از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آموزش بازیابی کیف پول سیف پال به صورت مرحله به مرحله

علی سیتی / آموزش بازیابی کیف پول سیف پال به صورت مرحله به مرحله

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

29 مرداد 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بازیابی کیف پول سیف پال یکی از موضوعات چالشی است که هنگام گم کردن یا از دست دادن این کیف پول ذهن کاربران آن را درگیر می‌کند. کیف پول سخت افزاری SafePal یکی از بهترین کیف پول‌های دنیا برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شماست. این کیف پول یک گزینه ایدئال برای دریافت نرم افزار امنیتی کامل و همچنین کیف پول‌های سخت افزاری برای اکثر معامله‌گران ارزهای دیجیتال است. برنامه SafePal دارای کیف پول امن همراه با آن است. همچنین این کیف پول به کاربران اطمینان می‌دهد که به راحتی ارزهای دیجیتال را ذخیره و مدیریت کنند. برای تنظیم حساب نیز، گزینه بسیار مناسبی برای دریافت عبارات بازیابی 12 یا 24 رقمی در این کیف پول وجود دارد. این ویژگی برای تراکنش‌های سریع و بدون دردسر کاملاً ایمن است. اما حتی اگر کیف پول سیف پال خود را گم کنید یک فرایند بازیابی Safepal وجود دارد که به راحتی مشکل شما را برطرف خواهد کرد. در این مقاله با علی سیتی همراه باشید تا بازیابی این کیف پول را به صورت مرحله به مرحله فرا گیرید.

آموزش بازیابی کیف پول سیف پال

نحوه بازیابی کیف پول سیف پال به صورت مرحله به مرحله

قبلا در ارتباط با معایب و مزایای سیف پال صحبت کردیم.اگر کیف پول شما گم شده و به دنبال راه امنی برای بازیابی آن هستید، در این بخش با ماه همراه باشید. اکثر معامله‌گران ارز دیجیتال با این وضعیت مواجه می‌شوند. هنگامی که دارایی خود را از دست دادید، باید گزینه ایمن‌تری را برای بازیابی آنها به کار گیرید. ذخیره‌سازی مرحله ریکاوری در مکانی امن یکی از گزینه‌های مهم برای صرفه‌جویی گسترده در پول شما است. هنگامی که یک رمز خصوصی را روی کاغذ یادداشت کرده‌اید، ممکن است آن نیز گم شود. خوشبختانه سیف پال خدمات کاملی را برای بازیابی کیف پول سیف پال تحت عبارت یادآور BIP39/44 ارائه می‌دهد. هنگامی که به دنبال بازیابی کیف پول موجود خود  هستید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید. اگر مراحل زیر را به دقت به کار گیرید می‌توانید مطمئن باشید که تمام اطلاعات و دارایی‌های شما باز خواهند گشت.

بازیابی کیف پول SafePal مرحله به مرحله

مرحله 1: برنامه SafePal را دانلود کنید

درگام اول لازم است به سایت www.safepal.io/download مراجعه کرده و برنامه سیف پال را دانلود کنید. البته  دانلود این برنامه توسط اسکن کد QR زیر نیز میسر است :

دانلود کد QR

مرحله 2: رمز عبور امنیتی را تنظیم کنید

در مرحله دوم از بازیابی کیف پول سیف پال لازم است رمز عبور امنیتی را تنظیم کنید. این مرحله  از مراحل ضروری است که امکان بازیابی کیف پول سیف پال شما را در یک فرآیند سریع فراهم می کند. برای تنظیم رمز عبور امنیتی در این مرحله، باید حداقل از 8 کاراکترالفبایی استفاده کنید. همچنین می‌توان از این ویژگی، همراه با تنظیمات امنیتی که شامل پرداخت‌های سریع، اثر انگشت یا الگوها است، استفاده کرد. به طور معمول، SafePal عبارت seed، کلید خصوصی یا رمز عبور را ذخیره نمی‌کند. هنگامی که رمز عبور امنیتی را تنظیم کردید، باید آنها را به طور کامل به خاطر بسپارید. هنگامی که کلید خصوصی و رمزهای عبور را فراموش کردید، باید برنامه SafePal را مجدداً نصب کنید تا کیف پول خود را طی این فرآیند بازیابی کنید.

