بهترین کیف پول ارز دیجیتال

علی سیتی / بهترین کیف پول ارز دیجیتال

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

23 اسفند 1399

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم ارز دیجیتال (Cryptocurrency) در حقیقت پولی دیجیتالی است که بر اساس علم رمزنگاری ایجاد شده است. با توجه به اینکه نگهداری این پول ها باید از امنیت بالایی برخوردار باشد انتخاب یک کیف پول دیجیتال خوب بسیار اهمیت دارد. حال دراین مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال و پرطرفدارترین انواع آن پرداخته و با توضیح عملکرد هریک، شما را در انتخاب کارآمدترین مدل با توجه به نیازهایتان راهنمایی کنیم. پس در ادامه با ما همراه بوده تا علاوه‌بر بالا رفتن اطلاعاتتان، در آینده یک خرید هوشمندانه انجام دهید. 

ترزور وان (Trezor one Hardware Wallet)

این کیف که محصول کشور جمهوری چک است، جزو اولین‌ها در حوزه‌ی کیف پول سخت افزاری بوده و در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی عرضه شده‌است. ابعاد آن بسیار کوچک و به‌ اندازه‌ی یک کلید است که همین موضوع سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشد. از مزایای ترزور وان می‌توان به عدم اتصال به اینترنت اشاره کرد چرا که همین موضوع امنیت بالایی را برای اطلاعات موجود در آن به ارمغان می‌آورد و هکرها نیز به هیچ‌عنوان نمی‌توانند به جزئیات آن دسترسی داشته باشند. فقط از طریق کابل یو اس بی به دستگاه‌هایی که ویندوز ۸ به بعد، سیستم عامل مک، لینوکس و اندروید دارند متصل شده و با آن‌ها سازگاری دارد. دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده روی این کیف برای اجازه‌ی تأیید هر تراکنش ایجاد شده‌اند و همین امر سبب می‌شود که هیچ عملی بدون اجازه‌ی شخص دارنده، اتفاق نیفتد. به همین دلیل است که این مدل، به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال بین عده‌ی کثیری از انسان‌ها تبدیل شده است. اگر قصد خرید کیف پول  ترزور وان را دارید، می‌توانید با علی سیتی خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

کیف پول سخت افزاری ترزور one

 ترزور تی (Trezor T Hardware Wallet)

این کیف پول سخت‌افزاری ۲۴ گرمی نیز از خانواده‌ی محصول قبلی است و شباهت‌های زیادی با آن دارد. فقط دارا بودن صفحه‌ نمایش رنگی و لمسی و حذف دکمه‌های فیزیکی از تفاوت‌های عمده‌ی آن است. کیف سخت افزاری ترزور تی بیش از هزار نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. کابل یو اس بی که در بسته‌بندی آن وجود دارد امکان اتصال کیف را به دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز، مک، لینوکس و اندروید میسر می‌کند. رمز عبور وارد شده در آن، به‌وسیله‌ی کلیدهایی که دارد به صورت جداگانه ذخیره می‌شوند. یعنی در صورت دسترسی به آن‌ها، نیازمند تأیید شخص شما خواهید بود که نشان‌دهنده‌ی امنیت بالای کیف است.

فروشگاه علی سیتی ارائه دهنده‌ی مدل‌های متنوع بهترین کیف پول دیجیتال است، برای خرید کیف پول ترزور تی با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا با علی سیتی همراه باشید.

کیف پول ارز دیجیتال Trezor Model T

کیف پول  کول ولت اس (CoolWallet S Hardware Wallet)

این مدل کیف علاوه بر قابلیت حمل آسان، امکان ذخیره سازی بیش از ۴۶ ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و … را دارد. شکل ظاهری بسیار شبیه کارت عابر بانک بوده و بسیار شکیل و کم وزن است. روی آن شماره سریال کیف پول، دکمه‌ی لمسی فلزی، نمایشگر و چیپ شارژر قرار دارد. ضد ضربه و ضد آب بوده و در برابر سرما و حرارت مقاوم است. همچنین باتری لیتیوم یونی آن به مدت سه ماه به صورت استندبای در خود شارژ نگه می‌دارد. فراموش نکنید که این مدل کیف، از طریق بلوتوث به گوشی تلفن همراه شما با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس متصل می‌شود.

امنیت این کیف بسیار بالا است چون قابلیت ترکیب با MetaCertProtocol  (بزرگترین پایگاه داده آدرس‌های معین شده در دنیا) را دارد. همچنین به صورت آفلاین کار می‌کند فقط در مواقعی که شما قصد انجام تراکنش و انتقال دارید، از طریق بلوتوث به موبایل خود وصل شده و با استفاده از اپلیکیشن CoolBitX   پس احتمال هرگونه دسترسی از جانب افراد دیگر به صفر می‌رسد. همین امر، این مدل را یکی از انواع  بهترین‌ کیف پول ارز دیجیتال تبدیل نموده است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید کیف پول کول ولت اس در قسمت محصولات فروشگاه علی سیتی سایر مشخصات  این مدل را ببینید.

