تپ سواپ-TapSwap چیست؟

علی سیتی / تپ سواپ-TapSwap چیست؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

21 مرداد 1403

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

تپ سواپ، TapSwap یک مینی برنامه تلگرام است که با استفاده از ضربه به کاربران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را با لمس ساده روی نمایشگر گوشی خود استخراج کنند. طراحی کاربرپسند و اصول ساده بازی باعث محبوبیت آن در بین طرفداران کریپتو و بازیکنان معمولی شده است.

TapSwap چیست؟

همانطور که بیان کردیم TapSwap یک مینی برنامه تلگرام است که با استفاده از رویکرد ضربه به کسب به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را با لمس ساده روی نمایشگر گوشی خود استخراج کنند. طراحی کاربرپسند و اصول ساده بازی باعث محبوبیت آن در بین طرفداران کریپتو و بازیکنان معمولی شده است.کانال تلگرام TapSwap علیرغم شروع اخیرش در فوریه 2024، به سرعت رشد کرد و بعد از همستر کامبت با بیش از 23.2 میلیون عضو، به دومین کانال بزرگ تبدیل شد و به 8.3 میلیون نفر رسید.

تپ سواپ برای هر ضربه ای که می زنند، توکن های TAPS را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این سکه ها مبتنی بر Solana سپس به روش‌های مختلفی از جمله خرید ارتقاء، شرکت در مبارزه یا برداشتن به کیف پول خارجی در بازی جمع‌آوری و استفاده می‌شوند. توسعه سریع این پروژه چشمگیر بوده است و تعداد اعضای آن از سایر بازی های رمزنگاری محبوب در تلگرام بیشتر است. موقعیت TapSwap به عنوان بزرگترین جامعه رمزنگاری این پلتفرم نشان دهنده توانایی آن در تعامل با کاربران و ایجاد یک اکوسیستم سالم است.

تپ سواپ چیست

تپ سوپ چگونه کار می کند؟

TapSwap مشابه دیگر بازی‌های Tap-to-Earn مانند Notcoin است و مستقیماً از طریق یک مینی برنامه تلگرام در تلفن هوشمند شما قابل دسترسی است. مکانیک اصلی بازی برای کسب امتیاز، یک سکه  را روی صفحه نمایش شما لمس می کند. قدرت ضربه زدن شما توسط نوار “انرژی” محدود می‌شود، که با ضربه زدن کاهش می یابد و به تدریج دوباره پر می شود.

روش های زیادی برای افزایش سکه‌های شما وجود دارد! تپ سواپ مشوق های روزانه مانند “Tapping Guru” (امتیازهای بیشتر در هر ضربه) و “Full Tank” (که نوار انرژی شما را دوباره پر می کند) را برای ادامه راه شما فراهم می کند. اگر احساس جاه طلبی می‌کنید، حتی ممکن است از پول به دست آمده خود برای خرید تقویت کننده های ممتاز استفاده کنید. این قدرت‌ها با افزایش مقدار سکه‌هایی که با هر لمس به دست می‌آورید، مزیت قابل توجهی را به شما ارائه می‌دهند، در نتیجه نوار انرژی شما را بزرگ‌تر می‌کنند یا سرعت پر کردن آن را تسریع می‌کنند. Tap Bot  به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که فعالانه بازی نمی‌کنید امتیاز کسب کنید. تا زمانی که هر 12 ساعت یک بار برای دریافت جوایز خود چک کنید، ربات همچنان در پس‌زمینه تایپ می‌کند.

چگونه بازی TapSwap را شروع کنیم؟

شروع با TapSwap آسان است! از آنجایی که این بازی در تلگرام است، تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن و یک اکانت تلگرام است. به سادگی ربات را در تلگرام پیدا کنید و برای دریافت سکه های TAPS شروع به ضربه زدن کنید.

هنگامی که تعدادی  از سکه‌ها را جمع آوری کردید، تمام کارهای هیجان انگیزی را که می توانید انجام دهید را مشاهده خواهید کرد. بررسی کنید، با سایر بازیکنان تیم شوید، قدرت ضربه زدن خود را افزایش دهید تا سریعتر سکه ها را جمع آوری کنید یا برای سرگرمی جدی و مزایای اضافی وارد رقابت شوید.

