از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

نرم افزار لجر لایو چیست و چه کاربردی دارد؟

علی سیتی / نرم افزار لجر لایو چیست و چه کاربردی دارد؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

18 مرداد 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همه افراد برای نگهداری ارزهای دیجیتال به یک کیف پول دیجیتالی احتیاج دارند که این کیف مانند یک حساب بانکی عمل می‌کند و امکان ذخیره و جابه‌جایی دارائی هایتان را به شما خواهد داد. کیف دیجیتال شبیه یک گاوصندوق است که از سرمایه شما محافظت می‌کند و در سه نوع نرم افزاری, سخت افزاری و کاغذی موجود می‌باشند که هر کدام ویژگی های مثبت و منفی مربوط به خودشان را دارند. کیف پول دیجیتال نرم افزاری, روی موبایل یا کامپیوتر نصب می‌شود و از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع کیف پول می‌باشد. در میان این کیف های پول دیجیتال, شرکت فرانسوی لجر کیف پول های سخت افزار خود را با نام های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس در اختیار کاربران قرار داده بود و اکنون این شرکت نرم افزاری را به نام لجر لایو طراحی کرده که رابط  بین کیف های پول سخت افزاری خود می‌باشد.

نوع سخت افزاری آن  به صورت یک فلش مموری  می‌باشد و کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کند و از امنیت بالایی برخوردار است و در نهایت کیف پول کاغذی که کاربرد کمتری دارد و تقریبا منسوخ شده یک نوع دیگری است که  در این مورد می‌توان  کد هر بیت کوین را روی کاغذ چاپ کرد و نگه داشت. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نرم افزار لجر لایو و کاربرد آن آشنا کنیم.

لجر لایو چیست

نرم افزار لجر لایو چیست؟ (معرفی و مشخصات)

لجر لایو یک نرم افزار کاربردی است و به عنوان رابط  کیف پول سخت افزاری به کاربران لجرنانو اس و لجر نانو ایکس پیشنهاد می‌‌شود تا به وسیله آن بتوانند امکان مدیریت ارزهای دیجیتال خود را داشته باشند. به کمک این نرم افزار می‌توانید هر جا که باشید تمامی ارزهای خود را سازماندهی و مدیریت کنید. این اپلیکیشن قصد دارد به تدریج جای مرورگرهای موجود مانند chrome را بگیرد. این برنامه سبب می‌شود که شما در کنار پول دیجیتال سخت افزاری خود, بدون به خطر انداختن امنیت ارزهای خود رمز آن ها را کنترل کنید و نیز موجودی خود را بررسی کرده و حتی چند حساب ایجاد کنید. این نرم افزار بر روی موبایل در گوشی های اندروید  و بر روی کامپیوتر در سیستم عامل های  windows , Mac, Linux  قابل اجرا می‌باشد. نرم افزار لجر لایو به افرادی که ارزهای خود را در کیف سخت افزاری نگهداری کنند, کمک بسیاری می‌کند. در اصل هدف این  شرکت مدیریت و امنیت ارزهای دیجیتال شما می‌باشد.

نرم افزار لجر لایو

کاربرد Ledger Live

اپلیکیشن لجر لایو به شما این امکان را می‌دهد که کیف پول سخت افزاری خود را تنظیم کنید و رمز ارزهای خود را در هر مکانی کنترل نمایید. از مزایای این نرم افزار این است که می‌توانید چند کیف پول را برای پس انداز, هزینه های روزمره و… در آن ایجاد کنید.  برای اینکه به کیف پول سخت افزاری متصل شوید ابتدا باید آن را دانلود کنید و بهتر است این کار را از سایت اصلی لجر و لینک دانلود فوق انجام دهید. بعد از بازکردن برنامه و انجام تنظیمات می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. رمز ارزهای شما به طور خودکار به کیف پول سخت افزاری شما ارسال می‌شود. با نصب آن نگران تنظیم معامله نخواهید بود, چرا که تمام کارها از قبیل مبادله, انتقال ارز و رمز گذاری  به صورت خودکار انجام خواهد شد.

