کیف پول بلو ولت (Blue wallet)

علی سیتی / کیف پول بلو ولت (Blue wallet)

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

4 آذر 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول بلو ولت Blue Wallet یک کیف پول دیجیتالی از نوع نرم افزاری و مخصوص بیت کوین است. این ولت به کاربران بیت کوین کمک می کند تا دارایی خود را در یک محیط ایمن و مطمئن ذخیره، مبادله و مدیریت کنند. سایر رمز ارزهای دیجیتال در این پلتفرم قابل خرید، فروش، ارسال و دریافت نخواهند بود.

کیف پول بلو ولت (Bluewallet) چیست؟

اگر یک معامله گر بیت کوین هستید، کیف پول بلو ولت یکی از کیف پول هایی است که می‌توانید در برای انجام تراکنش های خود و مدیریت دارایی های خود در نظر بگیرید.. BlueWallet با توانایی مدیریت چندین کیف پول رمزنگاری از طریق یک رابط کاربری ساده، به علاوه سازگاری با شبکه لایتنینگ، یکی از گزینه های مورد علاقه دنیای ارز دیجیتال برای نگهداری بیت کوین است. با این حال، احراز هویت دو مرحله ای را ارائه نمی دهد و فاقد منابع آموزشی نیز است.

این کیف پول می‌تواند یک انتخاب برای بهترین کیف پول بیت کوین  موبایلی باشد. یک اپلیکیشن موبایل جذاب و شهودی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را آسان می‌کند.به عنوان کیف پولی که صرفاً روی بیت کوین متمرکز شده است و ویژگی هایی مانند MultiSig و Lightning را ارائه می دهد. این ویژگی ها به یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری موجود در بازار امروز تبدیل می کند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات در مورد BlueWallet  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این کیف پول بیت کوین مناسب شما است یا خیر.

کیف پول بلو ولت

مزایا و معایب کیف پول رمزنگاری  BlueWallet

مزایا:

  •   چندین کیف پول را مدیریت کنید

با کیف پول بلو ولت می‌توانید کیف پول‌های دیگر را در دیگر پلتفرم‌های بیت‌کوین مانند Electrum و Bread وارد کرده و مستقیماً در برنامه مدیریت کنید. مدیریت چند کیف پول همچنین می تواند به شما کمک کند به کیف پول هایی دسترسی پیدا کنید که برنامه های مختلفی دارند.

  •  رابط کاربری ساده

 این کیف پول یک ابزار عالی برای کسانی است که به سادگی اعتقاد دارند. کیف پول موبایل آن به گونه‌ای طراحی شده است که از نظر بصری جذاب باشد و به کاربران حس اعتماد و کنترل بر رمزارز خود را بدهد. این سادگی در ارائه خدمات آن نیز نمایان است. برخلاف شرکت‌های فناوری مالی که تلاش می‌کنند خدمات اضافی را به شما بفروشند،  این ولت  فقط یک کیف پول است که می‌تواند برنامه خود را برای ارائه بهترین تجربه کیف پول رمزنگاری در درجه اول تنظیم کند.

  •  پشتیبانی از شبکه لایتنینگ

شبکه لایتنینگ به کیف پول‌های کریپتو اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های بیت‌کوین را خارج از شبکه  پردازش کنند، که می‌تواند سرعت تراکنش‌های شما را به شدت بهبود بخشد و بیشتر تراکنش‌های همتا به همتا را آنی کند.  این ولت به شما اجازه می دهد تا یک کیف پول انحصاری لایتنینگ راه اندازی کنید تا تراکنش های بیت کوین را در عرض چند ثانیه انجام دهید.

  • نرم افزار منبع باز

برخلاف سایر کیف پول های رمزنگاری، این کیف پول دارای یک شرکت فناوری مالی نیست. در عوض، به عنوان نرم افزار منبع باز از طریق مجوز MIT اجرا می شود. تراکنش‌های منظم آن غیرمتمرکز هستند، به این معنی که توسط ماینرها در شبکه بیت‌کوین انجام می‌شوند نه توسط گره‌های BlueWallet.

