معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین 2023

علی سیتی / معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین 2023

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

21 اسفند 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول دوج  کوین  Dogecoin، بسیار شبیه به یک کیف پول واقعی است که در آن می توانید Dogecoin را ذخیره، دریافت یا ارسال کنید. این مورد شامل کلید عمومی و خصوصی است که آن را به قسمت توزیع شده از طریق شبکه Dogecoin متصل می کند.

چرا به کیف پول Dogecoin نیاز دارم؟

همانطور که می‌دانید دوج کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا منبع باز و مورد علاقه کاربران زیادی در دنیا است. این رمز ارز که از فناوری بلاک چین، یک سیستم غیر متمرکز بسیار امن برای ذخیره اطلاعات توسط شبکه ای از رایانه ها به نام گره ها نگهداری می شود، استفاده می کند.درست مانند سایر ارزهای دیجیتالی کیف پول dogcoin نیز یکی از موارد ضروری در انجام تراکنش های دیجیتالی است. کیف پول دوج کوین به کاربران این امکان را می دهد که پرداخت ها و خریدهای رمزنگاری را سریع و ارزان انجام دهند. با این حال، مانند هر ارز دیجیتال دیگری، یک کیف پول دیجیتال برای ذخیره، ارسال و دریافت انواع ارز دیجیتال از جمله دوج کوین لازم است.

انواع کیف پول های این ارز  می توانند به شکل برنامه های وب، موبایل (برنامه های اندروید و iOS)، برنامه های دسکتاپ، نصب VPS یا افزونه ها باشند. این ها برای ذخیره سازی دوج کوین ها استفاده می شوند اما می توانند برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال نیز استفاده شوند. اما چه کیف پول هایی برای این ارز دیجیتال مناسب هستند؟ در ادامه این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بهترین کیف پول های دوج کوین در سال 2023 با شما صحبت نماییم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول های دوج کوین

بهترین کیف پول های دوج کوین در سال 2023 کدامند؟

اکنون قصد داریم  بهترین کیف پول های Dogecoin (DOGE) را به همراه ویژگی های آن ها بررسی کنیم تا بهترین کیف پول Dogecoin را پیدا کنیم.برخی از ولت ها ویژگی های بیشتری، از جمله تبادل کریپتو، مبادله، یا خرید  ارز فیات را دارند این  مقاله کیف پول های Dogecoin و نحوه عملکرد آنها را مورد بحث قرار می دهد.

  • کیف پول Uphold

Uphold یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین است که به دلیل ویژگی‌هایی که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی ارزهای دیجیتال فیات، سهام و حتی فلزات گرانبها را بدون نیاز به ابزار تبدیل واسطه‌ای شخص ثالث که معمولاً برای مبادله یک مورد ضروری است، مبادله کنند، در رتبه‌بندی بهترین ولت های این ارز قرار داده شده است.  به غیر از آن، Uphold به کاربران اجازه می‌دهد تا Dogecoin را فوراً با کارت‌های اعتباری/دبیت، Google Play و Apple Pay خریداری و بفروشند. همچنین از تراکنش های بانکی پشتیبانی می کند. Uphold همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که ارزهای دیجیتال – از جمله Dogecoin – را به راحتی با کارت Uphold در Visa و فروشگاه‌های تجاری خرج کنند.

این ولت به غیر از Dogecoin، از بیش از 210 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. شما می توانید Dogecoin را نگه دارید، آن را به طور فعال معامله کنید (از جمله معاملات خودکار)، ارسال یا دریافت از کیف پول های دیگر، یا سرمایه گذاری آن در دارایی های دیگر از جمله سهام محبوب و فلزات گرانبها. بنابراین به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که می‌توان برای سهام  و سرمایه‌گذاری‌های فلزات گرانبها با استفاده از رمز ارزهایی مانند Doge در نظر گرفت.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin Uphold:

مرحله 1: در نسخه  وب یا برنامه تلفن همراه  این ولت ثبت نام کنید

مرحله 2: با استفاده از ارز فیات دوج را خریداری کنید. از پنل تراکنش داشبورد، روی From کلیک کرده و روش واریز یا پرداخت را انتخاب کنید. مقدار مورد نظر را وارد کنید. روی To کلیک/ضربه بزنید و Doge را انتخاب کنید. برای خرید اقدام کنید.

