بهترین کیف پول‌ های کاردانو 2024 کدامند؟

علی سیتی / بهترین کیف پول‌ های کاردانو 2024 کدامند؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

30 فروردین 1402

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

امروز قصد داریم همه چیز را در مورد بهترین کیف پول‌ های کاردانو در سال 2023 به شما معرفی کنیم. از چه کیف پولی می‌توان برای ذخیره ارز دیجیتال ADA خود استفاده کرد؟ بهترین گزینه های موجود در بازارها از نظر سرعت، رابط کاربری بالا و طراحی و مهمتر از آن میزان امنیت  کدام کیف پول ها هستند. ما همچنین ویژگی های اساسی همه کیف پول های ذکر شده را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی برای خود یک کیف پول کاردانو مناسب را انتخاب نمایید. اما قبل از این موضوع توضیحی در ارتباط با کاردانو داشته باشیم.

کاردانو چیست؟

قبل از این که در ارتباط با بهترین کیف پول‌ های کاردانو صحبت نماییم بهتر است با این ارز دیجیتال آشنا شوید. سکه معروف ADA و پروژه کاردانو در سال 2015 آغاز شد. مرد پشت این پروژه چارلز هاسکینسون بود که همچنین یکی از بنیانگذاران شبکه اتریوم است. هدف اصلی کاردانو ایجاد زنجیره‌های بلوکی قوی‌تر و مؤثرتر از بلاک‌های قدیمی‌تر مانند اتریوم است. به طور خلاصه کاردانو می تواند به شما در انجام معاملات ارزان تر و سریع تر کمک کند.

به عبارتی دیگر کاردانو  یک پلتفرم بلاک چین اثبات سهام است که برای نوآوران، توسعه دهندگان و کارآفرینان توسعه یافته است. اولین شبکه بلاک چین مبتنی بر بررسی همتا است که کاملاً بر تحقیقات جامعه و اجماع اثبات سهام متکی است.

با این حال، اولین صرافی غیرمتمرکز که در شبکه آزمایشی Cardano راه اندازی شد، با مشکلات مقیاس پذیری مواجه شد. علاوه بر این، شایعه ای در مورد ناقص بودن قراردادهای هوشمند کاردانو نیز به گوش می رسد. اگر قبل از انتشار ETH 2.0 موفق به ساخت یک بلاک چین پایدار با پذیرش مناسب شود، این احتمال وجود دارد که افراد از اتریوم به Cardano نقل مکان کنند.

چرا به کیف پول کاردانو نیاز دارید؟

اگر به دنبال خرید ششمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار هستید، قطعا برای نگهداری آن به یک کیف پول نیاز خواهید داشت. کیف پول Cardano کلید خصوصی طولانی و پیچیده شما را ذخیره می کند و به شما امکان می دهد با بخشی از بلاک چین که ADA شما در آن قرار دارد تعامل داشته باشید. از طریق این ولت، می‌توانید سکه‌های ADA خود را بخرید، بفروشید، ارسال کنید، دریافت  و ذخیره کنید و در نهایت آن‌ها را به اشتراک بگذارید تا جوایز بیشتری کسب کنید.

بدون کیف پول کاردانو نمی توانید با خیال راحت توکن کاردانو ADA را ذخیره کرده یا به اشتراک بگذارید. این ولت ها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از دستگاه‌های سخت‌افزاری گرفته تا میزبانی شخص ثالث، وجود دارند، و مزایا و معایب متمایز نسبت به هر روشی وجود دارد. بنابراین انتخاب کیف پول Cardano مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و به نیازها و خواسته های شما برای توکن های ADA بستگی دارد.

جدا از عملکرد، هنوز یک چیز دیگر وجود دارد که باید از آن مراقبت کنید – امنیت. دنیای کریپتو مملو از چندین تهدید امنیتی است، بنابراین کیف پول کاردانو  شما باید دارای قوی‌ترین ویژگی‌های امنیتی باشد تا حساب شما را از کلاهبرداری و ورودهای مخرب دور نگه دارد. قبل از اینکه به توصیه‌های خود برای بهترین کیف پول های کاردانو بپردازیم، اجازه دهید ابتدا انواع کیف‌پول‌ها را برای دارندگان کاردانو و اینکه هر کدام احتمالاً برای چه کسانی جذاب هستند را بررسی کنیم تا بتوانید به راحتی خودتان تصمیم بگیرید که بهترین کیف پول برای این ارز محبوب کدام است.

