از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022

علی سیتی / معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

14 تیر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول‌های سخت‌افزاری وسیله‌هایی هستند که معامله گران کدهای دیجیتال امن موردنیاز را در آن ذخیره می‌کنند. آنها به طور فعال رمزارزهای شما را ذخیره نمی‌کنند، علی‌رغم اینکه نام آنها ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. آنها به عنوان هویت و حساب مالک در شبکه بلاک‌چین عمل می‌کنند و دسترسی به تاریخچه تراکنش‌ها را فراهم می‌کنند. برای محافظت از حساب ارز دیجیتال خود باید کیف پول سخت‌افزاری تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم به شما بهترین کیف پول های دیجیتال 2022 را معرفی کنیم.

بهترین کیف پول های دیجیتال 2022

کیف پول های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

قبل از اینکه با بهترین کیف پول ‌های دیجیتال  2022 آشنا شویم باید نحوه کار آنها را بشناسیم. وقتی شخصی بیت‌کوین، اتر، دوج‌کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری را به کیف پول دیجیتال شما می‌فرستد، در واقع هیچ ارزی منتقل نمی‌کنید. کاری که آن‌ها انجام می‌دهند این است که مالکیت آن را به آدرس کیف پول شما امضا می‌کنند، یعنی تأیید می‌کنند که رمزارز موجود در بلاک‌چین به آدرس آن‌ها تعلق ندارد، بلکه به آدرس شما تعلق دارد. برای انجام این کار دو کد دیجیتال لازم است: یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی.

کلید عمومی و کلید خصوصی کیف پول سخت افزاری

کلید عمومی رشته‌ای از حروف و اعداد است که به طور خودکار توسط ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری تولید می‌شود. برای مثال، یک کلید عمومی می‌تواند به این شکل باشد: B1fpARq39i7L822ywJ55xgV614. کلید خصوصی رشته دیگری از اعداد و حروف است، اما کلیدی است که فقط صاحب کیف باید بداند.

بهترین کیف پول ‌های ارز دیجیتال در سال 2022 را به‌عنوان یک حساب ایمیل در نظر بگیرید. برای دریافت ایمیل، باید آدرس ایمیل خود را به افراد بدهید. این کلید عمومی شما در مورد کیف پول‌های ارز دیجیتال خواهد بود و برای اینکه بخشی از هر تراکنش بلاک‌چین باشید باید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این حال، هرگز به کسی رمز عبور برای دسترسی به حساب ایمیل خود را نمی‌دهید. برای بهترین کیف پول ‌های دیجیتال 2022، آن رمز عبور معادل کلید خصوصی شما است که تحت هیچ شرایطی نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود.

با استفاده از این دو کلید، کاربران کیف پول ارز دیجیتال می‌توانند بدون به خطر انداختن یکپارچگی ارز مورد معامله یا تراکنش، در تراکنش‌ها شرکت کنند. کلید عمومی اختصاص داده شده به کیف پول دیجیتال شما باید با کلید خصوصی شما مطابقت داشته باشد تا هرگونه وجوه ارسال یا دریافت شده توسط آن تأیید شود. هنگامی که هر دو کلید تأیید شدند، موجودی کیف پول شما به همین ترتیب افزایش یا کاهش می‌یابد.

بهترین کیف پول های رمز ارز 2022

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022

باتوجه‌به فعالیت بسیاری از افراد در زمینه ارز دیجیتال، نحوه فعالیت سایت‌ها، صرافی‌ها و برنامه‌های کیف پول سخت‌افزاری پایش می‌شود و مزایا و معایب آن به سرمایه‌گذاران نشان داده می‌شود. ما نیز برای کمک به معامله گران به معرفی بهترین کیف پول‌ های دیجیتال  2022 می‌پردازیم.

معرفی بهترین کیف پول‌های دیجیتال 2022

  • کیف پول لجر نانو ایکس

این کیف پول تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‎کند و با سخت‌افزار خاصی که برای محافظت از کلیدهای خصوصی شما طراحی شده، ساخته شده است. عمر باتری داخلی آن هشت ساعت است.    در این کیف پول امکان استفاده از فناوری بلوتوث وجود دارد. ما لجر نانو ایکس را به‌عنوان یکی از بهترین کیف پول ‌های دیجیتال  2022 انتخاب کردیم، زیرا تعداد ارزهای پشتیبانی شده، استانداردهای امنیتی بالا و قابلیت‌های معاملاتی موبایلی دارد. لجر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای کیف پول سخت‌افزاری است که امروزه در دسترس است. محبوبیت اولیه آن با اولین کیف پول آن، لجر نانو اس، یک کیف پول پر از ویژگی و بسیار ایمن آغاز شد. لجر نانو ایکس با افزودن باتری داخلی و ویژگی‌هایی مانند اتصال بلوتوث و قابلیت‌های مدیریت دارایی بیشتر، موفقیت نانو اس را گسترش می‌دهد.

