کیف پول لاک باکس، همکاری لجر با بلاک چین

علی سیتی / کیف پول لاک باکس، همکاری لجر با بلاک چین

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

18 اردیبهشت 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

Blockchain Lockbox یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال با گواهی FIDO است. این بدان معنی است که علاوه بر ایمن نگه داشتن کلیدهای خصوصی برای ارزهای دیجیتال شما، می توان از آن برای ذخیره کلیدهای امنیتی حساب های Google، Dropbox، GitHub و موارد دیگر نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی بیشتر کیف پول لاک باکس خواهیم پرداخت.

کیف پول سخت افزاری لاک باکس چیست؟

Blockchain Lockbox یک کیف پول سخت افزاری انحصاری است که به طور ویژه برای تکمیل کیف پول وب بلاک چین محبوب طراحی شده است. این ولت که در اکتبر 2018 راه اندازی شد، توسط بنیانگذاران کیف پول Blockchain با همکاری شرکت Ledger Technology طراحی و ایجاد شد. به گفته پیتر اسمیت، مدیر عامل کیف پول بلاک چین، این کیف پول سخت افزاری قرار است به کاربران پلتفرم خود ابزاری را ارائه دهد تا دارایی های دیجیتال خود را به صورت یکپارچه، آنلاین و آفلاین مدیریت کنند.

کیف پول لاک باکس به عنوان یک کیف پول رمزنگاری متمرکز بر امنیت به بازار عرضه می‌شود که جامع‌ترین طیفی از اقدامات بسیار موثر ایمنی و حفظ حریم خصوصی را در خود جای داده است. در حقیقت این ولت با فهرستی از ویژگی‌های عملیاتی تأثیرگذار تکمیل می‌شود که هدف آن آسان‌تر کردن استفاده از کیف پول Blockchain Lockbox است.

در این بررسی Blockchain Lockbox، این ویژگی‌ها را به تفصیل شرح می‌دهیم و تأثیر آن‌ها را بر ایمنی و سهولت استفاده کیف پول سخت‌افزاری بررسی می‌کنیم. ما در این مطلب از علی سیتی همچنین به عوامل دیگری مانند تعداد ارزهای پشتیبانی شده توسط کیف پول، مزایا و معایب آن، سطح پشتیبانی این ولت پرداخته و آن را با کیف پول های سخت افزاری محبوب مقایسه می کنیم.

کیف پول لاک باکس بلاک چین

ویژگی های کلیدی Blockchain Lockbox

  • سازگار با کیف پول وب بلاک چین

 همانطور که بیان کردیم کیف پول لاک باکس در حالت ایده آل قرار است جایگزینی آفلاین از کیف پول وب بلاک چین محبوب باشد.