با این برنامه می‌توانید دارایی های خود را از طریق گرفتن پاداش های رمزنگاری شده و یا دادن وام و گرفتن سود آن رشد دهید.ledger live قابلیت تعویض ارزها را نیز دارد, یعنی می‌توانید زمانی که بازار نوسان دارد ارزهای خود را با ارز دیگری عوض کنید و به این صورت سودی به دست آورید. شما با این برنامه از قیمت لحظه به لحظه ارزها مطلع خواهید شد و می‌توانید ارزش دارایی های خود را به صورت لحظه‌ای بررسی کنید. همچنین با نرم افزار لجر لایو در کنار کیف پول سخت افزار لجر از هک شدن در امان خواهید بود.

کاربرد ledger-live

اتصال لجر لایو به لجر نانو ایکس و لجر نانو اس

  • برای اتصال لجر لایو به کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس می‌توانید از طریق بلوتوث اقدام کنید. زیرا نانو ایکس یک دستگاه ایمن با بلوتوث است و کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می‌کند پس آن را به ledger live متصل کنید و ارزهای رمزگذاری شده خود را به وسیله آن مدیریت کنید.
  • اگر کیف پول شما لجر نانو اس می‌باشد, آن را از طریق کابل OTG به تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود متصل کنید تا با اتصال  بتوانید سهمه جزئیات تراکنش هایتان را مشاهده کرده و آن ها را مدیریت کنید.

نصب لجر لایو

نصب نرم افزار لجر لایو

برای نصب این نرم افزار بهتر است به سایت لجر مراجعه کنید تا از هک شدن در امان بمانید. بعضی افراد برای  نصب این برنامه از پلی استور استفاده کرده‌اند که این برنامه ها نامعتبر بوده و باعث هک شدن آنها شده است.  برای نصب این اپلیکیشن باید دقت لازم را داشته باشید و موارد امنیتی را رعایت کنید. برای مثال نرم افزاری که بیش از 100 هزار دانلود شده اطمینان بیشتری را برای ما ایجاد خواهد کرد که نسخه اصلی باشد ولی بهتر است شما به وب سایت لجر مراجعه کنید و این نرم افزار را دانلود نمایید. مانند نصب نرم افزارهای بانکی که در بیشتر موارد باید به بانک رفته و آن را نصب کنید و یا به  سایت های رسمی بانک مراجعه کنید. با نصب از سایت لجر, دیگر نگران هک شدن نخواهید بود و می‌توانید از حساب ها, ایمیل ها و موارد دیگر محافظت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه  راه اندازی نرم افزار لجر لایو آشنا کنیم.

نحوه راه اندازی در ویندوز

  • دانلود برنامه لجر لایو از سایت لجر: برای اتصال به کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و لجر نانو ایکس باید به وب سایت اصلی لجر به آدرس Ledger com مراجعه کنیم و آن را دانلود نمایید.
  • نصب برنامه در ویندوز: این برنامه روی ویندوز 8 به بالا قابل نصب می‌باشد. بعد از دانلود آن را روی کامپیوتر خود اجرا کنید و سپس روی دکمه Install کلیک کنید.
  • ورود به نرم افزار: بعد از مراحل نصب, اکنون برنامه را باز کنید و روی Get started کلیک کنید. این بدان معنا است که شما در حال راه اندازی لجر لایو می‌باشید. در نهایت Enter Ledger App را انتخاب کنید.
  • انتخاب کیف پول سخت افزاری خود: اگر کیف پول خود را راه اندازی نکردید, اول مراحل نصب و راه اندازی آن  انجام دهید, سپس به نرم افزار برگردید و روی گزینه Connect  your nano s بزنید تا ایجاد حساب کاربری کنید.
  • بررسی اصالت دستگاه بعد از نصبدر این مرحله شما باید کیف پول لجر را به سیستم متصل کنید که هدف از این کار اصل بودن دستگاه شما می‌باشد. روی Check My Nano کلیک کنید و وارد مرحله بعدی بشوید. سپس بعد از وصل کردن دستگاه, برای شناسایی سیستم  رمز آن را وارد کنید.
  • مرحله پایانی نصب ledger live در ویندوز: در صورتیکه اصالت دستگاه شما تایید شود, بعد از وارد کردن رمز پیامی را با عنوان All goog! مشاهده خواهید کرد. در این قسمت بر روی Continue بزنید تا مراحل نصب به اتمام برسد.