بهترین کیف پول کاردانو 2023

با گزینه های بسیار زیاد، ممکن است انتخاب کاربردی ترین و مناسب ترین کیف پول کاردانو  برای شما کمی زمان بر باشد. از این رو، ما تحقیقات دقیقی انجام داده‌ایم و بهترین کیف‌پول‌ های کاردانو را برای دسکتاپ، موبایل، استکینگ و غیره انتخاب کرده‌ایم. در زیر لیست به روز شده و کامل کیف پول های کاردانو وجود دارد که می توانید به راحتی ارزهای کاردانو (ADA) خود را ذخیره کنید.

  1. لجر نانو اس دستگاه Nano S

یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری ترجیحی از نظر امنیت و کارایی است. کیف پول لجر نانو اس یک ارتباط صاف بین دنیای بلاک چین و کاربر در نظر گرفته  است. این کیف پول از بیش از 1100 توکن و سکه پشتیبانی می کند. این ولت تمام داده های خصوصی شما را به صورت تکه تکه ذخیره می کند. رابط کاربری دستگاه ساده، زیبا و در عین حال جامع است. شما به راحتی می توانید قبل از انجام هر معامله واقعی، کارمزد تراکنش خود را به صورت زنده تخمین بزنید. به دلیل امنیت قابل توجهی که دارد، امکان حمله یا هک شدن دستگاه توسط ویروس وجود ندارد. این پشتیبانی چند دارایی را فراهم می کند. کاربران می توانند بیش از یک توکن یا سکه را با استفاده از همان کیف پولی که شما در اختیار دارید ذخیره کنند. این کیف پول صفحه نمایش OLED را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که می توانید هر تراکنشی را که انجام می دهید دوبار بررسی کنید.

  1. کیف پول ترزور وان Trezor one

 یکی از برترین کیف پول های سخت افزاری و بهترین کیف پول های کاردانو، ترزور وان است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این کیف پول شیک و  برای استفاده بسیار ساده است. این ولت تقریباً همه انواع دارایی‌های دیجیتالی را که وارد بازار می‌شوند را ذخیره می‌کند. شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را به صورت آفلاین نیز ذخیره کنید، درحقیقت کیف پول ترزور وان  کلیدهای خصوصی و داده های محرمانه شما را به صورت آفلاین ذخیره می کند تا هیچ کس نتواند از طریق وب به آن دسترسی داشته باشد. اگرچه نسبت به کیف پول های نرم افزاری کمی پرهزینه است، اما ارزش استفاده از ویژگی ها را دارد.

تنظیم این کیف پول آسان و سریع است. به دلیل اتصال از طریق کابل USB، دستگاه به اندازه سایر کیف پول های سخت افزاری قابل حمل در نظر گرفته نشده است. در Trezor می توانید به راحتی دارایی های خود را از طریق صرافی داخلی بدون هیچ واسطه ای مبادله کنید.

3. کیف پول AdaLite

این کیف پول که قبلاً به عنوان CardanoLite شناخته می شد، مبتنی بر وب  و دارای وزن بسیار  سبک است. این کیف پول در انجام معاملات امن و سریع است و می توانید از طریق Ada lite برای دسترسی به سکه ADA خود به روش های مختلف استفاده کنید. این کیف پول با حفظ امنیت کاربری خوبی را فراهم کرده و به غیر از این ویژگی کاربر پسند بودن  از دیگر مزایای آن است. هنگامی که یک کیف پول جدید ایجاد می کنید، یک عبارت کلیدی 12 کلمه ای به شما داده می شود. اگر رمز عبور خود را گم کرده اید، از این کلید 12 فازی می توان برای دسترسی به تمام وجوه و بازیابی حساب خود استفاده کنید. AdaLite یک کیف پول خود میزبان است. این بدان معنی است که تمام کلیدهای خصوصی شما در اختیار شما باقی می ماند. خبر خوش اینکه کیف پول های سخت افزاری مانند دستگاه های Ledger و Trezor با این کیف پول سازگار هستند.

