از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک – TronLink

علی سیتی / آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک – TronLink

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

28 آبان 1401

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با توجه به افزایش تعداد کاربران در دنیای ارزهای دیجیتالی و ایجاد تغییرات و تحولات روز افزون در این حوزه، نیاز به استفاده از یک کیف پول  دیجیتالی امن برای همه افراد احساس خواهد شد. در حقیقت استفاده از یک کیف پول دیجیتال برای نگهداری از ارزهای دیجیتالی از موارد مهم برای کاربران به شمار می‌رود. بازیابی ارزهای دیجیتال گم شده و یا ارسال آن به آدرس اشتباهی و همچنین بازیابی انواع ولت‌ها به دلیل مشکلات مختلف اعم از گم شدن موبایل، دزدیده شدن، خراب شدن دستگاه و یا وجود بد افزارها امروزه دغدغه بسیاری از کاربران رمز ارزها است.  در مقالات پیشین در ارتباط با ریکاوری ولت‌های مختلف با شما صحبت کردیم. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بازیابی کیف پول ترون لینک که از نوع ولت‌های موبایلی و نیز تحت وب است با شما صحبت نماییم. اما درست مانند استفاده از ولت‌های دیگر با بروز مشکلات ذکر شده برای حفظ و بازیابی ارزهای دیجیتال خود حتما نیاز به ریکاوری این کیف پول خواهد بود. اگر شما نیز از کاربران این حوزه هستید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک چیست؟

قبل از این‌که در ارتباط با بازیابی کیف پول ترون لینک صحبت کنیم بهتر است توضیحی  مختصر در ارتباط با  با این کیف پول داشته و با آن بیشتر آشنا شوید. در حقیقت می‌توان گفت ترون لینک یا ترون ولت نوعی از کیف پول دیجیتال غیرمتمرکز است که با هدف نگهداری و ذخیره‌سازی رمز ارزهای دیجیتالی توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شبکه ترون در سال 2017 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال  2022 و همزمان با اوج قراردادهای هوشمند در گروه کیف پول‌های محبوب دنیا قرار گرفت. این کیف پول مخصوص انجام تراکشن‌های TRX  و همچنین تمامی توکن‌های مبتنی در این شبکه است. از جمله ویژگی‌های این کیف پول رایگان بودن آن است که سبب شده تا کاربران زیادی از طرفداران آن باشند. از دیگر ویژگی‌های این ولت می‌توان به وجود نسخه‌های مختلف از جمله اندروید و ios  و همچنین نسخه تحت وب این کیف پول اشاره نمود. انتقال ارز در این شبکه کاملا رایگان است و از نظر امنیت نیز دارای سطوح رمزنگاری است بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری نمایید. رابط کاربری ساده و آسان برای افراد مبتدی و همچنین مناسب برای کاربران حرفه‌ای از دیگر مزایای استفاده از این کیف پول دیجیتالی است. در ادمه قصد داریم روش ریکاوری این ولت را به شما آموزش دهیم.

 

روش  بازیابی کیف پول ترون لینک با استفاده از عبارات بازیابی

اکنون که با این کیف پول دیجیتال آشنا شدید با توجه به مشکلات ذکر شده اعم از گم کردن، به سرقت رفتن و یا تعویض تلفن همراه  ممکن است نیاز به بازیابی کیف پول ترون لینک حود پیدا نمایید. در ادامه مراحل انجام این کار را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • مرحله اول: دانلود و نصب

ابتدا باید با استفاده از گوگل پلی و با اپ استور کیف پول ترون ولت را دانلود و سپس آن را بر روی دیوایس مورد نظر خود نصب نمایید.

  • مرحله دوم: انتخاب بازیابی

پس از نصب، برنامه  را باز نمایید. اکنون برای بازیابی کیف پول ترون ولت باید گزینه import wallet  را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید کیف پول جدیدی را بسازید باید بر روی گزینه “Crate Wallet  کلیک نمایید.

بازیابی کیف پول ترون لینک

  •  مرحله سوم : تایید قوانین و مقررات

در این قسمت از شما خواسته می‌شود که قوانین و مقررات در حقیقت توافق‌نامه کاربر  را مطالعه و سپس تایید نمایید. با انتخاب دکمه “I agree. No more reminder موافقت خود را تایید نمایید.

تایید در ترون ولت

  •  مرحله چهارم: انتخاب روش بازیابی ترون ولت

 در این مرحله لیستی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید نوع روش بازیابی را مشاهده نمایید. اکنون با توجه به این‌که عبارات بازیابی دسترسی داریم گزینه Mnemonic را انتخاب می‌کنیم.( عبارات بازیابی یا seed  همان عباراتی هستند که زمانی که برای اولین بار کیف پول ترون ولت را ایجاد کردید به شما داده شده است.)

