محصولات جالب شیائومی

علی سیتی / محصولات جالب شیائومی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

15 آذر 1399

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

محصولات جالب و جذاب برند شیائومی

شیائو‌می‌‌ یک شرکت تکونولوژی چینی است که در سال‌های اخیرمحصولات این برند شهرت جهانی پیدا کرده است. همه ما این شرکت ‌را به عنوان‌‌‌ یک شرکت سازنده گوشی‌های موبایل ‌می‌شناسیم، اما این شرکت بازه گسترده‌ای از دیگر محصولات را نیز تولید ‌می‌کند که شاید حتی اسم آن‌ها هم به گوشتان نخورده باشد. در این پست در مورد محصولات جالب شیائومی و کاربردی ترین محصولات این برند صحبت خواهیم کرد. محصولات برند شیائومی به دلیل کیفیت و قیمت ارزان نسبت به رقبای خود به سرعت توانست جایگاه خوبی در بازار و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند.

قفل اثر انگشت Noc Loc

قفل اثر انگشت noc loc توانایی تشخیص اثر انگشت را دارد و از مزایای آن ‌می‌توان به عمر طولانی باتری و کوچکی و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. برای استفاده از این محصول ