بازیابی کیف پول اتمیک

علی سیتی / بازیابی کیف پول اتمیک

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

23 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با گسترش دنیای دیجیتال و رمز ارزها روزانه مبالغ بسیار زیادی در حال معامله در این حوزه است. سرمایه‌گذاران زیادی در حال ترید و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در سراسر دنیا هستند. همانطور که می‌دانید استفاده از انواع ولت‌های دیجیتالی یکی از مهترین موارد برای نگهداری از انواع رمز ارزها در مقابل هکرها و دزدیده شدن دارایی‌های افراد هستند. همچنین برخی از افراد در هنگام ارسال ارزهای دیجیتال آن را به آدرس اشتباهی ارسال  و یا رمز عبور خود را فراموش می‌کنند. در همه این موارد ذکر شده کاربران همواره نگران از دست دادن دارایی‌ها و رمز ارزهای خود هستند. اما بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت افزاری و یا نرم افزاری و تحت وب از تعابیر امنیتی بالایی برخوردار بوده و به سادگی نمی‌تواند مورد حمله هکرها قرار گیرد. زیرا بازیابی کیف پول دیجیتال از مواردی است که به کاربران کمک خواهد کرد تا در صورت بروز مشکلات  ارزهای دیجیتال گم شده را به ولت خود برگردانند. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بازیابی کیف پول اتمیک با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران این کیف پول محبوب هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول اتمیک چیست؟

قبل از این‌که در ارتباط با بازیابی کیف پول اتمیک با شما صحبت نماییم بهتر است توضیحی مختصر و اطلاعاتی در ارتباط با این کیف پول داشته باشیم. کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) در حقیقت یکی از انواع کیف پول‌های نرم افزاری و موبایلی ارز دیجیتال است  که برای بهره‌گیری از قابلیت Atomic Swaps و تبدیل به قسمتی از یک اکو  سیستم طراحی و ساخته شده است. این ولت با انواع بلاک چین‌های مختلف در ارتباط بوده و برای پیگیری تراکنش‌ها اطلاعات آن تراکنش را با وارد کردن کد آن از بلاک چین دانلود و به کاربران نمایش می‌دهد. بنابراین کاربران نیاز ندارند این اطلاعات را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایند.

از مزایای کیف پول کوینومی کاربری آسان آن است که برای افراد مبتدی و تازه کار و هم برای افراد حرفه ای در این حوزه مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول رایگان بودن آن است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است اما برای استفاده از برخی از امکانات این کیف پول باید هزینه پرداخت نمایید. به عنوان مثال با اتمیک به صورت مستقیم می‌توانید با حساب و یا کارت های اعتباری خارجی ارز خریداری نمایید اما باید هزینه زیادی را برای تراکنش آن پرداخت نمایید. قابلیت اضافه کردن توکن های اتریوم توسط کاربر به ولت، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بسیاری و همچنین قابلیت مبادله همتا از دیگر ویژگی‌های این کیف پول است. از نظر امنیت می‌توان گفت اتمیک در مقایسه با کیف پول های نرم افزاری و تحت وب در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد اما در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال امنیتی کمتر دارد.

کیف پول اتمیک

بازیابی کیف پول اتمیک در نسخه موبایل

اگر شما نیز از کاربران نسخه موبایل کیف پول اتمیک هستید ممکن است موبایل شما به سرقت رفته، خراب و یا تلفن همراه جدیدی را خریداری کرده باشید. در همه این حالات نیاز به بازیابی کیف پول اتمیک خواهید داشت. لازم به ذکر است برای بازیابی این ولت باید آخرین نسخه کیف پول اتمیک را دانلود نمایید و نیاز بخ عبارات بازیابی خواهید داشت. در ادامه مراحل انجام این کار برای شرح خواهیم داد.

مرحله اول: انتخاب گزینه بازیابی اتمیک

در برنامه نصب شده این ولت بر روی تلفن همراه خود باز کرده و سپس گزینه بازیابی و یا گزینه دوم “restore from backup” را انتخاب نمایید. اگر بر روی گزینه “Create New Wallet” کلیک کنید ، وارد فرایند ساخت کیف پول جدید خواهید شد.

بازیابی کیف پول اتمیک

مرحله دوم: نمایش صفحه بازیابی

در این مرحله صفحه بازیابی به شما نمایش داده می‌شود که از شما  درخواست وارد کردن عبارات بازیابی را دارد. برای بازیابی کیف پول اتمیک خود باید گزینه restore  در قسمت بالا سمت چپ را انتخاب نمایید تا وارد قسمت بازیابی شوید.

در این قسمت از شما خواسته می‌شود که عبارات بازیابی و یا همان seed  را وارد نمایید. این عبارات همان کلماتی هستند که در هنگام ایجاد کیف پول برای اولین بار به شما نمایش داده شده است. عبارات را به ترتیب و درست بدون هیچ فضای اضافی وارد کرده و سپس بر روی restore  کلیک نمایید.

