بازیابی کیف پول بیت کوین

علی سیتی / بازیابی کیف پول بیت کوین

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

14 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بیت کوین یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتالی است که بسیاری از افراد در دنیا از جمله افراد مشهور، سلبریتی‌ها و مردم عادی از طرفداران این رمز ارز هستند. همانطور که قبلا و در مقالات پیشین صحبت کردیم برای نگهداری از انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین همه افراد نیازمند یک کیف پول ارز دیجیتال هستند. این ولت‌ها که در انواع و مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید شده است می‌تواند از اموال و دارایی‌های شما حفاظت نماید. یکی از محبوب‌ترین این کیف پول‌ها از نوع سخت افزاری هستند که نسبت به سایر مدل‌ها امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم ساخته است. کیف پول بیت کوین نیز دارای مدل‌های مختلفی است که در مقالات پیشین در ارتباط با بهترین کیف پول‌های بیت کوین با شما صحبت کردیم. اما گاهی ممکن است در صورت بروز مشکلاتی از جمله گم کردن و یا آسیب دیدن تلفن همراه، سرقت رفتن و یا خراب شدن ولت دارایی‌های شما به خطر بیفتد و یا آن‌ها را برای همیشه از دست خواهید داد.  در این حالت حتما نیاز به ریکاوری ارزهای دیجیتال خود خواهید داشت. این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بازیابی کیف پول بیت کوین با شما صحبت نماییم. پس در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

بازیابی کیف پول بیت کوین

بازیابی کیف پول بیت کوین به چه معناست؟

فرقی نمی‌کند که شما برای نگهداری از بیت کوین‌های  خود از چه نوع کیف پولی استفاده می‌کنید زیرا اگر تلفن همراه خود را گم کردید و یا مشکلاتی که در قسمت قبل بیان کردیم برای شما اتفاق بیفتد  و یا ارزهای خود را به آدرسی اشتباه در شبکه بلاک چین ارسال نمایید، ممکن است بیت کوین‌های خود را برای همیشه از دست دهید. بنابراین نیاز به بازیابی ارز دیجیتال خواهید داشت. این در حالی است که بسیاری از افراد در دنیا بیت کوین‌هایی معادل میلیون‌ها دلار خود را از دست داده‌اند. در حقیقت زمانی که کلیدهای خصوصی خود را از دست دهید امکان بازیابی کیف پول بیت کوین عملا غیر ممکن خواهد بود. اما منظور از کلیدهای خصوصی چیست؟ کلیدهای خصوصی همان عبارات بازیابی هستند که برای ریکاوری ارزهای خود به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر این عبارات را داشته باشید به سادگی می‌توانید ولت‌های خود را بازیابی و ارزهای خود را به حساب خود بازگردانید.

بازیابی انواع  کیف پول بیت کوین

  • بازیابی کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین

بهترین نوع کیف پول‌ها برای نگهداری انواع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین ولت‌های سخت افزاری هستند. همانطور که بیان کردیم برای بازیابی کیف پول بیت کوین و یا بیت کوین های خود نوع ولتی که از آن استفاده می‌کنید بسیار اهمیت دارد. اگر از انواع ولت‌های سخت افزاری بیت کوین از جمله کیف پول های لجر استفاده می‌کنید می‌توانید مطلب بازیابی کیف پول لجر را مشاهده کرده و کیف پول خود را بازیابی نمایید.

همچنین سیف پال یکی از انواع ولت‌هایی است که در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد. این کیف پول توسط بزرگ‌ترین صرافی جهان یعنی بایننس پشتیبانی می‌شود و دارای انواع ورژن‌های سخت افزاری و نرم افزاری است. اگر از کاربران این ولت هستید برای ریکاوری بیت کوین و سایر ارزهای خود در این کیف پول حتما مقاله بازیابی کیف پول سیف پال را مطالعه نمایید. این ولت‌ها معمولا کلیدهای خصوصی شما را برای امنیت بیشتر در خود ذخیره نخواهد کرد. بنابراین حتما به این عبارات نیاز خواهید داشت.

