مزایا و معایب کیف پول سیف پال

علی سیتی / مزایا و معایب کیف پول سیف پال

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

16 بهمن 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول سیف پال یک محصول منحصربفرد است که صرفاً به دلیل ترکیبی از راحتی و امنیت به کاربران خود امکان انتخاب بین محصولات کیف پول سرد و گرم را می دهد. به عبارتی دیگر، می‌توانید از SafePal به عنوان یک برنامه تلفن همراه، یک افزونه مرورگر یا یک کیف پول فیزیکی واقعی استفاده کنید. در ادامه به بررسی مزایا و معایب کیف پول سیف پال خواهیم پرداخت.

 کیف پول سیف پال(Safepal) چیست؟

همانطور که بیان کردیم کیف پول سیف پال یک کیف پول ارز دیجیتال است که در نسخه های سخت افزاری و نرم افزاری برای کاربران در دسترس است.  سیف پال S1 یک کیف پول سخت افزاری با قیمت مناسب است که دو سال پیش و در سال 2019 به بازار عرضه شد. این کیف پول از 32 بلاک چین مختلف و بیش از 30000 کوین و توکن، و همچنین NFT پشتیبانی می کند، و از مکانیسم اتصال با شبکه شکاف هوا (Air-Gapped) نیز بهرمند می باشد. کاربران پس از خرید کیف پول سیف پال و در هنگام راه اندازی آن، می توانند برای امنیت بیشتر چندین عنصر عملیاتی و امنیتی، از جمله عبارت بازیابی، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA)، و پین کد را ترکیب کنند، که آن را تبدیل به یکی از امن‌ترین گزینه‌ها در بین کیف پول‌های سخت افزاری می کند. علاوه بر این، دارای مکانیزم خود تخریبی نیز هست، که در صورت حملات فیزیکی آفلاین، تمام کلیدهای خصوصی را به طور خودکار از دستگاه حذف می کند.

مزایا و معایب کیف پول سیف پال

 

این کیف پول سخت افزاری، برای انجام تراکنش‌ها با اپلیکیشن موبایل خود به نام SafePal همگام می شود، و با استفاده از اسکن QR کدها از طریق دوربین داخلی، تراکنش‌ها را به صورت آفلاین امضا می‌کند. حال در یک جدول به صورت نکته‌ای به ویژگی‌های مثبت و منفی این محصول اشاره می کنیم، و سپس به شرح مزایا و معایب کیف پول سیف پال خواهیم پرداخت.

بررسی کلی مزایا و معایب کیف پول سیف پال

مزایای کیف پول SafePal S1        معایب کیف پول SafePal S1
کیف پول 100% آفلاین بدنه‌ای با جنس شکننده و استحکام ناکافی
فضای ذخیره‌سازی نامحدود ارز فرآیند پیچیده راه اندازی و ارسال ارز
قیمت بسیار رقابتی و مناسب نمایشگر نسبتاً کوچک
ارسال، دریافت، ذخیره و تبادل از طریق اپلیکیشن عدم پشتیبانی از دسکتاپ (فقط با iOS/Android  سازگار است)
حذف بلوتوث برای امنیت بیشتر نبود امکان داشتن چندین حساب
پشتیبانی از 32 بلاکچین و بیش از 30000 کوین و توکن عدم بهرمندی از امضای چندگانه(multisig) یا message signing
سطح امنیت بالا و مکانیسم خود تخریبی منبع باز نبودن و سطح شفافیت پایین
بهرمندی از مکانیسم اتصال Air-Gapped وزن سنگین‌تر نسبت به برخی از رقبا
بهرمندی از باتری برای استفاده در هر مکانی (در زمان اتصال از طریق USB نیازی به شارژ ندارد) عمر باتری نسبتاً ضعیف (3.5 ساعت)

