آموزش تصویری راه اندازی کیف پول کیپ کی

علی سیتی / آموزش تصویری راه اندازی کیف پول کیپ کی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

15 اردیبهشت 1400

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

آموزش گام به گام تصویری راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال Keep Key

با خرید کیف پول کیپ کی (KeepKey) که یکی دیگر از انواع کیف پول ارز دیجیتال و از مطمئن ترین و امن ترین کیف ها محسوب می شود باید نحوه راه اندازی آن را نیز بدانید.  پس از آموزش‌های راه اندازی  کیف‌ پول ترزور و لجر، در این مقاله قصد داریم برای دوستداران و علاقه‌مندان  آموزش نصب و راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال کیپ کی و به طور کلی کارکرد با آن را شرح دهیم. پس اگر شما نیز یکی از طرفداران این کیف محبوب هستید، مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

راه اندازی کیف پول کیپ کی

طریقه راه اندازی

از مزایای کیف ارز دیجیتال کیپ کی، سازگاری با تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، لینوکس ، مک و … می‌باشد. برای استفاده از آن فقط به یک پورت یو اس بی و یک کامپیوتر یا لپ تاپ احتیاج خواهید داشت. حتی اگر به سیستم خود دسترسی نداشتید، می توانید با یک کابل OTG به‌سادگی آن را به گوشی موبایل خود وصل نموده و از آن استفاده نمایید. فقط تنها چیزی که نیاز دارید این است که روی گوشی خود اپلیکیشن MyCelium را نصب داشته باشید.

اگر گوگل کروم را روی سیستم خود باز نمایید، در قسمت اپ استور آن افزونه‌ای تحت عنوان KeepKey قابل مشاهده و دانلود و نصب است. پس از نصب آن در آخرین نسخه‌ی گوگل کروم، کیف خود را به با کابل USB نصب نموده و پس از باز کردن افزونه، مانند تصویر زیر روی Initialize KeepKey کلیک نمایید تا فرآیند نصب کیف پول کیپ کی آغاز شود.

آغاز فرآیند نصب کیف پول keep key

سپس یک نام دلخواه برای کیف خود انتخاب کنید. این اسم انتخابی روی صفحه نمایش کیف شما نشان داده خواهد شد. سپس مانند تصویر زیر روی گزینه‌ی Set label کلیک نمایید.

انتخاب نام برای نصب کیف پول کیپ کی

در مرحله‌ی بعدی از راه اندازی کیف پول کیپ کی باید برای این کیف پول ارز دیجیتال، یک کد رمز عبور یا پین کد بسازید. پس رمز خود را که شامل اعداد ۱ تا ۹ می‌باشد را انتخاب کرده و روی کادر سبز رنگ Choose PIN کلیک نمایید.

انخاب پین کد در نصب keep key

در این مرحله شما بایستی به صفحه نمایش کیف خود توجه کنید. چرا که ۱۲ کلمه‌ی رندوم به عنوان عبارت امنیتی برای بازیابی به شما نشان داده خواهد شد. این ۱۲ کلمه ی امنیتی را به دقت و با همان ترتیبی که نشان داده شده یادداشت نموده و در مکانی امن از آن نگهداری نمایید.

بازیابی امنیتی در کیف پول کیپ کی

 

در انتها هنگامی که عبارات امنیتی خود را مشاهده و یادداشت نمودید، کار راه اندازی کیف پول کیپ کی شما نیز تمام می‌شود.

نحوه بکاپ گرفتن از کیف پول کیپ کی

هنگامی که آن ۱۲ عبارت امنیتی که در بالا توضیح دادیم به شما نمایش داده شد، پس از نوشتن آن‌ها روی یک کاغذ، باید دکمه‌ای که روی کیف پول هست را به مدت ۳۰ ثانیه بی وقفه بفشارید تا مرحله‌ی نصب و راه اندازی keep key کامل گردد. فراموش نکنید که این ۱۲ عبارت بازیابی فقط و فقط یک بار به شما نشان داده می‌شود. پس در نوشتن آن دقت لازمه را مبذول بدارید و پس از آنکه آن را روی کاغذی به صورت دستی نوشتید، در جایی امن که فقط خودتان از وجودش مطلع هستید، نگه دارید.