برای واریز مستقیم Doge یا سایر ارزهای دیجیتالی که می خواهید با Doge مبادله کنید، از منو روی Transact کلیک کنید. Dogecoin را در زیر Crypto Networks از منوی کشویی انتخاب کنید و کد QR یا آدرس کیف پول دریافتی را که در آن دوج ارسال می‌شود کپی کنید.

مزایا:

  • کمیسیون معاملات این ولت صفر است. اسپرد برای کریپتو از 0.9٪ تا 1.95٪ متفاوت است. برای ارزهایی با نقدینگی پایین مانند Doge بالاتر است.
  • کارمزد تراکنش 0.99 دلار هنگام معامله بین دارایی ها و مقدار آن کمتر از 100 دلار است. این در مورد کارت Uphold و تراکنش‌های خودکار اعمال می‌شود.

معایب:

  • کیف پول حضانتی است
  • تنها از 210 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول برای تبدیل دارایی ها بدون واسطه از یک شکل به شکل دیگر بدون واسطه های گران قیمت و پشتیبانی بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید بین سهام، کریپتو، فلزات گرانبها و ارزهای فیات به راحتی و به سرعت مبادله کنید.

کیف پول دوج کوین uphold

  • کیف پول Exodus 

Exodus یک کیف پول رمزنگاری دسکتاپ و موبایل است که برای ذخیره، ارسال، دریافت، تجارت، سپرده گذاری و برداشت بیش از 200 ارز دیجیتال از جمله Dogecoin استفاده می شود. کیف پول آنلاین Dogecoin کیف پول گرم و یا  داغ  است. این ولت از خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، حواله‌های بانکی یا Apple Pay پشتیبانی می‌کند.

همچنین دارای ویژگی های ردیابی  و نمودارهای زنده برای معامله گران است. به دلیل ویژگی های غنی و این واقعیت که می تواند با کیف پول های سخت افزاری همگام شود، به عنوان یکی از  بهترین کیف پول های دوج کوین طبقه بندی شده است.می‌توانید Dogecoin را با کارت اعتباری/دبیت و حواله‌های بانکی خریداری کنید، آن را با ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنید، یا مستقیماً آن را برای همتایان و سایر کیف‌پول‌ها ارسال/دریافت کنید.

نحوه استفاده از کیف پول Exodus Dogecoin:

  • از وب‌سایت کیف پول دیدن کنید و آن را در رایانه یا موبایل دانلود و نصب کنید، یا از آن به عنوان افزونه در مرورگر استفاده کنید (برنامه Exodus را جستجو و نصب کنید).
  • یک رمز عبور ایجاد کنید و هنگام نصب آن را یادداشت کنید. این زمز را ایمن و به صورت آفلاین نگه دارید. همچنین می توانید کیف پول موجود را  با استفاده از عبارت بازیابی، ریکاوری کنید.
  • به تب کیف پول، صرافی و تراکنش ها دسترسی داشته باشید و Dogecoin را برای ارسال/دریافت/سپرده/برداشت/تعویض Dogecoin ها و سایر ارزهای دیجیتال فهرست شده انتخاب کنید.

مزایا

  • این کیف پول می تواند با کیف پول سخت افزاری Trezor برای ذخیره و مبادله همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده همگام شود.
  • کاربران می توانند با یکپارچه سازی کیف پول های سخت افزاری امنیت این ولت  را افزایش دهند.
  • استفاده آسان و پشتیبانی از چند پلتفرم – موبایل، دسکتاپ و افزونه.

معایب

  • کارمزد برای برخی از تراکنش ها
  • با توجه به این که اکسودوس کیف پول نرم افزاری است نسبت های مدل های سخت افزاری امنیت کمتری دارد.

کیف پول اکسودوس

  • کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یکی دیگر از بهترین کیف پول های دوج کوین و یک کیف پول دسکتاپ و موبایل (iOS و اندروید) است که به شما امکان می دهد بیش از 500 ارز دیجیتال و توکن را ذخیره، ارسال، دریافت، سپرده گذاری، برداشت و تجارت کنید و همچنین 11 ارز دیجیتال را به اشتراک بگذارید تا با نگه داشتن آنها درآمد  کسب کنید. برای خرید روزانه 50 تا 20000 دلار Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت های اعتباری، 1٪ پول نقد پس می دهد و شما می توانید این کار را در بیش از 100 کشور انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با کیف پول اتمیک مقالات پیشین ما را مطالعه نمایید.

