معرفی کیف پول سخت افزاری سیف پال X1

علی سیتی / معرفی کیف پول سخت افزاری سیف پال X1

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

22 مهر 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

در 13 سپتامبر 2023، SafePal  که شامل مجموعه ای از بهترین  کیف پول‌های رمزنگاری است و توسط پیشگامان صنعت بایننس لبس و برندهای Animoca با بیش از 10 میلیون کاربر پشتیبانی می‌شود، یک کیف پول سخت‌افزاری جدید بلوتوثی را با نام کیف پول سیف پال X1 را معرفی کرده است.

نگاهی به کمپانی سیف پال و کیف پول Safepal X1

کمپانی SafePal  که در سال 2018 تأسیس شد، یک مجموعه تولیدکننده کیف پول‌های ارز دیجیتال جامع است که انواع  کیف پول سخت‌افزاری، برنامه تلفن همراه و کیف پول افزونه مرورگر را ارائه می‌کند. SafePal به عنوان یک مجموعه کیف پول غیرحضانتی، قصد دارد با توانمندسازی آنها برای دسترسی ایمن به فرصت‌ها در دنیای غیرمتمرکز، به کاربران اجازه دهد که صاحب ماجراجویی رمزنگاری خود شوند. پلتفرم SafePal توسط رهبران صنعت Binance Labs، Animoca Brands و SuperScrypt پشتیبانی می‌شود. ارائه خدمات به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان و پشتیبانی از 15 زبان، بیش از 100 بلاک چین با توکن های قابل تعویض و غیرقابل تعویض. همچنین شامل راه‌حل‌های مدیریت دارایی‌های کریپتو مانند مبادله زنجیره‌ای متقابل، تجارت و ابزارهای بازدهی برای کاربران است.

همانطور که بیان کردیم سیف پال یک کمپانی تولید کننده ولت های دیجیتالی است که به دلیل امنیت و ویژگی های مهم در گروه بهترین کیف پول های دیجیتال قرار دارد. قبلا در ارتباط با انواع کیف پول های این کمپانی و مقایسه کیف پول های سیف پال صحبت کردیم. سال 2023 برای کل صنعت کریپتو چالش برانگیز بوده است و شرایط بازار برای رشد بسیاری از پروژه ها دشوار است.

با این وجود، تیم SafePal به ساخت محصولات، توسعه ویژگی‌ها و بهبود پیشنهادات برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران ادامه داده است. این شرکت با راه اندازی کیف پول سیف پال X1  که اولین کیف پول بلوتوثی آن است، همراه با انتقال مجموعه کیف پول به منبع باز معرفی شده است.

کیف پول سیف پال x1

Safepal X1، اولین کیف پول بلوتوث منبع باز

قبل از خرید سیف پال x1  بهتر است با این ولت بیشتر آشنا شوید. در سال جاری نگرانی‌ها و سوء استفاده‌های ناگواری برای ارائه‌دهندگان کیف پول‌ها وجود داشته است و سیف پل همه آن ها را جدی و در نظر گرفته است. تلاش‌های مستمر این تیم جهت ارائه فضای ذخیره‌سازی سرد در دسترس و ایمن برای کاربران رمزنگاری در پنج سال گذشته سبب شده که شفافیت بیشتری را از انتقال به منبع باز و قابلیت استفاده بیشتری از زمان راه‌اندازی به کاربران ارائه دهد.

راه اندازی تجاری کیف پول سیف پال X1 در Marina Bay Sands در سنگاپور اعلام و رونمایی خواهد شد و با کمپینی آغاز خواهد شد که به 5000 بازدیدکننده اول از غرفه SafePal اجازه می دهد یک واحد رایگان از کیف پول بلوتوث جدید را بازخرید کنند.ورونیکا وونگ، مدیر عامل  این کمپانی، گفت: «تلاش‌های مستمر ما برای ارائه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سرد در دسترس و ایمن به کاربران کریپتو در طول پنج سال گذشته، با ایجاد X1 به اوج خود رسیده است و ما هیجان‌زده هستیم که مجموعه کیف پول‌های خود را به صورت متن‌باز ارائه کنیم.»

safepal x1 با قیمت 69.99 دلار، اولین کیف پول با قابلیت بلوتوث نسبت به همتایان دارای شکاف هوا (S1 و S1 Pro) است که تنها در سال جاری خط کیف پول سخت افزاری SafePal را از یک به سه مدل افزایش می دهد.

