بررسی ارورها و خطاهای رایج کیف پول تراست ولت و روش رفع آن ها

علی سیتی / بررسی ارورها و خطاهای رایج کیف پول تراست ولت و روش رفع آن ها

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

18 شهریور 1402

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول‌های دیجیتال در دنیای امروز جزء ابزارهای مهم برای نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای رمزنگاری شده (کریپتوکارنسی‌ها) هستند. یکی از کیف‌پول‌های معروف در این زمینه کیف پول تراست ولت است. این کیف پول یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند دارد و امکانات متنوعی برای مدیریت ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. با این حال، ممکن است کاربران با ارورها و خطاهای مختلفی در زمان استفاده از تراست ولت روبه‌رو شوند که نیازمند رفع آنها می‌باشد.در این مقاله از علی سیتی، به بررسی برخی از ارورها و خطاهای کیف پول تراست ولت و راه‌های رفع آنها می‌پردازیم.

معرفی ارورهای رایج در  کیف پول تراست ولت

ارور 1: “مشکل در اتصال به شبکه”

این ارور معمولاً به دلیل عدم اتصال به اینترنت یا مشکلات شبکه بوجود می‌آید. برای رفع این ارور، ابتدا اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به اینترنت متصل است. اگر مشکل ادامه دارد، می‌توانید از یک شبکه وای‌فای دیگر  یا از یک VPN استفاده کنید.

ارور 2: “خطا در ورود به حساب کاربری”

این ارور ممکن است به دلیل ورود اشتباه اطلاعات حساب کاربری باشد. اطمینان حاصل کنید که نام کاربری و رمز عبور صحیح وارد شده باشند. همچنین، از صحت زمان و تاریخ دستگاه خود اطمینان حاصل کنید، زیرا تغییرات در تاریخ و زمان ممکن است باعث ایجاد مشکلات ورود شود.

ارور 3: “تراکنش ناموفق”

این ارور به معنای عدم موفقیت یک تراکنش است. دلایل متعددی می‌تواند باعث این ارور شود، از جمله موجود نبودن موجودی کافی یا مشکلات فنی در شبکه بلاکچین. برای رفع این ارور، ابتدا موجودی حساب خود را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که میزان موجودی کافی برای انجام تراکنش وجود دارد. همچنین، می‌توانید تراکنش را با تأخیر دوباره انجام دهید و یا با پشتیبانی تراست ولت تماس بگیرید.

ارور 4: “کیف پول خراب شده یا داده‌ها آسیب دیده”

این ارور ممکن است نشان دهنده مشکلات در فایل‌های کیف پول شما باشد. در این صورت، بهتر است از پشتیبانی تراست ولت یا متخصصان امنیتی معتبر در زمینه بازیابی کیف پول و داده‌ها کمک بگیرید.

 

8 مشکل و خطای رایج درکیف پول تراست ولت و روش حل آن

همانطور که بیان کردیم  Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری است که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. این کیف پول دیجیتال به کاربران اجازه می دهد تا از طریق DEX داخلی خود یا از طریق برنامه های غیرمتمرکز، ارزهای دیجیتال و NFT را جمع آوری، ذخیره و خرید و فروش کنند. با این حال که این کیف پول برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال مفید است، چند مشکل عمیق تر در مورد  آن وجود دارد که باید  با آن ها  نیز آشنا و راه حل آن ها را بدانید.  در ادامه به بررسی  8 نوع از مشکلات کیف پول تراست ولت و همچنین روش رفع آن ها می‌پردازیم.

1- زمانی که کیف پول تراست ولت موجودی اشتباهی را نشان می دهد

هنگامی که یک توکن به کیف پول خود اضافه می کنید، وقتی آدرس قرارداد هوشمند را در نوار جستجو وارد می کنید، Trust Wallet به طور خودکار توکن را نمایش می دهد تا بتوانید آن را به کیف پول خود اضافه کنید. با این حال، گاهی اوقات،این کیف پول موجودی یا قیمت اشتباه برخی از توکن های شما را نشان می دهد. این امر  ممکن است با چندین توکن در کیف پول شما یا فقط یک توکن خاص اتفاق بیفتد، با این حال، این مشکل برای کیف پول تراست ولت کاملاً عجیب است که باعث شده کاربران در مورد آن شکایت کنند.