نحوه استفاده از کیف پول Atomic Dogecoin:

  • دانلود و نصب کنید روی موبایل یا دسکتاپ. برنامه را راه اندازی کنید.
  • یک کیف پول جدید انتخاب کنید یا از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید تا یک کیف پول موجود را که قبلاً کلمه عبور آن را یادداشت کرده و در جایی نگه داشته اید بازیابی کنید.
  • رمز عبور تعیین کنید. اگر یک مورد جدید ایجاد می کنید، عبارت عبور آن را یادداشت یا کپی کنید و آن را ایمن ذخیره کنید. بازیابی از شما نیاز دارد که عبارت عبوری که قبلاً پشتیبان‌گیری شده است را یادداشت کنید. در صورت انجام روی ادامه کلیک کنید.
  • تب Wallet به شما امکان ارسال، دریافت، واریز، برداشت و پیگیری موجودی را با انتخاب Dogecoin از لیست می دهد.
  • تپ رمز ارز خرید به شما امکان می دهد دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بخرید و تپ Exchange یکارز را به ارز دیگر مبادله می کند. می‌توانید تاریخچه تراکنش‌ها را از برگه History و سکه‌ها  را از برگه Staking پیگیری کنید، حتی اگر Dogecoin پشتیبانی نشود.
  • تب تنظیمات به شما امکان می دهد رمز عبور را تغییر دهید و کلیدهای خصوصی را ببینید یا  نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مزایا:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مبادلات رمزنگاری رایگان داخلی.
  • استفاده آسان برای مبتدیان.
  • برنامه کیف پول Dogecoin رایگان است.
  • سبک وزن
  •  بیش از 500 ارز رمزنگاری شده از جمله Dogecoin، BTC و ETH را پشتیبانی می‌کند.
  • طیف وسیعی از رمز ارزها پشتیبانی می شود.

معایب:

  • این ولت  به عنوان یک کیف پول آنلاین یا کیف پول داغ Dogecoin کار می کند.
  • بدون پشتیبانی از یکپارچه سازی کیف پول سخت افزاری.
  • خرید با کارت اعتباری کارمزد سنگینی دارد – 2٪ و حداقل 10 دلار. تا 5٪ کارمزد پردازش کارت اعتباری.

با خرید با کارت اعتباری، تجارت درون برنامه ای، بازگشت پول نقد برای خرید ارزهای دیجیتال و پشتیبانی از بیش از 500 رمزارز، کیف پول اتمیک را به یکی از بهترین برنامه ها برای تراکنش های Dogecoin  و البته کسانی تبدیل می کند که به ویژگی های گسترده در کیف پول فکر می کنند.

کیف پول دوج کوین اتمیک

  • کیف پول لجر نانو اس

کیف پول لجر نانو اس، یک کیف پول ذخیره سازی سرد سخت افزاری است که به شما امکان می دهد تا بیش از 1800 ارز رمزنگاری شده را بخرید، مبادله کنید و نگهداری کنید، علاوه بر ارسال، دریافت، واریز و برداشت به کیف پول های دیگر به سادگی با استفاده از این ولت امکان‌پذیر است. این کیف پول از طریق کانکتور USB نوع Micro-B و OTG برای تلفن های همراه به رایانه (دستگاه های Windows 64 بیتی و macOS یا Linux) و دستگاه های Android 7+ متصل می شود. وزن سخت افزار دستگاه 16.2 گرم و 4.1 اینچ طول و 2.3 اینچ عرض است. نانو اس دارای تراشه ایمن ST31H320 جدا از STM32F042 دیگر است. دارای گواهینامه استاندارد CC EAL5+ برای تراشه است. این دستگاه با برنامه Ledger Live همگام‌سازی می‌شود که با کروم‌بوک‌ها نیز سازگار است.

از طریق برنامه Live، میتوانید Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. Ledger کیف‌پول‌های سخت‌افزاری دیگری مانند لجر Nano S Plus و Nanox و ledger stax نیز دارد. اشکال اصلی Nano S در مقایسه این ولت ها این است که فقط شش برنامه رمزنگاری را در خود جای داده است و برای افزودن برنامه‌های جدید باید برنامه‌های موجود را حذف کنید. مدل ایکس و اس پلاس تا 100 برنامه را در خود جای می دهد.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin Ledger Nano S:

با خرید کیف پول لجر نانو اس،  برنامه Ledger Live را برای اندروید و iOS دانلود کنید. این برنامه به شما کمک می کند دستگاه را راه اندازی کنید.دستگاه را به موبایل (OTG) یا دسکتاپ (USB) وصل کنید. برنامه Ledger Live را روی موبایل و دسکتاپ نصب کنید و پین آن را تنظیم کنید. برای آموزش کامل نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو اس مقالت پیشین ما را بررسی و مراحل ذکر شده را انجام دهید.