  1. کیف پول Yoroi

کیف پول Yoroi یکی دیگر از بهترین کیف پول های کاردانو است که توسط Emurgo، یکی از سازمان های برتر که پشت پروژه Cardano بود، طراحی شده است. این کیف پول ابتدا در سال 2018 رونمایی شد، یک کیف پول سبک مبتنی بر وب که می توانید به راحتی کاردانو خود را در آن ذخیره کنید. کیف پول Yoroi به شکل افزونه موجود است که می توانید به راحتی از برنامه کروم دریافت کنید. فرآیند دانلود آن نیز چندان پیچیده نیست و بسیار آسان است.

افزونه کروم محیطی بسیار ساده، ایمن و سریع را به کاربران خود ارائه می‌کند تا تمامی دارایی‌های کاردانو شما را مدیریت کنند. نکته اصلی در ساخت این کیف پول این است که کاربران مجبور نیستند کل بلاک چین را در رایانه خود دانلود کنند. افزونه را دانلود کنید و می توانید هر تراکنشی را با ارسال و دریافت کاردانو بلافاصله انجام دهید. اما از آنجایی که کیف پول ها در بازار چندان قدیمی نیستند، احتمال باگ ها و خطاهای جزئی وجود دارد که هر کاربری می تواند با آن مواجه شود.

  1. کیف پول اینفینیتو

کیف پول Infinito یک کیف پول جهانی رایگان است که در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. این کیف پول می‌تواند بسیاری از ارزهای دیجیتال را ذخیره کند. از تمام توکن‌های ERC20، توکن‌های NEO NEP-5 تا BTC، ETH و ADA با نام مستعار Cardano پشتیبانی می کند. این شرکت لیست را بر اساس نیاز بازار و بر اساس رتبه بندی تعیین شده توسط coinmarketcap گسترش داده است. از آنجایی که این کیف پول یک اپلیکیشن موبایل است، رابط کاربری نرم و لطیفی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد. Infinito با اثبات برنامه های تلفن همراه دسترسی به کیف پول خود را در هر زمان و هر کجای دنیا آسان می کند. در مورد نگرانی‌های امنیتی، Infinito پشتیبانی خوبی را ارائه می‌دهد. بیش از 12 زبان در برنامه این نوع ولت پشتیبانی می شود.

6-کیف پول  لجر نانو ایکس

آیا چیزی قابل اعتماد و ایمن برای ارز دیجیتال کاردانو خود می خواهید؟ بهتر است نگاهی به  2022 Ledger Nano X – کیف پول سخت افزاری که توسط شرکت Ledger SAS راه اندازی شده بیاندازید.  نکته خوب این است که Cardano توسط Ledger Nano X و بیش از 1000 ارز دیگر پشتیبانی می شود. علاوه بر این، دستگاه دارای باتری و بلوتوث برای مدیریت توکن های ADA شما به طور مستقیم در دستگاه های iOS/Android است. کیف پول لجر نانو ایکس همچنین یکی از بهترین کیف پول‌ های کاردانو برای روی هم قرار دادن سکه‌های ADA و کسب بازدهی سودآور از سکه‌هایی است که در حال حاضر در دست دارید. در نهایت، Ledger Nano X یک کیف پول خود میزبان است که در آن عبارت اولیه را برای کنترل ADA و سایر ارزهای دیجیتال خود دریافت می کنید.

7-کیف پول Trezor مدل T

Trezor Model T مدل جدید و بهبود یافته کیف پول سخت افزاری Trezor قبلی است و خبر خوب این است که از Cardano از جمله صدها ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند. Trezor همچنین یکی از پیشگامان کیف پول های سخت افزاری است و در پنج سال گذشته راه حل های کیف پول را توسعه داده است. این یک دستگاه کوچک با یک صفحه نمایش کوچک OLED روی آن است که از آنجا اجازه تراکنش های روی صفحه را می دهید. کیف پول ترزور تی یک کیف پول HD با میزبانی خود است که در آن کلیدهای خصوصی خود را با یک رمز یا عبارت عبور 12 کلمه ای کنترل می کنید که برای محافظت از هر دارایی رمزنگاری از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه کیف پول Trezor Model T را فقط از وب سایت رسمی و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید از Trezor Model T با کیف پول های AdaLite یا Yoroi (کیف پول های نرم افزاری بومی برای Cardano) استفاده کنید زیرا این به شما رابط کاربری می دهد تا با سکه های ADA ذخیره شده در Model T تعامل داشته باشید.