نصب لجر لایو در ویندوز

ویژگی ها و امکانات برنامه لجر لایو

استفاده از نرم افزار لجر لایو مزایای بسیاری دارد. این اپلیکیشن در بین افراد محبوبیت و برتری ویژه‌ای را نسبت به برنامه های دیگر به خود اختصاص داده است. در ادامه شما را با امکاناتی که این نرم افزار به شما می‌دهد بیشتر آشنا خواهیم کرد.

  • امنیت و امکانات نامحدود: از امکانات این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از حدود 30 کوین و بیش از 1800 نوع توکن مختلف, اشاره کرد. امنیت بالا برای جلوگیری از هک شدن و ایمن نگه داشتن رمز ارزها نیز از دیگر ویژگیهای این کیف پول نرم افزاری می‌باشد.
  • دسترسی و تعامل با dApps: دسترسی به dApps از طریق لجر لایو به این معنا می‌باشد که تمام تراکنش های شما از قبیل: مبادله, قرض گرفتن و وام دادن باید از طریق کیف پول سخت افزاری شما تایید شود و این باعث امنیت بیشتری خواهد شد.
  • مبادله ارزهای رمز گذاری شده: از طریق این اپلیکیشن می‌توان یک ارز را به ارزهای دیگر تبدیل کرد که باعث سود بیشتر خواهد شد. با استفاده از این برنامه, در هنگام مبادله می‌توانید از دارایی هایتان محافظت کنید.
  • اشتراک رمز ارز: با توجه به اینکه سرمایه خود را در کیف سخت افزاری خود ایمن نگه داشته اید, می‌توانید آن را به طور مستقیم اشتراک گذاری کرده و از این روش کسب درآمد کنید.
  •  ابزاری برای مدیریت: لجر لایو برنامه ای مناسب با امنیت بالا و امکانات زیاد برای انجام تراکنش های شما از جمله خرید و فروش, مبادله و فعالیت های دیگر می‌باشد. این اپلیکیشن محبوب رمز ارزهای شما را به نحو مطلوبی مدیریت می‌کند.

خرید انواع کیف پول ledger

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مقاله سعی کردیم نرم افزار لجر لایو (Ledger Live) را به شما معرفی کنیم. همچنین شما را با کاربرد آن آشنا کردیم و درباره نصب و راه اندازی و ویژگی های آن توضیحاتی دادیم. و نیز بیان کردیم  که این نرم افزار در کنار کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس و نانو اس بسیار کاربرد دارد و امنیت ارزهای شما را تضمین می‌کند. اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از سایت لجر دانلود کرده و روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید و از رمز ارزهای خود  به خوبی محافظت کنید.

اگر شما نیز قصد خرید جدیدترین کیف پول های سخت افزاری لجر از جمله لجر نانو ایکس 2022 و لجر نانو اس پلاس را دارید بهتر است با فروشگاه علی سیتی آشنا شوید. این فروشگاه انواع کیف پول های سخت افزاری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی در اختیار شما قرار خواهد داد. با مراجعه به وب سایت علی سیتی به سادگی سفارش خود را ثبت کرده و از تخفیفات و آفرهای این مجموعه نیز بهره مند شوید.

امیدواریم با مطالعه  مطالبی که برای شما ارائه کردیم بتوانید با امنیت کامل و آرامش دارایی های خود را مدیریت کنید و آن را توسعه دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "نرم افزار لجر لایو چیست و چه کاربردی دارد؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.