مزایای خرید کیف پول سخت افزاری

علی سیتی / مزایای خرید کیف پول سخت افزاری

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

27 اسفند 1399

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول سخت افزاری چیست؟

درمقاله‌های پیشین به صورت تفصیلی به معرفی، توضیح و مقایسه‌ی انواع کیف پول دیجیتال پرداخته‌ایم و گفتیم که این وسیله در اصل مانند یک حساب بانکی برای شما عمل می‌کنند که خودتان مدیر آن بانک هستید. در این مقاله قصد داریم مزایای کیف پول سخت افزاری برایتان بنویسیم. قسمت هیجان‌انگیز ماجرا این است که می‌توانید بانکتان را با خود به هرجا که دوست داشته باشید ببرید. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید که راجع‌به این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

تمام افرادی که در ابتدای راه آشنایی با دنیای جدید و پر رمز و راز ارز دیجیتال هستند، از راهنمایی‌های یک شخص متخصص و با تجربه، بسیار استقبال نموده و تمام توصیه‌های او را به کار می‌گیرند. همان‌طور که پول‌های کاغذی و فیزیکی را نمی‌شود بدون نظم و به‌صورت پخش شده نگه داشت و نیاز به یک کیف دارند، اولین توصیه نیز به همه‌ی کسانی که به تازگی پول دیجیتال به‌دست آورده‌اند این است که یک کیف پول (حال چه نرم افزاری و چه سخت افزاری) برای خودشان تهیه کرده و ارزهایشان را در آن نگهداری کنند. قبلا نمونه هایی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال را معرفی کرده ایم.

 کیف پول سخت افزاری

مزایای خرید Hardware wallet

همان‌طور که قبلا نیز توضیح داده‌ایم، کیف ‌پول‌های ارز دیجیتال به چندین دسته‌ی کاغذی، موبایلی، دسکتاپ، آنلاین، نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شوند و هرکدام قابلیت هایی دارند. اما نوع سخت افزاری (Hardware Wallet) آن، هم کاربران بیشتری داشته و هم توصیه‌ی متخصصان به استفاده از این نوع است. این وسیله برای ذخیره‌ی طولانی مدت یا حتی کوتاه مدت، و استخراج بیت کوین گزینه‌ای بسیار معقول است. برخی از مزایای بسیار پرطرفدار این گجت:

  • امنیت بالایی دارد و همین امر باعث شده که بیشتر از بقیه مدل ها توصیه به استفاده از آن شود. چرا که از کلید خصوصی صاحب آن، در دستگاه امن خود حفاظت کرده و به هیچ‌عنوان آن را افشا نمی‌کند.
  • درصد احتمال جعل و هک شدن آن تقریبا صفر است و همین موضوع در سراسر دنیا یکی از دلایل عمده‌ی خرید این گجت و ازمزایای کیف پول سخت افزاری می‌باشد.
  • از انواع پول دیجیتال به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. یعنی شما فقط ملزم به خرید بیت کوین نیستید بلکه می‌توانید اتریوم یا ریپل یا دیگر ارزهای دیجیتال معتبر را نیز خریداری نمایید.
  • اگر کیف پول سخت افزاری به سرقت برود، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و هیچ اتفاقی برای پول‌های دیجیتال شما نخواهد افتاد. از پین کد مخفی و اختصاصی شما، فقط خودتان اطلاع دارید. پس تا آن کد وارد آن نشود دسترسی به محتویات آن بدون داشتن رمز، عملا امکان‌پذیر نخواهد بود. انگار که گاوصندوق شما را دزدیده باشند!
  • از دیگر قابلیت های خرید کیف پول سخت افزاری می توان به این موضوع اشاره کرد که تراکنش‌هایی که برای خرید یا انتقال پول انجام می‌شود باید به امضای دارنده‌ی آن درآید. این امضا در داخل همین کیف پول سخت افزاری و تحت نظارت همان شخص انجام می‌شود. پس بدون اطلاع شما هیچ تراکنشی انجام نخواهد شد.
  • خرید کالا با اتصال این وسیله به گوشی یا کامپیوتر شما به آسانی امکان‌پذیر است. همچنین دریافت و ارسال پول نیز از این طریق به‌راحتی انجام می‌شود.

مزایای خرید کیف پول سخت افزاری

خرید هوشمندانه با سایت علی سیتی

حال که با مزایای خرید این نوع گجت آشنا گشتید، اگر عقیده دارید که قیمت این نوع کیف پول‌ها بالا است، به این فکر کنید که ارزش ارزهای دیجیتال شما چندین برابر هزینه‌ای است که برای خرید این محصول انجام می‌دهید. پس در درجه‌ی اول نباید امنیت بالا و قابلیت های آن را فدای قیمت آن کنید و همچنین نباید در خرید این کیف‌ها تعلل انجام دهید.

کیف پول‌های سخت افزاری که در سایت علی سیتی وجود دارند، اعم از کیف‌های شرکت لجر (مدل‌های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس)، کیف‌های برند ترزور (مدل‌های ترزور وان و ترزور تی) و برند کیپ کی، همگی به دلیل احترام به مشتریان عزیز دارای گواهی ضمانت اصل کالا هستند. از جمله مزایای خرید کیف پول سخت افزاری از سایت علی سیتی این است که هیچ‌کدام از کالاهای موجود در سایت، تقلبی نبوده و همواره سعی شده بهترین کیفیت با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های مشابه در بازار به دست کاربران و مشتریان برسد. شما عزیزان می‌توانید با انتخاب گجت موردعلاقه‌ی خود برحسب نیازتان، آن را سفارش داده و در مدت زمانی خیلی کوتاه آن را درب منزلتان دریافت نمایید.

ترزور Hardware wallet

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "مزایای خرید کیف پول سخت افزاری"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.