  • صفحه نمایش روی دستگاه
    دستگاه سخت افزاری شبیه USB که شکل کیف پول های سخت افزاری لجر را به خود می‌گیرد و دارای صفحه نمایش OLED روی دستگاه است. صفحه نمایش هنگام فعال کردن کیف پول، بررسی موجودی ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین و احراز هویت نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال به کار می‌آید.
  • دکمه ناوبری
     علاوه بر صفحه نمایش، دو دکمه روی دستگاه وجود دارد که قرار است به شما کمک کند تا در کیف پول سخت‌افزاری پیمایش کنید و نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال را تأیید کنید.
  • کد پین
    کیف پول سخت‌افزاری لاک باکس بلاک چین با یک کد پین ایمن شده است که می‌توانید هنگام راه‌اندازی صندوق رمزنگاری ایجاد کنید. این پین 8 رقمی نه تنها از محتوای کیف پول محافظت می کند بلکه آن را  رمزگذاری نیز می کند.
  • Recovery seed
    هنگام فعال‌سازی کیف پول سخت‌افزاری، یک سری عبارات پشتیبان و یا عبارات بازیابی ۲۴ کلمه‌ای نیز به شما ارائه می‌شود که می‌توانید از آن برای بازیابی کیف پول گمشده یا کلیدهای خصوصی خود استفاده کنید.
  • فناوری ادغام با Ledger
    Ledger به خاطر ارائه امن‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری رمزنگاری، شهرت خوبی دارد. کیف پول لاک باکس بلاک چین نیز همینطور است، این واقعیت که Lockbox هر دو فناوری کیف پول Ledger و Blockchain را القا می کند، در مورد قابلیت اطمینان و کیفیت این کیف پول سخت افزاری صحبت می‌کند.
  • پروتکل های ضد فیشینگ
    lockbox بلاک چین یک کیف پول کنترل شده و ایمن است. این ولت دارای یک کلید منحصر به فرد است که در سیستم عامل خود تعبیه شده است که فقط با وب سایت رسمی کیف پول بلاک چین هماهنگ می شود. این نشان می‌دهد که Blockchain Lockbox نمی‌تواند هنگام اتصال به یک وب‌سایت شبیه‌سازی روشن شود، که تا حد زیادی به شکست فیشینگ کمک می‌کند.
  • ذخیره سازی سرد و آفلاین
    این ولت درست مانند کیف پول وب بلاک چین، یک مخزن رمزنگاری غیرحضانتی است که کلیدهای خصوصی شما را در سرورهای شرکت ذخیره نمی کند. در عوض، تمام داده‌های کاربر شما – کلیدهای خصوصی و سایر اطلاعات شخصی ذخیره شده در آن‌ها – را رمزگذاری می‌کند و آن را در دستگاه سخت‌افزار آفلاین نگه می‌دارد.
  • معماری تراشه دوگانه

برخلاف اکثر کیف پول‌های سخت‌افزاری دیگر که عنصر امن آن‌ها تنها دارای یک تراشه رمزگذاری است،کیف پول لاک باکس دارای تراشه‌های فوق‌ایمن ST31H320 و STM32F042 است. توجه داشته باشید که هر دو تراشه دارای گواهینامه CCEAL5+ (در سطح صنعت کریپتو) هستند.

  • ابزار پاک کردن کلید

 اگر کد پین کیف پول رمزنگاری خود را برای سه بار متوالی ناموفق وارد کنید، دستگاه سخت افزاری قفل می شود و هر محتوایی در آن برای همیشه حذف می شود.

مزایا و معایب استفاده از کیف پول Blockchain Lockbox 

مزایا:

  • lockbox بلاکچین برای استفاده کاربران و حتی افراد مبتدی آسان و راحت است.
  • کیف پول سخت افزاری دارای قیمت رقابتی با کیف پول های سخت افزاری دیگر است.
  • کیف پول لاک باکس طیف وسیعی از اقدامات امنیتی بسیار موثر را در بر می گیرد.
  • به راحتی کیف پول بلاک چین را ادغام می کند.

معایب:

  • فقط در کیف پول Blockchain Lockbox قابل استفاده است.
  • این کیف پول از  ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند.

مزایا و معایب و Blockchain Lockbox

نحوه تنظیم و فعال کردن کیف پول Blockchain Lockbox

مرحله 1: با سفارش کیف پول سخت افزاری لاک باکس بلاک چین خود از وب سایت رسمی کیف پول Blockchain شروع کنید.

مرحله 2: وب‌سایت کیف پول بلاک چین را باز کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله 3: دستگاه سخت افزاری را با استفاده از کابل USB ارائه شده به رایانه خود وصل کنید.

مرحله 4: در داشبورد کاربری کیف پول بلاک چین خود، روی تب “Balances” ضربه بزنید و نماد “Set up now” را انتخاب کنید.

مرحله 5: دستگاهی را که می خواهید راه اندازی کنید انتخاب کنید – Blockchain Lockbox.

مرحله 6: برای تکمیل فرآیند، دستورات ارائه دهنده برای راه اندازی را دنبال کنید.

مرحله 7: پس از اتمام این فرآیند، دستگاه سخت افزاری پیام “انتخاب یک پین” را نمایش می دهد.

