تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی

علی سیتی / تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

30 آذر 1401

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

در دنیای امروزی کیف پول های  دیجیتالی از مهمترین ابزار برای نگهداری و یا ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی هستند. همانطور که می‌دانید کیف پول های لجر یکی از انواع کیف پول‌های سخت افزاری هستند که در جهان محبوبیت زیادی دارند. در حقیقت می‌توان گفت ولت‌های این کمپانی فرانسوی در گروه بهترین کیف پول های دیجیتالی در دنیا قرار دارند. امنیت این ولت‌ها به حدی قابل قبول است که شاید یکی از دلایل محبوبیت این ولت‌ها همین امر باشد. انواع مختلفی از این کیف پول‌ها در حال حاضر با نام های لجر نانو اس، لجر نانو ایکس و همچنین مدل جدیدی از s با نام لجر نانو اس پلاس مدتی است روانه بازار شده است. اگر چه محصولات این کمپانی همه از لحاظ کیفیت تثبیت شده‌اند اما گاهی این سوال برای بسیاری از افراد ممکن است پیش آید که آیا کیف پول های لجر تقلبی دارند؟ یا این که چطور می‌توان کیف پول لجر اصل را از تقلبی تشخیص داد. این موضوعی است که در این مطلب از علی سیتی قصد داریم به آن بپردازیم. در ادامه راهنمای انتخاب یک ولت با اصالت از این کمپانی را برای شما بیان خواهیم کرد. پس اگر شما نیز از کاربران ارزهای دیجیتالی و یا طرفداران این نوع کیف پول ها هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتها این مطلب ما را همراهی نمایید.

نکات مهم و راهنمای تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی

در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی می‌توان در نظر داشت که گاهی ممکن است شاهد کیف پول لجر تقلبی نیز باشیم اما درصد آن بسیار ناچیز است. مشکلی که ممکن است برای کاربران به وجود آید استفاده از ولتی است که قبلا توسط اشخاص دیگر راه اندازی و یا استفاده شده باشد. در این حالات اموال و دارایی افراد در معرض خطر است.  اما در هر صورت و برای خرید کیف پول های لجر بهتر است مواردی را در نظر بگیریم تا خیالتان از بابت اصالت کالا و عدم استفاده توسط افراد دیگر آسوده باشد. در ذیل مهمترین نکات را برای خرید این ابزار برای شما بیان خواهیم کرد.

  • خرید کیف پول های لجر از فروشگاه معتبر

اولین و مهمترین نکته در خرید کیف پول های لجر انتخاب یک فروشگاه مطمئن و با اصالت است. به عبارتی دیگر برای خرید این نوع ولت‌ها حتما فروشگاه های معتبر را انتخاب نمایید. اگر شما قادر هستید از فروشگاه‌های خارجی خرید نمایید پیشنهاد می‌کنیم از وب سایت و فروشگاه رسمی کمپانی لجر و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. برای این کار می‌توانید همچنین با خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از ایبی و خرید از آمازون توسط شرکت های مختلف نیز این فرآیند را طی نمایید. اما اگر قصد دارید از فروشگاه‌های داخلی خرید کنید بهتر است نظر کاربران  و اینماد وب سایت و همچنین سوابق خرید فروشگاه  مورد نظر را بررسی نمایید. حتما از فروشگاه‌هایی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک هستند. در ادامه روش های دیگری را نیز برای بررسی . انتخاب کیف پول لجر اصل را برای شما بیان خواهیم کرد.

  •  چک کردن محتوا داخل جعبه

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در انتخاب کیف پول لجر اصل به شما کمک کند، بررسی و چک کردن محتویات داخل جعبه است. در جعبه کیف پول های لجر باید موارد قطعاتی وجود داشته باشد. اولین مورد خود دستگاه و یا کیف پول های لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و یا لجر نانو اس پلاس که با توجه به خرید و انتخاب شما درون جعبه قرار دارد. دومین گزینه  کابل اتصال به کامپیوتر که بر اساس نوع ولت شما می‌تواند نوع آن متفاوت باشد. سومین گزینه وجود سه عدد کارت کاغذی با نام های کارت Getting Started، کارت Did You Notice  بر اساس تاریخ تولید دستگاه و همچنین وجود یک و یا چندین کارت برای یادداشت کردن عبارات بازیابی است. توجه داشته باشید سایر قطعات و بسته بندی های اضافی  ته جعبه و خارج از باکس لجر فاقد هرگونه لوگو کمپانی لجر است. بنابراین پس از بازکردن جعبه لجر همه موارد ذکر شده را بررسی نمایید تا از اصالت آن اطمینال پیدا کنید.

  •  کارت های عبارات بازیابی درون جعبه یا همان seed  را بررسی نمایید.

