راهنمای بازیابی ارز دیجیتال در بایننس

علی سیتی / راهنمای بازیابی ارز دیجیتال در بایننس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

دنیای ارزهای دیجیتالی در طی سال‌‌های اخیر توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی امروزه توسط شبکه‌های مختلفی و با استفاده از آدرس‌های افراد به سادگی امکان‌پذیر است. همانطور که قبلا بیان کردیم افراد فعال در این حوزه ممکن است با مشکلات مختلفی  مانند گم کردن ارزهای دیجیتال خود و یا ارسال اشتباهی آن‌ها  به آدرسی دیگر مواجه شوند که در مقالات پیشین در ارتباط با نحوه  بازیابی ارز دیجیتال و مشکلات رایج کاربران در این حوزه  با شما صحبت کردیم. به عبارتی دیگر انتخاب شبکه اشتباهی در ارسال و واریز ارزها در شبکه بایننس از رایج ترین مواردی است که افراد با آن مواحه هستند. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم روش های بازیابی ارز در بایننس را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما نیز از علاقه‌مندان در این حوزه  و یا در حال فعالیت در آن هستید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

بازیابی ارز در بایننس

ارسال  اشتباهی ارز در شبکه بایننس چگونه اتفاق می‌افتد؟

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از تراکنش‌های اشتباهی ارز دیجیتال که به شبکه‌ای دیگر ارسال می‌شود از طریق بایننس اتفاق می‌افتد. در حقیقت با توجه به شباهت شبکه بایننس به شبکه های دیگری مانند اتریوم (ERC-20) و یا بایننس اسمارت چین (BEP-20)  بسیاری از کاربران در هنگام ارسال رمز ارزهای خود اشتباها آدرسی دیگر را انتخاب و ارزهای خود را به آن ارسال می‌کنند. در برخی از موارد دسترسی به ارزها دیگر غیر ممکن بوده و فرد دارایی دیجیتال خود را برای همیشه از دست خواهد داد. اگر ابن مبالغ بالا باشد که می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای افراد به وجود آورد. اما نگران نباشید در ادامه این مطلب ما روش بازیابی ارز دیجیتال در بایننس را به شما آموزش خواهیم داد تا در صورت مواجه با این مشکل نگران از دست دادن دارایی‌های خود نباشید.  به صورت کلی ارسال اشتباهی ارزها در بایننس به سه دسته تقسیم می‌شند که در ادامه آن ها  و روش بازیابی رمز ارزها در هر یک را شرح خواهیم داد.

  1. ارسال اشتباه ارز دیجیتال به کیف پولی که از هر دو شبکه  بایننس اسمارت چین و اتریوم پشتیبانی می‌کند
  2. ارسال اشتباهی ارز به کیف پولی که از یک شبکه بایننس اسمارت چین و  یا  شبکه اتریوم  پشتیبانی می‌کند
  3. ارسال اشتباهی ارزها به کیف پول‌های حضانتی یا صرافی

ارسال اشتباه ارز

روش‌های بازیابی ارز دیجیتال در باینسس

بازیابی ارزها در کیف پولی که از هر دو شبکه پشتیبانی می‌کنند

از جمله مواردی که ممکن است ارزها به شبکه اشتباهی ارسال شوند این است که رمز ارزها به کیف پول‌هایی ارسال شوند که از هر دو شبکه از بایننس اسمارت چین و اتریوم پشتیبانی کند. در حقیقت زمانی که شما ارز را به شبکه اشتباهی ارسال می‌کنید ارز شما از بین نرفته بلکه در آدرس کیف پولی دیگر ذخیره می‌شود. برای بازیابی ارز در بایننس در این حالت تنها کافی است ارزها را از آدرس آن کیف پول خارج و به آدرسی درست انتقال دهیم. دقت داشته باشید در صورت انتخاب شبکه اشتباه ارزهای شما به صورت توکن درآمده و در این حالت تشخیص نوع توکن اهمیت دارد. برای تشخیص نوع توکن اگر  نوع  توکن بر روی آن نوشته نشده بود به قسمت تنظیمات رفته قابلیت مشاهده شبکه توکن ها را فعال نمایید.

پس از این‌که از نوع توکن خود اطمینان پیدا  کردید با استفاده از دو روش می‌توانید توکن های خود را بلاک چین مورد نظر خود ارسال نمایید.

  • بازیابی کوین با استفاده از (Binance Bridge)

این روش برای افرادی است که کیف پول مقصد آن ها از هر دو شبکه پشتیبانی می‌کند. بایننس بریج این قابلیت را فراهم می‌کند که دارایی های شبکه بلاک چین را تبدیل نمایید. برای این روش کیف پول متامسک و یا کیف پول بایننس چین را به این ابزار متصل نمایید و توکن مورد نظر را انتخاب نمایید.

