بروزرسانی کیف پول سیف پال

علی سیتی / بروزرسانی کیف پول سیف پال

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

14 مرداد 1402

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

قبل از انجام بروزرسانی کیف پول سیف پال حتما از عبارات بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید ولت خود را بازیابی نمایید. وارد منوی SETING از کیف پول سخت افزاری شوید و گزینه UPGRADE را انتخاب کنید. کیف پول SafePal S1 خود را یک کابل به رایانه خود وصل کنید، دستگاه را راه اندازی کنید و گزینه آپگرید را انتخاب کنید.

کمپانی سیف پال و آپدیت جدید این ولت

کمپانی سیف پال آخرین نسخه از بروزرسانی کیف پول سیف پال را ارائه داد. دقت کنید قبل از انجام بروزرسانی حتما از عبارات بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید ولت خود را بازیابی نمایید. همانطور که می‌دا‌نید و در مقالات پیشین نیز صحبت کردیم کیف پول سیف پال یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که در نسخه های مختلف از جمله کیف پول سخت افزاری سیف پال s1 ، کیف پول نرم افزاری سیف پال برای نسخه های موبایل اندروید و ios  و همچنین افزونه سیف پال که به تازگی برای کاربران فراهم آورده شده برای کاربران در دسترس است. اکنون و در این مقاله از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با آپدیت کیف پول سخت افزاری سیف پول با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز این ولت را خریداری کردید و به دنبال آپدیت این کیف پول محبوب هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این مقاله نحوه آپدیت کیف پول سخت افزاری S1 را در مراحل ساده برای شما نشان می دهد.

کیف پول سخت افزاری

نکات مهم قبل از بروزرسانی safepal s1

  • مطمئن شوید که عبارت بازیابی شما به‌طور ایمن پشتیبان‌گیری شده است.
  • در صورت بروز مشکل کیف پول خود را بازیابی نمایید. (نحوه بازیابی کیف پول سیف پال)
  • دقت داشته باشید سیستم عامل شما باید به آخرین نسخه بروز باشد.

مراحل بروزرسانی کیف پول سیف پالs1 

مرحله اول: دانلود آخرین سیستم عامل

به لینک فوق از صفحه بروزرسانی سیف پال وارد شوید، سپس SN دستگاه S1 خود را وارد کنید و آخرین سیستم عامل را دانلود کنید. دستگاه SN را می توان از قسمت دستگاه S1 —> تنظیمات —> درباره پیدا نمایید.

اگر سیستم عامل را قبلا دانلود کرده اید، نام فایل میان افزار ممکن است ‘upgrade.bin(1)’ یا ‘upgrade.bin(2)’ باشد.

نکته مهم: همیشه به یاد داشته باشید که نام فایل سیستم عامل را به “upgrade.bin” تغییر دهید، در غیر این صورت دستگاه S1 نمی تواند آن را تشخیص دهد.

مرحله 2 : نحوه بروزرسانی را در دستگاه S1 وارد کنید

دستگاه S1 خود را با کابل USB به رایانه متصل کرده و دستگاه  را راه اندازی کنید.

اکنون به قسمت به Settings —> Upgrade —> Backup  —> Enter Upgrade Mode بروید

دقت کنید که روی “ورود به حالت ارتقا” کلیک کرده اید تا دستگاه S1 فرآیند آپدیت سیستم عامل را آغاز کند. با انجام این کار، کامپیوتر یک دیسک مجازی را شناسایی می کند تا بتوانید به مرحله بعدی بروید.

بروزرسانی کیف پول سیف پال

مرحله 3 : سیستم عامل را به دیسک مجازی اضافه کنید

زمانی‌که که دستگاه S1 وارد حالت بروزرسانی می شود، رایانه یک دیسک مجازی را شناسایی و ظاهر می کند. دیسک مجازی را باز کنید و سیستم عامل “upgrade.bin” را به داخل دیسک بکشید.

پس روی «ارتقا» در دستگاه S1 کلیک کنید.

نکته مهم: دقت داشته باشید که فایل سیستم عامل را باز نکنید. به سادگی آن را به دیسک مجازی منتقل کنید.

مرحله 4: بروزرسانی سیف پال را کامل کنید.

در این مرحله ممکن است 1 تا 3 دقیقه طول بکشد تا فرآیند بروزرسانی سیف پال s1 تکمیل شود. پس از تکمیل آپدیت، می توانید طبق معمول و به سادگی به استفاده از کیف پول S1 خود  ادامه دهید.

آیا بروزرسانی سیف پال اجباری است؟

آپدیت و ارتقا کیف پول سخت سیف پال امری اجباری نیست. در حقیقت این امر بستگی به کاربران دارد که آیا قصد دارد از قابلیت ها و امکانات جدید این ولت بهره‌مند شود یا خیر. حتی اگر شما تصمیم به بروزرسانی ولت خود نگیرید،بر عملکرد کیف پول شما تاثیری نخواهد داشت. با این حال، کمپانی سیف پال توصیه می‌کند هر از چندگاهی دستگاه را آپدیت نمایید تا برخی از جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت های کاربردی را در اختیار داشته و بتوانید به سادگی از آن ها استفاده نمایید.

قیمت و خرید کیف پول سخت افزاری سیف پال از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب مراحل آپدیت و بروزرسانی کیف پول سیف پال s1  را به صورت کامل به شما آموزش دادیم. اکنون می‌توانید برای مشاهده قیمت و بررسی مشخصات این کیف پول دیجیتال به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. تنوع بسیاری از انواع ولت های دیجیتالی را می‌توانید در این وب سایت مشاهده نمایید. همچنین شما می‌توانید برای خرید کیف پول سخت افزاری سیف پال s1  با قیمت مناسب نسبت به رقبا از علی سیتی اقدام نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و همچنین پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات است. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

 

 

 

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بروزرسانی کیف پول سیف پال"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.