انتخاب روش بازیابی tronlink

  •  مرحله پنجم: وارد کردن عبارات بازیابی

در این مرحله می‌بایست عبارات بازیابی را به ترتیب و درست و بدون هیچ فاصله اضافی وارد نمایید. سپس روی گزینه “Next Step” کلیک کنید.

وارد کردن عبارات بازیابی

  •   مرحله ششم: انتخاب نام کیف پول و پسورد

در این مرحله از بازیابی کیف پول ترون ولت یک نام برای ولت خود انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن یک پسورد ایمن، رمزی مطمئن برای ورود به ولت خود انتخاب نمایید.

وارد کردن پسورد در tronlink

پس از پایان این مراحل بازیابی ولت شما با موفقیت به پایان رسید. اکنون  می‌توانید به ارسال و دریافت ارزهای خود بپردازید.

 

مشاهده عبارات بازیابی در کیف پول ترون لینک

اگر از جمله کاربرانی هستید که کیف پول ترون لینک بر روی گوشی شما نصب است و به هر دلیلی نیاز به ریکاوری کیف پول ترون ولت خود دارید اما عبارات بازیابی را ندارید با استفاده از ادامه این مطلب می‌توانید به عبارات بازیابی خود دسترسی داشته باشید و سپس با استفاده از مراحلی که ذکر کردیم کیف پول خود را ریکاوری نمایید.

  •       ابتدا وارد برنامه ترون لینک شود.
  •       از قسمت پایین صفحه گزینه Me  را انتخاب کنید. سپس به صفحه دیگری وارد می‌شوید که در صفحه باز شده  می‌بایست بر  روی گزینه “Public Account Management” کلیک کنید.
  •       اکنون برای مشاهده عبارات بازیابی به سمت “Back Up Mnemonic” مراجعه نمایید.
  •       در این قسمت  بر روی “view Mnemonic phrase” کلیک کنید تا عبارات بازیابی برای شما نمایش داده شود .
  •       عبارات بازیابی را به همان ترتیب داده شده و به صورت درست در جایی یادداشت و نگهداری نمایید.

بازیابی کیف پول ترون ولت بدون عبارات بازیابی و عدم دسترسی به نرم افزار

همانطور که در مقالات پیشین نیز بیان کردیم دسترسی به عبارات بازیابی مهمترین عامل برای نگهداری و بازیابی کیف پول شماست. بنابراین فرقی نمی‌کند که از چه نوع کیف پولی از جمله کیف پول سخت افزاری، نرم افزاری و یا موبایلی استفاده می‌کنید در هر حالت نگهداری از این عبارات کلید دسترسی شما به اموال و دارایی‌ها است. تا این قسمت از بازیابی کیف پول ترون لینک، روش ریکاوری را با استفاده از عبارات بازیابی و همچنین مشاهده این عبارات در صورت داشتن برنامه آن و دسترسی به دیوایس خود برای شما بیان کردیم. اما اگر عبارات بازیابی را نداشتید و همچنین دسترسی شما به تلفن همراه و همچنین برنامه و کیف پول ترون نیز مقدور نبود باید بگوییم که متاسفانه  ارزهای دیجیتال خود را از دست داده‌اید. عملا در صورت عدم دسترسی به هر دو مورد دارایی‌های خود را از دست خواهید داد.  بنابراین عبارات 12- 24 کلمه‌ای را در چندین جا یادداشت و در اختیار هیچ کسی قرار ندهید.

بازیابی کیف پول دیجیتال همراه با مجموعه علی سیتی

ما در این مطلب روش بازیابی کیف پول ترون لینک را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دادیم. اما اگر به هر دلیلی قادر به بازیابی کیف پول خود نبودید می‌توانید با مجموعه علی سیتی تماس برقرار کنید. پشتیبانان این مجموعه تمامی تلاش خود را برای بازیابی ولت شما انجام خواهند داد. اگر شما نیز از فعالان و کاربران در این حوزه هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است. فروشگاه علی سیتی تنوع بسیاری از انواع این ولت‌ها را در وب سایت آنلاین خود به نمایش گذاشته است. استفاده از این ولت‌ها خیال شما را از بابت امنیت و بدافزارها آسوده خواهد کرد و تعابیر امنیتی بیشتری در این کیف پول‌ها  برای حفاظت از دارایی‌های شما و همچنین بازیابی ولت‌ها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک – TronLink"

یک پاسخ

  1. با سلام
    کیف پول ترون لینک پرو دارم برای انتقال رمز میخواد .رمز و ک میزنم میگه اشتباه.مراحل داخل سایت هم انجام دادم بازیابی نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.