مزایا:

  • امنیت برای نگهداری مبلغ زیادی از ارزهای دیجیتال برای شرکت ها، افراد و غیره.
  • ویژگی های متنوع – سهام، خرید، مبادله و غیره
  • حمل و نصب آسان.
  • قابلیت بلوتوث
  • بدنه فولادی بادوام.
  • ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده: بیش از 1800 ارز دیجیتال از جمله دوج، بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره.

معایب:

  • بر خلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری، استفاده ازاین کیف پول هزینه‌ دارد.

بدون شک یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار با تنها 59 دلار است. با این هزینه، برخی از امنیت درجه یک کیف پول سخت افزاری را دریافت می کنید. علاوه بر این،بهترین ویژگی‌ها، مانند تجارت درون برنامه‌ای را که با کیف پول‌های نرم‌افزاری مطابقت دارد، ارائه می‌کند.با این وجود شکی نیست که در گروه بهترین کیف پول های دوج کوین 2023 قرار دارد.

لجر نانو اس

  • کیف پول ترزور وان

Trezor Model One یک کیف پول سخت افزاری است که نه تنها به شما امکان می دهد بیش از 1600 ارز دیجیتال را به صورت آفلاین ذخیره و مدیریت کنید، بلکه هنگام ارسال، تراکنش ها را به صورت آفلاین نیز تایید و امضا می کند. این کیف پول دیجیتال بسیار امن تر از کیف پول های رمزنگاری داغ و یا نرم افزاری است. ترزور وان با یک برنامه دسکتاپ و مرورگر همراه است که به مبادله، خرید و انجام تراکنش ها با استفاده از دستگاه کمک می‌کند.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin Trezor Model One:

دستگاه را با استفاده از کابل USB به رایانه وصل کنید. اگر برای نصب افزونه Trezor Chrome یا Trezor Suit یا Trezor Bridge بر روی رایانه هدایت نشده‌اید، از وب‌سایت https://wallet.trezor.io آن را دانلود نمایید. پس از اتصال دستگاه به رایانه، آخرین سیستم عامل را نصب کنید. برای آموزش نصب و راه اندازی کیف پول ترزور وان به لینک فوق و مقالات پیشین ما مراجعه نمایید.

مزایا:

  • کوچک  و دارای اندازه 60 میلی متر در 30 میلی متر.
  • خرید و فروش کریپتو با کارت های اعتباری و روش های دیگر از طریق Trezor Suite برای ویندوز، مک، و لینوکس
  • صفحه نمایش لمسی رنگی موجود است.
  • متن باز بودن ولت
  • بیش از 1600 ارز رمزنگاری شده از جمله Doge، BTC، Eth و غیره پشتیبانی می‌کند.

معایب:

  • عدم داشتن برنامه موبایل
  • عدم  بلوتوث.
  • کیس پلاستیکی است.
  • موارد هک گزارش شده است.

کیف پول ترزور وان

  • کیف پول لجر نانو ایکس

Ledger Nano X یکی دیگر از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger است که به افراد اجازه می‌دهد تا ۵۵۰۰+ ارز دیجیتال، توکن‌ها و NFT خود را به‌طور امن نگه دارند، مدیریت و مبادله کنند. ویژگی های دیگر عبارتند از staking، اگرچه این از Dogecoin پشتیبانی نمی کند.ویژگی Lend به کاربران اجازه می دهد تا USDT، DAI و USDC را وام دهند و طریق کریپتو درآمد کسب کنند. کاربران در واقع می توانند Dogecoin خود را از طریق برنامه Live به استیبل کوین تبدیل کنند و به ارزهای دیجیتال دیگر وام دهند.

کیف پول لجر نانو ایکس دارای ابعاد 72 میلی متر در 18.6 میلی متر Nano S است و دارای دو دکمه فیزیکی و 1 صفحه نمایش برای تایید تراکنش ها است. این دستگاه از تراشه ایمن دارای گواهی CC EAL5+ استفاده می کند.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin Ledger Nano X:

دستگاه را از طریق USB یا OTG به رایانه یا تلفن هوشمند متصل کنید. برنامه Ledger Live را نصب کنید. برای آشنایی بیشتر و آموزش نصب و راه اندازی لجر نانو ایکس  به مقالات پیشین ما مراجعه نمایید.