  •  پشتیبانی از نسخه های اندروید و ios

کیف پول بلو ولت یک نرم افزار منبع باز است که تقریباً در همه کشورها موجود است. می‌توانید نسخه دسکتاپ برنامه را مستقیماً از وب‌سایت آن، برنامه iOS را از App Store و برنامه Android را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که اگر کشور شما فروشگاه برنامه محلی نداشته باشد یا برنامه Blue Wallet را محدود کرده باشد، ممکن است نتوانید آن  را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید.

BlueWallet به بیش از 30 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، ژاپنی و روسی در دسترس است.

  •  خدمات پشتیبانی مشتریان

BlueWallet خدمات مشتریان را ارائه می دهد، البته به میزان محدود. این امر باعث می‌شود نسبت به سایر برنامه‌های نرم‌افزار منبع باز، که معمولاً خدمات مشتری ندارند، پاسخ‌گوتر باشند، اما نسبت به شرکت‌های ارز دیجیتال انتفاعی کمتر پاسخگو هستند.

می‌توانید برای پشتیبانی به BlueWallet به آدرس bluewallet@bluewallet.io ایمیل بزنید. همچنین می‌توانید سوالات متداول  را مرور کنید، جایی که می‌توانید به راهنماهای مفید برای راه‌اندازی کیف پول بیت‌کوین، فعال کردن ذخیره‌سازی سرد و فعال کردن خزانه‌های MultiSig دسترسی داشته باشید. شما نمی توانید از طریق تلفن با خدمات مشتری این ولت تماس بگیرید.

  •   تجربه ی کاربر

تجربه کاربری این کیف پول به گونه ای است که می‌توان  به عنوان بهترین کیف پول دیجیتال موبایل برای بیت کوین انتخاب شود. اول، طراحی آن برای اولین بار در تلفن همراه، پیمایش پلت فرم را در هر دستگاه تلفن همراه بسیار آسان می کند.دوم، به جای اینکه مجبور باشید  ازچندین سرویس  استفاده کنید، می توانید برنامه را باز کنید و مستقیماً به تجارت بپردازید کیف پول‌های شما در رایانه‌های رومیزی نیز در دسترس هستند و به شما امکان می‌دهند به آن در رایانه شخصی خود نیز دسترسی داشته باشید.

  • رضایت مشتری BlueWallet

کیف پول بلو ولت پروفایل Better Business Bureau ندارد زیرا نرم افزار منبع باز است نه یک شرکت. با این حال، برنامه Blue Wallet بر اساس 24 بررسی، امتیاز 4.3 از 5 ستاره را در فروشگاه اپل اپ استور دارد. نسخه اندروید این برنامه بر اساس بیش از 2800 بررسی در فروشگاه Google Play دارای امتیاز متوسط 4.2 از 5 ستاره است.

معایب

  • بدون ویژگی احراز هویت دو مرحله ای

یکی از بزرگترین معایب کیف پول بلو ولت، این است که کیف پول های رمزنگاری شده آن فاقد احراز هویت دو مرحله ای (2FA) هستند. این ویژگی به سرعت به یک عنصر اصلی برای امنیت سایبری در دنیای رمزنگاری تبدیل شده است، بنابراین آن را از نظر امنیت به خصوص در مقابل کیف پول های سخت افزاری در یک نقطه ضعف قرار می دهد.

  •  کمبود منابع راهنمایی و آموزشی

در حالی که این کیف پول دیجیتال کاربر پسند است، اما بهترین انتخاب برای مبتدیان  نیست. بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری، راهنماها و منابع آموزشی را برای کمک به سرمایه‌گذاران جدید ارائه می‌دهند تا نحوه تجارت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بیاموزند. برخی حتی دوره های آنلاین را برای کاربران خود ارائه می دهند. با این حال، کیف پول Blue Wallet هیچ منبع آموزشی به جز راهنمای راه اندازی کوتاه ارائه نمی دهد.

