مزایا و معایب کیف پول لجر نانواس، لجر ایکس و اس پلاس

علی سیتی / مزایا و معایب کیف پول لجر نانواس، لجر ایکس و اس پلاس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

23 اسفند 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

مزایا و معایب کیف پول  لجر در مدل آن با هم متفاوت است. هرسه نسخه کیف پول لجر می توانند بیش از 5500 دارایی را پشتیبانی کنند. آنها همچنین دسترسی به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز یا dapp‌ها را فراهم می‌کنند، اما Nano Ledger S از مدیریت توکن غیرقابل تعویض یا NFT پشتیبانی نمی‌کند اما لجر استکس پشتیبانی می‌کند. با برنامه‌های دسک‌تاپ و موبایل متصل Ledger، می‌توانید ارزها را بخرید، به اشتراک بگذارید و یا مبادله کنید.

کیف پول لجر چیست؟

کمپانی لجر در سال 2014  توسط یک شرکت فرانسوی با همین نام، لجر، تاسیس شد. هدف این شرکت تولید کیف پول های رمزنگاری برای ذخیره کلیدهای خصوصی است تا هکرها نتوانند به دارایی های کاربران دسترسی داشته باشند. انواع کیف پول های لجر تولید شده توسط این کمپانی با نام های لجر نانو اس، لجر ایکس، لجر نانو اس پلاس در بازار وجود دارد  و به تازگی از لجر استکس نیز رونمایی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره مزایا و معایب کیف پول لجر در مدل های مختلف بپردازیم. پس در ادامه این مطلب از علی سیتی با ما هراه باشید.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

مزایا و معایب لجر  لجر نانو اس- Ledger Nano S

در زیر مزایا و معایب کیف پول لجر نانو اس را بیان خواهیم کرد.

مزایا:

  •  رمز ارزهای پشتیبانی شده

وقتی صحبت از پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به میان می آید، کیف پول لجر نانو اس بسیار گزینه مناسبی است.  این کیف پول از بیش از 100 ارز دیجیتال و بیش از 1000 توکن پشتیبانی می کند. حتی ارزهای پایدار مانند تتر (USDT) نیز پشتیبانی می شوند.

  •  امنیت

شاید بزرگترین دلیلی که مردم کیف پول های سرد مانند Ledger Nano S را انتخاب می کنند، امنیت آن ها باشد. کیف پول های لجر دارای یک تراشه Secure Element (SE) است که از کلیدهای خصوصی شما محافظت می کند. همچنین دارای سیستم عامل (OS) خود است که با تراشه های عنصر امن به نام  Blockchain (BOLOS)  کار می کند.

دستگاه لجر تحت بازرسی مقامات (ANSSI) قرار می‌گیرد تا از ایمن بودن دستگاه‌ها مطمئن شود. علاوه بر این، از نظر ایمنی عملی، مجوز خرید یک ارز رمزنگاری شده مستلزم آن است که کاربران هر دو دکمه را به طور همزمان فشار دهند، بنابراین یک هکر نمی تواند چنین عملی را انجام دهد مگر اینکه سخت افزار فیزیکی داشته باشد.

Ledger Nano S به یک رمز عبور چهار رقمی و یک عبارت اولیه 24 کلمه ای نیاز دارد که بیشتر از کیف پول های دیگر است.

  •  قیمت مناسب

در مقایسه با سایر کیف پول های سرد، لجر نانو اس یکی از ارزان ترین کیف پول های بازار است. قیمت فعلی آن 59 دلار است اگرچه کیف پول های داغ ممکن است رایگان باشند، اما به اندازه Ledger Nano S ایمن نیستند. امنیتی که این کیف پول برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد قطعا ارزش پول را دارد.

معایب:

  •  ذخیره سازی محدود

از آنجایی که ارزهای دیجیتال برای استفاده از آنها نیاز به یک برنامه کاربردی دارند، کیف پول ها نیز باید فضایی برای چنین برنامه هایی داشته باشند. متاسفانه Ledger Nano S تنها از شش برنامه رمزنگاری پشتیبانی می کند. این بزرگترین شکست آن است.

  •  صفحه نمایش

اگرچه ممکن است برای دیگران به عنوان یک نقطه ضعف به نظر نرسد، اما صفحه نمایش  Nano S بسیار کوچک است و تنها دارای دو دکمه فیزیکی است که برای پیمایش در میان ویژگی های دستگاه استفاده می شود. به همین دلیل، استفاده از Ledger Nano S کمی سخت است.