مزایا:

  • اتصال بلوتوث
  • تا 100 برنامه را بدون حذف برنامه های موجود نصب کنید.
  • قابلیت مدیریت NFT
  • به راحتی از طریق یک دستگاه تلفن همراه مدیریت کنید.
  • طراحی راحت، حمل و استفاده آسان در حین حرکت.
  • بیش از 15 روش پرداخت امن برای خرید رمز ارز پشتیبانی می شود.
  • بیش از 5500 ارز دیجیتال، توکن و NFT را پشتیبانی می‌کند.

معایب:

  • نسبتاً گران در مقایسه با نانو اس یا اس پلاس.

Nano X یک کیف پول سخت افزاری امنیتی درجه یک برای دوستداران کریپتو است که به تجارت و تراکنش ایمن اهمیت می دهند. این دستگاه از بیش از 15 روش پرداخت، خرید فیات Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و برخلاف Nano S، می توانید تا 100 برنامه را بدون نگرانی در مورد حذف نصب برنامه های قبلی نصب کنید.

  • کیف پول Dogecoin Core

Dogecoin Core قبلا کیف پول دوج بود. Dogecoin Core در دو نسخه عرضه می‌شود: Dogecoin Core که کل بلاک چین را همگام‌سازی می‌کند و MultiDoge که یک کیف پول سبک است که با بلاک چین همگام‌سازی می‌شود.اگر به دنبال استخراج Dogecoin در رایانه خود هستید، این بهترین کیف پول برای دوج کوین است. همچنین یک کلاینت اندرویدی به نام Dogecoin Wallet وجود دارد که از کیف پول بیت کوین فورک پشتیبانی اما از استخراج پشتیبانی نمی کند. اولی روی دستگاه‌های Windows و Linux 64 و 32 و همچنین MacOS کار می‌کند. دومی روی ویندوز، لینوکس و Mac OS کار می کند.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin Core:

  1. آن را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید.حدود 20 ساعت صبر کنید تا با بلاک چین همگام شود.
  2. یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا یک کیف پول موجود را از رمز عبور یا کد QR ذخیره شده قبلی بازیابی کنید.
  3. با ذخیره کد QR از کیف پول پشتیبان تهیه کنید. همچنین می توانید از تنظیمات فایل .dat بک آپ بگیرید.
  4. اکنون دسترسی به ویژگی ها – دریافت، ارسال، سابقه و غیره را خواهید داشت.

مزایا

  • امنیت بالا با کلیدهای خصوصی که توسط کاربر نگهداری می شود.
  • می تواند برای استخراج Dogecoin به راحتی استفاده شود و از شبکه پشتیبانی کند.
  • می تواند برای معاملات شخصی و ناشناس مناسب باشد. معاملات همتا به همتا بدون واسطه یا اشخاص ثالث.
  • پشتیبانی از چند پلتفرم، از جمله پشتیبانی از اندروید.
  • یک کیف پول Dogecoin رایگان است.

معایب:

  • به غیر از ارسال، دریافت و نگهداری دوج کوین هیچ ویژگی دیگری ندارد.
  • هیچ رمزارز دیگری را  پشتیبانی نمی‌کند.
  • کاربری دشوار برای کاربران.
  • نصب این کیف پول زمان زیادی می برد.

این کیف پول برای افرادی که فقط در Doge معامله می کنند و نه برای سایر ارزهای دیجیتال توصیه می شود. اگر از حامیان هاردکور Doge هستید، این کیف پول میتواند یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین برای شما باشد زیرا از استخراج نیز پشتیبانی می کند.

دوج کوین ولت

  • کیف پول KeepKey

کیف پول کیپ کی توسط ShapeShift کاربران را قادر می‌سازد تا بیش از 40 ارز دیجیتال (از جمله Dogecoin) را از طریق یک پلتفرم سخت‌افزاری ذخیره، مدیریت و تبادل کنند. کیف پول سخت افزاری کیپ کی امن تر از کیف پول های نرم افزاری  است و  کاربران می توانند تراکنش ها را به صورت آفلاین با دکمه ها و صفحه نمایش های فیزیکی تایید و امضا کنند.