لجر نانو ایکس در رنگ مشکی مات عرضه می‌شود و دارای صفحه‌نمایش 128 در 64 پیکسل است. این کیف پول از بیش از 5500 ارز و توکن پشتیبانی می‌کند و قادر است تا 100 مورد از آنها را به طور هم‌زمان از طریق برنامه‌های موجود در دستگاه مدیریت کند. نانو ایکس قادر است تا با برنامه Ledger Live در دستگاه‌های Android یا iOS برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده شود. تراشه Element Secure Ledger، یک تراشه تخصصی است که برای وسایل امنیتی پیشرفته مانند کارت‌های اعتباری و پاسپورت‌ها استفاده می‌شود و از انواع مختلف حملات محافظت می‌کند. علاوه بر خریدوفروش رمزارز، از برنامه Ledger Live می‌توان برای وام دادن و به اشتراک گذاشتن ارز برای ایجاد درآمد استفاده کرد. با تمام اینها لجر نانو ایکس قطعاً یکی از بهترین کیف پول ‌های ارز دیجیتال در سال 2022 است. برای خرید کیف پول لجر نانو ایکس و همچنین جدیدترین نسخه آن یعنی خرید کیف پول لجر نانو ایکس 2022 می توانید به لینک های فوق مراجعه و این محصولات را با بهتریت قیمت خریداری نمایید.

لجر نانو ایکس

  • کیف پول سخت افزاری ترزور

این کیف پول از رابط بصری و راحت برخوردار است. ترزور یک برند شناخته شده در دنیای ارزهای دیجیتال است که اولین کیف پول‌های سخت‌افزاری را منتشر کرده است. هر دو مدل فعلی آن دارای اقدامات امنیتی عالی هستند و از ارزهای متعدد پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های ارائه‌شده توسط لجر از نظر ساخت و تعداد ارزهای پشتیبانی شده به ترزور برتری دارند. به همین دلیل ترزور در فهرست ما به‌عنوان نخستین ارز دیجیتال قرار نگرفت. اگر امنیت نگرانی اصلی شماست، کارشناسان بر این باورند که دستگاه سخت‌افزاری ترزور قابل شکست نیست. کمپبل می‌گوید: «برای کسی که می‌خواهد هیچ خطر امنیتی نداشته باشد، [دارایی‌های خود را] به یک دستگاه سخت‌افزاری منتقل کند.» ترزور یکی از بهترین کیف پول‌ های دیجیتال در سال 2022 است.

یک کیف پول سخت‌افزاری مانند ترزور مدل تی، یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال دارای تفکر امنیتی است. مدل تی دارای ویژگی‌های متعددی مانند صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و تمام‌رنگی است. همچنین دارای افزونه‌هایی مانند Shamir Backup است که آن را متمایز می‌کند. پشتیبان‌گیری Shamir یک استاندارد امنیتی طراحی شده توسط ترزور است که فقط برای مدل تی موجود است. پشتیبان‌گیری Shamir این امکان را به شما می‌دهد که شما 16 عبارت بازیابی را برای استفاده به‌عنوان پشتیبان ایجاد کنید. استاندارد امنیتی ترزور در صورت دزدیده شدن یا تخریب کیف پول با اجازه دادن به شما برای بازیابی کل اطلاعات با استفاده از یک عبارت بازیابی، محافظت می‌کند. این امنیت ترزور را به یکی از بهترین کیف پول های  رمز ارزها  2022 تبدیل می‎کند. محصولات ترزور بسیار امن و کاربرپسند هستند. برای خرید کیف پول ترزور وان و همچنین  خرید کیف پول ترزور تی می توانید به لینک های فوق مراجعه و این محصولات را با بهتریت قیمت خریداری نمایید.

trezor

  • کیف پول کوین بیس

کوین بیس یکی از بهترین کیف پول ‌های ارز دیجیتال در سال 2022 برای سرمایه‌گذاران مبتدی است. برای استفاده آسان است و از هزاران ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. اگر در فضای کریپتو تازه‌کار هستید، کارشناسان یک کیف پول ساده را توصیه می‌کنند. این کیف پول ها معمولاً رایگان هستند و استفاده از آنها آسان‌تر است. آنها اغلب به یک صرافی متصل می‌شوند، به این معنی که تعداد زیادی توکن و سکه را پشتیبانی می‌کنند.

به گفته کارشناسان، کیف پول کوین بیس یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال در سال 2022 برای مبتدیان است. در این کیف پول، شما کنترل کلیدهای خصوصی خود را حفظ می‌کنید. کریس بروکس، بنیان‌گذار Crypto Asset Recovery است. این شرکت متخصص در کمک به سرمایه‌گذاران رمزارز در بازیابی رمزهای عبور و عبارات اولیه در  کیف‌هایشان است. او می‌گوید: به 95 درصد از سرمایه‎گذاران می‌گوییم که فقط از کیف پول کوین بیس استفاده کنند.

کمپبل می‌گوید که اکثر سرمایه‌گذاران کریپتو در حال حاضر با کیف پول‌هایی مانند کوین بیس شروع به کار می‌کنند.

کیف پول coinbase

خرید انواع کیف پول ارز دیجیتال از علی سیتی

برای معامله در فضای ارز دیجیتال باید کیف پول سخت‌افزاری تهیه کنید. کیف پول‌ها از سرمایه شما محافظت می‌کنند؛ بنابراین کیف پول‌ها ابزاری ضروری برای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال هستند. در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول‌ های دیجیتال 2022 پرداختیم.حالا وقت آن است که تصمیمی جدی برای تهیه کیف پول سخت‌افزاری بگیرید. شما می‌توانید انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال را با قیمت مناسب و پشتیبانی از فروشگاه علی سیتی خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.