آیا  ارزی برای تپ سواپ وجود دارد؟

اما اکنون آیا ارز خاصی در تپ سواپ وجود دارد؟ این ارز TAPS نام دارد و برای بازی ضروری است. آن را مانند سکه های طلا در یک ماجراجویی دزدان دریایی در نظر بگیرید: فقط تعداد محدودی وجود دارد، به طور دقیق 1 میلیارد، بنابراین این سکه ها بسیار گرانبها هستند!

بخش شگفت انیگیز این است که نیمی از تمام نشانه های TAPS برای انجمن کنار گذاشته شده است که شامل شما نیز می شود! باقیمانده برای بهبود بازی، پاداش دادن به تیم و قوی نگه داشتن بازار توکن استفاده می شود. بنابراین، هرچه بیشتر بازی کنید و مشارکت کنید، ممکن است بتوانید سکه های بیشتری کسب کنید!  اما برای این‌که سکه های بیشتری دریافت کنید می‌توانید موارد زیر را انجام دهید.

  •  توانایی ضربه زدن خود را بهبود بخشید تا سکه های بیشتری دریافت کنید!
  •  در مبارزات ضربه‌ای بزرگ شرکت کنید.
  •  به فروشگاه درون‌بازی بروید و تجهیزات فوق‌العاده و پاور آپ بخرید تا شخصیت خود را ارتقا کنید.
  •  اگر می خواهید TAPS خود را ایمن نگه دارید یا آنها را با سایر کالاهای ارز دیجیتال مبادله کنید، به سادگی آنها را خارج از بازی به کیف پول دیجیتال سخت افزاری مانند لجر و یا سیف پال و یا به یک کیف پول نرم افزاری مانند تراست ولت منتقل کنید.

آموزش گام به گام TapSwap Airdrop 

تاریخ راه‌اندازی رسمی توکن TAPS به اول جولای 2024 منتقل شده است. اما علت این تاخیر چیست؟ برخی از ربات‌های فریبنده تلاش می‌کردند تا همه توکن‌ها را بگیرند، و مدیران  TapSwap می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که  فرصت‌های مناسبی برای همه افراد وجود دارد. اکنون یک دستورالعمل گام به گام برای شروع با TapSwap airdrop  خواهیم آورد.

1. عضویت در ربات تلگرام TapSwap:

اولین قدم این است که از طریق ربات تلگرام به انجمن تپ سواپ بپیوندید. از طرف دیگر، ممکن است به دنبال ربات‌های مشابهی مانند Blum Telegram Bot یا HamsterBot باشید. برای شروع، فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

2. ضربه زدن برای کسب توکن:

به سادگی روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید، گویی که به نزدیکترین دوست خود پیام می دهید، و انباشته شدن توکن ها را تماشا کنید. هر ضربه موجودی توکن شما را افزایش می دهد و شما فقط می توانید تا 500 توکن در هر بار کسب کنید.

3. تکمیل وظایف و دعوت از دوستان:

برای به دست آوردن توکن های بیشتر، ربات TapSwap انواع وظایف و چالش ها را در اختیار شما قرار می دهد. این فعالیت‌ها شامل پیوستن به گروه‌های رسانه‌های اجتماعی، دنبال کردن حساب‌های خاص یا درخواست از دیگران برای استفاده از TapSwap است.

4. برداشتن توکن های خود:

هنگامی که به مقدار کافی توکن TAPS در اختیار دارید، می توانید آنها را به یک کیف پول دیجیتال انتقال دهید. این به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور ایمن توکن‌های خود را ذخیره کرده و پس از انتشار رسمی توکن، آن‌ها را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال معامله کنید.

بهترین کیف پول برای TapSwap چیست؟

برای تپ سوپ می‌توانید از انواع کیف پول های سخت افزاری مانند لجر ایکس و  سیف پال اس وان پرو استفاده کنید. علاوه بر این برای سکه‌های TAPS، کیف پول بیت‌گت نیز گزینه جالبی برای ذخیره آن‌ها است. شما می توانید تعداد زیادی اقلام مختلف کریپتو را در آن ذخیره کنید. این ولت‌ها  ویژگی‌های زیادی برای ایمن نگه داشتن سکه های شما دارد.

