد داشت که می‌توانند تراکنش‌ها را امضا کنند. کیف پول‌های چند امضایی می‌توانند از سوء استفاده از وجوه و کلاهبرداری جلوگیری کنند که همین موضوع آنها را گزینه خوبی برای صندوق‌های تامینی، صرافی‌ها و شرکت‌ها تبدیل می‌کند. از آنجایی که هر فرد مجاز دارای یک کلید خواهد بود و امضاء به اکثر کلیدها نیاز دارد، انجام معاملات غیرمجاز برای هر فردی غیرممکن می‌شود. به یاد داشته باشید چنانچه از کیف پول خود به خوبی محافظت کنید، احتیاج کمتری به ارتباط با پشتیبانی تراست ولت خواهید داشت.

نگهداری ارزها در کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری دیجیتال یک دستگاه خارجی (معمولا یک دستگاه USB یا بلوتوث) است که کلیدهای شما را ذخیره می‌کند. فقط با فشار دادن یک دکمه فیزیکی روی دستگاه (که عوامل مخرب نمی توانند آن را کنترل کنند) می‌توانید تراکنش را امضا کنید. انواع کیف پول لجر از نوع سخت افزاری هستند که می‌توانید برای امنیت بیشتر و یا در کنار تراست ولت خود از آن استفاده نمایید.

برای هر دارایی رمزنگاری که نیازی به دسترسی فوری به آن ندارید، بهترین روش ذخیره آنها به صورت آفلاین در یک کیف است. با این حال، کاربران باید توجه داشته باشند که این بدان معناست که امنیت دارایی‌های شما کاملاً با مسئولیت شما خواهد بود و شاید ارتباط با پشتیبانی تراست ولت نیز قادر به حل مشکل شما نباشد، زیرا پشتیبانی کیف پول تراست ولت اغلب مشکلاتی که از جانب خود شما رخ داده باشند را برعهده نمی‌گیرد.

نکته: برای افزایش امنیت، کلیدهای عمومی و خصوصی خود را جدا کنید، آنها را آفلاین نگه دارید و کیف پول فیزیکی خود را در یک صندوق امانات ذخیره کنید. یک نسخه پشتیبان رمزگذاری شده از اطلاعات خاص مرتبط با کیف پول شما می‌تواند در دستگاه‌های واجد شرایط ذخیره شود. کلید خصوصی با آدرس کیف پول تراست ولت مرتبط است و با هم می‌توان از آنها برای اجازه انتقال دارایی‌های دیجیتال استفاده کرد. شما تنها مسئول حفظ و امنیت کلید خصوصی و هر عبارت یادمانی عبارت مخفی مرتبط با کیف پول خود هستید و به گفته پشتیبانی trust wallet باید آدرس کیف پول، عبارت مخفی و اطلاعات دسترسی به کلید خصوصی را ایمن نگه دارید.

بسیار مهم است که از کلیدهای خصوصی، عبارات پشتیبان یا رمزهای عبور خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. عدم انجام این کار ممکن است منجر به از دست دادن کنترل دارایی‌های دیجیتال مرتبط با کیف پول شما شود. به یاد داشته باشید در صورتی که به هر دلیلی نتوانید به کیف پول تراست ولت خود دسترسی داشته باشید، از جمله عدم ایمن نگه داشتن آدرس کیف پول، عبارت مخفی و اطلاعات کلید خصوصی، بدون محدودیت، معمولا مسئولیتی بر عهده پشتیبانی کیف پول تراست ولت نخواهد بود.3

کیف پول سخت افزاری

خرید و پشتیبانی انواع کیف پول های دیجیتالی با علی سیتی

به دلیل غیرمتمرکز بودن ارز دیجیتال، امکان انتقال اشتباه ارز وجود دارد و برخلاف بانکداری سنتی، هویت کامل افراد در حین انتقال نمایش داده نخواهدشد. به همین دلیل گاهی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد و به واسطه آن افراد به ارتباط با پشتیبانی تراست ولت نیاز پیدا کنند. در این مطلب سعی کردیم نحوه ارتباط گیری با تیم ساپورت تراست ولت را به شما عزیزان آموزش دهیم که امیدواریم برایتان مفید واقع شده‌ باشد. اما پیشنهاد ما همواره استفاده از انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است. این نوع کیف پول‌ها معمولا دارای امنیتی بیشتر نسبت به سایر ولت های دیجیتالی هستند و به همین خاطر بهترین انتخاب برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شما هستند. برای مشاهده انواع این کیف پول‌ها می‌توانید به فروشگاه آنلاین علی سیتی و لینک فوق مراجعه نمایید و تنها با چند کلیک سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، پشتیبانی رایگان مجموعه علی سیتی و ضمانت اصالت کالاست. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "نحوه ارتباط با پشتیبانی تراست ولت"

5 پاسخ

  1. خطای کیف پول من Sorry, you have been blocked
    You are unable to access trustwallet.com
    Cloudflare Ray ID: 7fefe7443bfcbb7a
    Your IP: 109.108.186.106

    1. سلام وقت بخیر
      برای استفاده از کیف پول تراست ولت نیازی به وصل شدن به سایت رسمی تراست ولت نیست و این خطا برای آی پی های ایران است

  2. سلام و خسته نباشید قربان من تراست ولت رو نصب کردم و بدون این ک اون 12عدد جمله رو یاداشت کنم یا بدون اینکه پسورد بزنم مستفیم skip رو زدم و رفتم داخل کیف پول و من الان نمیتونم مقدار ارزی ک در کیف پول دارم رو انتقال بدم اگر امکانش باشه و بدونید چطوری میتونم حلش کنم بهم بگین باتشکر🙏

    1. سلام وقت شما بخیر باشه
      اولین کاری که شما باید انجام بدین دستیابی به کلمات ریکاوری خودتون رو کیف پول تراست ولت هست ، کافیه برین داخل تنظیمات ولت قسمت ولت خودتون رو انتخاب کنین کنارش سه نقطه داره ، بعد گزینه manual رو بزنین و کلمات ریکاوری دستگاه برای شما نمایش داده میشه ، و اصلا اسکرین شات و یا عکس از روی کلمات نگیرین و تنها بر روی برگه یادداشت کنین و در جای امن قرار بدین که شخصی به ان دسترسی نداشته باشه.
      برای نحوه انتقال ارز هم باید با پشتیبانی صرافی مدنظر خودتون ارتباط بگیرین و شمارا راهنمایی کنند.

  3. من یه مشکل دیگ هم دارم ک این متن رو برام میفرسته
    This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.