8-کیف پول تراست ولت

یکی دیگر از بهترین کیف پول های کاردانو، تراست ولت است. این کیف پول به طور رسمی توسط بایننس پشتیبانی می شود به این معنی که محصول رسمی از گروه بایننس است. کیف پول Trust در بین معامله گران و به ویژه برای کسانی که بیشتر علاقه مند به سرمایه گذاری Cardano با نام ADA هستند محبوبیت بیشتری دارد. اگر به دنبال مناسب ترین و کم هزینه ترین کیف پول هستید، تراست ولت گزینه مناسبی است.

9- کیف پول الیپال تایتان

وقتی صحبت از کیف پول های سرد می شود، هیچ کس نمی تواند Ellipal Titan را شکست دهد! کیف پول الیپال تایتان به طور گسترده ای به عنوان امن ترین کیف پول کاردانو  برای ذخیره وجوه رمزنگاری با قوی ترین ویژگی air-gapped شناخته می شود. کاربران می توانند به راحتی کاردانو (ADA) را از طریق کیف پول سرد Ellipal Titan خریداری و مبادله کنند. این ولت به عنوان یک کیف پول سخت افزاری دارای سطح بالایی از امنیت و محافظت در برابر هر نوع سرقت آنلاین است. کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان از بیش از 10000 دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند و هر ماه به ارتقاء خود ادامه می دهد.

رابط کاربری کیف پول بسیار کاربرپسند و قابل درک است. این ولت برای افرادی مناسب است که همیشه تجربه کاربری را در اولویت قرار می دهند. ویژگی های انگشت شماری وجود دارد و تیم در حال اضافه کردن ویژگی های بیشتری است که می تواند دیدگاه مالی غیرمتمرکز را کاملاً تغییر دهد.این بدان معناست که کیف پول از سکه ها و توکن های مختلف روی یک پلتفرم واحد یعنی اتریوم، بیت کوین و البته کاردانو پشتیبانی می کند.

10- کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یک کیف پول نرم افزاری غیرحضانتی و غیرمتمرکز است که به شما در خرید، مبادله و مدیریت توکن های رمزنگاری شده کمک می کند.  کیف پول اتمیک را می‌توان یکی دیگر از بهترین کیف پول های کاردانو دانست.  این ولت حدود 4000000 کاربر در سراسر جهان دارد و به شما امکان می دهد ارزها را به اشتراک بگذارید و همچنین سبد سهام خود را مدیریت کنید تا حداکثر رشد و سود را تضمین کنید. کیف پول Atomic یک کیف پول کاردانو رایگان است که می تواند در Windows، macOS، Linux، iOS و Android استفاده شود. این کیف پول دیجیتال بیش از 500 دارایی رمزنگاری را پشتیبانی می کند، خدمات مشتری بی عیب و نقص دارد، تایید ویژگی‌های ناشناس مانند تأیید یا KYC لازم نیست و رابط کاربری آن  ساده و مبتدی دوستانه است.

 

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با بهترین کیف پول های کاردانو در سال 2024 صحبت کردیم و 10 مدل از بهترین ولت ها را برای این ارز دیجیتال به شما معرفی کردیم. اگر شما نیز از طرفداران و کاربران این ارز دیجیتال هستید می‌توانید از بین کیف پول های ذکر شده یکی را انتخاب و استفاده نمایید. اما با توحه به بحث امنیت پیشنهاد ما همواره استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری است. شما می‌توانید تنوع بسیاری از انواع کیف پول ها را در وب سایت و فروشگاه علی سیتی مشاهده نمایید. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و محصولات را در زمانی کوتاه تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه، قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان محصولات است. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کیف پول‌ های کاردانو 2024 کدامند؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.