راهنمای کامل کیف پول افزونه SafePal برای کاربران MetaMask  

علی سیتی / راهنمای کامل کیف پول افزونه SafePal برای کاربران MetaMask  

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

1 مرداد 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

برای این آموزش، تفاوت ها و شباهت های کیف پول جدید SafePal Extension و MetaMask Wallet را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما ویژگی های قابل توجهی را برای کاربران  بیان خواهیم کرد تا متوجه شوند که SafePal نسبت به رقبای خود چه امکانات و قابلیت هایی را ارائه می دهد. استفاده از یک کیف پول افزودنی و در عین حال حفظ قابلیت های کیف پول سخت افزاری بسیار مهم است. در ادامه درباره کیف پول افزونه سیف پال و متامسک صحبت خواهیم کرد.

نگاهی به کیف پول افزونه safepal و متامسک

همانطور که می‌دانید سیف پال یک کیف پول سخت افزاری است که در نسخه های موبایلی اندروید و ios  برای کاربران در دسترس بوده است. این ولت که دارای طرفداران زیادی در دنیاست اکنون نسخه جدیدی از کیف پول خود را به صورت افزونه سیف پال برای کاربران فراهم کرده است. این ولت دارای مشخصات و قابلیت هایی است که در مقاله پیشین و لینک فوق دربازه آن صحبت کردیم.

متامسک نیز یک کیف پول مبتنی بر مرورگر وب بوده که برای استفاده از وب سایت اپلیکیشن‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم و بایننس بوجود آمده است. این ولت نیز در گروه بهترین کیف پول های تحت وب قرار دارد. اما در این مطلب از علی سیتی قصد داریم مهمترین نکات و تفاوت های میان کیف پول افزونه سیف پال و متامسک و همچنین ویژگی های آن را  برای شما بیان کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول سیف پال و متامسک

تفاوت کیف پول متامسک و افزونه سیف پال

مهم ترین تفاوت کیف پول افزونه سیف پال و متامسک، در امنیت این دو محصول است. safepal تا به امروز، هرگز هک نشده است و ایمنی خوبی را برای کاربر ان به ارمغان آورده است. اگر چه استفاده از کیف پول متامسک در حال حاضر ایمن است اما در گذشته مشکلات امنیتی را برای کاربران به وجود آورده است. کیف پول سیف پال کاربران را قادر می سازد تا کنترل کامل بر وجوه خود داشته باشند. در حقیقت می‌توان گفت این ولت اولین کیف پول سخت افزاری است که روی آن سرمایه گذاری شده و توسط بایننس پشتیبانی می شود. همه موارد از طریق برنامه SafePal مدیریت می‌شوند، به صورتی که کاربران می‌توانند به راحتی ثروت رمزنگاری خود را بدون به خطر انداختن امنیت ، مدیریت، مبادله، تجارت و رشد دهند. هدف SafePal همواره ایمن و ساده کردن نگهداری و استفاده از رمزارزها برای همه است. در افزونه این ولت نیز شما مسئول کلیدهای خصوصی و دارایی های خود هستید. همیشه باید هوشیار باشید و بهترین شیوه ها را برای بهبود تجربه خود با کیف پول افزودنی SafePal اتخاذ کنید.

 

راه اندازی کیف پول افزونه سیف پال و متامسک

هر دو محصول دارای ساختار مشابهی هستند که در آن می توانید یک عبارت seed را برای استفاده از کیف پول قبلی وارد کنید یا یک عبارت جدید ایجاد کنید. انجام هر دو فرآیند کمتر از 5 دقیقه طول می کشد، و اگر می دانید چگونه یک کیف پول در MetaMask بسازید، می توانید یک کیف پول جدید در کیف پول افزودنه  SafePal نیز بسازید. مهم‌ترین تفاوت این است که کیف پول افزودنی SafePal به شما امکان می‌دهد به DApps، NFT و اکوسیستم‌های بزرگ‌تر زنجیره‌های متعدد در یک کیف پول دسترسی داشته باشید.