کیف پول سخت افزاری CoolWallet S

کیف پول ارز دیجیتال کیپ کی(KeepKey Hardware Wallet)

کیپ کی را نیز می‌توان یکی از انواع مطمئن‌ترین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال خواند. کلیدهای خصوصی در این کیف به صورت آفلاین دخیره می‌شود و ارز دیجیتال شما کاملا محفوظ است درضمن در این مدل در برابر ویروس‌ها مصون بوده و هیچ هکری امکان دست‌یابی به اطلاعات آن را ندارد. امکان پشتیبانی از اکثر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم و …. وجود دارد. همچنین ظاهر این مدل، از مدل‌های قبلی بسیار زیباتر و چشم‌نوازتر است اما برخلاف آن‌ها، این کیف به راحتی در جیب شما جای نخواهدگرفت چرا که سایز آن بزرگ‌تر از قبلی‌ها می‌باشد. خاصیت ضدضربه بودن و قیمت معقول‌تر آن سبب شده که خریداران زیادی جذبش بشوند. این مدل با دستگاه‌های دارای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید از طریق کابل یو اس بی مرتبط است و این موضوع هم یکی دیگر از دلایلی امن بودن کیپ کی است. برای خرید کیف پول کیپ کی، به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه کرده و در کمترین زمان آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

Hardware Wallet کیپ کی

کیف پول های دیجیتال برند لجر (Ledger)

کارخانه‌ی فرانسوی لجرعرضه کننده‌ی امن‌ترین مدل‌های موجود در بازار در حوزه‌ی کیف پول‌های دیجیتالی است. مدل‌های ساخته شده ی این برند از پرفروش‌ترین‌ها در بازارجهانی هستند که توانسته‌اند یک‌تنه، نیاز مصرف‌کنندگان را رفع و رضایت خاطر آن‌ها را جلب نمایند. در ادامه به معرفی دو مدل پرطرفدار و قَدَر آن یعنی لجر نانو اس و لجر نانو ایکس می‌پردازیم:

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S Hardware Wallet)

یکی از قابل اعتمادترین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره‌ی پول، این محصول می‌باشد و در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده‌است. یک صفحه نمایش رنگی دارد، وزن آن ۱۶ گرم و جنس آن فولاد ضدزنگ و پلاستیک است، امکان پشتیبانی از ۵۰ نوع ارز دیجیتال را دارد و احتیاجی به باتری ندارد. بالاترین سطح امنیت برای این مدل پی‌ریزی شده است که به دلیل دارا بودن پین کد ۸ رقمی، برای دسترسی به اطلاعات موجود در آن می باشد. امنیت این مدل به این دلیل است که انتقال ارز‌ها به صورت فیزیکی توسط خود شخص و طی دو مرحله امکان‌پذیر است. مرحله‌ی اول در نرم‌افزار مدیریت Ledger Live و مرحله‌ی دوم فشردن دکمه‌ی تأیید روی آن است. کلیدهای خصوصی در این مدل، آفلاین است و اطلاعات آن روی شبکه‌ی بلاک چین ذخیره می‌شود که همین موضوع سبب می‌شود که مشمول تحریم و مسدود شدن اکانت نشود. این مدل در رنگ‌های متنوع و زیبایی عرضه شده و با با ویندوز ۸ به بعد، لینوکس و گوشی‌های همراه اندروید سازگاری نرم‌افزاری دارد. با خرید کیف پول لجر نانو اس ازسایت علی سیتی محصولات با کیفیت همراه با ضمانت اصل بودن کالا،  این مدل را نیز به شما عزیزان عرضه می‌کند.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

کیف پول  لجر نانو ایکس (Ledger Nano X Hardware Wallet)

تمامی ویژگی‌های محصول قبلی را نیز می‌توانید در این مدل که محصول جدیدتری به حساب می‌آید پیدا کنید. محبوب بودن آن به‌خاطر استفاده‌ی آسان و نصب راحت می‌باشد که باعث می‌شود در کمترین زمان، آن را نصب و استفاده کنید. امکان هک شدن این مدل نیز تقریبا صفر است چرا که تمام مراحل امنیتی که در مدل قبلی طی می‌شد، اینجا هم انجام می‌شود. این مدل امکان پشتیبانی بیش از هزار نوع ارز دیجیتال را داراست و در آن‌واحد می‌توان چند واحد پولی را در آن ذخیره نمود. یکی از تفاوت‌های لجر نانو ایکس با مدل قبلی، بزرگ‌تر بودن صفحه‌ی نمایش آن است. همچنین در این مدل امکان اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث وجود دارد. امکان خرید کیف پول لجر نانو ایکس از فروشگاه علی سیتی با قیمتی مناسب برای شما فراهم شده است. هم اکنون می توانید این مدل را خریداری و در کوتاهترین زمان درب منزل تحویل گیرید.

 لجرNano X

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کیف پول ارز دیجیتال"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.