تنظیم رمز عبور امنیتی

مرحله 3: تنظیم الگو و اثر انگشت برای امنیت

مرحله سوم فرایند تنظیم الگو و اثر انگشت برای امنیت است. انتخاب الگو و اثر انگشت می تواند  برای محافظت از کیف پول شما بسیار مفید باشد. گذراندن این مرحله جهت ورود به سیستم DApp و تایید هر گونه نقل و انتقال در این بستر اختیاری است. پس از تنظیم اثر انگشت، این گزینه  برای امضای تنظیمات برنامه حتی بدون هیچ زحمتی کاملاً مناسب است. برای هر انتقال تحت فرآیند بازیابی کیف پول SafePal نیازی به دسترسی به رمز عبور امنیتی نیست. الگو و اثر انگشت اجباری نیستند، اما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها امنیت بیشتری به کیف پول خود اضافه کنید.

تنظیم الگو و اثر انگشت

مرحله 4: بازیابی کیف پول سیف پال

حال که راه‌اندازی برنامه SafePal، را انجام داده اید می‌توانید بازیابی کیف را با گذراندن مراحل زیر انجام دهید. ابتدا Software wallet  را انتخاب کنید. بعد از ورود به صفحه جدید گزینه import wallet و از منوی باز شده گزینه  import via private key را مطابق با تصویر زیر انتخاب کنید.

وارد کردن کیف پول

بلاک چینی را که می‌خواهید وارد کنید انتخاب کرده و رمز عبور امنیتی را که در مرحله 2 تنظیم کرده‌اید وارد کنید.

انتخاب بلاکچین

سپس مانند تصویر زیر می‌توانید کلید خصوصی را در مرحله بعد وارد کنید. پس از وارد کردن کلید و نام‌گذاری کیف پول، روی ‘Import Wallet‘ کلیک کنید.

بازیابی سیف پال

مرحله: 5 بازیابی کیف پول سیف پال را کامل کنید

تبریک می‌گوییم! اکنون کیف پول را در برنامه SafePal بازیابی کرده‌اید! با بررسی آدرس کیف پول و پسوند امنیتی، دوباره بررسی کنید که کیف پول مناسب را وارد کرده‌اید. اگر کیف پولی متفاوت از کیف پول قبلی خود می‌بینید، به این معنی است که کلید خصوصی را اشتباه وارد کرده‌اید. در این صورت دوباره چک کنید و مطمئن شوید که کلید به درستی وارد شده است!

مواردی که برای بازیابی کیف پول سیف پال باید به خاطر بسپارید

به طور معمول، برنامه SafePal انواع مختلفی از عبارات یادآور را برای بازیابی  پشتیبانی می‌کند. این عبارت شامل 12، 15 و 18  seed در هر مجموعه است. وقتی ترتیب کلمات اولیه را تغییر می‌دهید، به کیف پول دیگری منجر می‌شود. انتخاب کلمات اولیه مناسب برای دسترسی به کیف پول بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که کلمات seed را به شکل صحیح و دقیق وارد کرده‌اید. هنگامی که می‌بینید قاب ورودی قرمز می‌شود، ممکن است کلمه اولیه را اشتباه وارد کرده باشید. دلیل اصلی این است که آنها به لیست BIP39/44-word تعلق ندارند. این یک گزینه کاملاً مناسب برای بررسی متقابل 2048 کلمه اولیه از پیوند است.

