معرفی کیف پول افزونه مرورگر SafePal

علی سیتی / معرفی کیف پول افزونه مرورگر SafePal

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

27 تیر 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

SafePal، اکنون در Chrome در دسترس است. کمپانی سیف پال نسخه جدیدی از این ولت را برای مرورگر کروم به نام کیف پول افزونه سیف پال برای کاربران ایجاد کرده است. از طریق کیف پول افزونه مرورگر SafePal، کاربران می‌توانند به سادگی و بدون پیچیدگی دنیای Web3 را در رایانه‌های خود کاوش کنند. در ادامه توضیحاتی کامل تر درباره این ولت خواهیم داشت.

کیف پول افزونه سیف پال چیست؟

کمپانی سیف پال از راه اندازی رسمی کیف پول افزونه مرورگر SafePal برای کاربران کروم، فایرفاکس و مایکروسافت خبر داد. این ولت تجربه ایمن و یکپارچه SafePal را برای مرورگرها به ارمغان آورده است. این راه‌اندازی رسما نقطه عطف جدیدی برای کمپانی SafePal است تا تبدیل به یکی از معدود کیف‌پول‌هایی شود که تجربه‌های جامع و یکپارچه‌ای برای کاربر از طریق کیف پول سخت‌افزاری، کیف پول موبایل و کیف پول تحت وب فراهم کند. همانطور که بیان کردیم از طریق کیف پول افزونه مرورگر سیف پال، کاربران قادر خواهند بود به سادگی و هیچ گونه پیچیدگی دنیای Web3 را در رایانه‌های خود کاوش کنند. در این مقاله ما در مورد طراحی و ویژگی های این کیف پول جدید و این‌که چرا بهتر از افزونه ولت های دیگر است با شما صحبت خواهیم کرد.پس در ادامه با ما همراه باشید.

کیف پول افزونه سیف پال

چرا افزونه مرورگر SafePal بهتر از گزینه های دیگر است؟

کیف پول افزونه سیف پال با قابلیت های جدید به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی، ایمن و مهمتر از همه به صورت غیرمتمرکز در دنیای وب 3 حرکت کنند. کاربران اکنون می توانند با استفاده از مرورگرهای مورد علاقه خود از کاوش در دنیای بلاک چین، ارزهای دیجیتال، NFT و موارد دیگر لذت ببرند و بدانند که دارایی های رمزنگاری آنها به طور ایمن توسط SafePal محافظت می شود. کیف پول افزونه مرورگر SafePal به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون پیچیدگی پیکربندی گره‌ها و شبکه‌ها، در چندین بلاک چین و DApp مختلف به طور همزمان باز شوند و متصل بمانند. در ذیل مهمترین دلایل استفاده از این افزونه را بیان خواهیم کرد.

  • بدون تنظیمات پیچیده و سادگی کاربری.
  • در این ولت شبکه های پیچیده و پیکربندی گره ها وجود ندارد.
  • هنگام تعویض DApp، دیگر قطع اتصال نخواهید داشت.

قابلیت و ویژگی های افزونه سیف پال

  •  دسترسی نامحدود به بلاک چین، EVM یا غیر EVM 

از امروز می توانید  افزونهکیف پول سیف پال را نصب کنید و دارایی های بیش از 30 بلاک چین، زنجیره های EVM و غیر EVM را در یک مکان ذخیره کنید. دیگر نیازی به نصب افزونه های مختلف برای زنجیره های مختلف نیست. با SafePal Extension Wallet، از سهولت ذخیره و مدیریت BTC، ETH، SOL، AVAC، BCH و موارد دیگر لذت می ببرید.

  • تمام دارایی ها را در یک صفحه اصلی ذخیره و مدیریت کنید

نوع حساب کیف پول SafePal Extension Wallet بر اساس عبارت بازیابی تولید می‌شود، به این معنی که همه دارایی‌های ذخیره شده در یک عبارت بازیابی می‌توانند به طور کامل در صفحه اصلی با هم نمایش داده شوند، از جمله موجودی و ارزش توکن بلادرنگ.

برخلاف Metamask، با استفاده از کیف پول افزودنه SafePal، برای مشاهده دارایی‌های خود دیگر نیازی به جابه‌جایی بین زنجیره‌ها ندارید و یا اینکه تنها قادر به مشاهده موجودی توکن‌های اتریوم نخواهید بود. این افزونه تمام دارایی‌های کریپتو و NFT شما را در بلاک چین‌های مختلف در یک صفحه اصلی نمایش می‌دهد.

  • عدم قطع اتصال در زنجیره های مختلف

صدها DApp را در شبکه های مختلف بلاک چین به طور همزمان وصل کنید. کیف پول افزونه سیف پال به شما این امکان را می دهد که همیشه به DApp های مختلف متصل بمانید، صرف نظر از اینکه در کدام زنجیره هستند. به عنوان مثال، اگر به Uniswap متصل هستید و می خواهید به تب PancakeSwap تغییر دهید، اتصال افزونه به طور خودکار ایجاد خواهد شد و اتصال را در صفحه جدید حفظ می کند.

  • از آزادی مدیریت کیف پول های متعدد در یک افزونه لذت ببرید

به روز رسانی نسخه بعدی از آواتارهای NFT پشتیبانی می کند. شبیه به برنامه SafePal، کیف پول مرورگر SafePal به شما امکان می دهد چندین عبارت seed را در یک برنامه افزودنی ایجاد یا وارد کنید تا بتوانید به راحتی بین کیف پول های مختلف جابجا شوید و دارایی های ذخیره شده خود را در مکان های مختلف مدیریت کنید. با جدا کردن وجوه خود در یک کیف پول دیگر، از سطح امنیتی بالاتری نیز برخوردار می شوید زیرا در صورت سرقت یکی از کیف پول های شما مجبور نخواهید بود که کل دارایی خالص خود را از دست بدهید.

