از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آموزش راه اندازی کیف پول سخت افزاری کول ولت اس

علی سیتی / آموزش راه اندازی کیف پول سخت افزاری کول ولت اس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

19 اردیبهشت 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی کیف پول سخت افزاری CoolWallet S

در این مقاله قصد داریم آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت اس را توضیح دهیم. تا به اینجا بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را برای شما با آموزش تصویری و گام به گام معرفی نموده ایم. CoolWallet S در میان مشتریان از امن ترین راه‌های ذخیره‌ی ارز دیجیتال محسوب می‌شود و با تهیه ی آن شما دیگر نگران گم شدن یا از دست رفتن سرمایه‌ی خود نیستید و خودتان تمام و کمال به آن نظارت دارید. در هر زمان و مکانی که هستید می‌توانید پول ارسال یا دریافت نمایید.

با خرید کیف پول کول ولت اس در عین سادگی و زیبایی، کارآیی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. و همین امر موجب محبوبیت و معروفیت آن در دنیا شده است. اندازه‌ی آن بسیار کوچک و در حد یک کارت اعتباری بانکی است. پس به سادگی قابل حمل و جا به جایی بوده و شما دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

زمانی که این کیف را خریداری می‌نمایید، در وهله‌ی اول باید از آکبند بودن جعبه اطمینان حاصل نمایید. پس به درستی آن را بررس کنید آیا درب جعبه باز است و قبل از شما این کیف استفاده شده است یا خیر؟

محتویات داخل جعبه عبارتند از:

  • خود دستگاه کیف پول کول ولت اس
  • دو عدد کارت ریکاوری یا بازیابی
  • یک عدد شارژر یو اس بی به همراه کابل آن

تصویر زیر نمایی از محتویات این کیف است.

 

محتویات کیف پول سخت افزاری کول والت

آموزش تصویری نصب کیف پول کول ولت اس روی موبایل

دراولین مرحله از راه اندازی کیف پول کول ولت اس ابتدا برنامه‌ی CoolBitX Crypto را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نموده و روی گوشی خود نصب نمایید.

نصب برنامه CoolBitX Crypto

سپس بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و بعد از آن، برنامه را در گوشی خود اجرا کنید.

راه اندازی کول والت اس روی موبایل

حال دستگاه کیف پول خود را روشن نمایید. روی نمایشگر آن شماره سریالی ظاهر می‌شود که شما باید چک کرده و ببینید آیا با شماره سریال روی بسته مطابقت دارد یا خیر؟ در صورت یکی بودن آنها، روی گزینه‌ی Connect کلیک نمایید.

شماره سریال در نصب کیف پول coolwallet s

در این مرحله از آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت اس باید برای اینکه کیف پول شما به گوشی وصل شود، یک کد روی نمایشگر کیف پول نقش می‌بندد. آن کد را دقیقا به همان صورتی که میبینید وارد گوشی خود کرده و مانند تصویر زیر گزینه‌ی Pair را بفشارید.

وارد کردن کد

برای نهایی شدن اتصال و تأیید آن، از شما خواسته می شود که دکمه‌ی روی خود دستگاه کیف پول کول ولت اس را بفشارید.

ادامه کیف پول کول ولت اس

پس از منطبق شدن گوشی و دیوایس، حال دو گزینه پیش روی شما است:

  • Create یا ساخت یک کیف پول جدید
  • Recover یا بازیابی کیفی که قبلا ساخته اید توسط عبارات پشتیبان یا همان Seed

اول به سراغ ساخت کیف جدید می‌رویم. مطابق تصویر زیر روی گزینه‌ی Create کلیک کنید.

ساخت کیف پول

در مرحله‌ی بعدی آموزش راه اندازی کیف پول سخت افزاری کول والت اس نوبت به ساخت عبارت بازیابی یا Seed می‌‌رسد. گزینه‌ی سمت راست که نوشته شده By Card را انتخاب نمایید و در زیر آن مطابق تصویر پایین، تعداد کلمات Seed را معین کنید.

ساخت کلمه بازیابی در کیف پول کول ولت اس

روی صفحه نمایشگر کیف پول کول ولت اس تعدادی عبارات نشان داده خواهد شد که هرکدام را باید نوشته و از آن مراقبت نمایید و هیچکس جز خودتان نباید آن‌ها را بداند. برای دیدن عبارات بعدی می‌توانید دکمه‌ی روی کیف را بفشارید. هنگامی که تمامی عبارت ها به شما نشان داده شد، برای اعتبار سنجی لازم است که سری اعدادی که به شما نشان داده شده را با هم جمع زده و مانند عکس زیر، حال جمع را داخل جایگاه بنویسید.

جمع کردن اعداد در نصب کیف پول کول ولت اس

حالا نوبت این است که رمز ارزهای مورد نظر خود را از لیستی که داخل اپلیکیشن هست انتخاب نموده و به کیف خود اضافه نمایید. در اپلیکیشن کول ولت اس به‌طور پیش‌فرض از ارزهایی نظیر بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و ریپل فعال است. چنانچه ارز دیجیتال شما جزو این لیست نمی‌باشد، می توانید در قسمت تنظیمات، آن را اضافه نمایید.

انتخاب ارزها

ارسال و دریافت ارز دیجیتال با CoolWallet S

برای دریافت ارز دیجیتال با کیف پول CoolWallet S برنامه را باز کرده و مانند عکس پایین، روی Receive کلیک کنید.

 

سپس همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌نمایید، از فهرست سمت راست باید ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید. سپس یک QR کد برای شما ظاهر می‌شود که بنا به صلاح‌دید خود می‌توانید آن را در برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید یا کپی نمایید.

نمایش qr

برای ارسال ارز دیجیتال توسط کیف پول سخت افزاری کول ولت اس نیز باید به قسمت Send بروید.

ارسال ارز با کیف پول کول ولت اس

شما باید از سمت راست گوشه صفحه، ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس مانند تصویر پایین، آدرس شخصی که قرار است پول برایش ارسال شود را وارد کنید. حال اینکه آدرس او را کپی کنید یا QR کدش را اسکن کنید انتخاب شماست. پس در جایی که نوشته شده To این عملیات را انجام دهید. در قسمت بعدی که نوشته شده My Address  آدرس خودتان را وارد می‌کنید. سپس در قسمت Amount باید مقدار پولی که قصد دارید ارسال کنید وارد نمایید. جایی که نوشته شده Fee نیز کارمزد انتقال شما را نشان می‌دهد.

وارد کردن مقدار ارز

سپس مجدد صحت اطلاعات را بررسی نموده و Confirm را می فشارید تا عملیات انتقال وجه از طریق کیف پول سخت افزاری کول ولت اس تکمیل گردد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش راه اندازی کیف پول سخت افزاری کول ولت اس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.