از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

بهترین شارژر فندکی خودرو

علی سیتی / بهترین شارژر فندکی خودرو

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

15 بهمن 1399

دسته بندی

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین شارژر فندکی خودرو

یک شارژر فندکی خودرو با پورت USB می‌تواند سریع‌تر از پورت درون ماشین گوشی و دیگر گجت‌های شما را شارژ کند. در این پست به معرفی بهترین شارژر فندکی خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

Nektech PD 45W Type-C Car Charger

در مقایسه با پورت USB-A، پورت USB-C کوچکتر بوده و می‌تواند گوشی‌های مدرن‌تر را سریع‌تر شارژ کند (البته اگر از کابل مناسب استفاده کنید). این نوع USB برای شارژ تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها نیز قابل استفاده است. شارژر فندکی خودرو Nektech PD 45W Type-C هر دوی این USB‌ها را دارد. پورت USB-C با کابل Lightning می‌تواند گوشی آیفون شما را سه برابر سریع‌تر (با 18 وات قدرت) از پورت USB-A شارژ کند و با استفاده از آن تنها در نیم ساعت 50% از باتری شما شارژ خواهد شد. پورت USB-C با کابل نوع C با قدرت 45 وات نیز برای گوشی‌های اندرویدی، آیپد پرو 2018 و حتی بسیاری از لپ تاپ‌ها قابل استفاده است. شما همینطور می‌توانید از پورت USB-A 12 واتی برای شارژ همزمان یک گوشی ‌یا دستگاه دیگر با هر کابلی که دارید استفاده کنید.

 Anker PowerDrive III Duo

شارژر فندکی خودرو Anker PowerDrive III Duo دارای دو پورت USB-C است که به شما اجازه می‌دهد دو دستگاه مدرن را همزمان و با بالاترین سرعت شارژ کنید. هر کدام از پورت‌های USB این مدل دارای قدرت 18 وات هستند. این‌ یعنی باتری آیفون شما در نیم ساعت به 50% می‌رسد. در مقایسه این میزان شارژ هنگام استفاده از شارژر استاندارد 12 واتی USB-A تنها 35% است. البته می‌توانید از این شارژر برای گوشی‌های مدل قدیمی‌تر مانند آیفون 7 و مدل‌های پایین‌تر از آن نیز استفاده کنید. اما سرعت شارژ آن‌ها معمولی خواهد بود.

ZMI PowerCruise C2 36-Watt Dual USB 

این مدل از ZMI می‌تواند منبع شارژ خوبی برای درون خودرو شما باشد. این شارژر داری دو پورت 24 وات است و در هر دوی این پورت‌ها از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 استفاده می‌کنند. در نتیجه، می‌تواند دستگاه‌هایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر همینطور به جای پلاستیک از فلز ساخته شده است و ظاهر جذاب‌تر و بدنه بادوام‌تری دارد.

 AmazonBasic USB-C Car Charger

 AmazonBasic USB-C یکی دیگر از مدل های بهترین شارژر فندکی است. این مدل با قیمتی مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این شارژر دارای دو پورت USB-C و USB-A است و می‌توانید آن را به همراه کابل ‌یا بدون آن خریداری کنید. قدرت شارژ USB-C 18 وات و قدرت شارژ USB-A 12 وات است.

این شارژر همه ویژگی‌های پایه که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید را در خود دارد و می‌تواند یک گزینه خوب باشد.

 Anker Roav T2 Bluetooth adapter and charger

این مدل Anker Roav T2 هم یک شارژر و هم یک ادپتور بلوتوث است که به شما اجازه می‌دهد در چند ثانیه گوشی خود را به سیستم رسانه خودرو خود متصل کنید. می‌توانید از این وسیله برای تنظیم ایستگاه‌های رادیو استفاده کنید و با سیستم همگام سازی آن به سرعت ایستگاه‌های رادیو مورد علاقه خود را پیدا کنید.

