از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

خرید اینترنتی از ترکیه

علی سیتی / خرید اینترنتی از ترکیه

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

12 آبان 1400

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

خرید از ترکیه در ایران

داشتن ظاهری آراسته و پوشیدن لباس‌هایی طبق آخرین مد روز همیشه برای بشر جذاب بوده است. در گذشته نیز افراد بسیاری برای خرید و داشتن پوشاک با کیفیت و ترِند به برخی کشورهای اروپایی سفر می کردند که این عادت هنوز هم در بین مسافران کشورهای مختلف دیده می شود. یکی از این کشورها ترکیه است که از پیشروهای صنعت مد و پوشاک در جهان می باشد. این کشور هم با ارائه‌ی برندهای داخلی با کیفیت و هم برندهای خارجی مطرح، یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید محسوب می شود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اتکای تمام امور روزانه انسان‌ها به اینترنت، و محبوبیت خریدهای آنلاین، دیگر لزومی برای سفر به کشورهای دیگر برای خرید نیست. ترکیه نیز از این قاعده مستثنا نمانده و خرید اینترنتی از ترکیه را تبدیل به یکی از منابع مهم درآمدی خود کرده است.

خرید آنلاین طیف وسیعی از اجناس مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و الکتریکی، هم در بین مردم ترکیه و هم کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای همسایه نظیر ایران، به شدت پرطرفدار شده است. دلیل آن هم وجود تنوع بسیار زیاد در بین محصولات، کیفیت آنها، و امکان جستجو و انتخاب آنها در راحت‌ترین حالت ممکن است. بدون آنکه حتی نیاز باشد تا از خانه خود خارج شوید.

خرید اینترنتی از ترکیه

مزیت‌های خرید آنلاین از ترکیه

همانطور که اشاره کردیم خرید اینترنتی از ترکیه در بین ایرانیان بسیار محبوب است. یکی از مهمترین دلایل آن همسایگی این کشور با ایران است که موجب تحویل بسیار سریعتر محصولات می شود. دلیل دیگر مناسب بودن قیمت‌ها به دلیل ارزش لیر در مقاسیه با دیگر ارزها است، که موجب قیمت‌های به‌صرفه برای ایرانیان می شود. و البته تنوع بسیار بالای محصولات و کیفیت خوب آنها است. زیرا به غیر از برندهای داخلی ترکیه، بسیاری از تولید کنندگان مطرح اروپایی و آمریکایی دارای فروشگاه‌های بزرگ و فروش آنلاین گسترده در این کشور هستند.

علاوه بر این یکی دیگر از دلایلی که خرید از ترکیه را بسیار به صرفه می کند وجود فروشگاه‌های اینترنتی است که کالاهای آنها همیشه در حراج و با تخفیف هستند. یکی از این فروشگاه‌ها ترندیول است که نام آن برای بسیاری آشنا می باشد. ترندیول یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ است که در آن انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم خانه، کالاهای الکتریکی و غیره به فروش می رسد. همانطور که اشاره کردیم مزیت بزرگ این وبسایت حراج بودن تقریبا تمامی کالاهای آن است. همچنین موجود بودن بسیاری از برندهای مطرح ترک و خارجی در این وبسایت خرید از ترندیول را بسیار مناسب و به صرفه کرده است.

مزایای خرید از ترکیه

روش خرید اینترنتی از ترکیه

با تمام این تفاسیر حال این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم از ترکیه خرید اینترنتی داشته باشیم؟ همانطور که می دانید از داخل ایران امکان خرید مستقیم از وبسایت‌های ترکیه وجود ندارد. و برای ثبت سفارش، پرداخت هزینه و تحویل گرفتن سفارشات، نیاز به حضور فیزیکی در ترکیه، و کارت‌های بانکی این کشور یا بین المللی خواهید داشت. که این امر برای بسیاری از ایرانیان دشوار و یا حتی غیر ممکن است. به همین دلیل نیز برای خرید اینترنتی از ترکیه و ثبت سفارشات خود و تحویل گرفتن آنها در ایران به یک واسطه نیاز دارید.

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد اقدام به سفارش گیری از این وبسایت‌ها کرده‌اند که در ایران با نام آنلاین شاپ شهرت یافته‌اند. اما اطمینان یافتن از اعتبار این نوع واسطه‌ها در برخی موارد ممکن نیست. به همین دلیل نیز فروشگاه اینترنتی علی سیتی ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای خرید از ترکیه را در اختیار هموطنان خود قرار داده است. تا با خیالی راحت و با مناسب‌ترین قیمت‌ها امکان خرید انواع کالا‌ها از هر کدام از وبسیات‌های ترکیه برای شما فراهم شود. در ادامه با جزئیات بیشتر به نحوه‌ی ثبت سفارش خواهیم پرداخت.