مرحله 8: هر دو دکمه روی دستگاه را به طور همزمان فشار دهید تا پین کیف پول تنظیم شود. هنگام انتخاب یک عدد، بین دکمه‌های راست و چپ حرکت کرده و پس از اطمینان از پین 8 رقمی خود، هر دو دکمه را همزمان فشار دهید.

مرحله 9: عبارات بازیابی 24 کلمه ای ارائه شده توسط دستگاه سخت افزاری را یادداشت و تأیید کنید

مرحله 10: کیف پول شما اکنون فعال و آماده استفاده است.

چگونه رمزارز را به کیف پول Blockchain Lockbox خود اضافه یا دریافت کنیم؟

مرحله 1: وارد حساب کاربری کیف پول لاک باکس بلاک چین خود شوید و روی برگه «درخواست» کلیک کنید.

مرحله 2: ارز دیجیتالی را که می خواهید دریافت کنید در منوی کشویی انتخاب کنید.

مرحله 3: در منوی کشویی «دریافت به»، Blockchain Lockbox را انتخاب کنید.

مرحله 4: کیف پول به طور خودکار یک آدرس و کد QR پویا ایجاد می کند که اکنون شما باید این آدرس را کپی کرده و به طرف ارسال کننده رمزارزها ارسال کنید.

نحوه انتقال ارز از کیف پول وب بلاک چین برای بلاک باکس بلاک چین

مرحله 1: وارد حساب کیف پول Blockchain خود شوید و روی نماد “ارسال” کلیک کنید.

مرحله ۲: ارزی را که می‌خواهید انتقال دهید از منوی کشویی و Blockchain Lockbox را از منوی کشویی «Receive To» انتخاب کنید.

مرحله 3: کیف پول فرعی را برای واریز وجه (مثلا آدرس کیف پول سخت افزاری) و تعداد ارزهایی را که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید.

مرحله 4: کارمزد تراکنش را انتخاب کنید و ارسال را بزنید.

مرحله 5: کیف پول از شما می خواهد که کیف پول سخت افزاری را متصل کنید.

مرحله 6: با وارد کردن کد پین وارد کیف پول سخت افزاری شوید.

مرحله 7: دکمه سمت راست روی دستگاه را برای مشاهده جزئیات تراکنش فشار دهید.

مرحله 8: پس از تأیید صحت تراکنش، دکمه روی دستگاه را فشار دهید تا انتقال مجاز شود.

 

نحوه ارسال کریپتو از کیف پول Blockchain Lockbox

مرحله 1: وارد کیف پول Blockchain شوید و روی برگه «ارسال» کلیک کنید.

مرحله ۲: در منوی کشویی «ارز» ارزی را که می‌خواهید ارسال کنید و در منوی کشویی «از» قفل Blockchain را انتخاب کنید.

مرحله 3: آدرس گیرنده و تعداد ارزهایی را که می خواهید دریافت کنند وارد کنید.

مرحله 4: کارمزد تراکنش ها را انتخاب کرده و روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله 5: کیف پول سخت افزاری lockbox خود را وصل کرده و وارد شوید.

مرحله 6: صحت جزئیات تراکنش را در صفحه روی دستگاه بررسی کنید و دکمه سمت راست روی دستگاه را فشار دهید تا انتقال را تأیید کنید.

ارسال و دریافت ارز با لاک باکس

سهولت استفاده از کیف پول Blockchain Lockbox

کیف پول لاک باکس بدون دردسرترین فرآیند نصب را دارد. فرآیند دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال در داخل و خارج از کیف پول نیز نسبتاً ساده است. صفحه نمایش و دکمه های روی دستگاه و رابط کاربری بسیار شهودی سرویس وب کیف پول بلاک چین نیز نقش کلیدی در تسهیل تعامل با کیف پول سخت افزاری داشته است. و همه این موارد، Blockchain Lockbox را به یک کیف پول سخت افزاری مناسب برای همه کاربران اعم از کاربران مبتدی تبدیل می کند.وب سایت Blockchain Lockbox نیز چند زبانه است و به بیش از 20 زبان بین المللی برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است.