مزایای کیف پول سخت افزاری سیف پال

  • این کیف پول با استفاده از QR کد، خود را از اتصالات اینترنتی جدا می کند، که یک پروتکل ایمنی ضروری برای دارایی های شما است. علاوه بر این، سیف پال هیچ اتصال WiFi، NFC یا بلوتوثی ندارد.
  • تمام تراکنش‌ها باید از طریق احراز هویت QR کد تأیید شوند که تراکنش‌ها و دریافت وجوه شما را ایمن می کند. این کار از طریق اپلیکیشن موبایل SafePal انجام می شود.
  • پشتیبانی از 32 بلاک چین مختلف و بیش از 30000 کوین و توکن از جمله بیتکوین، اتریوم، ریپل، لایتکوین، استلار، ترون، دوج، پولکادات، پالیگان، کاردانو، و بسیاری دیگر را دارد.
  • یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه مکانیسم خود تخریبی آن است که در صورت شناسایی هر گونه حمله ویروس یا بدافزار توسط حسگرهای داخلی دستگاه فعال می شود. در چنین مواردی، کیف پول بلافاصله تمام کلیدهای خصوصی و عبارات عبور شما را پاک می کند و بازیابی هر چیزی را برای هکرها تقریبا غیرممکن می کند. در این صورت، دارنده کیف پول می بایست از طریق عبارت بازیابی، کلیدهای خصوصی خود را در یک کیف پول جدید دیگر بوت و به بازیابی کیف پول سیف پال بپردازد.
  • نکته مثبت دیگر در مزایا و معایب کیف پول سیف پال این است که به لطف استاندارد امنیتی SE با سطح ارزیابی EAL 5+، یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار می باشد.
  • کیف پول Safepal S1 کاملاً مطابق با تکنولوژی است و ظاهری شبیه به یک تلفن هوشمند دارد، که آن را برای بازار امروز جذاب کرده است.
  • این کیف پول سخت افزاری اپلیکیشن مخصوص خود را در پلتفرم‌های اندروید و iOS دارد، از این رو کاربران می توانند در هر مکانی به ارزهای خود دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند. علاوه بر این به طور کامل با Binance یکپارچه شده است، از این رو می توان کوین‌ها و توکن‌های نامحدودی را به صورت آفلاین از طریق یک سیستم امضای تراکنش مدیریت کرد.
  • دستگاه سیف پال مجهز به D-pad به معنی دکمه‌های کنترل است که استفاده از کیف پول را برای کاربر آسان‌تر می کند و برای کمک به تایید تراکنش‌های آفلاین است.
  • بر روی قسمت پشتی دستگاه یک دوربین تعبیه شده است، و از آنجایی که که هیچ گزینه ارتباطی دیگری ندارد، از این دوربین برای اسکن QR کدها برای امضای تراکنش استفاده می شود.
  • از مهمترین نکات مثبت در مزایا و معایب کیف پول سیف پال، قیمت آن است که نسبت به کیف پول‌های دیگر بسیار ارزان‌تر است و خرید کیف پول سخت افزاری را برای بسیاری از کاربران مقرون به صرفه می کند.
  • فضای ذخیره سازی دستگاه SafePal S1 نامحدود است و ذخیره و مدیریت کوین‌ها و توکن‌ها از بلاکچین‌های مختلف را به صورت نامحدود ممکن می سازد.

مزایای کیف پول سیف پال

معایب کیف پول سخت افزاری سیف پال

  • یکی از معدود معایب کیف پول سیف پال فرآیند فعال‌سازی آن است که می‌تواند تا حدی پر زحمت و برای مبتدیان پیچیده باشد.
  • بزرگترین عیب این دستگاه این است که از پلاستیک معمولی ساخته شده و نسبتاً شکننده است. اما این ویژگی به این دلیل است که کمپانی سازنده قصد داشته تا قیمت تمام شده محصول را تا حد امکان کاهش دهد، که کاملاً هم در این امر موفق بوده است.
  • نکته منفی دیگر در مزایا و معایب کیف پول سیف پال این است که به گفته کاربران، فرآیند ارسال کریپتو از طریق این دستگاه نسبتاً پیچیده است و ممکن است در انجام معاملات خیلی کاربردی نباشد.
  • این کیف پول سخت افزاری از پلتفرم‌های دسکتاپ پشتیبانی نمی کند، و این مسئله برای کسانی که علاقمند به مدیریت ارزهای خود از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ هستند، یک کاستی محسوب می شود.