  • بازیابی کوین با روش دستی

همانطور که در قسمت پیشین بیان کردیم ارز های دیجیتالی که به شبکه اشتباه ارسال می شوند تغییر حالت داده و  به صورت توکن در می آیند بنابراین باید ماهیت توکن ها را به حال قبل خود برگردانیم. به عنوان مثال توکن اتریوم را  در نظر می‌گیریم.  در این حالت برای بازیابی ارز در بایننس ابتدا به صفحه ارسال بایننس رفته و توکن مورد نطر یا اتر را انتخاب می‌کنیم. بعد از آن اتر شما به شبکه بایننس بازگشته و اکنون باید توکن مورد نظر را به کیف پولی ارسال نمایید که از اتریوم پشتیبانی نماید.پس از انتخاب کیف پول مود نظر ارزهای شما به بلاک چین صحیح هدایت و در کیف پول مورد نظر شما قرار خواهد گرفت.

ریکاوری کوین به روش دستی

بازیابی ارزها در کیف پولی که از یک شبکه پشتیبانی می‌کند

همانطور که بیان کردیم برای بازیابی ارز در بایننس نیاز دارید که کیف پول شما از هر دو شبکه بایننس چین و شبکه اتریوم پشتیبانی کند. بنابراین اگر شما از کیف پولی استفاده می‌کنید که از یکی از این شبکه ها پشتیبانی می‌کند نیاز دارید که از یک کیف پول جدید استفاده کنید. با این وجود می‌بایست کیف پولی را نصب کنید که از این دو شبکه پشتیبانی کند. پس از نصب این ولت می‌توانید با استفاده از کلید خصوصی یا همان عبارات بازیابی seed   به ارزهای خود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب به سادگی می‌توانید توکن های گم شده خود را به حالت استاندارد تغییر داده و به ولت اصلی خود انتقال دهید. برای این کار  می‌توانید از برخی از ولت ها که از هر دو شبکه ذکر شده پشتیبانی می‌کنند مانند کیف پول تراست ولت، کیف پول متامسک، کیف پول سیف پال که در گروه برترین ولت ها قرار دارند  استفاده نمایید.

 بازیابی ارز دیجیتال در کیف پول حضانتی و یا صرافی

یکی از موارد مشکل ساز در بازیابی رمز ارزها در ارتباط با کیف پول های حضانتی یا  کیف پول های صرافی است. با توجه به این که دسترسی به کلید خصوصی در این ولت ها امکان‌پذیر نخواهد بود از جمله روش‌های سخت و  ناامید کننده در بازیابی ارز در بایننس است. زیرا همانطور که بیان کردیم دسترسی به کلید خصوصی یکی از بهترین روش ها برای بازیابی رمز ارزها و ورود به کیف پول است.بنابراین اگر ارزهای شما اشتباهی به کیف پول های حضانتی و یا کیف پول صرافی  ارسال شده باشد احتمال بازیابی آن خیلی کم است.  تنها راه حلی که در این نوع می‌تواند به کاربران کمک نماید تماس با پشتیبانی صرافی و این ولت ها است. بدین ترتیب از طریق راه‌های ارتباطی چت، ایمیل و یا تماس با پشتیبانان ارتباط برقرار کرده و ازآن ها درخواست کلید خصوصی نمایید. برخی از آن ها ممکن است با گرفتن اهزینه‌ای کلید خصوصی را در اختیار شما قرار دهند. و سپس با استفاده از روش های ذکر شده بازیابی نمایید. همچنین می‌توانید با مشورت با این پشتیبانان راهی برای این مشکل پیدا نمایید.

بازیابی در کیف پول صرافی

خرید کیف پول دیجیتال و بازیابی ارز در بایننس با مجموعه علی سیتی

همانطور که بیان کردیم بازیابی ارز در بایننس  در صورتی ممکن خواهد که  شما به کلیدهای خصوصی دسترسی داشته باشید و از کیف پول های صرافی و یا حضانتی استفاده نکنید. امیدواریم موارد ذکر شده در این مقاله بتواند در این زمینه به شما کمک کرده باشد. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید ارزهای خود را با استفاده از موارد ذکر شده بازیابی نمایید می‌توانید از مجموعه علی سیتی و پشتیبانان این مجموعه کمک بگیرید. لازم به ذکر است مهمترین نکته در ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی برای جلوگیری از این مشکلات ذکر شده استفاده از یک ولت معتبر و امن است. پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است. فروشگاه علی سیتی تنوع بسیاری از انواع این ولت ها را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. به سادگی  با چند کلیک می‌توانید به صورت آنلاین این ولت ها را خریداری نمایید. با خرید از این کیف پول ها در صورت مواجه با این مشکلات به سادگی با استفاده از عبارات بازیابی میتوانید ارزهای خود را بازیابی نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "راهنمای بازیابی ارز دیجیتال در بایننس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.