از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

برند سیلیکون پاور

علی سیتی / برند سیلیکون پاور

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

30 تیر 1400

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی برند سیلیکون پاور

برند سیلیکون پاور که یک نام آشنا در حوزه‌ی وسایل الکترونیکی و ذخیره سازی داده‌ها می‌باشد، کار خود را از سال ۲۰۰۳ میلادی و در کشور تایوان شروع نموده است. در این کمپانی متخصصان و مهندسان خبره از سراسر دنیا جمع شده‌اند و با بهره‌گیری از علم و دانش خود به هرچه بهتر شدن محصولات این کمپانی کمک می‌نمایند. اگر بخواهیم محصولات این شرکت را نام ببریم، عمدتا باید به معرفی وسایل ذخیره‌ی داده بپردازیم. سیلیکون پاور در تولید و عرضه‌ی فلش مموری، هارد اکسترنال، درایو سالید استیت، کارت حافظه، کارت ریدر و … پیشتاز است. علاوه بر این محصولات، چندین مدل پاور بانک نیز توسط این شرکت تولید شده است.

تمامی کالاهای این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند و در صورت صدمات احتمالی، محصول شما تعمیر خواهد شد. محصولات این برند معتبر، در کشورمان ایران نیز طرفدارای بسیاری دارد به طوری که کمتر کسی را خواهید یافت که با نام این برند نا آشنا باشد. در ادامه به معرفی چند محصول پر طرفدار این کمپانی می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات عرضه شده‌ی آن این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

برند سیلیکون پاورتاریخچه برند

برند سیلیکون پاور با وجود اینکه قدمت زیادی ندارد، اما توانسته است در مدت زمانی بسیار کوتاه به جایگاه فوق‌العاده ای دست پیدا کند. به طوری که مردم سراسر جهان به دنبال کالاهای تولید شده توسط این شرکت می‌باشند و اولویت انتخاب خود را خرید آن‌ها می‌دانند. این کمپانی که آن را با نام اختصاری SP نیز نمایش می‌دهند، یک نام آشنا در حوزه‌ی وسایل الکترونیکی و ذخیره سازی داده‌ها می‌باشد. این برند کار خود را از سال ۲۰۰۳ میلادی و در کشور تایوان و شهر تایپه شروع نموده است. اولین محصولی که توسط این شرکت به بازار عرضه شده فلش مموری بوده است.

در این کمپانی متخصصان و مهندسان خبره از سراسر دنیا جمع شده‌اند و با بهره‌گیری از علم و دانش خود به هرچه بهتر شدن محصولات این کمپانی کمک می‌نمایند. کمپانی Silicon Power در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت که موقعیت خود را از شرکت خصوصی تغییر دهد و به شرکت همگانی تبدیل شد. در حال حاضر به جز تایوان، در کشورهای ژاپن، هلند، بالکان، روسیه، چین، هند و ایالات متحده آمریکا شعبه‌های خود را تاسیس نموده و مشغول به کار است. در ادامه به معرفی چند محصول پر طرفدار این کمپانی می‌پردازیم.

بهترین محصولات برند سیلیکون پاور

هارد اکسترنال ۱ ترابایتی سیلیکون پاور مدل Armor A80

این محصول، یکی از هاردهای اکسترنال پر طرفدار و محبوب برند سیلیکون پاور است. کلمه‌ی Armor که در نام این مدل آورده شده است به معنی زره جنگی یا جلیقه‌ی ضد گلوله می‌باشد. دلیل این نام‌گذاری این است که تمامی محصولاتی که این کمپانی تولید می‌کند، در برابر ضربه، سقوط از ارتفاع، گردو غبار، فشار، لرزش و آب مقاوم می‌باشند. پس برای افرادی که اطلاعاتشان بسیار حیاتی و با ارزش است و نمی‌خواهند در اثر حوادث غیر ترقبه آن‌ها را از دست دهند، بسیار مناسب می‌باشد. مقاومت این محصول که با استانداردهای نظامی کاملا همخوانی دارد، پس از گذارندن آزمایش‌های سختی مانند شوک دمایی به مرحله‌ی تولید رسیده است. جنس بدنه‌ی این کالا از آلومینیوم ۲ میلیمتری است و روی آن نیز از پلاستیک فشرده‌ی بسیار مقاوم استفاده شده است. برای خرید هارد اکسترنال مدل Armor A80 که یک ترابایت داده را در خود جای می‌دهد، در رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی، آبی کاربنی و مشکی می‌توانید از لینک فوق اقدام نمایید. این کالا همچنین از USB 2.0 و USB 3.0 سازگاری دارد.