  •  نه چندان موبایل پسند

هنگامی که می خواهید ارزهای دیجیتال را معامله کنید، کیف پول های سرد باید به دستگاهی متصل شوند لجر نانو اس برای تلفن های همراه چندان مناسب نیست زیرا فقط دستگاه های اندرویدی را پشتیبانی می‌کند. با این حال، می‌توان آن را به کامپیوتر متصل کرد.

 لجر نانو اس پلاس

مزایا و معایب لجر نانو ایکس- Ledger Nano X

در زیر مزایا و معایب کیف پول لجر نانو ایکس را فهرست کرده ایم.

مزایا:

  • رمز ارزهای پشتیبانی شده

کیف پول لجر نانو ایکس همانند نسخه قبلی خود از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. این امر عمدتاً به نفع سرمایه گذارانی بوده است که از ارزهای دیجیتال زیادی استفاده می‌کنند.

  • کاربری آسان

در حالی که از نظر نمایشگر تفاوت چندانی با Ledger Nano S ندارد، استفاده از Ledger Nano X  بسیار ساده تر است. ناوبری ساده تری دارد و تراکنش ها را می توان به راحتی مجاز کرد.

  •  امنیت

از نظر امنیت،  Ledger Nano X تفاوت چندانی  با لجر اس و اس پلاس ندارد. این ولت ها از امن ترین کیف پول های موجود در بازار هستند. از نظر فنی غیرممکن است که هکرها کلیدهای خصوصی شما را بدزدند مگر اینکه کیف پول سخت افزاری فیزیکی را در دست بگیرند. حتی در این صورت، هکر به رمز عبور و عبارت اولیه 24 کلمه ای نیاز دارد. مگر اینکه شما را مجبور به تایپ کردن آنها کنند،با این وجود  دارایی های شما بسیار امن است.

  • بلوتوث رمزگذاری شده

یکی از موارد کلیدی که Ledger Nano X دارد و Nano S ندارد، بلوتوث رمزگذاری شده است. کاربران می توانند به راحتی کیف پول Ledger Nano X خود را از طریق بلوتوث به یک دستگاه متصل کنند. در حالی که برخی تردید داشتند که اتصال بلوتوث امنیت کمتری را به دنبال دارد، اما از زمانی که رمزگذاری شده است، تاکنون چنین نبوده است.

  • پشتیبانی تا 100 برنامه

یکی دیگر از موارد اضافه شده Ledger Nano X پشتیبانی از اپلیکیشن است. برخلاف Ledger  Nano S که تنها از چند برنامه ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، تا 100 برنامه ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. در حالی که بسیاری هنوز هم ممکن است استدلال کنند که حتی پشتیبانی از 100 برنامه محدود است، اما بسیار بزرگتر از نسخه قبلی است و تعداد قابل توجهی برای کیف پول سرد است.

معایب:

  •  گران بودن

از آنجایی که Ledger Nano X ویژگی‌های بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد، به طور قابل‌توجهی گران‌تر است. قیمت  این کیف پول  119 دلار است . این مبلغ ممکن است برای یک کیف پول گران به نظر برسد، اما ویژگی های اضافه شده مانند بلوتوث، فضای ذخیره سازی برنامه، سهولت استفاده و موارد دیگر، قیمت Ledger Nano X را مناسب می کند.

  • سنگین تر

یک نقطه ضعف نسبتاً جزئی که لجر نانو ایکس در مقایسه با لجر نانو اس دارد، سنگین‌تر بودن آن است. بسیاری از افراد با این موضوع مشکلی ندارند، اما برخی از بررسی های کاربران نشان می دهد که همیشه همراه داشتن آن چندان کاربردی نیست.

  •  گیج کننده برای کاربران جدید

اگر قبلا از کیف پول سرد استفاده نکرده اید و کیف پول Ledger Nano X اولین کیف پول شما است، ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد. با این حال، هنگامی که تمام عملکردهای آن را یاد بگیرید، ممکن است دیگر برایتان دشوار نباشد.

