کیف پول کوین بیس چیست و چه کاربردی دارد؟

علی سیتی / کیف پول کوین بیس چیست و چه کاربردی دارد؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با گسترش تکنولوژی و گسترش ارزهای دیجیتالی هر روز به تعداد کاربران در این حوزه افزوده می‌شود. استفاده از انواع کیف‌پول های دیجیتال برای نگهداری و برقراری امنیت رمزارزها یکی از عوامل مهم در این حوزه به شمار می‌رود،  بنابراین سرمایه گذاران و معامله‌گران در این حوزه هر روز به دنبال یافتن ولت‌هایی بهتر برای دارایی‌های خود هستند.  در مقالات پیشین در ارتباط با انواع کیف پول‌های دیجیتالی صحبت کردیم و به معرفی برترین آن‌ها در هر دسته  پرداختیم.  اما یکی دیگر از کیف‌پول‌های دیجیتال کوین بیس نام دارد که در حال حاضر افراد زیادی در سراسر دنیا از این ولت استفاده می‌کنند. به عبارتی دیگر اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در این حوزه فعالیت می‌کنید حتما این نام برای شما آشنا خواهد بود.  اکنون و در این مطلب از علی سیتی  قصد داریم در ارتباط با کیف پول coinbase و همچنین مزایا و معایب آن صحبت نماییم. پس برای آشنایی بیشتر با این ولت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس چیست؟

کیف پول کوین بیس یک کیف پول گرم برای نگهداری رمز ارزها است. در حقیقت این ولت پلتفرمی آنلاین و یا تحت وب است که از ارزهای بسیار و محبوبی چون بیت کوین، اتریوم ، دوج کوین و سایر رمز ارزها پشتیبانی می‌کند. صرافی کوین بیس هم اکنون و در دنیا از جمله صرافی‌های محبوب و بزرگ است و معاملات بسیاری به صورت روزانه در این صرافی صورت می‌گیرد. در حقیقت این صرافی یکی از سه صرافی برتر آنلاین در دنیا به شمار می‌رود  و البته امری طبیعی است که کیف پول این صرافی نیز از امنیت و امکانات لازم برخوردار باشد. شاید یکی از دلایل محبوبیت این ولت را می‌توان  شناخته بودن صرافی آن دانست. این صرافی هدف خود را از ساخت این کیف پول امنیت بیشتر برای ارزهای دیجیتال کاربران خود اعلام کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی امکانات و مزایا و معایب  این ولت بپردازیم.

صرافی کوین بیس و تاریخچه آن

کوین بیس برای اولین بار توسط  اشخاصی با نام های برایان آرمسترانگ و فرِد ایرسام در سال 2012 به وجود آمد. این پلتفرم در ابتدا به عنوان یک کیف پول دیجیتالی تحت وب و تنها برای ذخیره‌سازی آنلاین بیت کوین کاربرد داشت. کم کم خرید و فروش بیت کوین در این پلتفرم صورت گرفت و سرمایه‌گذاران زیادی در آن به انجام معاملات پرداختند. در سال 2017 کوین بیس تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین کارگزاران بیت کوین در دنیا شد. هم اکنون این پلتفرم به عنوان یکی از صرافی‌های مطرح جهان فعالیت داشته و معاملات بسیاری روزانه در آن در حال انجام است. صرافی کوین بیس  امروزه از معاملات صورت گرفته مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند. همچنین کیف پول کوین بیس نیز یکی از کیف پول‌های  امن و مطرح در این حوزه در میان کاربران شناخته شده است.

امروزه این صرافی امنیت بالایی داشته و دارایی‌های دیجیتال را به صورت آفلاین نیز در دیتا بیس خود ذخیره خواهد کرد و تنها درصد کمی از دارایی‌های کاربران را به صورت آنلاین ذخیره می‌کند. همین امر سبب بالارفتن امنیت این کیف پول شده است. صرافی کوین بیس تمام توان خود را برای رضایت کاربران و برقراری امنیت کیف پول خود به کار گرفته است.