Trust Wallet به دلایل زیر موجودی اشتباهی را نشان می دهد:

  • اتصال اینترنت ضعیف
  • نوسانات بالا با توکن ها
  • پایگاه داده قیمت Trust Wallet در حال به روز رسانی است
  • آدرس قرارداد هوشمند اشتباهی که توسط شما اضافه شده است

هنگامی که متوجه شدید موجودی یک توکن خاص در کیف پول شما اشتباه است، می توانید بررسی کنید که آیا مشکل به دلیل اتصال شبکه شما است یا خیر. اگر این‌طور نیست، آدرس قرارداد هوشمند توکن را در بلاک چین وارد کنید تا سابقه تراکنش خود را مشاهده کنید ، سپس موجودی خود را بررسی کنید. اگر آدرس قرارداد درستی داشته باشید، موجودی خود را در تاریخچه تراکنش در بلاک چین خواهید دید و در غیر این صورت، باید آدرس قرارداد هوشمند صحیح توکن را پیدا کنید و آن را به کیف پول خود اضافه کنید.

اگر با قیمت واقعی توکن های Trust Wallet نوسانات قیمت را تجربه می کنید، باید قیمت توکن را در صرافی دیگری یا یک DAPP بررسی کنید تا از قیمت توکن خود مطمئن شوید. برای بررسی قیمت توکن خود می توانید به PancakeSwap یا هر وب سایت دیگری بروید.

2- چرا کیف پول Trust من کار نمی کند؟

یکی دیگر از مشکلات  رایج و خطاهای کیف پول تراست ولت، درست کار نکردن آن است.  دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کیف پول Trust شما  کار نکند. در زیر دلایل و راه حل هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کیف پول خود را بازگردانید.

  • نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه

این شایع ترین دلیلی است که چرا کیف پول Trust شما کار نمی کند. گاهی اوقات، برنامه ممکن است معلق باشد و کار نکند زیرا باید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

برای حل این مشکل، ادامه دهید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر با این کار مشکل شما حل نشد، به سراغ دلیل بعدی بروید.

  • مشکلات اتصال

مشکلات اتصال ضعیف ممکن است دلیل کار نکردن کیف پول شما و سبب ایجاد خطاهای کیف پول تراست ولت باشد. برای اینکه برنامه شما به خوبی کار کند، باید یک اتصال اینترنتی قوی از یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی تأیید شده وجود داشته باشد.

می‌توانید با باز کردن یک مرورگر مثلاً Google و ورود به یک وب‌سایت، وضعیت اتصال خود را تأیید کنید. اگر سرعت پایین است، باید اتصال اینترنت خود را بازنشانی کنید تا سیگنال اتصال قوی‌تری دریافت کنید. همچنین ممکن است لازم باشد داده های تلفن همراه خود را روشن/خاموش کنید یا وای فای خود را مجددا راه اندازی کنید.

گاهی ممکن است لازم باشد در صورتی که شبکه وای فای قبلی شما کار نمی کند، دوباره به یک نقطه اتصال WiFi دیگر متصل شوید. اگر مشکل اتصال ادامه داشت، باید مودم خود را بیشتر بررسی کنید یا مستقیماً با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.

  • استفاده از VPN

هنگامی که از VPN استفاده می کنید، اگر در کشور یا ایالتی هستید که کاربران آن را از دسترسی به وب سایت ها یا برنامه های مرتبط با رمزنگاری محدود می کند، در این صورت اتصال شما مسدود می شود. برخی از کاربران از VPN برای حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می کنند زیرا ممکن است یک لایه امنیتی اضافی برای آنها  ایجاد کند، با این حال، این ممکن است بر اتصال شما تأثیر بگذارد و باعث شود برنامه Trust Wallet شما کار نکند.