هارد اکسترنال Armor A80

فلش مموری ۳۲ گیگابایتی Silicon Power مدل Touch T30

یکی دیگر از محصولات پرفروش برند سیلیکون پاور، فلش مموری Touch T30 است. جنس بدنه‌ی این کالا از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و در برابر شوک و لرزش بسیار مقاوم است. شکل ظاهری این فلش مموری شبیه به میوه‌ی بلوط بوده و به دلیل رنگ بندی جذاب و طراحی خاص، مناسب افرادی است که به دنبال محصولات بامزه می‌باشند. جدا از این خصوصیات ظاهری، از ویژگی‌های منحصر به فرد فنی آن می‌توان به ضد آب بودن اشاره نمود. همچنین مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار هم بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید از طریق پورت USB 2.0 این فلش را به کامپیوتر یا سیستم خود متصل نمایید و عملیات ذخیره سازی داده‌های خود را در داخل این محصول انجام دهید. ابعاد این فلش مموری  سیلیکون پاور کمتر از ۳ سانتیمتر بوده و وزن آن ۵ گرم است. همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید آن را به راحتی در کوچکترین جیب‌های شلوار و کیف خود قرار داده و به سادگی جا به جا کنید.

فلش مموری silicon power

پاوربانک سیلیکون پاور ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت مدل GP10

این محصول تولید شده توسط برند سیلیکون پاور با محصولات پیشین متفاوت است. چرا که به جای ذخیره‌ی داده‌ها، وظیفه‌ی ذخیره‌ی انرژی را بر عهده دارد. این کالا که ۱۸۰ گرم وزن دارد و ابعادش در حدود ۹ سانتیمتر در ۶ سانتیمتر می‌باشد، به بهترین نوع شارژر همراه جیبی شهرت دارد. شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای آن را داخل جیب خود قرار داده و حملش نمایید. جنس بدنه‌ی آن از نوع پلاستیک با کیفیت بوده و نوع باتری لیتیوم-پلیمیری است. در مواقعی که شما در سفر و تفریح و پیک نیک هستید و به پریز برق دسترسی ندارید، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شارژ کردن گوشی موبایل و تبلت شما خواهد بود. این پاوربانک silicon power ضد خش است و شما با آسودگی خاطر می‌توانید آن را روی هر نوع سطحی قرار دهید. تعداد درگاه‌های خروجی روی پاور بانک مدل GP10 دو عدد است و این به آن معنا است که دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می‌نماید. برای اطلاع از میزان شارژ موجود در این محصول می‌توانید از نشانگر LED روی آن کمک بگیرید.

پاوربانک سیلیکون پاور

خرید برند Silicon Power از سایت علی سیتی

همانطور که مطلع هستید تمامی محصولات برند سیلیکون پاور در داخل ایران به فروش می‌رسد و طرفداران خاص خودش را دارد. عده‌ی بسیاری از هموطنانمان کالاهای این برند را به کالاهای مشابه برندهای دیگر ترجیح می‌دهند و دلیل آن نیز بالا بودن کیفیت و قیمت نسبتا مناسب آن است. پس محبوبیت این کمپانی بر کسی پوشیده نیست. فروشگاه علی سیتی از این موضوع اطلاع داشته و برای جلب رضایت طرفداران Silicon Power ، محصولات این برند را در سایت خود به فروش می‌رساند. محصولاتی که همگی دارای گواهی ضمانت اصالت کالا هستند و هیچ محصول تقلبی یا فیکی برای شما ارسال نخواهد شد. با جستجو در سایت و یافتن محصول مورد نظر خود، آن را در سبد خرید خود آورده و سفارش خود را نهایی نمایید. پس از ثبت سفارش، در هر نقطه از ایران که باشید کالای خریداری شده‌ی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "برند سیلیکون پاور"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.