این شارژر فندکی خودرو از تکنولوژی شارژ iQ برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد در هنگام رانندگی به سرعت گوشی خود را شارژ کنید. همینطور می‌توانید این دستگاه را با بلوتوث به گوشی خود متصل کنید و با استفاده از دکمه روی آن در هنگام رانندگی به تماس‌های خود پاسخ دهید.

Aukey USB C car charger

این مدل دارای دو پورت است و به شما اجازه می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. خروجی Power Delivery این مدل به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند را با سرعتی فوق العاده بالا شارژ کنید. نهایت قدرت این شارژر 30 وات است.

Aukey USB C دارای قابلیت‌های امنیتی درونی است که از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می‌کنند و اجازه نمی‌دهند جریان بالا آسیبی به آن وارد کنند. این شارژر برای شارژر سریع دو دستگاه به طور همزمان در هنگام رانندگی عالی است.

 Spigen Quick Charge 3.0 car charger

Spigen یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های سازنده قاب گوشی موبایل است. البته این شرکت نیز تولید می‌کند. این شارژر دارای دو پورت است که یکی از آن‌ها از ویژگی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند و دارای یک پورت استاندارد USB-A نیز است. چراغ LED درون شارژر برای دید بهتر در طول شب قرار داده شده است. شارژر فندکی Spigen Quick Charger دارای ویژگی‌های حفاظتی است که از گوشی شما در مقابل شارژ شدن و داغ شدن بیش از حد مراقبت می‌کنند.

 RAV Power USB C charger

شارژر فندکی خودرو RAV Power USB C charger یک گزینه عالی دیگر برای کسانی است که گوشی موبایلشان از ویژگی شارژ سریع Power Delivery پشتیبانی می‌کند. این شارژر قابلیت شارژ عالی دارد و می‌تواند آیفون 11 را در کمتر از 30 دقیقه 50% شارژ کند.

با این حال، اگر دستگاه شما از قابلیت شارژ PD پشتیبانی نمی‌کند، ‌یا می‌خواهید چند دستگاه را با هم شارژ کنید، می‌توانید از پورت USB-A استفاده کنید. دیگر ویژگی‌های این شارژر قابلیت‌های محافظتی برای پیشگیری از ورود جریان بالا به گوشی و داغ شدن آن هستند. این شارژر همینطور به یک لامپ LED مجهز است که به شما اجازه می‌دهد آن را در تاریکی پیدا کنید.

 Aukey Wireless Car Charger

شارژر Aukey Wireless از تکنولوژی شارژ بی‌سیم استفاه می‌کند. اگر دستگاه شما از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، این شارژ می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این شارژ طراحی جمع و جوری داشته و با گیره محکمی‌ به گوشی شما متصل می‌شود و هر زمان که بخواهید می‌توانید به راحتی گوشی را از آن جدا کنید.

می‌توانید این شارژر را در جهت دلخواه خود قرار دهید. هر زمان که گوشی را درون آن قرار دهید، سنسور الکترومغناطیسی آن فعال شده و گوشی را محکم در جای خود نگه می‌دارد.

 Anker Power iQ Charger

آخرین مدل در لیست ما، شارژر 36 واتی USB انکر با دو پورت است. این شارژر به دو پورت USB-C مجهز است و می‌تواند دو دستگاه را به طور همزمان با سرعت بالا شارژ کند.

این مدل بسیار کوچک و جمع و جور است و فضای زیادی را اشتغال نمی‌کند. این شارژر با بسیاری از مدل‌های گوشی‌ها سازگار بوده و دارای ویژگی‌های محافظتی است که دستگاه شما را امن نگه می‌دارند.

خرید بهترین شارژر فندکی با علی سیتی

در این پست بهترین شارژر فندکی خودرو وانواع مدل های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های گوشی موبایل و نیاز‌های خود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با فروشگاه علی سیتی می توانید انواع مختلفی از آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایید. شما با خرید از سایت های خارجی می توانید از مدل های دیگر دیدن فرمایید. با خرید از آمازون و با استفاده از تخفیفات این سایت ها خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید. امیدواریم این پست راهنما برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین شارژر فندکی خودرو"

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.