برای حل این خطای کیف پول تراست ولت می‌توانید با تغییر کشور اتصال VPN خود به کشوری که وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مرتبط با رمزنگاری را محدود نمی‌کند، این مشکل را حل کنید. همچنین ممکن است لازم باشد  vpn  خود را مجدداً راه اندازی کنید. اگر مشکل ادامه داشت، باید VPN خود را برای دسترسی به Trust Wallet خاموش کنی

  • سیستم عامل قدیمی

نسخه‌های جدیدتر Trust Wallet ممکن است با نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل‌های اندروید یا آیفون کار نکنند، بنابراین اگر راه‌حل‌های بالا را امتحان کرده‌اید و هیچکدام کافی نبود، باید سیستم عامل دستگاه خود را به جدیدترین نسخه ها  به‌روزرسانی کنید. می توانید این کار را با دسترسی به جزئیات سیستم عامل خود در تنظیمات دستگاه و بررسی اینکه آیا به روز رسانی های جدیدی وجود دارد یا خیر، و این که از شما خواسته می شود که سیستم عامل خود را همانجا به روز کنید، انجام دهید.

  • نسخه قدیمی برنامه

ممکن است Trust Wallet شما کار نکند زیرا نسخه Trust Wallet شما قدیمی است و باید به روز شود. Trust Wallet معمولاً نسخه‌های جدیدی از برنامه خود را در تمام سیستم‌عامل‌های دستگاه منتشر می‌کند، زیرا این به‌روزرسانی‌ها با رفع اشکال‌ها و ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌شوند که به کاربران کمک می‌کند از تجربه خود در هنگام استفاده از برنامه لذت ببرند.

بنابراین اگر متوجه شدید که نسخه برنامه شما قدیمی است و به همین دلیل است که کیف پول شما کار نمی کند، می توانید برای به روز رسانی آن به google play store یا AppStore خود بروید. مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را دانلود می کنید که با سیستم عامل شما سازگار است.

3- اگر کیف پول تراست ولت هک شد چه کنیم؟

اگرچه Trust Wallet یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود در حوزه رمزنگاری است، اما همچنان می‌تواند توسط هکرهای متخصص هک شود. هک شدن کیف پول شما بسیار وحشتناک است، با این حال، باید آرامش خود را حفظ کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

هنگامی که متوجه هر گونه فعالیت مشکوک شدید، سریع تمام توکن های خود را به BNB تبدیل کنید و فورا توکن را از کیف پول خود به یک کیف پول صرافی متمرکز مطمئن منتقل کنید یا در عوض، تمام توکن های خود را فوراً به یک کیف پول سرد منتقل کنید. حساب خود را مسدود کنید و فوراً Trust Wallet را از نقض حساب مطلع کنید. اگر رمزارز شما قبلاً به سرقت رفته است، بلافاصله به نمایندگان Trust Wallet اطلاع دهید و با پشتیبانی  تماس بگیرید تا یک سرقت دیجیتال را گزارش کنند.

باید بدانید که احتمال هک شدن Trust Wallet شما کم است و به ندرت اتفاق می افتد زیرا این ولت به فناوری بسیار امن خود افتخار می کند. با این حال، اگر در مورد عبارات اولیه خود بی دقت باشید، ممکن است در معرض خطر هک شدن توسط سارقان هویت قرار بگیرید. همچنین باید از هرگونه هک اجتماعی و کلاهبرداری های فیشینگ اجتناب کنید تا ولت خود را ایمن نکه دارید.

4- تراکنش کیف پول تراست ولت نشان داده نمی شود

یکی از مشکلات و خطاهای کیف پول تراست ولت که ممکن است تجربه کنید این است که تراکنش های شما نمایش داده نمی شود. این اتفاق در مورد برخی توکن‌ها رخ می‌دهد و ممکن است حتی پس از رفرش کردن صفحه نتوانید به تاریخچه تراکنش دسترسی داشته باشید. این ممکن است به دلایل مختلفی باشد که عبارتند از:

  • اتصال شبکه
  • نوسانات توکن
  • مشکلات Backend Wallet
  • برنامه منسوخ شده
  • راه اندازی مجدد دستگاه
  • VPN