  • باتری غیر قابل تعویض

یکی دیگر از مشکلات کوچک لجر نانو ایکس، نداشتن باتری قابل تعویض است. اگر باتری به نحوی از بین رفته است، باید کیف پول دیگری بخرید. با این وجود، باتری برای حدود پنج سال عمر می کند

کیف پول لجر نانو اس

مزایا و معایب لجر نانو اس پلاس- Ledger Nano S Plus

این کمپانی لجر نانو اس پلاس را در آوریل 2022 پس از اعلام اینکه نانو S را پس از تولید نهایی آن از رده خارج می کند، معرفی کرد.نانو اس پلاس با تنها 20 دلار بیشتر از Nano S یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود است. برای هر کسی که به دنبال ذخیره‌سازی کلید خصوصی امن و آفلاین برای مدیریت طیف پیشرو بازار از ارزهای دیجیتال و NFT است، این کیف پول مناسب خواهد بود.

می‌توانید دارایی‌های کریپتو خود را با استفاده از Nano S Plus در ارتباط با Ledger Live خریداری، بفروشید و مبادله کنید اما این دستگاه هیچ پیشرفتی در زمینه سازگاری با دستگاه های تلفن همراه نداشته است، و شما فقط می توانید انتخاب کوچکی از توکن ها را از طریق رابط اصلی Ledger Live دستگاه به اشتراک بگذارید. اکنون مزایا و معایب کیف پول لجر نانو اس پلاس را بیان خواهیم کرد.

مزایا:

  • ویژگی های امنیتی قوی

در مقایسه با برخی از کیف پول های سرد، لجر نانو اس پلاس یکی از ارزان ترین کیف پول های بازار است. قیمت فعلی آن 59 دلار است. اگرچه کیف‌پول‌های نرم افزاری ممکن است رایگان باشند، اما به اندازه Ledger ایمن نیستند. امنیتی که این کیف پول برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد قطعا ارزش آن را دارد.

  • استفاده از بیش از یک کیف پول

همانطور که ارز دیجیتال به دست می آورید و با آن معامله می کنید، ممکن است تقسیم توکن های کریپتو به کیف پول های متعدد برای شما مهم باشد. اما چرا استفاده از بیش از یک کیف پول سخت افزاری رمزنگاری مهم است؟

اگر موفق شده اید مقدار زیادی ارز آنلاین به دست آورید، مانند داشتن چندین حساب بانکی، جداسازی امور مالی می تواند به شما کمک کند تا وضعیت مالی خود را پیگیری کنید. نه تنها داشتن ارزهای دیجیتال متعدد می تواند مبادلات فعلی شما را سازماندهی کند، بلکه می توانید ارزهای خود را با کمترین هزینه تراکنش به ارزهای دیگر تبدیل کنید.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S Plus امنیت باکیفیت بالایی را برای چندین ارز دیجیتال فراهم می کند و آن را به یک انتخاب عالی برای هر کاربر ارز دیجیتالی تبدیل می کند که به دنبال صرفه جویی در پول در مجموعه ای از کیف پول های دیجیتال است.

  • رابط کاربر پسند

در عصر رو به رشد فناوری، یافتن دستگاه‌های سازگار با نیازهای کاربران برای کاربران ارزهای دیجیتال مهم‌تر از همیشه است. با به‌روزرسانی‌های دائمی که دستگاه‌های الکترونیکی ارائه می‌کنند، می‌توانید با دریافت Nano S Plus از کاهش زمان تأخیر، اتصال به اینترنت با کیفیت بالاتر و اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر بهره ببرید. این دستگاه الکترونیکی می تواند 100 برنامه را به طور همزمان در مقایسه با همتای اصلی خود، Nano S اجرا کند. شما می توانید سریع تر معامله کنید و توکن های خود را سریعتر تبدیل کنید، و از رضایت طولانی مدت مشتری با سیستم کارآمد آن اطمینان حاصل کنید.

  • قابل حمل بودن

آیا می دانستید که  Nano S Plus می تواند بین سیستم ها انتقال یابد؟ قابلیت حمل این دستگاه رمزنگاری به شما امکان داد و ستد دارایی های دیجیتال را در حال حرکت یا در خانه می دهد. طراحی اس پلاس به عنوان یک فلش مموری و کمبود باتری به شما این امکان را می‌دهد که این کالای سبک وزن را به راحتی در حال حرکت حمل کنید. چه در تعطیلات با خانواده خود باشید و چه در کافه قهوه صبح خود را می خورید، می توانید هر زمان که بخواهید تبادلات ارز خود را مدیریت و یا انجام دهید.