اگر تازه کار با رمزنگاری را شروع کرده اید، توصیه می کنیم به سراغ کیف پولی بروید که منابع آموزشی کافی برای افزایش سرعت شما ارائه می دهد. با ابزارها و پایگاه‌های دانش مناسب، می‌توانید درباره تجارت مؤثر ارزهای دیجیتال، انواع مختلف ارزهای دیجیتال، سایر دارایی‌های دیجیتال مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، نحوه مالیات بر کریپتو و موارد دیگر بیاموزید.

  •  فقط بیت کوین را پشتیبانی می کند

کیف پول بلو ولت در حال حاضر از ارزهای دیجیتال دیگری به جز بیت کوین پشتیبانی نمی کند. در حالی که بیت کوین هنوز بزرگ ترین ارز دیجیتال است، ارزهای محبوب دیگری مانند اتریوم، تتر و کوین USD  وجود دارد که نمی توانید آنها را در BlueWallet نگه دارید یا معامله کنید.

شایان ذکر است که حتی اگر بخواهید روی بیت کوین تمرکز کنید، این ولت  یک صرافی رمزنگاری نیست، بنابراین نمی‌توانید ارزهای دیگر را با آن در این پلتفرم معامله کنید. با این حال،  بهترین راه حل ، استفاده از آن در کنار یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری است.

کیف پول بیت کوین blue wallet

پیشنهادات کیف پول بلو ولت برای استفاده بهتر

ای کیف پول انواع مختلفی از کیف پول های بیت کوین را  با خود همگام می‌سازد که همگی برای ایجاد و استفاده  کاربردی هستند. در زیر این موارد را به تفصیل بررسی می کنیم.

  •  کیف پول بیت کوین پیشرفته

کیف پول بیت کوین BlueWallet این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با بیت کوین پرداخت کنید، اعلان تراکنش ها را دریافت کنید، تراکنش های دسته ای را انجام دهید و موارد دیگر.

می توانید از تنظیمات استاندارد یا پیشرفته استفاده کنید. تنظیمات کیف پول استاندارد برای کاربران بی‌تجربه‌تر است، در حالی که تنظیمات پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد که تعدادی کار اضافی انجام دهید، مانند راه‌اندازی کیف پول برای انواع آدرس بیت‌کوین، اصلاح کارمزد تراکنش‌ها قبل از تایید آنها و انجام کنترل ارزها برای امنیت بیشتر تراکنش.

  •  کیف پول های سخت افزاری

نوعی دستگاه آفلاین که از دسترسی به رمزارز شما در نتیجه حملات آنلاین یا نشت داده‌ها جلوگیری می‌کند. با یک کیف پول سخت افزاری فقط می توانید آدرس عمومی کیف پول آفلاین خود را بدون نیاز به آنلاین شدن وارد کنید.

برای ایجاد یک کیف پول ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال آفلاین راه اندازی کنید. برای انجام این کار، باید یک دستگاه سخت افزاری مانند کیف پول های لجر، کیف پول سیف پال و  یا Trezor خریداری کنید. پس از راه‌اندازی، می‌توانید برنامه BlueWallet خود را باز کنید و روی نماد «+» ضربه بزنید تا کیف پول جدیدی اضافه کنید. روی «وارد کردن کیف پول» ضربه بزنید و مراحل را دنبال کنید تا کیف پول آفلاین خود را به حساب BlueWallet خود پیوند دهید.

  •   فعال کردن  MultiSig

فعال کردن MultiSig vaults یک لایه امنیتی دیگر به هر تراکنشی که انجام می دهید اضافه می کند. MultiSig مشابه احراز هویت چند عاملی عمل می کند و برای تایید هر تراکنش به دو یا چند کلید خصوصی نیاز دارد. BlueWallet به شما این امکان را می دهد که به راحتی خزانه های MultiSig ایجاد کنید تا رمزنگاری خود را در برابر رایج ترین کلاهبرداری های رمزنگاری ایمن نگه دارید.

  •   کیف پول لایتینگ

این ولت کیف پول های لایتنینگ میزبانی شده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به گره خود متصل شوید. این کار پر کردن مجدد کیف پول لایتنینگ خود با بیت کوین، ارسال و دریافت پرداخت، دسترسی به بازار لایتنینگ و مرور برنامه های لایتنینگ را آسان می کند. استفاده از شبکه لایتنینگ سریعترین راه برای تجارت بیت کوین است. علاوه بر این، تراکنش های لایتنینگ عموماً آنی هستند و هزینه کمتری نسبت به تراکنش های درون شبکه دارند.