روش خرید اینترنتی از ترکیه

 ثبت سفارش از وبسایت‌های ترکیه با علی سیتی

فروشگاه اینترنتی علی سیتی امکان ثبت سفارش از هر کدام از وبسایت‌های مورد نظر شما در ترکیه را فراهم کرده است. شما می توانید برای خرید هر نوع کالایی از جمله پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری از طریق وبسایت علی سیتی اقدام به ثبت سفارش کنید. برای خرید آنلاین از ترکیه ابتدا باید کالای مورد نظر و مشخصات مربوط به آن مانند سایز یا رنگ را انتخاب کرده و لینک محصول را به کارشناسان علی سیتی ارسال نمایید. در این مرحله هزینه نهایی سفارش شما با در نظر گرفتن قیمت کالا با احتساب قیمت روز لیر، هزینه حمل، و کارمزد محاسبه شده و به شما اعلام خواهد شد. سپس شما می توانید برای خرید آن تصمیم گیری کرده و با پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

بدین ترتیب به همین سادگی و با اطمینان خاطر شما قادر خواهید بود تا تمام کالاهای مورد نظر خود را از وبسایت‌های ترکیه خریداری کرده و آنها را در ایران تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تحویل سفارش‌های ثبت شده در ایران، به طور معمول و با توجه به زمان تحویل کالا از هر وبسایت، بین 2 تا 4 هفته زمان خواهد برد.

خرید از ترکیه با علی سییتی

بهترین وبسایت‌ها برای خرید اینترنتی از ترکیه

حال به این موضوع می پردازیم که چه وبسایت‌هایی برای خرید اینترنتی از ترکیه برای ما مناسب هستند. به طور کلی برای ثبت سفارش از طریق وبسایت علی سیتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و امکان خرید از تمامی برندها و وبسایت‌هایی که معتبر هستند وجود دارد. اما در این بخش برخی از مواردی که عموماً گزینه‌های بهتری محسوب می شوند را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

  • وبسایت‌های مولتی برند

وبسایت‌های مولتی برند در واقع فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی هستند که در آنها محصولات مختلف از برندهای مختلف موجود می باشند. معمولاً در اینگونه وبسایت‌ها حراجی‌های زیادی اتفاق می افتد و امکان خرید انواع کالاهای مختلف با برندهای متنوع به صورت یکجا وجود دارد.

مهمترین و محبوب‌ترین مورد وبسایت ترندیول است که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم. این وبسایت بزرگترین و محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی در ترکیه است که گفته می شود سالانه بیش از 300 میلیون محصول را به فروش می رساند. عمده محصولات آن در حوزه مد و فشن هستند اما انواع لوازم خانگی و کالاهای الکتریکی نیز در آن موجود است. خرید از ترندیول به دلیل تنوع بالا و حراج بودن تمامی محصولات برای ایرانیان بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. در مقالات قبلی نیز به معرفی کامل این وبسایت و نحوه‌ی خرید از آن با تمام جزئیات پرداخته‌ایم.

خرید از برندهای ترک

  • سایت‌ برندهای ترک

برای مورد بعدی می توان به خرید از برندهای ترکیه اشاره کرد. ترکیه که سالهاست با صنعت مد و پوشاک خود در جهان شناخته شده است، دارای برندهای بسیار مطرح و با کیفیت در زمینه پوشاک و اکسسوری است. پرطرفدارترین آنها نیز برندهایی هستند که محصولاتشان هم طبق آخرین ترندهای روز است، و هم قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. به همین دلیل نیز برای ایرانیانی که قصد خرید اینترنتی از ترکیه را دارند گزینه‌هایی ایده آل محسوب می شوند. از این برندها می توان دفاکتو، ال سی وایکیکی، ماوی، کوتون، و بسیاری موارد دیگر را نام برد که هر کدام از آنها دارای وبسایت مخصوص به خود هستند. که می توانید با مراجعه به آنها و انتخاب و ارسال لینک کالای مورد نظر خود به علی سیتی خریدی آسان و بی دردسر را تجربه کنید.


خرید از برندهای خارجی از ترکیه

 

  • وبسایت‌ برندهای خارجی

در این بین نمی توان فروش وسیع برندهای خارجی در ترکیه را نادیده گرفت. درواقع برندهایی که باعث شدند خرید اینترنتی از ترکیه در بین ایرانیان بسیار محبوب شود بیشتر همین برندهای خارجی بودند. از شناخته شده‌ترین و پرفروش ترین آنها می توان به برندهای اسپانیایی Mango، Zara، Bershka، Pull&Bear، Stradivarius، Massimo Dutti، Oysho و همچنین برند آمریکایی H&M اشاره کرد. به جرات می توان گفت که برای محصولات آنها به اندازه‌ی برندهای ترک در این کشور تقاضا وجود دارد. مهمترین دلیل آن هم این است که به شدت با ترندهای روز همگام هستند و امکان خرید پوشاکی طبق آخرین مد روز را برای جوانان فراهم می کنند. ممکن است قیمت محصولات این برندها به نسبت انواع ترک آنها کمی بیشتر باشد، اما طراحی و کیفیتی که دارند قیمت آنها را کاملا توجیه می کنند.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "خرید اینترنتی از ترکیه"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.