صرافی کوین بیس

مزایا و معایب  کیف پول  coinbase

همانطور که می‌دانید استفاده از هر یک از ولت‌های دیجیتالی مزایا و معایبی را در پی دارد . در این قسمت از معرفی کیف پول coinbase  به معرفی مهمترین ویژگی‌ها و همچنین مزایای  و سپس به معایب آن می‌پردازیم. در ذیل این موارد را به صورت مختصر نام می‌بریم.

مزایای کوین بیس

  • از ویژگی‌های این ولت می‌توان به صرافی کوین بیس اشاره نمود که از جمله صرافی‌های برتر دنیا از آن پشتیبانی می‌کند.
  • رابط کاربری آسان و قابلیت ارسال و دریافت رمز ارزها به سادگی و حتی برای کاربران مبتدی نیز از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این ولت است.
  • امنیت این ولت بسیار بالا است و برای استفاده از این ولت می‌بایست تایید دو مرحله‌ای و احراز هویت انجام دهید بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از ارزهای دیجیتال خود حفاظت نمایید.
  • نسخه اندروید و ios این کیف پول برای کاربران فراهم شده است اگر چه در حال حاضر از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند. اما به سادگی با استفاده از گوشی و تلفن همراه خود می‌توانید از آن استفاده نمایید.
  • پرداخت با استفاده از روش‌ها و کارت‌های مختلف از دیگر مزایای استفاده از کیف پول کوین بیس است. بنابراین به سادگی می‌توان با کارت‌های اعتباری، پی پال، کردیت کارت و سایر روش‌ها عملیات خود را انجام دهید.
  • عدم دریافت کارمزد به غیر از کارمزد شبکه بلاک چین از دیگر مزایای استفاده از این ولت است.
  • بیمه کردن دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال کاربران از دیگر مزایای این پلتفرم است. بذین ترتیب اگر اموال و دارایی شما به سرقت رود این صرافی پاسخگو خواهد بود . اموال شما را باز می‌گرداند.

معایب کیف پول کوین بیس

  • اگر چه این ولت دارای امکانات قابل توجهی است اما با توجه به آنلاین بودن این ولت نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت کمتری برخوردار است.
  • از دیگر معایب این ولت می‌توان به عدم استفاده ایرانیان به دلیل تحریم‌ها اشاره نمود. به عبارتی دیگر در صورتی می‌توانید از این کیف پول استفاده نمایید که این تحریم‌ها را دور بزنید.

مزایا و معایب coinbase

روش استفاده از کیف پول و صرافی کوین بیس در ایران

با توجه به ممنوع بودن ترید برای ایرانیان، در این صرافی امکان دسترسی با آی پی ایران برای کاربران فراهم نخواهد بود. اما اگر شما نیز قصد استفاده از این صرافی و کیف پول کوین بیس را دارید با آی پی غیر ایرانی وارد شوید. بدین ترتیب بهترین راه حل استفاده از سرورهای مجازی است. با استفاده از یک سرور مجازی شما با داشتن یک آی پی ثابت از سایر کشورهایی که هیچ محدودیتی برای استفاده از این پلتفرم ندارند به سادگی می‌توانید به این صرافی دست پیدا کنید. به عبارتی دیگر شما  با استفاده از این سرورها موقعیت جغرافی خود را تغییر خواهید داد و در مکانی به غیر از ایران مشاهده خواهید شد. این سرورها همچنین سرعت بالایی نیز خواهند داشت و به سادگی می‌توانید با استفاده از آن‌ها ترید و معاملات خود را نیز انجام دهید.

 خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با کیف پول کوین بیس و همچنین مزایا و معایب آن پرداختیم. اما همانطور که بیان کردیم استفاده از این کیف پول با توجه به مشکلات تحریم‌ها علیه ایران به سادگی ممکن نخواهد بود. پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال است که نسبت به مدل‌های نرم افزاری و تحت وب امنیتی بیشتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فروشگاه علی سیتی انواع مختلفی از ولت‌های سخت افزاری را در وب سایت آنلاین خود به فروش می‌رساند. برای خرید از این فروشگاه می‌توانید در سایت ثبت نام کرده و همچنین قبل از اقدام به خرید با مشاوران و پشتیبانان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. با خرید از این فروشگاه آنلاین در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول کوین بیس چیست و چه کاربردی دارد؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.