بازیابی کیف پول بیت کوین

  • بازیابی کیف پول‌های نرم افزاری بیت کوین

با توجه به این که کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال دارای قیمتی بالاتر نسبت به مدل‌های نرم افزاری  هستند بسیاری از کاربران از انواع ولت‌های موبایلی و یا نرم افزاری استفاده می‌کنند. این ولت‌ها که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها کیف پول تراست ولت، متامسک و کوینومی نام دارد بسیاری از افراد را با توجه به امکانات و هزینه کمتری که دارند راغب به استفاده از خود کرده است. متامسک کیف پول اختصاصی شبکه بلاک چین و اتریوم است. این ولت از نوع آنلاین و گرم بوده و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. برای بازیابی کیف پول بیت کوین اگر از کاربران این ولت‌ها هستید می‌تواند روش بازیابی کیف پول متامسک  در مقالات پیشین ما را مطالعه فرمایید.

تراست ولت نیز که یک اپلیکیشن موبایلی است قابلیت ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را به سادگی برای کاربران فراهم آورده است. برای نگهداری از بیت کوین و سایر رمز ارزهای خود به سادگی می‌توانید این ولت را بر روی موبایل خود نصب نمایید. در صورت بروز مشکلات ذکر شده می‌توانید آموزش بازیابی کیف پول تراست را مطالعه فرمایید.

بازیابی کیف پول نرم افزاری بیت کوین

بایگانی کلیدهای خصوصی برای بازیابی کیف پول بیت کوین

از دست دادن دارایی‌ همواره برای همه افراد دردناک خواهد بود.همانطور که بیان کردیم داشتن کلیدهای خصوصی در بسیاری از موارد و کیف پول‌ها تنها راه ممکن برای دسترسی و بازگرداندن انواع ارزهای شما از جمله بیت کوین است.  در حقیقت با از بین رفتن و فراموش کردن این کلیدها امکان بازیابی کیف پول بیت کوین ممکن نخواهد بود. بنابراین در هنگام ایجاد یک کیف پول این عبارات را در چندین جا مطمئن بایگانی و نگهداری نمایید تا در زمان نیاز به سادگی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد بدانید که در سال گذشته 4 میلیون بیت کوین برای همیشه از دست رفته است و راهی برای بازگرداندان آن‌ها وجود نخواهد داشت. با این وجود برخی از کاربران نیز نگران هک شدن عبارات بازیابی توسط هکرها هستند بنابراین بهتر است از انواع کیف پول‌هایی که دارای امنیت بیشتری هستند از جمله مدل‌های سخت افزاری استفاده نمایید. این ولت‌ها در بسیاری از موارد تعابیر امنیتی بیشتری را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

 

بازیابی کیف پول بیت کوین همراه با مجموعه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با بازیابی کیف پول بیت کوین با شما صحبت کردیم و به معرفی بازیابی انواع ولت‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای بیت کوین پرداختیم. بنابراین بهتر است در مرحله اول از یک کیف پول امن و مطمئن برای ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایید و در نهایت عبارات بازیابی را تنها نزد خود و در محیطی امن نگهداری نمایید. دسترسی دیگران به این عبارات به معنای دسترسی  اموال شما به این افراد و یا انتقال و جابجایی ارزهای شما است. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال خود را بازیابی نمایید بهتر است هر چه سریع‌تر با مجموعه علی سیتی تماس برقرار کنید. پشتیبانان این مجموعه می‌توانند در بازیابی انواع ولت‌ها و ارزهای دیجیتال به مشاوره و یا در نهایت ولت شما را بازیابی نمایند.

همچنین اگر قصد خرید انواع کیف پول سخت افزاری را دارید می‌توانید به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه کرده و تنها با چند کلیک ساده محصولات مورد نظر خود را خریداری و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. قیمت مناسب نسبت به رقبا، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان از جمله مزایای  خرید از این فروشگاه آنلاین است. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بازیابی کیف پول بیت کوین"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.