یکی از موارد بالا یا بیشتر ممکن است دلیلی برای عدم نمایش تراکنش شما باشد. اما مهم ترین دلیل اتصال به شبکه است در حالی که بیشترین دلیل نادیده گرفته شدن راه اندازی مجدد دستگاه است.گاهی اوقات، این مشکل دقیقاً فنی نیست زیرا حتی می توانید خودتان آن را عیب یابی کنید. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید و تاریخچه تراکنش های خود را دوباره نشان دهید:

  • با روشن/خاموش کردن داده تلفن همراه یا اتصال مجدد به اتصال WiFi، اتصال شبکه خود را مجدداً راه اندازی کنید. اگر این مشکل ادامه داشت، با باز کردن یک مرورگر و گشت و گذار در یک وب سایت، مطمئن شوید که مشکل شبکه شما نیست. اگر وصل نشد، باید به شبکه WiFi دیگری متصل شوید یا برای بازنشانی شبکه به ارائه‌دهنده خدمات اینترنت خود متصل شوید یا با آن تماس بگیرید.
  • برای اطمینان از راه اندازی مجدد برنامه، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.
  • اگر برنامه Trust Wallet شما قدیمی است، برنامه خود را به روز کنید.
  • بررسی کنید که توکن فرار نباشد تا مطمئن شوید که دلیل بارگیری نشدن تاریخچه تراکنش این نیست.
  • VPN خود را قطع کنید زیرا این ممکن است دلیل بارگیری نشدن سابقه تراکنش شما باشد. این ممکن است به این دلیل باشد که VPN شما به کشوری متصل است که فعالیت برنامه های مرتبط با رمزنگاری را محدود می کند.
  • اگر مشکل همچنان ادامه داشت، یک اسکرین شات از مشکل بگیرید و آن را برای پشتیبانی تراست ولت ارسال کنید تا از آنها بخواهد به شما در بررسی و رفع این مشکل کمک کنند.

5- مشکل کیف پول تراست ولت با BNB

هر زمان که تقاضای زیادی برای BNB وجود داشته باشد، ممکن است نتوانید BNB را از صرافی غیرمتمرکز Trust Wallet خریداری کنید، زیرا ممکن است خطاهایی دریافت کنید که نشان می دهد توکن در دسترس نیست. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برای کاهش تقاضا صبور باشید اما  این امر برای برخی از کاربران ممکن نیست. بنابراین باید  از یک برنامه شخص ثالث با استفاده از مرورگر برنامه غیرمتمرکز خرید کنید یا می توانید توکن را از یک صرافی معتبر خریداری کنید و سپس آن را از طریق زنجیره هوشمند به کیف پول ارسال کنید.

در اینجا دستورالعمل هایی برای دریافت BNB از یک صرافی آمده است .

  • به یک صرافی معتبر بروید و BNB بخرید
  • به Trust Wallet بروید و رمز BNB خود را پیدا کنید، روی سپرده ضربه بزنید و شبکه زنجیره هوشمند  را انتخاب کنید. آدرس سپرده را کپی کنید و به صرافی برگردید.
  • به کیف پول نقطه‌ای BNB خود در صرافی بروید و روی «انصراف» ضربه بزنید. مبلغی را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید سپس آدرسی را که از Trust Wallet کپی کرده اید وارد کنید و شبکه زنجیره هوشمند را انتخاب کنید.
  • بر روی برداشت ضربه بزنید و سپس جزئیات تایید خود را برای تایید برداشت وارد کنید.جزئیات ممکن است شامل یک کد تأیید ارسال شده به شماره تلفن و آدرس ایمیل شما باشد.
  • پس از وارد کردن کد بر روی تایید برداشت کلیک کنید.
  • BNB به آدرس Trust Wallet شما ارسال می‌شود و پس از تکمیل انتقال، می‌توانید به رمز دسترسی داشته باشید.