بک آپ گرفتن در نصب کیف پول کیپ کی

نحوه‌ی دریافت ارز دیجیتال در کیف پول سخت افزاری Keep Key

حالا که راه اندازی کیف پول کیپ کی را یاد گرفته اید، دریافت رمز ارز از طریق این کیف را نیز فرا گیرید. این کار بسیار ساده است. فقط کافی است افزونه‌ی کروم را که در بالا توضیح دادیم باز کنید و مطابق شکی زیر در صفحه‌ی اصلی روی گزینه‌ی Receive کلیک کنید.

 

روش دریافت ارز با کیف پول کیپ کی

 حال مانند تصاویری که در زیر مشاهده می نمایید، یک آدرس به همراه QR کد به شما نمایش داده خواهد شد. این‌ها هم روی صفحه نمایش کیف پول و هم داخل اپلیکیشن قابل رویت می‌باشند.

نمایش qr در راه اندازی کیف پول کیپ کی

این آدرس را کپی نموده یا یادداشت کنید و برای آن شخصی که قرار است به شما ارز دیجیتال بدهد ارسال نمایید.

آدرس QR

چگونگی ارسال ارز دیجیتال از طریق کیف پول Keep Key

اگر در صدد این هستید که رمز ارزهای موجود در کیف پول خود را به شخص دیگری ارسال نمایید باید به قسمت Send وارد شوید. مطابق تصویر زیر باید اول آدرس حساب کاربری شخص گیرنده و سپس در قسمت Amount ، مقدار پولی را که قرار است منتقل کنید وارد کنید. میزان کارمزدی که قرار است بابت این انتقال از حساب شما کسر شود در پایین نمایش داده خواهد شد.

 

ارسال ارز با کیف پول کیپ کی

در آخر روی گزینه‌ی Send کلیک نمایید تا فرآیند ارسال ارز تکمیل شود.

نحوه‌ی به‌روز رسانی 

پس از نصب کیف پول کیپ کی  شاید نیاز پیدا کنید آن را بروزرسانی نمایید. فراموش نکنید که انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال مانند یک تلفن همراه نیاز به آپدیت شدن و به‌روز رسانی دارند تا بتوانند از آخرین و نوین‌ترین خدمات حال حاضر دنیا پشتیبانی کرده و امور را برای شما تسهیل دهند. با آپدیت کردن کیف پول خود می‌توانید سرعت و امنیت آن را بالا برده و تجربه‌های جدیدی کسب نمایید.

برای این منظور لازم است که آن را از طریق کابل یو اس بی به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل نمایید. با فشرن طولانی مدت دکمه‌ی روی کیف، منتظر شوید تا پیامی روی صفحه نمایش آن ظاهر گردد. وقتی که پیغام  KeepKey Software Update روی صفحه ظاهر شد، می‌توانید دکمه را رها کنید.

تصویری که در زیر آمده است دقیقا همان چیزی است که روی صفحه نمایش سیستم شما نقش می بندد. کافی است روی Update Firmware کلیک کنید تا دستگاه شما آپدیت خود را شروع کند.

 

به روزرسانی کیف پول keep key

منتظر شوید تا کیف پول کیپ کی شما به روز رسانی شود. ممکن است کمی زمان ببرد! پس صبور باشید و اجازه دهید تا مراحل به‌صورت خودکار طی شود. پس از آپدیت، دستگاه شما به صورت خودکار راه اندازی می‌شود و نیازی به انجام هیچ کاری از جانب شما نخواهد بود.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش تصویری راه اندازی کیف پول کیپ کی"

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.