صرافی یکپارچه صرافی ShapeShift است که به کاربران امکان خرید و فروش و همچنین مبادله ارزهای دیجیتال را به راحتی و به سرعت به یکدیگر می دهد. علاوه بر این، می توان آن را با یک پین ایمن کرد و پشتیبان عبارت رمز ۱۲ کلمه ای امکان بازیابی کیف پول را در مدت زمانی کوتاه، در صورت گم شدن یا آسیب دیدن دستگاه فراهم می کند.

نحوه استفاده از کیف پول Dogecoin KeepKey:

  1. با خرید کیف پول کیپ کی، دستگاه را با استفاده از USB به کامپیوتر وصل کنید. برنامه KeepKey Updater را نصب کنید.
  2. یک حساب ShapeShift را در وب سایت auth.shapeshift.io باز کنید یا ثبت نام کنید.
  3. در صفحه پیش فرض داشبورد، روی Connect a wallet کلیک کنید. روی گزینه KeepKey و سپس با شرایط موافقت کنید، سپس دستگاه را از پنجره بازشو انتخاب کنید و روی Connect کلیک کنید. اگر قبلاً آن را اجرا نکرده‌اید، ممکن است نیاز داشته باشید با دانلود KeepKey Updater آن را به‌روزرسانی کنید.
  4. روی Download Updater app کلیک کنید.
  5. در صفحه بعدی، پلتفرم را انتخاب کنید. روی Update Now کلیک کنید. اگر گزینه This KeepKey is New  موجود است آن را انتخاب در غیر این صورت گزینه I’ve setup this keepkey before را انتخاب نمایید. در حالی که دکمه را نگه داشته اید، KeepKey را جدا کرده و دوباره وصل کنید.
  6. همچنین می توانید دستورالعمل های متحرک روی صفحه را دنبال کنید. پس از اتمام، روی Head over to ShapeShift کلیک کنید.
  7. پس از این، باید به مرحله یک در داشبورد بروید و روی Connect a wallet کلیک کنید تا از ابتدا تا مرحله بعدی شروع شود.
  8. روی Initialize KeepKey یا Recover Wallet از عبارت عبوری که قبلاً پشتیبان گرفته شده است، کلیک کنید، اگر جدید است، با گزینه قبلی ادامه دهید. صفحه بعدی را بخوانید و تعداد کلماتی را که می خواهید برای عبارت عبور بعدی نشان داده شود انتخاب کنید. روی Continue کلیک کنید، نام دستگاه را وارد کنید و روی برچسب Set کلیک کنید.
  9. از شما می خواهد که یک پین تنظیم کنید.
  10. دوباره پین را وارد کرده و تایید کنید. در صفحه بعدی، دستگاه عبارت عبور بازیابی شما را نشان می‌دهد و با نوشتن آن روی یک کاغذ و ایمن نگه داشتن آن، آن را ذخیره  یا از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. با دکمه دستگاه به پایین اسکرول کنید تا همه کلمات ظاهر شوند.

اکنون می توانید به تمام ویژگی های برنامه دسترسی داشته باشید. دریافت، ارسال، خرید/فروش Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال را از برنامه دریافت کنید. تراکنش های ارسال شده از دستگاه را تایید کنید. همچنین می توانید برای معامله Dogecoin با سایر ارزهای دیجیتال معامله کنید. برای مشاهده آموزش ویدئویی نصب کیپ کی کلیک نمایید.

مزایا:

  • صفحه نمایش بزرگ  برای ورود آسان.
  • خرید ارز فیات از طریق پشتیبانی کارت اعتباری. دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فوراً به استیبل کوین تبدیل کنید.
  • چند ارز و پشتیبانی با طیف گسترده ای از رمز ارزها پشتیبانی می شود.
  • بدون پیچیدگی و نصب و راه اندازی آسان.
  • حمل و نقل آسان و انجام معاملات در هر زمان
  • مقرون به صرفه ترین کیف پول سخت افزاری

معایب:

  • ارزهای دیجیتال کمتری (40+) در مقایسه با سایر کیف پول ها پشتیبانی می شود.

برای کسانی که ShapeShift را به دلیل ویژگی‌های عالی آن مانند مبادله رمزنگاری رایگان یا کم‌هزینه، خرید و تجارت دوست دارند، این یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که با آن می‌توان ارزهای دیجیتال خود را ایمن کرد.

کیف پول کیپ کی

خرید انواع کیف پول سخت افزاری با علی سیتی

شما می‌توانید انواع مختلفی از بهترین کیف پول های دوج کوین سخت افزاری را با قیمت مناسب از فروشگاه علی سیتی خریداری نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان محصولات است.  با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین 2023"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.