قبل از شروع پردازش این تراکنش ها در BlueWallet، باید یک کیف پول لایتنینگ ایجاد کنید. برای انجام این کار، روی علامت “+” در صفحه کیف پول های خود ضربه بزنید تا یک کیف پول جدید ایجاد کنید و دستورالعمل ها را برای ایجاد یک کیف پول لایتنینگ جدید دنبال کنید. هنگامی که کیف پول لایتنینگ شما آماده شد، به «مدیریت وجوه» بروید و یک روش تامین مالی را انتخاب کنید. برای تامین مالی کیف پول لایتنینگ جدید خود و تکمیل اولین تراکنش، مراحل را دنبال کنید..

قیمت کیف پول کریپتو BlueWallet

مانند سایر کیف پول های دیجیتال آنلاین، دانلود BlueWallet و ایجاد کیف پول خود کاملا رایگان است. علاوه بر این، مستقیماً برای اجرای تراکنش‌های زنجیره‌ای منظم هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، و آن را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری در بازار تبدیل می‌کند. به خاطر داشته باشید که در حالی که این ولت مستقیماً برای تراکنش ها از شما هزینه ای دریافت نمی کند، همچنان باید برای اجرای تراکنش به استخراج کنندگان کریپتو هزینه پرداخت کنید. این کارمزدهای معاملاتی بسته به شرایط بازار به صورت بلادرنگ محاسبه می شوند.

قبل از اینکه تراکنش خود را تأیید کنید، می توانید یکی از سه کارمزد مربوط به سه زمان تخمینی تراکنش مختلف را انتخاب کنید: ده دقیقه، سه ساعت یا یک روز. هر چه سرعت تراکنش بالاتر باشد، کارمزد بالاتری دارد.

 

سوالات متداول کیف پول رمزنگاری BlueWallet

BlueWallet چگونه کار می کند؟

 کیف پول بلو ولت، یک کیف پول ارز بیت کوین است که به شما امکان دریافت و پرداخت با بیت کوین را می دهد. این حساب مشابه یک حساب جاری عادی است که به شما امکان می دهد اطلاعات حساب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا سپرده های بیت کوین دریافت کنید و به همتایان و مشاغل پرداخت کنید.

هنگامی که یک کیف پول بیت کوین ایجاد می کنید، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی دریافت خواهید کرد. کلید عمومی شبیه شماره حساب جاری است، زیرا به دیگران کمک می کند تا کیف پول شما را برای پرداخت پیدا کنند. کلید خصوصی شبیه پین شما است زیرا برای تایید هویت خود برای پرداخت از کیف پول خود به آن نیاز دارید.

ویژگی های بلو ولت چیست؟

  •       دارایی های رمزنگاری پشتیبانی می شود
  •       رابط کاربری و ناوبری ساده
  •       ویژگی های امنیتی، از جمله احراز هویت رمز عبور
  •       ساختار قیمت گذاری و کارمزد معاملات
  •       پایداری پلت فرم
  •       دسترسی، از جمله روش های تماس و رابط کاربری
  •       مدیریت چند کیف پول و پشتیبانی از تراکنش های شبکه لایتنین

 

نتیجه گیری

ما در این مطلب درباره کیف پول بلو ولت و ویژگی ها، مزایا و معایب آن با شما صحبت کردیم. اگر شما نیز قصد دارید از یک کیف پول بیت کوین استفاده کنید و دارایی های شما محدود است. این ولت گزینه ای خوب برای شما خواهد بود. اما اگر میزان دارایی های ما زیاد است بهتر است یک کیف پول سخت افزاری را انتخاب نمایید. با مراجعه به وب سایت و فروشگاه علی سیتی می‌توانید تنوعی از انواع کیف پول های دیجیتال را مشاهده و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول بلو ولت (Blue wallet)"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.