فعال/غیرفعال کردن یک زنجیره در کیف پول افزونه سیف پال و متامسک

اما روش استفاده از زنجیره ها در کیف پول افزونه سیف پال و متامسک چگونه است؟ شما به سادگی می‌توانید با استفاده از این افزونه جدید، توکن‌ها یا زنجیره‌های سفارشی را اضافه کنید که در حال حاضر این امر ارتقای عظیمی نسبت به کیف پول فعلی MetaMask است. کیف پول SafePal Extension یک کیف پول HD متقاطع است، به این معنی که افراد دارایی های خود را با “حساب کیف پول” مشاهده می کنند. در مقابل، کاربران Metamask دارایی های خود را بر اساس “زنجیره” مشاهده می کنند. هیچ مفهوم “Switch Chain” در کیف پول safepal وجود ندارد  بنابراین پولی که در زنجیره های مختلف دارید نمایش داده می شود و می توانید فوراً از آن استفاده کنید. کاربران دیگر نیازی به تلف کردن زمان برای افزودن یک زنجیره سفارشی نخواهند داشت. اگر قصد دارید به صورت دستی این کار را انجام و متامسک خود اضافه نمایید فرآیند آن برای شما بسیار خسته کننده و زمان بر خواهد بود. همیشه در زنجیره های مختلف به طور همزمان به DApps متصل بمانید. زنجیره های کیف پول SafePal Extension فراتر از EVM است.

هر سکه/توکنی که روی آن سرمایه گذاری می کنید به یک زنجیره تعلق دارد. پروژه های بی شماری بر روی اتریوم، سولانا و زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده اند، بنابراین بسیار مهم است که بدانید هنگام انجام تراکنش ها به کدام زنجیره نیاز دارید. رایج ترین اشتباه ارسال یک توکن در شبکه اشتباهی است و این مشکل با سیستم مدیریت زنجیره  کیف پول افزونه سیف پال حل می شود. هنگام استفاده از Dapp، می توانید به راحتی انتخاب کنید که کدام یک را برای انجام تراکنش نیاز دارید. تراکنش ها به همان روشی بین کیف پول ها انجام می شود که شما معامله ای را امضا می کنید و برای تکمیل آن هزینه پرداخت می کنید. این یک تفاوت  مهم و بزرگ در هنگام انتقال از MetaMask به SafePal است. اجتناب از نیاز به وارد کردن هر زنجیره و تعویض مداوم دستی می تواند بسیار آزاردهنده و ناکارآمد باشد.

نکات  مهم استفاده از افزونه سیف پال

  • مهم ترین عامل این است که کیف پول افزودنی SafePal به شما امکان می دهد به هر گونه DApps، NFT و اکوسیستم های بزرگتر از محبوب ترین زنجیره ها در یک کیف پول دسترسی داشته باشید.
  • از جمله نکات و موارد مهم دیگر در افزونه SafePal این است که با تمام زنجیره‌های سازگار با EVM (مخفف ماشین مجازی اتریوم) سازگار است و به کاربران اجازه می‌دهد در بسیاری از پروژه‌هایی که فرد ممکن است بخواهد کاوش کند، شرکت کنند.
  • حتی اگر قصد دارید ارزهای خود را به کیف پول دیگری تغییر دهید، اتصال DApp شما نیز به طور خودکار به کیف پول جدید هدایت می شود. این امر به شما آزادی ایجاد یا وارد کردن عبارات اولیه را می دهد تا بتوانید تمام کیف پول های خود را در یک مکان مدیریت کنید.
  • کیف پول افزودنی SafePal تمام دارایی های رمزنگاری و NFT شما را در بلاک چین های مختلف در صفحه اصلی نمایش می دهد.

کیف پول افزونه سیف پال

نتیجه گیری

ما در این مطلب در ارتباط با کیف پول افزونه سیف پال و متامسک و همچنین ویژگی ها و تقاوت میان آن ها با شما صحبت کردیم. افزونه کیف پول SafePal همه قابلیت های  کیف پول MetaMask را با ساده‌ سازی بیشتر  و فرآیندی آسان تر برای کاربران به وجود خواهد آورده است. فناوری‌های ارز دیجیتال همچنان به تکامل خود ادامه داده و محصولاتی بهتر با قابلیت هایی بیشتر برای کاربران در آینده ارائه خواهند داد. کیف پول SafePal Extension برای کاربرانی که می خواهند دارایی های خود را در اکوسیستم ایمن نگه دارند، ارزش بیشتری نسبت به سایر ولت ها ارائه می دهد. همچنین شما می توانید از نسخه سخت افزاری این ولت یعنی کیف پول سخت افزاری سیف پال در کنار نسخه موبایل آن نیز بهره‌مند شوید و امنیت بیشتری را برای خود به ارمغان آورید. با مراجعه به وب سایت و  فروشگاه علی سیتی می‌توانید این ولت را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا همراه با پشتیبانی خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "راهنمای کامل کیف پول افزونه SafePal برای کاربران MetaMask  "

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.