 نیکولا دبلیو، مدیر سرمایه گذاری در آزمایشگاه بایننس، گفت:

“به عنوان یک پروژه انکوباسیون اولیه آزمایشگاه بایننس، کیف پول SafePal به گروه متنوعی از کاربران امکان می دهد تا به طور ایمن با برنامه های غیرمتمرکز تعامل داشته باشند.”ممیزی های امنیتی X1 توسط Keylabs تکمیل شده و تمام یافته های مهم قبل از تایید عرضه برای به حداکثر رساندن ایمنی به دقت مورد توجه قرار گرفته است. بخش‌های مربوطه از کد اصلی X1 نیز به‌منظور تقویت بیشتر شفافیت و اعتماد، در مراحل به‌صورت متن‌باز ساخته شده‌اند. مهم ترین مواردی که در کیف پول سیف پال x1  در نظر گرفته شده است:

  • تعهد تزلزل ناپذیر به امنیت:

امنیت همیشه اولویت اصلی SafePal بوده است و safepal x1 نیز از این امر مستثنی نیست. با حفظ مکانیسم ضد دستکاری و تراشه عنصر ایمن CC EAL5+، ممیزی برای X1 توسط Keylabs تکمیل شد و همه یافته‌های مهم قبل از تایید انتشار به دقت ارزیابی و بررسی شدند.بخش‌های مرتبط از کد اصلی X1 قبلاً به‌صورت مرحله‌ای به‌صورت متن‌باز ساخته شده‌اند و برای حداکثر اعتماد و شفافیت در اینجا در github قرار دارند – این شامل کدهایی است که برای تعامل بلوتوث با کیف پول نرم‌افزار موبایل SafePal و برای عملکردهای ضروری استفاده می‌شود. به عنوان امضا و تایید قراردادهای هوشمند، تولید کلید خصوصی و ذخیره سازی برای کیف پول safepal x1.

  • سادگی و رابط کاربری آسان:

با اتصال بلوتوث پرسرعت، 12 دکمه ای بصری همراه با صفحه نمایش بزرگتر 1.8 اینچی، کاربران X1 از سهولت بیشتر در مشاهده همراه با راحتی و سادگی بیشتر به طور یکپارچه با برنامه کیف پول موبایل Safepal لذت خواهند برد.

  • طراحی براق و مینیمالیست کیف پول:

طراحی زیبا و براق این ولت درست مانند یک کارت اعتباری از دیگر ویژگی های این کیف پول است. برای مشاهده آموزش سیف پال x1  کلیک نمایید.

  • کیف پول منبع باز safepal x1، گام های ثابت برای افزایش شفافیت

با وجود سابقه بی نقص این کمپانی در 5 سال گذشته، SafePal برای نگرانی های کاربران و جامعه خود ارزش قائل است. برای به حداکثر رساندن شفافیت و امنیت، موارد زیر نیز منبع باز ساخته شده است:

کد کیف پول موبایلی SafePal که در ارتباط با کل خط سخت افزار SafePal (X1، S1 و S1 Pro) برای امضا و تأیید قراردادهای هوشمند، تولید کلید خصوصی و ذخیره سازی استفاده می‌شود. اکنون کاربران می‌توانند بررسی نمایند که هیچ آسیب و خطری آن ها را تهدید نمی کند.

کد کیف پول نرم افزار موبایل SafePal که در مکانیسم های اسکن QR توسط S1 و S1 Pro استفاده می شود نیز به صورت منبع باز ارائه شده است. اکنون کاربران اکنون می‌توانند بررسی و تأیید کنند که هنگام استفاده از عملکرد اسکن QR برای امضا و اجرای تراکنش‌ها با برنامه SafePal ، هیچ اطلاعاتی در مورد کلید خصوصی آن ها درز نکرده  و این موضوع سابقه درخشانی را از زمان عرضه S1 در سال 2019 تا کنون تأیید می‌کند. ایجاد سایر جنبه‌های منبع باز مانند سیستم عامل S1 و افزونه مرورگر SafePal ادامه خواهد داشت و تمرکز اصلی برای سه ماهه چهارم امسال خواهد بود.

تیم SafePal به سختی به کار خود برای ساخت بهترین محصولات و خدمات ادامه خواهد داد، به عنوان یک مجموعه کیف پول رمزنگاری غیرمتمرکز که کاربران را قادر می سازد تا مدیریت کامل رمز ارزهای خود را داشته باشند.