کیف پول لاک باکس از چه ارزهایی پشتیبانی می کند.

شاید این سوال بسیاری از کاربران باشد، این ولت از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت لاک‌ باکس بلاک‌چین یک کیف پول سخت‌افزاری چند ارزی است که در حال حاضر از چهار ارز دیجیتال – بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و استلار لومن پشتیبانی می‌کند. با این وجود، توسعه‌دهندگان کیف پول متعهد شده‌اند که تعداد دارایی‌های پشتیبانی شده را مطابق با تقاضای کاربر افزایش دهند. این کیف پول همچنین می تواند به 140 کشور دوستدار رمزنگاری در سراسر جهان ارسال شود.

هزینه و کارمزد کیف پول Blockchain Lockbox

Blockchain Lockbox در حال حاضر با قیمت 59 دلار + ارسال سریع رایگان به فروش می رسد. کارمزد تراکنش برای ارسال کریپتوها از کیف پول وب به Lockbox یا سایر کیف پول ها و صرافی ها بسیار متغیر است. کارمزدهای اولویت به معنای کارمزد تراکنش بالاتر و تأیید تراکنش سریع‌تر است، در حالی که هزینه اصلی به معنای هزینه‌های کمتر و سرعت تأیید تراکنش پایین است. بنابراین هزینه انجام تراکنش ها با توجه به نوع انتخاب شما و میزان کارمزد ارزهای شما متغیر است.

پشتیبانی مشتریان در کیف پول لاک باکس  

این کیف پول دارای یک تیم پشتیبانی مشتری مدار و بسیار پاسخگو است که از طریق ایمیل یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام در دسترس است. بنابراین به سادگی و با خیالی آسوده می‌توانید از این ولت استفاده کرده و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

کیف پول Blockchain Lockbox در مقابل کیف پول Ledger Nano S

همانطور که بیان کردیم کیف پول لاک باکس از نظر فنی شاخه‌ای از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger است، زیرا توسط  کمپانیLedger و با مشارکت Blockchain طراحی و ایجاد شده است. هر دو از طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی، از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای و عبارات بازیابی استفاده می‌کنند. هر دو نیز کیف پول‌های سخت‌افزاری چند ارزی هستند که استفاده از آنها ساده و کاملاً آسان است.

اما در حالی که lockbox بلاک چین تنها با کیف پول بلاک چین سازگار است، Ledger Nano S از جمله ولت هایی است که با چندین کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری سازگار است. علاوه بر این، در حالی که lockbox بلاک چین تنها از چهار ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، کیف پول لجر نانو اس و همچنین کیف پول لجر نانو ایکس از بیش از 1000 رمز و توکن پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری: آیا کیف پول Blockchain Lockbox امن است؟

Blockchain Lockbox یک کیف پول ایمن است که چندین ویژگی امنیتی پیشرفته شامل احراز هویت دو مرحله‌ای، معماری دو تراشه و پروتکل‌های ضد فیشینگ را در خود جای داده است. کاربران زیادی در دنیا  به دلیل امنیت بالا، سهولت استفاده، قیمت رقابتی و کاربرپسند بودن Blockchain Lockbox  در حال استفاده از این ولت بوده  و این موارد را از مزیت های مهم این کیف پول دیجیتال می‌دانند. تنها نقطه ضعف این کیف پول سخت افزاری این است که تنها با کیف پول بلاک چین سازگار است. بنابراین اگر این کیف پول از ارزهای شما پشتیبانی می‌کند می‌تواند گزینه ای مناسب و ایده آل برای شما باشد.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با کیف پول لاک باکس با شما صحبت کردیم و به معرفی کامل آن اعم از مزایا و معایب، امنیتف نحوه ارسال و دریافت و همچنین ویژگی های این ولت پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال از جمله کیف پول های محبوب لجر به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات استو با علی سیتی با خیالی آسوده و لذت بخش خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول لاک باکس، همکاری لجر با بلاک چین"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.