وقتی کلمه عبور را برای بازیابی کیف پول سیف پال تنظیم کردید، دیگر جای نگرانی نیست، زیرا می‌توانید به راحتی روی کلمه عبور کلیک کنید تا آنها را حتی بدون هیچ زحمتی وارد کنید. هنگامی که شما seed اشتباهی را وارد کرده‌اید، می‌تواند به یک کیف پول کاملاً متفاوت منجر شود. استفاده از seed یک راه راحت برای بازیابی کیف پول SafePal با وارد کردن کلمات اصلی همراه با نام کیف است. پس از تکمیل فرآیند، می‌توانید روی «واردکردن کیف پول» کلیک کنید. بازیابی  کامل شده است تا بتوانید به راحتی آنها را به سکه‌ها یا توکن‌های مورد علاقه خود اضافه کنید.

بازیابی safepal

چگونه کیف پول Safepal را از طریق عبارات Mnemonic بازیابی کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید کیف پول Safepal را از طریق عبارت یادآور بازیابی کنید. این یک گزینه کاملاً کارآمد برای به دست آوردن آسان دارایی‌های کریپتو هستند. به طور معمول، عبارات یادآور (Mnemonic) به عنوان عبارات اولیه نیز نامیده می‌شوند که گزینه مناسبی برای کیف پول‌های رمزنگاری غیرمتمرکز است. پشتیبان‌گیری بازیابی با اثبات مالکیت ارزهای دیجیتال کاملاً فعال است. آنها با استانداردهای مختلف ایجاد می‌شوند. Secure Pal همچنین از استاندارد BIP39/44 عمدتاً از شکاف رمزنگاری پشتیبانی بهتری می‌کند. این یک گزینه مناسب برای بازیابی کیف پول Safepal و یک گزینه کارآمد برای دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری شده در کیف پول است.

مزایای کیف پول سیف پال

خدمات متنوع SafePal به مشتریان

به طور معمول، راه‌اندازی کیف پول سیف پال و بازیابی کیف پول‌های رمزنگاری برای مبتدیان بسیار دشوار است. هنگامی که با هرگونه مشکلی در کیف پول Safepal مواجه هستید، یک گزینه مناسب برای تماس با خدمات مشتریان Safepal برای حل هر مشکلی است. Safepal متعهد به ارائه خدمات مؤثر پشتیبانی مشتری برای کاربر است. این یک گزینه مناسب برای صحبت با یک تکنسین با تجربه در هر زمان است. تیم‌های پشتیبانی فنی تمام مشکلات موجود در فرایند بازیابی کیف پول سیف پال را برطرف می‌کنند. برخی از خدماتی که سیف پال به مشتریان ارائه می‌دهد عباتند از:

  • مشکلات ورود؛
  • مشکلات خرید یا فروش؛
  • انتقال رمزنگاری؛
  • فراموش کردن رمزهای عبور.

خرید کیف پول سخت افزاری سیف پال از علی سیتی

محصولات SafePal تا حدود بسیار زیادی مقرون به صرفه هستند. این کیف پول در ابتدا 69.99 دلار قیمت داشت، اما در حال حاضر با تخفیف بسیار عالی کمتر از این میزان، برای مدت محدود عرضه می‌شود. شما می‌توانید همین حالا به خرید کیف پول سیف پال از علی سیتی با بهترین قیمت بپردازید. برای محافظت از کیف پول سخت افزاری خود در برابر خط و خش نیز می‌توانید قاب و محافط چرمی  آن را نیز خریداری کنید. کیف پول SafePal به همراه SafePal App برای ذخیره ارزهای دیجیتال مناسب هستند. شما می‌توانید در هر زمان و به صورت 24 ساعت با پشتیبانان علی سیتی تماس بگیرید. برای خرید از علی سیتی می‌توانید همین حالا به سایت مراجعه کرده و فرایند خرید را انجام دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش بازیابی کیف پول سیف پال به صورت مرحله به مرحله"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.