از جمله موارد مهم در تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی، توجه به کارت های بازیابی داخل جعبه است. این کارت ها برای یادداشت کردن عباراتی  هستند که در هنگام  ساخت کیف پول به شما نمایش داده می‌شود که با توجه به اهمیت آن‌ها در بازیابی  کیف پول لجر  مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین اولین نکته بررسی خالی بودن این کارت‌ها در جعبه لجر است. شرکت لجر در این کارت‌ها هیچ نوشته و یا عباراتی را به عنوان نمونه و یا  برای مثال درج نکرده است. بنابراین اگر در روی این کارت ها نوشته و یا عباراتی را مشاهده کردید به اصالت دستگاه باید شک کرد. البته اگر بر روی کارت ها عبارات بازیابی را مشاهده کردید حتما یکی دیگر قبل از شما اقدام به راه اندازی ولت کرده است با این وجود و با توجه به امنیت به هیچ عنوان استفاده از این کیف پول به کاربران پیشنهاد نمی‌شود. در چنین مواردی هر چه سریع تر با فروشنده تماس گرفته و ولت را برگردانید. لازم به ذکر است در صورت بررسی اصالت دستگاه و راه اندازی کیف پول و نمایش عبارات بازیابی به شما حتما این عبارات را به درستی و به ترتیب داده شده در این کارت ها وارد در محیطی امن نگهداری نمایید.

 

  • دقت داشته باشید کیف پول لجر از قبل راه اندازی نشده باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در هنگام راه اندازی دستگاه توجه فرمایید که دستگاه توسط فردی دیگر استفاده و یا پیکربندی نشده باشد. برای بررسی این مورد در هنگام راه اندازی دستگاه دقت کنید زمانی که برای اولین بار کیف پول لجر خود را راه اندازی می‌کنید می‌بایست عبارات “ …Welcome To Ledger Nano” را بر اساس مدل کیف پول خود مشاهده نمایید. و پس از آن به سراغ راه اندازی ولت بروید. در حقیقت کیف پول لجر پس از اولین استفاده و قبل از راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس و یا  راه اندازی لجر نانو اس و اس پلاس  هیچ رمزی از شما نمی‌خواهد و شما باید رمزی را  برای ورود به دستگاه انتخاب نمایید. پس اگر پس از روشن کردن دستگاه از شما رمز عبور خواست حتما قبلا توسط شخصی دیگر پیکربندی شده است. پس برای راهنمایی بیشتر سریع با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و به هیچ عنوان از دستگاه فوق استفاده نکنید.

 

  • اصالت را با استفاده از برنامه های لجر بررسی نمایید.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی، وصل کردن آن به نرم افزار لجر لایو است. این نرم افزار همانطور که می‌دانید برای مدیریت ارزهای دیجیتال کاربرد زیادی دارد. کیف پولهای لجر اصل دارای کلید خصوصی مخفی هستند که در هنگام ایجاد کیف پول تنظیم می‌شوند. با این وجود تنها کیف پول های اصلی لجر قادر به اتصال به این سرور از طریق این کلیدهای خصوصی هستند. لازم به ذکر است برای دانلود لجر لایو نیز حتما لز سایت رسمی کمپنی لجر اقدام نمایید.

  •  توجه به  پشتیبانی فروشگاه

با توجه به موارد ذکر شده برای تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی همانطور که بیان کردیم خرید از فروشگاه‌های معتبر امری است که باید بسیار به آن اهمیت داد. با این وجود و در هنگام سفارش از این فروشگاه‌ها حتما دقت کنید که بتوانید با پشتیبانی فروشگاه مورد نظر ارتباط برقرار نمایید تا در صورت بروز  هرگ یک مشکلات ذکر شده  و در صورت نیاز به تماس با پشتیبانی بتوانید به سادگی با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید. بنابراین از خرید از فروشگاه‌هایی که پس از سفارش هیچ گونه  امکان پشتیبانی محصول را برای کاربران فراهم نمی‌کنند خودداری نمایید. با این وجود فروشگاه‌هایی را برای خرید انتخاب نمایید که محصول را پشتیبانی می‌کنند.

 

خرید انواع کیف پول های لجر اصل از فروشگاه‌ آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با نحوه تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی با شما صحبت کردیم و نکات مهم برای تشخیص  اصالت این ولت را برای شما بیان کردیم. همانطور که بیان کردیم برای خرید از فروشگاه‌های داخلی کشور انتخاب یک فروشگاه با اصالت و مطمئن از مهمترین مواردی است که باید در خرید هر نوع کیف پول به آن توجه کرد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید انواع کیف پولهای سخت افزاری ارز دیجیتال از جمله لجر را دارید حتما به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. در این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع ولت‌های سخت افزاری ارز دیجیتال از جمله کیف پول های لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و مدل های جدید از این محصولات مانند لجر نانو اس پلاس و همچنین لجر ایکس 2022 را می‌توانید مشاهده کرده و تنها با چند کلیک به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات است. شما می‌توانید هر مورد و سوالی در ارتباط با راه اندازی، بازیابی کیف پول و یا در صورت بروز هرگونه مشکلی با پشتیبانان این مجموعه تماس برقرار نمایید. این پشتیبانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان هستند. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "تشخیص کیف پول لجر اصل از تقلبی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.