از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

کیف پول سخت افزاری بلت

علی سیتی / کیف پول سخت افزاری بلت

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

22 آبان 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی کیف پول ارز دیجیتال بلت

کیف پول بلت خود را به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری چند ارزی در جهان معرفی می کند که ذخیره سازی 100٪ سرد برای رمزارزهای شما فراهم می کند. این کیف پول غیر الکترونیکی که ظاهر آن شبیه به یک کارت اعتباری از جنس استیل ضد زنگ است، به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران آن بتوانند از رمزارزهای خود همانند پول نقد استفاده کنند.

شرکت سازنده‌ی این محصول که دفتر مرکزی آن در لاس وگاس قرار دارد، در اوایل سال 2019 توسط Bobby Lee یکی از اولین سرمایه گذاران بلاک چین و ارزهای دیجیتال تاسیس شد. هدف اصلی Ballet توسعه یک کیف پول سخت ‌افزاری ساده و ظریف است که حتی افرادی که در حوزه رمزارزها تازه‌کار هستند نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. بنابراین این محصول به طور موثری با انبوهی از ارزهای دیجیتال سازگار است، و به روشی ساده و از پیش تنظیم شده، تراکنش و ذخیره ایمن رمزارزهای کاربران را میسر ساخته است.

کیف پول بلت

بررسی کلی محصول

محصول اصلی این شرکت سری “Real” از مدل‌های کیف پول‌ بلت است که مدل‌های مختلفی دارد. هر کدام از این مدل‌ها به طور پیش فرض از Bitcoin، Litecoin، Ethereum، یا دیگر ارزها پشتیبانی می کنند و لوگوی آنها نیز بر روی محصول هک شده است. فارق از اینکه شما کدام مدل را برای خرید انتخاب می کنید، تمامی آنها قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای مورد تایید این کیف پول را دارند. برای واریز ارز پیش‌فرض، تنها کاری که باید انجام دهید این است که QR کد روی آن را اسکن کنید. اما برای فعال کردن پشتیبانی از ارزهای دیگر یا ارسال تراکنش‌ها از این کیف پول، می بایست از اپلیکیشن تلفن همراه Ballet Crypto که به طور رایگان در دسترس است استفاده کنید.

بررسی کیف ارز ballet

طراحی کیف پول بلت

کیف پول سخت افزاری بلت به طور عمدی به گونه‌ای طراحی شده‌ که بدون تراشه یا مدار الکترونیکی باشد. تراشه‌های کامپیوتری و مدارهای الکترونیکی می توانند عامل هک الکترونیکی یا آنلاین شوند و معمولاً به تعمیر و نگهداری مداوم و ارتقاء سیستم نیز نیاز دارند که ممکن است منجر به خطرات امنیتی ‌شود. در رابطه با مشخصات فیزیکی این محصول نیز باید گفت که از جنس استیل ضد زنگ گرید 304 ساخته شده و ابعاد آن 54*85.6 میلی متر و ضخامت آن 1.2 میلی متر می باشد.

طراحی کیف پول سخت افزاری بلت

ویژگی‌های کلیدی

  • بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به حساب: این کیف پول نیازی به ثبت نام یا اطلاعات ورود به حساب ندارد. کاربران تنها باید QR کد موجود در کیف پول را اسکن کرده از اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنند. برای تراکنش نیز نیازی به KYC یا هر نوع ثبت نامی نیست.
  • تراکنش آسان: این محصول تراکنش ارزهای دیجیتال را برای کاربران بسیار آسان کرده است. دستورالعمل‌هایی که در اپلیکیشن نمایش داده می شود بسیار واضح هستند و به آسانی و بدون ایجاد سردرگمی کاربر را راهنمایی می کنند.
  • دسترسی لحظه‌ای به ارزش Portfolio: استفاده از اپلیکیشن کیف پول سخت افزاری بلت بسیار ساده است و ارزش لحظه‌ای دارایی‌های کاربران در بازار را نشان می دهد.
  • حریم خصوصی: اپلیکیشن این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا هیچ کلید خصوصی استفاده شده توسط کاربر را حفظ یا ذخیره نکند. همچنین هیچ گونه اطلاعات شخصی یا مالی کاربر را خارج از دستگاه‌هایی که روی آن نصب شده است ردیابی یا ذخیره نمی کند.
  • فعال سازی چند ارزی: این اپلیکیشن قابلیت نگهداری چندین ارز را در یک مکان دارد. با این حال ممکن است هزینه‌های اضافی مرتبط با آن وجود داشته باشد.
  • استاندارد امنیت: کیف پول و اپلیکیشن Ballet از پروتکل استاندارد BIP38 برای تولید کلیدهای خصوصی مطابق با استانداردهای این صنعت استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی ballet wallet

کیف پول بلت چه ارزهایی را پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر کیف پول سخت افزاری بلت بیش از 100 کوین و توکن مختلف را پشتیبانی می کند که به طور مداوم به تعداد آنها افزوده می شود. در اینجا لیست برخی از ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند، آمده است:

Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Binance Coin (BNB), Binance Smart Chain (BNB), Tether (USDT), Tether (USDT)ERC20, Tether (USDT)TRC20, Cardano (ADA)BEP20, XRP (XRP), Polkadot (DOT)BEP20, Dogecoin (DOGE), SHIBA INU (SHIB)ERC20, USD Coin (USDC)ERC20, Uniswap (UNI)ERC20, Wrapped Bitcoin (WBTC)ERC20, Chainlink (LINK)ERC20, Binance USD (BUSD)BEP20, Binance USD (BUSD)ERC20, Litecoin (LTC), Polygon (MATIC)ERC20, Bitcoin Cash (BCH), Cosmos (ATOM), Filecoin (FIL), TRON (TRX), FTX Token (FTT)ERC20, Ethereum Classic (ETC), Dai (DAI)ERC20

برای مشاهده لیست کامل ارزهای پشتیبانی شده در این کیف پول می توانید به وبسایت Ballet، یا این لینک  مراجعه کنید.

ارزهایی پشتیبانی شده توسط بلت

اپلیکیشن Ballet Crypto

برای استفاده از کیف پول بلت، شرکت سازنده این محصول یک اپلیکیشن موبایل ارائه کرده که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را دریافت، ارسال و ذخیره کنند. این اپلیکیشن همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا موجودی خود را در هر لحظه بررسی کرده و به غیر از ارز پیش‌فرض، رمزارزهای دیگر را نیز فعال کنند. این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران اپل در AppStore و Google PlayStore در دسترس است.

اپلیکیشن Ballet Crypto

فرآیند امنیتی تولید کیف پول بلت

طبق اطلاعاتی که در وبسایت رسمی Ballet قرار دارد، این شرکت از یک فرآیند تولید کلید دو عاملی برای کیف پول غیرالکترونیکی خود استفاده می‌ کند. در این بخش نسخه ساده شده از این فرآیند تولید را شرح می دهیم:

  1. این فرآیند در دفتر مرکزی شرکت در ایالات متحده آغاز می شود. جایی که شماره سریال، عبارت عبور و یک کد میانی برای هر کیف پول ایجاد و به دفتر این شرکت در چین ارسال می شود.
  2. پس از آن، یک کلید خصوصی رمزگذاری شده (EPK) با استفاده از پروتکل منبع باز BIP38 و داده‌های کد میانی به طور ایمن تولید می شود.
  3. برچسب کد QR دو لایه با استفاده از یک مرکز چاپ آفلاین و ایمن در چین ساخته شده و بدون اینکه EPK آشکار شود به کیف پول‌های سخت افزاری مربوطه متصل می شود و برای تأیید و اتصال نهایی به ایالات متحده بازگردانده می شود.
  4. در دفتر مرکزی، کیف پول‌ها و برچسب‌های کد QR با توجه به شماره سریال مربوطه تأیید و مطابقت داده می‌ شوند.
  5. و در نهایت، عبارت عبور کیف پول برای محافظت از آن با یک ماده قابل خراش پوشیده شده و برای ارسال به کاربر آماده می شود.

امنیت کیف پول ارز ballet

محتویات بسته بندی Ballet Wallet

دستگاه بلت در یک جعبه مقوایی عرضه می شود. در پشت جعبه یک QR کد پیدا خواهید کرد که از طریق آن می توانید راهنمای استفاده از محصول و همچنین لیست ارزهای پشتیبانی شده توسط آن را مشاهده کنید. با باز کردن بسته بندی، خود کیف پول فلزی، یک محفظه پلاستیکی برای نگهداری آن، تصویری از اجزای مختلف دستگاه و تاریخچه کوتاهی از شرکت به شما ارائه می شود. روی قسمت جلویی کیف پول بلت یک برچسب با یک QR کد وجود دارد که این کد یک کلید عمومی یا آدرس دریافت کننده است. با جدا کردن این برچسب کلید خصوصی کیف را در زیر آن پیدا خواهید کرد.

محتویات کیف پول بلت

خرید کیف پول بلت

هدف اصلی از تولید این محصول این است تا تعامل با رمزارزها را برای افراد عادی که هیچ دانش فنی در رابطه با ارزهای دیجیتال ندارند نیز آسان کند. از این رو نه تنها برای افراد فعال در این حوزه بلکه برای تمامی افراد مناسب است. در واقع کیف ‌پول Ballet به گونه‌ای طراحی شده که یک نماد فیزیکی از ارزهای دیجیتال شما باشند. شما می توانید رمزارزهای خود را به سادگی در این کیف پول ذخیره کرده و یا آن را به هر کسی که دوست دارید هدیه کنید و افراد بیشتری را تشویق به استفاده از رمزارزها کنید. برای خرید کیف پول بلت و همچنین خرید کیف پول بلت طلایی تنها کافیست به وبسایت علی سیتی مراجعه کرده و مدل مورد نظر از این محصول را سفارش دهید. وبسایت علی سیتی با بهترین قیمت و با تضمین اصالت کالا، سفارش شما را به دست شما خواهد رساند تا از مزیت‌های این کیف پول بهرمند شوید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول سخت افزاری بلت"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.