  • دوام نانو اس پلاس

به عنوان یک کاربر ارز دیجیتال، ممکن است به دلیل ماهیت گاه و بی گاه فناوری،  قرار دادن دارایی های رمزنگاری  در یک کیف پول سخت افزاری  شما را نگران کند. خوشبختانه، لجر دوام و قابلیت اطمینان را در ذهن نگه می دارد و تضمین می کند که تمام محصولات خود را با موادی تولید می کنند که برای تحمل هرگونه آسیب فیزیکی طراحی شده است. Nano S Plus به دلیل طراحی قابل اعتماد و شیک خود، یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال مقرون به صرفه است که برای کسانی که به دنبال دستگاهی با طول عمر هستند، مناسب است.

معایب:

  • قیمت بالاتر از مدل s

با توجه به اینکه Nano S Plus یک مدل به روز شده با ویژگی های جدیدتر از Nano S اصلی لجر است، قیمت بالاتری دارد. لجر در جامعه کریپتو به دلیل اینکه سازنده ای قابل اعتماد بوده، به خوبی شناخته شده است. در حالی که Nano S یک مدل باکیفیت است که به دلیل توانایی آن در ارائه تراکنش‌های کارآمد و مدیریت دارایی‌ها محبوبیت دارد،

مشخصات ledger nano s plus

مزایا و معایب کیف پول لجر استکس

لجر استکس چیست؟  این ولت جدید ترین محصول کمپانی لجر که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است. در ادامه مزایا و معایب کیف پول لجر استکس را بیان خواهیم کرد.

  • سازگاری

وقتی صحبت از دنیای ارزهای دیجیتال به میان می آید، سازگاری مهم است.با Ledger Stax، به دنیایی با بیش از 5000 ارز دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنید. چه اهل بیت کوین، اتریوم، XRP، لایت کوین یا بیت کوین کش باشید، لجر استکس شما را پوشش می دهد. سازگاری با توکن‌های ERC-20 مبتنی بر اتریوم، از جمله NFT‌های لذت‌بخشی که قلب‌ها را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند.

توانایی نمایش NFT یا عکس شخصی مورد علاقه خود بر روی صفحه قفل آن یک پیچ و تاب نوآورانه است که با خرید لجر استکس می توانید کیف پول سخت افزاری خود را سبک منحصر به فرد خود کنید.

معایب:

  • گران‌قیمت‌ترین کیف پول رمز ارز لجر
  • ناتوانی در استیک کردن تعدادی از کوین‌ها با لجر لایو

مزایا و معایب ledger stax

نکات مهم درباره کیف پول های لجر که باید بدانید.

در راستای مزایا و معایب کیف پول های لجر بهتر است با نکات مهم این ولت ها نیز آشنا شوید.

  •  Ledger  یک کیف پول سخت افزاری سرد (آفلاین) است که کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از آن هستند.
  •  لجر نانو اس پلاس نسخه قبلی لجر اس  است و یکی از موفق ترین کیف پول های سرد موجود در بازار است.
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس همان سطح امنیت کیف پول سخت افزاری اصلی لجر نانو اس را فراهم می کند، اما با اکثر ویژگی های ممتاز Nano X.
  •  برای خرید کیف پول لجر، باید از وب سایت رسمی لجر و یا فروشگاه های معتبر استفاده کنید.
  • هنگام تنظیم کیف پول خود، باید عبارت seed خود را در جایی امن تایپ و نگهداری کنید.
  •  هنگام استفاده از کیف پول لجر، دستورالعمل های رسمی نحوه استفاده از دو دکمه کیف پول را بررسی کنید.

خرید انواع کیف پول های لجر از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب مزایا و معایب کیف پول لجر را در مدل های متنوع اعم از لجر ایکس، اس و اس پلاس به تفکیک برای شما بیان کردیم. شما می‌توانید با خیالی آسوده از انواع کیف پول های لجر استفاده نمایید. برای بررسی مشخصات و ویژگی ها و همچنین مقایسه و خرید کیف پول های لجر به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب محصولات و ضمانت اصالت کالا و همچنین پشتیبانی رایگان است. هم اکنون می‌توانید تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و کیف پول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "مزایا و معایب کیف پول لجر نانواس، لجر ایکس و اس پلاس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.