همچنین استفاده از آن بسیار آسان است، حتی اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده باشید. جابجایی TAPS به داخل و خارج از بازی بسیار آسان است. شما همچنین می‌توانید در تمام اقدامات توکن شرکت کنید و سایر برنامه های DeFi را بدون هیچ مشکلی پیدا کنید. Bitget Wallet مکانی عالی برای برآورده کردن تمام نیازهای TAPS و سکه شما است.

تپ سواپ

قیمت تپ سواپ چقدر خواهد بود؟

در حقیقت باید گفت هیچ کس نمی تواند با اطمینان قیمت Tap Swap را تعیین کند.اگر چه نمی توان انکار کرد که این پروژه با ارائه یک برنامه توسعه هوشمندانه بسیار جذاب به نظر می رسد. با این حال، نداشتن یک تیم شناخته شده برای این پروژه پیش بینی قیمت تپ سواپ را دشوار کرده است.

همچنین، شایعاتی از سوی این تیم برای ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز وجود دارد که می تواند قیمت تپ سواپ را تحت تاثیر قرار دارد. با این وجود برخی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال پیش بینی هایی برای قیمت تپ سواپ اعلام کرده اند.ی کی از نرخ هایی که برای  این توکن اعلام شده 0.000038 دلار به ازای هر توکن TAPS می باشد اما نی‌توان نظر قطعی در ارتباط با آن بیان کرد.

خرید انواع کیف پول های  تپ سواپ از علی سیتی

در این مطلب در ارتباط با تپ سواپ این بازی محبوب تلگرامی با شما صحبت کردیم. همچنین به معرفی بهترین کیف پول‌ها برای آن پرداختیم. اگر شما نیز از طرفداران آن هستید پیشنهاد ما به شما همواره  استفاده از انواع کیف پول های سخت افزاری به دلیل امنیت بیشتر  است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی تنوع بسیاری از انواع ولت های سخت افزاری ارز دیجیتال را مشاهده نمایید و با چند کلیک ساده آن را سفارش دهید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان محصولات است. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

سوالات متداول

آیا کیف پول های TapSwap  رایگان هستند؟

خیر،کیف پول های سخت افزاری رایگان نیستند اما اکثر کیف پول هی نرم افزاری و کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال سازگار با Solana – از جمله کیف‌هایی که TAPS را فعال می‌کنند – کاملا رایگان است. برای پرداخت هزینه های تراکنش، که به عنوان «کارمزد گاز» نیز شناخته می شود، به مقدار کمی SOL، ارز دیجیتال خود Solana، در کیف پول خود نیاز دارید. هدایت ارز خود بر روی بلاک چین Solana مانند پرداخت هزینه کمی است.

چگونه از ربات TapSwap استفاده کنیم؟

برای شروع بازی، باید به ربات TapSwap تلگرام در دستگاه تلفن همراه خود وارد شوید. سپس شما به سادگی کلیک کنید تا بازی شروع شود. مانند سایر بازی های کلیکی، با زدن دکمه اصلی شروع می کنید تا زمانی که محدودیت انرژی تمام شود و دیگر نتوانید سکه به دست آورید.

آیا TapSwap واقعی است؟

طبق حساب رسمی توییتر خود، TapSwap یک صرافی رمزنگاری مبتنی بر Solana است که به دلیل کارمزدهای پایین، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند سهامداری و معامله حاشیه شناخته می‌شود. این پایه قوی زیربنای بازی ماینینگ TapSwap است و راه های بیشتری را برای مشارکت در اکوسیستم کریپتو به کاربران ارائه می دهد.

آیا TapSwap واقعاً  پول پرداخت می کند؟

بله، احتمال زیادی وجود دارد که از آن پول دریافت کنید. اگر چه برخی افراد ممکن است که 10 میلیون یا 15 میلیون امتیاز داشته یاشند اما این بدان معنا نیست که وقتی پروژه راه اندازی می‌شود، آنها 10 میلیون واحد از آن توکن یا  Tap خواهند داشت زیرا  آنها نرخ تبدیل دارند.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "تپ سواپ-TapSwap چیست؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.