6-خطای  “Invalid Mnemonic Phrase   ” یا عبارات بازیابی نامعتبر

عبارت بازیابی که به عنوان عبارت seed شناخته می شود، کلید اصلی کیف پول شما است. اگر شخص دیگری غیر از شما به این عبارات دست پیدا کند، می تواند به تمام وجوه شما در کیف پول دسترسی پیدا کند. به همین دلیل است که Trust Wallet همیشه به همه کاربران خود اطلاع می دهد که عبارات اولیه خود را در فضای ذخیره سازی ابری ایمن نگه دارند تا کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد.

تمام کلیدهای خصوصی که دارایی های رمزنگاری شما را ایمن می کنند از عبارت بازیابی 12 کلمه ای گرفته شده اند. هنگامی که خطای «عبارت بازیابی نامعتبر» را دریافت می‌کنید، باید موارد زیر را تأیید کنید:

  • کلمات به ترتیب صحیح هستند.
  • کلمات با یک فاصله جدا شده اند.
  • کلمات همه با حروف کوچک هستند.
  • کلمات به درستی نوشته شده اند.
  • کلمات در لیست کلمات گنجانده شده است.

اگر همچنان با خطا مواجه هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Ian Coleman و وارد کردن عبارت‌ها، عبارت بازیابی خود را تأیید کنید. وقتی وارد سایت شدید،برای امنیت بیشتر، اتصال اینترنت خود را خاموش کنید، سپس عبارت بازیابی خود را در فیلد یادگاری BIP39 قرار دهید تا مطمئن شوید که مجموعه کلمات صحیحی را دارید. همچنین می توانید بازیابی کیف پول تراست ولت را مطالعه نمایید.

 

7-  خطای “Unable to resolve hos” امکان ارسال ارز یا توکن وجود ندارد 

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شما قادر به ارسال سکه یا توکن نیستید.  برخی از این دلایل عبارتند از:

  • برنامه های قدیمی

این مسئله ممکن است مانع شما از ارسال ارز توکن به آدرس های دیگر از طریق Trust Wallet شود. برای رفع این مشکل، می‌توانید ابتدا برنامه خود را به‌روزرسانی کنید. قبل از شروع به روز رسانی، همیشه مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان از کیف پول خود دارید.

به‌روزرسانی برنامه شما معمولاً اکثر مشکلات رایج Trust Wallet را برطرف می‌کند، بنابراین مهم است که قبل از انجام هر مرحله بعدی، ابتدا این مرحله را انجام دهید. اگر به ترتیب از iPhone یا Android استفاده می کنید، برای به روز رسانی برنامه خود به AppStore یا google play store بروید.

  • آدرس اشتباه

برای ارسال ارز یا توکن، باید آدرس صحیح گیرنده را داشته باشید. اگر آدرس گیرنده نادرست باشد، تراکنش با شکست مواجه خواهد شد یا در بدترین حالت ممکن است وجوه شما برای همیشه از بین برود. بنابراین، مطمئن شوید که آدرس گیرنده را قبل از ارسال ارز یا توکن تأیید کنید.

  • موجودی ناکافی برای هزینه های شبکه
    هنگامی که مطمئن شدید آدرس گیرنده صحیح است، باید مطمئن شوید که بودجه کافی برای پرداخت هزینه های شبکه برای تکمیل تراکنش خود را دارید. در حقیقت هنگام ارسال ارزهای رمزنگاری شده در Trust Wallet، قبل از اینکه بتوانید تراکنشی انجام دهید، همیشه هزینه کمی به عنوان کارمزد از حساب شما کاسته می شود. توکن‌های ERC-20، BEP-2 و TRC 10/20 را ارسال می‌کنید، هزینه‌های شبکه همیشه برای تکمیل تراکنش مورد نیاز است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که توکن‌های کافی برای استفاده به عنوان کارمزد شبکه هنگام ارسال ارز دیجیتال به گیرنده را دارید. 
  • اتصال اینترنت ضعیف
    همچنین برای ارسال اطلاعات ارزهای دیجیتال به Trust Wallet به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارید، بنابراین اگر اتصال اینترنت شما کند و ضعیف است، ممکن است منجر به خطا یا تاخیر در ارسال تراکنش شما شود. اگر اتصال اینترنت شما قوی نیست، باید اتصال خود را مجددا راه اندازی کنید یا شبکه WiFi خود را به شبکه دیگری تغییر دهید.
  • خطای “can’t use application unless time is customized” تاریخ و زمان دستگاه نامعتبر است.