کیف پول سخت افزاری safepalx1

ویژگی های کیف پول سیف پال X1 

  1. اولین کیف پول سخت افزاری بلوتوث منبع باز توسط SafePal
  2. ویژگی های امنیتی چندگانه برای امنیت بی نظیر کریپتو
  3. مکانیسم امضای بلوتوث با سرعت بالا برای بهبود کارایی
  4. صفحه کلید چند دکمه ای برای عملکرد روان تر
  5. صفحه نمایش بزرگتر با تجربه مشاهده بهبود یافته

 

مقایسه کیف پول سیف پال x1  با safepal pro , s1

SafePal X1SafePal S1SafePal S1 Proکیف پول دیجیتال
صفحه مونوکروم ۱.۸ اینچی، رزولوشن 128*64صفحه کاملا رنگی ۱.۳ اینچی، رزولوشن 320*320صفحه کاملا رنگی ۱.۳ اینچی، رزولوشن 320*320صفحه نمایش
سازوکار امضای تراکنش با بلوتوث پرسرعت ۵.۰سازوکار امضای تراکنش به صورت ۱۰۰٪ Air-gappedسازوکار امضای تراکنش به صورت ۱۰۰٪ Air-gappdروش اتصال
CC EAL5+CC EAL5+CC EAL5+چیپ امنیتی
ABS + PVCABS + PVCآلیاژ آلومینیوم + شیشه حرارت دیدهمواد سازنده بدنه
128mAh400mAh500mAhباتری
پشتیبانی از ۱۰۰+ بلاک چین و تعداد نامحدود توکنپشتیبانی از ۱۰۰+ بلاک چین و تعداد نامحدود توکنپشتیبانی از ۱۰۰+ بلاک چین و تعداد نامحدود توکنپشتیبانی از بلاک چین و توکن
۱۲ دکمه + D-padD-padD-padدکمه
سازگار با  iOS, Android, Windows و MacOSسازگار با  iOS, Android, Windows و MacOSسازگار با  iOS, Android, Windows و MacOSسازگاری با سیستم عامل

 

سیف پال x1  از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

SafePal X1 دارایی‌های رمزنگاری شما را به ساده‌ترین و آسان‌ترین روش ذخیره می‌کند. واقعاً سازگار با موبایل، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، BNB، اتریوم و همه توکن های ERC20 در یک کیف پول. زندگی رمزنگاری بدون نگرانی خود را با SafePal در همه جا و هر روز شروع کنید.

 

امنیت کیف پول Safepal X1 2023

همانطور که بیان کردیم این ولت نیز درست مانند مدل های پیشین دارای امنیت بالایی است. چندین ویژگی امنیتی برای امنیت بی نظیر کریپتو در آن در نظر گرفته شده است. عنصر امن مستقل EAL 5+، مولد اعداد تصادفی واقعی، چندین لایه سنسور امنیتی، مکانیسم خود تخریبی ضد دستکاری، مکانیسم امضای بلوتوث با سرعت بالا برای بهبود کارایی بیشتر که میزان امنیت را به صورت قابل توجهی افزایش داده است. اتصال بلوتوث 5.0 امکان امضای سریع تر تراکنش ها را فراهم می کند و فرصت های بازار را به حداکثر می رساند.با این وجود با خیالی آسوده می توانید از این کیف پول استفاده نمایید.

جیکوب کو، شریک Superscrypt، گفت:

“استفاده از یک کیف پول سخت افزاری برای ایمن سازی دارایی های دیجیتالی شما بهترین عمل برای هر فردی است. در حالی که انتخاب آن می‎‌تواند یک کار دلهره آور باشد، راه حل های ایمن و کاربرپسند مانند کیف پول سیف پال X1  این کار را برای همه آسان می کند.

 

خرید و سفارش کیف پول سیف پال x1  از فروشگاه علی سیتی

اگر شما نیز قصد خرید انواع کیف پول های سخت افزاری با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا را دارید می توانید به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. تنوع بسیاری از ولت های دیجیتالی سخت افزاری از جمله جدیدترین کیف پول های سیف پال را می توانید در این وب سایت مشاهده و خرید نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده قیمت، سفارش و خرید سیف پال x1 از طریق وب سایت رسمی این کمپانی و یا فروشگاه ما اقدام نمایید. علی سیتی کلیه محصولات خود را همراه با پشتیبانی رایگان به مشتریان ارائه خواهد داد. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کیف پول سخت افزاری سیف پال X1"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.