مراحل بازیابی کیف پول اتمیک

مرحله سوم: وارد کردن رمز عبور جدید

اکنون وارد صفحه ای خواهید شد که از شما درخواست وارد کردن رمز عبور جدید را دارد. در این قسمت باید یک رمز جدید را برای ولت خود تنظیم نمایید.

ریکاوری amtomic wallet

بازیابی کیف پول اتمیک در نسخه دسکتاپ

کیف پول اتمیک علاوه بر موبایل دارای نسخه دسکتاپ و تحت وب برای تمامی سیستم عامل هاست. با این وجود اگر شما اکنون از کاربران موبایلی این ولت هستید اما قصد دارید آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز داشته باشید نیاز به ریکاوری کیف پول اتمیک خواهید داشت. در ادامه مراحل آن را شرح خواهیم داد.

مرحه اول: نصب نرم افزار اتمیک بر روی سیستم

ابتدا لازم است این نرم افزار را دانلود و بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید. پس از نصب برنامه کیف پول را باز کرده و بر روی گزینه  “Restore from backup” کلیک نمایید.

مرحله دوم: وارد کردن عبارات بازیابی

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که عبارات بازیابی را وارد نمایید. این عبارات که معمولا 12 کلمه ای هستند را به صورت درست و بدون فضای اضافی و عدم استفاده از حروف بزرگ در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

مرحله سوم: وارد کردن رمز عبور جدید

پس از هر بار بازیابی کیف پول اتمیک از شما خواسته می‌شود که برای استفاده روزمره و ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی رمز عبوری جدید را وارد نمایید. با وارد کردن رمز جدید و سپس تایید رمز وارد کیف پول خود خواهید شد.

مشاهده عبارات بازیابی برای ریکاوری آن‌ها در کیف پول

با توجه به موارد ذکر شده داشتن عبارات بازیابی از مهمترین ‌نکات برای دستیابی به ارزهای دیجیتال و بازیابی کیف پول است. در صورت نداشتن این عبارات گم کردن و یا فراموش کردن آن می‌توان گفت ارزهای دیجیتال خود را برای همیشه از دست داده‌اید. اما اگر همچنان به کیف پول خود دسترسی دارید اما عبارات بازیابی را فراموش کرده‌اید نگران نباشید به سادگی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا نمایید.

برای این کار ابتدا وارد کیف پول خود شوید. اکنون و در صفحه باز شده به قسمت تنظیمات و آیکون چرخ دنده در قسمت بالا سمت راست واد شوید.

 

در صفحه تنظیمات بر روی گزینه “Security”کلیک نمایید و  در صفحه بعد “Private Keys & Backup”  را انتخاب کنید.

مشاهده عبارات بازیابی در atomic wallet

در این مرحله باید پسورد ورود به ولت را وارد نمایید. در صفحه باز شده گزینه “Show Private Keys”  را  انتخاب و بعد تیک کنار گزینه “I’ve Read and Understood” را بزنید و مجددا بر روی گزینه  “Show Private Keys” کلیک نمایید.

عبارات بازیابی کیف پول اتمیک

 اکنون می‌توانید عبارات بازیابی خود را مشاهده نمایید. این عبارات را در چند جا مطمئن یادداشت و نگهداری نمایید. لازم به ذکر است  اگر رمز عبور ورود به کیف پول برای این روش را  فراموش کرده اید اما عبارات ریکاوری را دارید می‌توانید با عبارات بازیابی و طبق مراحل پیشین آن را ریکاوری نمایید. اما اگر هر دو را فراموش کرده‌اید متاسفانه نمی‌توانید کاری انجام دهید.

ریکاوری کیف پول اتمیک با مجموعه علی سیتی

همانطور که بیان کردیم داشتن عبارت بازیابی و یا حتی  رمز عبور کیف پول از جمله مهمترین موارد در بازیابی کیف پول اتمیک و همچنین سایر کیف پول های ارز دیجیتال است. بنابرای در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. ما در این مطلب روش بازیابی این کیف پول را در نسخه موبایل و همچنین دسکتاپ و با استفاده از عبارات بازیابی برای شما بیان کردیم. امیدواریم با استفاده از موارد ذکر شده بتوانید کیف پول خود را در صورت نیاز بازیابی نمایید. اما اگر به هر دلیلی انجام این کار برای شما مقدور نبود و یا با مشکلی در این زمینه مواجه شدید و یا ارزهای دیجیتال خود را به آدرس اشتباهی دیگری ارسال کردید می‌توانید با مجموعه علی سیتی تماس بگیرید.پشتیبانان  این مجموعه می‌تواند در زمینه ریکاوری کیف پول و ارزهای دیجیتال گم شده شما را یاری فرمایید. برای جلوگیری از مشکلات این نوع ولت ها همواره پیشنهاد ما استفاده از کیف پولی ایمن‌تر از جمله کیف پول های سخت افزازی است. اگر قصد خرید انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال را دارید با مراجعه به این فروشگاه آنلاین از انواع این ولت‌ها دیدن فرمایید. تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و محصولات مورد نظر را درب منزل تحئیل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بازیابی کیف پول اتمیک"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.