    گاهی خطا تراست ولت ممکن است از همگام نبودن تنظیمات دستگاه شما باشد. اگر تاریخ و زمان دستگاه شما با سرور زمان همگام نشود، برخی از تراکنش‌های شما با شکست مواجه می‌شوند. اگر دستگاه شما می تواند به طور خودکار با سرور زمان همگام شود، مطمئن شوید که عملکرد دستگاه شما درست است در غیر این صورت  دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید و دوباره سعی کنید ارزهای دیجیتال را ارسال کنید.

در نهایت، اگر تمام مراحل بالا این مشکل را برطرف نکرد، ابتدا باید سعی کنید کیف پول خود را دوباره وارد کنید. این فرآیند بدون نیاز به نصب مجدد کل برنامه، کیف پول شما را مجدداً همگام‌سازی می‌کند. اگر باز هم کار نکرد، برنامه Trust Wallet را به طور کامل حذف کنید، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید، سپس با دانلود نسخه به روز شده برنامه Trust Wallet و نصب مجدد آن، دوباره شروع کنید.

8-تراست ولت  قادر به دریافت ارز نیست

یکی دیگر از خطاهای رایج تراست ولت عدم دریافت ارز است. دلایل متعددی وجود دارد که چرا شما نمی توانید ارز یا توکن دریافت کنید. ممکن است به این دلیل باشد که فرستنده شما به آدرس اشتباهی ارسال کرده یا حتی هرگز تراکنش را آغاز نکرده است. برای حل این مشکل، می توانید با تأیید شناسه تراکنش در بلاک چین شروع کنید.

همیشه یک رکورد دائمی از هر تراکنش ثبت شده در شبکه بلاک چین که تراکنش انجام شده، وجود دارد. اگر هیچ تراکنشی از قبل انجام نداده‌اید، مطمئن شوید که شناسه تراکنش را در بلاک چین تأیید کنید. اگر تراکنش بیان می کند که تراکنش های معلق “گیر” دارند، منتظر بمانید تا تراکنش کامل شود.

همچنین، مطمئن شوید که آدرس دریافت کننده (آدرس خود) صحیح است تا تأیید کنید که آیا تراکنش واقعاً انجام شده است یا خیر. می توانید به CoinMarket cap بروید و سکه/توکن را پیدا کنید. به بخش کاوشگر کریپتو بروید و روی آن کلیک کنید.شما به صفحه دیگری هدایت می شوید که می توانید آدرس دریافتی خود را وارد کنید تا بررسی کنید که آیا تراکنش با توکن انجام شده است یا خیر.

در نهایت، اگر یک توکن جدید است، باید توکن سفارشی را به کیف پول تراست ولت خود اضافه کنید تا بتوانید موجودی دریافتی توکن را مشاهده کنید. جزئیات توکن را دریافت و مطمئن شوید که آنها را قبل از افزودن به Trust Wallet خود تأیید کنید. از آنجایی که این یک توکن جدید است، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

کیف پول تراست ولت یکی از کیف‌پول‌های معتبر و ایمن برای مدیریت ارزهای دیجیتال است، اما همچنان ممکن است با ارورها و خطاهای مختلف روبرو شوید. برای حفظ امنیت و دسترسی به ارزهای دیجیتال خود، شناخت  و روش‌های رفع خطاهای این ولت بسیار اهمیت دارد.ما در این مطلب مهم ترین و رایج‌ترین خطاهای کیف پول تراست ولت و روش رفع آن ها را برای شما بیان کردیم. همچنین، همواره مراجعه به منابع رسمی و پشتیبانی تراست ولت به منظور راهنمایی در مواجهه با مشکلات فنی توصیه می‌شود. شما می توانید برای خرید انواع کیف پول های سخت افزاری و یا مشاوره درباره انواع کیف پول های ارز دیجیتال به فروشگاه علی سیتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بررسی ارورها و خطاهای رایج کیف پول تراست ولت و روش رفع آن ها"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.