معایب سیف پال

امنیت کیف پول سیف پال 

در راستای مزایا و معایب کیف پول سیف پال توضیحی کامل تر در ارتباط با امنیت آن داشته باشیم. به طور طبیعی، بسیاری از مشتریان بالقوه این سوال را دارند که آیا SafePal ، ایمن است، و آیا در محافظت از دارایی های شما مفید خواهد بود؟ خوب، با قضاوت بر اساس بازخورد مشتریان فعلی و همچنین اطلاعات ارائه شده توسط خود برند، قطعاً چنین به نظر می رسد! مهم نیست که از کدام کیف پول SafePal استفاده می کنید – کیف پول نرم افزاری سیف پال (برنامه، افزونه مرورگر) یا دستگاه سخت افزاری – همه آنها دارای ویژگی های امنیتی تعیین شده‌ای هستند. هر سه کیف پول غیر حضانتی بوده و کلیدهای خصوصی شما را نگه نمی دارند. در عوض، این کلیدهای خصوصی فقط متعلق به خود شماست .

اما در بررسی کیف پول سخت افزاری SafePal S1 عباراتی مانند “EAL5+” و “مکانیسم خود تخریبی” نیز ذکر شده است. معنای اصلی آن این است که این کیف پول برخی از قوی ترین ویژگی های امنیتی موجود در بازار و سپس برخی از آنها را به کار می گیرد. برای دریافت گواهی EAL5+، کیف پول‌های کریپتو باید مراحل تست نفوذ دقیق را پشت سر بگذارند – این به تنهایی بیانیه بزرگی نسبت به امنیت بیشتر  این محصول و کیف پول سخت افزاری safepal است!

علاوه بر این، مکانیک خود تخریبی که در قسمت مزایا بیان کردیم مانند یک سوئیچ کشنده است، اگر همه چیز از کار بیفتد و یا یک هکر سعی کند کیف پول شما را دستکاری کند، سطح امنیتی مربوطه فعال شده و کلیدهای خصوصی شما به خودی خود نابود می شوند، بنابراین دزد و یا هکر راهی برای دسترسی به دارایی های شما نخواهد داشت.

طبیعتاً علاوه بر این ویژگی های اصلی، مواردی مانند احراز هویت دو مرحله ای، ایجاد رمز عبور سفارشی و غیره نیز بر امنیت بیشتر این ولت خواهد افزود. SafePal با افتخار اظهار می کند که “اولین کیف پول سخت افزاری توکن شده با پشتیبانی بایننس” است.

امنیت safepal

خرید کیف پول سخت افزاری سیف پال از علی سیتی

اکنون که با مزایا و معایب کیف پول safepal آشنا شدید، برای جمع بندی این که آیا کیف پول SafePal ارزش خرید و یا استفاده را  دارد و یا بهتر است از ولت دیگری برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال خود استفاده کنیم باید گفت بر اساس نظر کاربران و کارشناسان می توان به این کیف پول اعتماد کرد. مهم نیست که یک کیف پول چقدر ویژگی های ظاهری داشته باشد، در صورت عدم امنیت، معمولاً باید از آن اجتناب کرد، زیرا اگر بخواهید دارایی های دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید، خطر از دست دادن آن ها را خواهید داشت.

در حقیقت می‌توان گفت که SafePal تمرکز زیادی روی جنبه امنیتی خود دارد. از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند و به سه شکل مختلف (یک برنامه نرم افزاری، مرورگر و یک کیف پول سخت‌افزاری) ارائه می‌شود، اما در همه آن ها تمرکز اصلی همچنان بر روی ویژگی‌های امنیتی است. اما اگر حجم زیادی از دارایی های خود را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرده‌اید پیشنهاد ما استفاده از نسخه سخت افزاری سیف پال است. اگر SafePal کیف پولی است که می‌خواهید آن را خریداری از آن استفاده کنید، حتماً آموزش راه اندازی کیف پول سیف را مطالعه نمایید.

کیف پول SafePal S1 جایگاه منحصر به فردی در دنیای کیف پول‌های سخت افزاری دارد. اگرچه این محصول یکی از مقرون به صرفه‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار است اما همانطور که در مزایا و معایب کیف پول سیف پال اشاره شد، ویژگی‌های مطلوب زیادی دارد. به طور کلی، این محصول برای اولین قدم‌های کاربرانی که از کیف پول‌های گرم یا نرم افزاری، به کیف پول‌های سرد روی می آورند، بسیار مناسب است و یک راه حل قابل حمل و بدون کابل برای کاربرانی است که به طور مکرر معامله نمی کنند. به یاد داشته باشید که برای خرید کیف پول سیف پال یا هر کیف پول معتبر دیگری، بهترین راه سفارش آن از طریق وبسایت علی سیتی است تا خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات است.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "مزایا و معایب کیف پول سیف پال"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.