بهترین پاوربانک ها

علی سیتی / بهترین پاوربانک ها

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

1 دی 1399

دسته بندی

,

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

تعریف پاوربانک و یا شارژرهای همراه

پاوربانک وسیله ای الکترونیکی است که در سال های اخیر استفاده از آن بسیار رایج شده است. درحقیقت می توان گفت این دستگاه یکی از لوازم ضروری و لازم برای همه افراد به خصوص کسانی که همواره نگران تمام شدن شارژ تلفن همراه، دوربین و یا لپ تاپ خود هستند. این وسیله شارژ مورد نیاز برای وسایل الکترونیکی شما را درهر کجا باشید فراهم می کند. شارژرهای همراه دارای برند، انواع و ویژگی های متفاوتی هستند و برخی ز آنها دارای قابلیت های خاص مانند شارژ سریع هستند. شاید انتخاب بهترین پاوربانک ها با توجه به انواع مختلف موجود در بازار کمی دشوار به نظر برسد. ما دراین مقاله به معرفی بهترین برند و مدل این دستگاه هامی پردازیم که در انتخاب آن به شما کمک خواهد کرد.

بهترین پاوربانک های موجود در بازار

با توجه به نیاز هرفرد انتخاب این دستگاه می تواند ازدید اشخاص مختلف یکسان نباشد. درحقیقت هر شخص با توجه به انتظاراتی که ازآن دارد و براساس نوع وسیله می تواند دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کند. مهمترین عوامل در انتخاب یک دستگاه خوب انتخاب برند شناخته شده و باکیفیت است. پس از آن ظرفیت این دستگاه با توجه به نیاز شما عامل مهمی دیگردر خرید این وسیله می باشد. گزینه دیگر درانتخاب بهترین نوع می تواند اندازه و وزن آن برای حمل آسانتر باشد. در ذیل برخی از بهترین پاوربانک های موجود در بازار را برایتان معرفی می کنیم.

پاوربانک های شیائومی

برند شیائومی امروزه برای همه شناخته شده است. گوشی های هوشمند تلفن همراه، لوازم خانگی و لوازم جانبی و سایرمحصولات با کیفیت آن دربازارهای سراسر دنیا یافت می شود و طرفداران زیادی نیز دارد. شارژرهای همراه شیائومی نیز مانند سایر محصولات این شرکت دارای کیفیت خوب و قیمتی مناسب است و در گروه بهترین ها قرار دارد.

2c شیائومی 20000 میلی آمپر

این دستگاه نیزمانند مدل های دیگر این برند دارای دو پورت USB جهت شارژ دستگاه شما و همچنین یک پورت Micro USB برای شارژ خود است. این سیستم مجهز به قابلیت QC3.0 می باشد به این معنی که قادر به شارژ سریع دستگاه ها و همچنین شارژ خود است.

 مدل PLM09ZM شیائومی 10000 میلی آمپر

یکی دیگر از بهترین پاوربانک ها دربرند شیائومی مدل plm09zm می باشد. این دستگاه با قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه می تواند بسیار مفید واقع شود. این دستگاه نیز قابلیت سریع شارژ را نیز دارند. و برای گوشی های آیفون نیز مناسب هستند.

پاوربانک های انکر

حتما نام برند انکر را در دسته لوازم جانبی الکترونیکی به خصوص لپ تاپ و موبایل شنیده اید. برند anker یکی دیگر از برندهای مطرح و با کیفیت در بازار شناخته شده است. این برند در کشور کانادا 35 درصد از سهام بازار را از آن خود کرده است. محصولات این شرکت مورد تایید دو شرکت شناخته شده سامسونگ و اپل و با نشان تایید شده از MFI است. دستگاه های شارژ این شرکت همچنان در گروه بهترین پاوربانک های موجود در بازار است.