  • با اتصال به برنامه SafePal یا کیف پول سخت افزاری S1، امنیت افزونه خود را ارتقا دهید

آیا قبلاً از کیف پول موبایل یا کیف پول سخت افزاری SafePal استفاده کرده‌اید؟ آیا به دلیل نگرانی از نشت عبارت بازیابی نمی‌خواهید عبارت seed را در افزونه مرورگر وارد کنید؟ با SafePal Extension Wallet، اکنون می توانید حساب کیف پول SafePal App موجود خود را، یا یک کیف پول نرم افزاری یا یک کیف پول سخت افزاری S1 جفت شده، با کیف پول افزونه متصل کنید. با انجام این کار، عبارت seed شما همیشه با خیال راحت در جایی که هست ذخیره می شود، بدون اینکه در معرض مرورگر متصل به اینترنت قرار بگیرد. علاوه بر این، دیگر نیازی به تولید مجموعه جدیدی از عبارات seed ندارید، و تلاش شما برای مدیریت عبارات دانه های مختلف در مکان های مختلف صرفه جویی می شود.

  • از سرویس تعویض افزونه کیف پول سیف پال لذت ببرید 

به این ترتیب می توانید فوراً دارایی های مختلف شبکه بلاک چین را مبادله کنید. SafePal Swap در افزودنه سیف پال از روز اول پشتیبانی می‌شود. می‌توانید دارایی‌ها را از طریق SafePal Swap در زنجیره‌های مختلف جابه‌جا کنید، درست مانند برنامه SafePal. در آینده، ویژگی‌های جدید بیشتری مانند سازگاری با سایر کیف پول‌های نرم‌افزاری و کیف‌پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار پیاده‌سازی خواهد شد، با خیالی آسوده  با آخرین به‌روزرسانی این ولت همراه شوید.

 

نصب و راه اندازی افزونه سیف پال

این بخش یک دستورالعمل گام به گام برای ایجاد کیف پول در کیف پول افزودنه SafePal است.

  • مرحله 1 : برای نصب کیف پول افزودنه SafePal آماده شوید

ابتدا افزونه را روی مرورگر خود نصب کرده و کیف پول افزونه سیف پال را راه اندازی کنید. این  افزونه  را می توانید از قسمت دانلود  وب سایت رسمی سیف پال دانلود نمایید.

  • مرحله 2: ایجاد کیف پول را انتخاب کنید

روی «ایجاد کیف پول» کلیک کنید.به این ترتیب یک کیف پول جدید را خواهید ساخت.

ایجاد کیف پول افزونه safepal

  • مرحله 3 : رمز عبور را تنظیم کنید

پس از راه اندازی کیف پول  رمز عبور خود را وارد کرده و تکرار کنید و روی «بعدی» کلیک کنید.

توجه: رمز عبور ضروری است و برای باز کردن قفل کیف پول، تأیید تراکنش ها و پشتیبان گیری از عبارت بازیابی شما استفاده می شود. لطفاً آن را کاملاً به خاطر بسپارید و آن را به دیگران ندهید.

وارد کردن پسورد

  • مرحله 4: عبارت بازیابی خود را ایجاد کنید

پس از خواندن دقیق یادداشت‌ها و دستورالعمل‌ها، روی “Freal Mymnemonic Frame” کلیک کنید.

ایجاد نسخه پشتیبان عبارات بازیابی

  • مرحله 5: از عبارت بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

در این مرحله از نصب افزونه کیف پول سیف پال لطفاً عبارت بازیابی کیف پول خود را یادداشت کرده و به طور ایمن از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

توجه: عبارت بازیابی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. این عبارات تنها دلیل مالکیت دارایی های رمزنگاری شماست. پس از گم شدن، هیچ کس نمی تواند به بازیابی کیف پول و دارایی های افزونه شما کمک کند.

بکاپ seed در نصب افزونه سیف پال

  • مرحله 6: عبارت بازیابی خود را تأیید کنید

روی کلمات به ترتیب صحیح کلیک کنید تا مطمئن شوید که از عبارت بازیابی خود به درستی نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. سپس روی “بعدی” کلیک کنید.

تایید عبارات بازیابی

  • مرحله 7 : کیف پول خود را نامگذاری کنید

کیف پول خود را نامگذاری کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

انتخاب نام برای کی پول افزونه سیف پال

  • مرحله 8 : تکمیل نصب کیف پول

تبریک می گویم! شما با موفقیت یک افزودنه SafePal ایجاد کردید.

نصب کیف پول افزونه safepal

کیف پول سخت افزاری safepal s1 و افزونه سیف پال

ما در این مطلب در مورد کیف پول افزونه سیف پال با شما صحبت کردیم و به بررسی مشخصات و ویژگی های این ولت و همچنین روش نصب و راه اندازی آن پرداختیم. امیدواریم که استفاده از این ولت تجربه ایمن و کاربری آسانی را در دسکتاپ برای شما به ارمغان آورد. اگر شما از  جمله کاربرانی هستید که سرمایه زیادی را وارد این بازار کرده‌اید و یا نیازمند ایمنی بیشتری هستید پیشنهاد ما استفاده از نسخه سخت افزاری این ولت یعنی کیف پول safepal s1 در کنار این افزونه است که ایمنی فراتری را برای شما ایجاد خواهد کرد. شما می توانید این ولت را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه علی سیتی خریداری نمایید و از تجربه‌ای ایمن و لذت بخش در دنیای رمز ارزها لذت ببرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کیف پول افزونه مرورگر SafePal"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.