از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آموزش راه اندازی کیف پول بلت

علی سیتی / آموزش راه اندازی کیف پول بلت

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

25 آبان 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

آموزش راه اندازی و نصب کیف پول بلت

سرمایه گذاری یا انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال می تواند در ابتدا کمی ترسناک باشد. به همین دلیل نیز محصولی به نام کیف پول Ballet معرفی شده تا خرید یا معامله رمزارزها را برای تمامی افراد، ممکن سازد. بنابراین راه اندازی کیف پول بلت نیز بسیار آسان است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. این محصول با ارائه‌ی تجربه کاربری ساده به کاربران جدید امکان انجام بسیاری از فعالیت‌ها مربوط به رمزارزها را می دهد، حتی کسانی که اطلاعاتی در این رابطه ندارند. در واقع می توان گفت که این محصول، ساده ترین کیف پول ارز دیجیتال جهان برای کاربران جدید است.

راه اندازی کیف پول بلت

در مقالات پیشین به معرفی کیف پول سخت افزاری بلت پرداختیم. باید گفت که این محصول یک کیف پول غیر الکترونیکی برای رمزارزها، و اولین محصول در این حوزه است که امکان ذخیره سازی سرد و بدون هیچ گونه اتصال به اینترنت برای ارزهای مختلف را ارائه می دهد. شرکت تولید کننده آن واقع در آمریکا است که توسط Bobby Lee، یکی از سرمایه گذاران نام آشنا در حوزه بلاکچین و رمزارزها، در سال 2019 تاسیس شده است. محصول اصلی این شرکت سری “Real” از کیف پول‌های بلت است که دارای مدل‌های مختلف می باشد. هر کدام از این مدل‌ها از یک ارزِ به خصوص، به طور پیش فرض پشتیبانی می کند، اما با ارتباط با اپلیکیشن رایگان Ballet Crypto از بیش از 100 کوین و توکن مختلف پشتیبانی خواهد کرد.

همانگونه که اشاره کردیم نصب کیف پول بلت بسیار آسان است اما برای راحتی بیشتر کاربران قصد داریم تا در این مطلب به شرح راهنمای استفاده از آن، و انجام تراکنش‌ها از طریق اپلیکیشن آن بپردازیم.

شروع به استفاده

پس از خارج کردن کیف پول بلت از بسته بندی، اولین قدم دانلود اپلیکیشن این دستگاه است. این اپلیکیشن که Ballet Crypto نام دارد هم برای کاربران اپل و هم برای کاربران اندروید، و حتی ویندوز و مک او اس(در نسخه beta)، ارائه شده است. برای دانلود آن نیز می توانید به App Store، Google Play، یا وبسایت اصلی بلت مراجعه کنید.

پس از نصب و باز کردن اپلیکیشن می بایست بر روی دکمه ‘’Scan” کلیک کرده و QR کد روی کیف پول خود را اسکن کنید. اینگونه یک نسخه مجازی از کارت کیف پول خود را در داخل اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد، که امکان افزودن کیف پول‌های بیشتر نیز در آن وجود دارد. راه اندازی کیف پول بلت همینگونه و به همین راحتی به پایان می رسد و هیچ نیازی به ساخت حساب کاربری یا ایجاد رمز عبور نمی باشد.

اسکن qr

(توجه داشته باشید که اپلیکیشن به هیچ عنوان اعتبار کیف پول شما را ذخیره نمی کند و امکان دسترسی به کلید خصوصی شما را ندارد. دارایی‌های شما به صورت آفلاین نگهداری می شود و هیچ کس نمی تواند از طریق اپلیکیشن کیف پول شما را هک کرده یا به آن دسترسی پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است که Ballet Crypto صرفا یک اپلیکیشن همراه برای مدیریت دارایی‌ها است، نه یک کیف پول واقعی. بدین معنی که اگر کیف پول ارز دیجیتال Ballet خود را گم کنید، دسترسی به وجوه ذخیره شده در آن را از دست خواهید داد.)

واریز ارز به کیف پول بلت

همانطور که اشاره کردیم با اینکه این کیف پول از بیش از 100 ارز مختلف پشتیبانی می کند اما هر مدل از آنها دارای یک ارز ابتدایی و پیش فرض مانند Bitcoin، Litecoin، Ethereum، یا غیره است. برای دریافت ارز پیش فرض تنها کافیست از اپلیکیشن کیف پول ارز دیجیتالی که قصد ارسال ارز از آن را دارید، استفاده کنید تا QR کد روی کیف پول Ballet خود را اسکن کنید و رمزارز مورد نظر را به دستگاه واریز کنید.

اما برای واریز ارزهای دیگر باید از اپلیکیشن Ballet Crypto استفاده کنید و این مراحل را دنبال کنید:

  • برای راه اندازی کیف پول بلت اپلیکیشن را باز کنید و QR کد روی کیف پول را اسکن کنید تا یک کارت کیف پول مجازی به صفحه اصلی اپ اضافه شود.

اسکن qr برای نصب کیف پول بلت

  • روی کارت کیف پول مجازی کلیک کنید تا به صفحه آن کیف پول وارد شوید.
  • برای رفتن به صفحه مدیریت حساب‌ها، روی “Add more coins” یا «افزودن کوین‌های بیشتر» کلیک کنید.
  • حساب‌های رمزارزهایی که می‌خواهید فعال کنید را روشن کنید.

افزودن کوین

  • برای مشاهده حساب‌های تازه فعال شده به صفحه کیف پول بازگردید.
  • برای رفتن به صفحه سپرده روی Deposit کلیک کنید و برای دیدن آدرس رمزارز هر حساب فعال شده، انگشت خود را به سمت راست یا چپ بکشید، یا روی یک حساب رمزارز کلیک کنید تا برای دیدن آدرس به صفحه حساب بروید.

کلیک بر روی deposit

ارسال ارز از کیف پول بلت

برای ارسال ارز از کیف پول Ballet خود، باید کلید خصوصی رمزگذاری شده و عبارت عبور موجود روی کیف پول فیزیکی Ballet را در اختیار داشته باشید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • همانند قسمت‌های قبلی برای راه اندازی کیف پول بلت ابتدا اپلیکیشن Ballet Crypto را باز کنید و QR کد اصلی روی کیف پول خود را اسکن کنید تا یک کارت کیف پول مجازی به صفحه اصلی اضافه شود.
  • روی کارت کیف پول مجازی کلیک کنید تا به صفحه کیف پول بروید.
  • روی دکمه Send یا «ارسال» کلیک کنید و ارز دیجیتالی که می‌ خواهید ارسال کنید را انتخاب کنید/ یا حساب ارز دیجیتالی که می‌خواهید از آن کوین ارسال کنید را انتخاب کنید و روی Send کلیک کنید تا به صفحه ارسال بروید.

ارسال ارز با کیف پول بلت

  • آدرس ارز دیجیتالی که می‌خواهید به آن کوین بفرستید را اسکن کنید و روی Next کلیک کنید.
  • مقدار کوین‌هایی که می خواهید ارسال کنید را وارد کنید.

وارد کردن مقدار ارزها

  • نوار پوشیده شده‌ی پایین کیف پول بلت خود را خراش دهید تا عبارت عبور کیف پول آشکار شود.
  • عبارت عبور کیف پول را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

وارد کردن کلمه عبور در راه اندازی بلت

  • برچسب QR کد روی کیف پول خود را جدا کنید تا کلید خصوصی رمزگذاری شده زیر آن آشکار شود.
    کلید خصوصی را اسکن کرده و روی Next کلیک کنید.

رمزگذاری خصوصی

  • بررسی کنید که جزئیات تراکنش صحیح باشد، و سپس روی Send Now کلیک کنید.

راه اندازی کیف پول بلت

خرید ارز در اپلیکیشن بلت

پس از نصب کیف پول بلت، اپلیکیشن را باز کنید و کارت کیف پولی می خواهید ارز خریداری شده خود را در آن ذخیره کنید، انتخاب کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه کیف پول، روی Buy کلیک کنید و سپس ارزی که می ‌خواهید بخرید را انتخاب کنید.
  • در صفحه خرید کریپتو، مبلغ مورد نظر برای خرید را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.
  • سه رقم آخر شماره سریال کیف پول خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.
  • صرافی که قصد خرید از آن را دارید را انتخاب کرده و روی Buy کلیک کنید.
  • در این مرحله می توانید هزینه‌های آنها را مقایسه کرده و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.
  • در اینجا پس از پذیرفتن شرایط استفاده از خدمات صرافی مورد نظر، به صفحه آن صرافی وارد خواهید شد.
  • دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و اطلاعات پرداخت خود را برای تکمیل خرید وارد کنید.
مشاهده موجودی حساب

هر کارت کیف پول مجازی ارزش تجمعی ارز فیات تمام ارزهای دیجیتال ذخیره شده در آن کیف پول را نشان می دهد. برای مشاهده موجودی حساب خود بر روی کارت کیف پول مجازی خود در داخل اپلیکیشن کلیک کنید تا به صفحه کیف پول بروید. در آنجا می توانید میزان کوین‌های ذخیره شده در هر حساب ارز در آن کیف پول و تاریخچه کامل تراکنش‌ها را ببینید.

همانگونه که مشاهده کردید استفاده از کیف پول بلت بسیار آسان است و بسیاری از افراد می توانند از آن به عنوان راهی برای شروع به استفاده و خرید رمزارزهای مختلف استفاده کنند. و یا حتی با خرید کیف پول بلت و واریز ارز به آن، این محصول را به عزیزان خود هدیه دهند. برای خرید این کیف پول و یا کیف پول‌های دیگر بهترین و مطمئن‌ترین راه مراجعه به وبسایت علی سیتی و خرید از طریق این وبسایت است. شما می توانید برای خرید بهترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت آنها، محصول مورد نظر خود را در وبسایت علی سیتی سفارش دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش راه اندازی کیف پول بلت"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.