پاور بانک انکر PowerCore با 20100 میلی آمپر

این دستگاه با قابلیت شارژ فوق العاده سریع یکی از بهترین های این برند است. این دستگاه با ماندگاری شارژ بالا در خود قابلیت شارژ گوشی آیفون را تا 7 مرتبه دارد. بهره گیری از دو قابلیت “پاور آی-کیو” و “ولتاژ بوست” سبب افزایش سرعت شارژ در این مدل شده است.

پاور بانک انکر مدل PowerCore ظرفیت 10000 میلی آمپر

طراحی این دستگاه سبک با وزن 195 گرم و بسیار ظریف و زیبا است. این شارژر همراه در دست و کیف به سادگی جای می گیرد. جنس بدنه آن براق است و دارای نشانگر Led جهت نمایش میزان شارژ پاور بانک است.

پاوربانک های انرجایزر

نام انرجایزر از قدیم برای ما آشناست. باطری های قلمی با کیفیت این برند سال هاست که در ایران به چشم می خورد. در حقیقت انرجایزر، یک شرکت آمریکایی است درزمینه وسایل و تجهیزات مربوط به ذخیره سازی شارژ فعالیت می کند. شارژرهای همراه این برند نیز مانند سایر محصولات این شرکت کیفیت بسیار خوبی دارد ودر گروه بهترین پاوربانک ها قرار دارد.

 انرجایزر UE20032 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

دستگاه انرجایز مدل ue20032 یکی دیگر از بهترین پاوربانک ها است.این محصول با طراحی بسیار زیبا و با سرعتی بالا دستگا های شما را شارژ می کند وبا توجه به وزن نسبتا سبک می توانید به آسانی آن را حمل کنید. این دستگاه ها نیز دارای دو پورت usb برای شارژ وسایل شماست .جنس بدنه این محصول با توجه به استفاده از پلاستیک Abs دربرابر ضربات احتمالی مقاوم است.

انرجایزر UE20022 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

این دستگاه مانند مدل های قبلی دارای دو درگاه خروجی USB-A با توان 5V-2.4A می باشد و قابلیت همزمان شارژ دو دستگاه را دارد. انرجایزر مدل UE20022 پس از تکمیل شارژ دستگاه به صورت خودکار جریان برق را قطع می کند و ازسیستم قطع هوشمند جریان برق پیروی می کند. چهار چراغ برای نمایش میزان شارژ و وضعیت دستگاه در آن تعبیه شده است.

پاوربانک های تسکو

تسکو یک برند ایرانی است که درزمینه واردات و تولید تجهیزات کامپیوتری و الکتریکی، همچنین لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند. هدفون، اسپیکر وهدست و شارژرهای همراه برند tesko در ایران طرفداران زیادی دارد و در گروه محصولات با کیفیت می باشد.

 تسکو مدل TP 876 L ظرفیت 20000 میلی آمپر

این دستگاه یکی دیگر از بهترین پاوربانک های موجود در بازار است. ظرفیت این دستگاه 20 هزار میلی آمپر می باشد که می توانید به مدت طولانی برای شارژ دستگاه های مختلف از آن استفاده کنید. از ویژگی های تسکو TP 876 L می توان به نگهداری شارژ برای زمان بیشتر، وجود چراغ قوه و led های نماسشگر میزان شارژ اشاره کرد. این دستگاه با توجه به قیمت ارزان در بازار توانسته است جایگاه خوبی به دست آورد.

 تسکو بی سیم TP 851WL ظرفیت 10000 میلی آمپر

دستگاه تسکو مدل TP 851WL قابلیت شارژ بی سیم گوشی‌هایی که دارای این تکنولوژی هستند را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این با در نظر گرفتن یک خروجی استفاده به وسیله سیم را نیز ممکن ساخته است. این دستگاه نیز که تولید ایران می باشد یکی از جالب ترین و بهترین دستگاه های بازار است.

شما می توانید با خرید از سایت های خارجی و یا فروشگاه علی سیتی انواع مختلفی از این شارژرها را هم اکنون سفارش دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین پاوربانک ها"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.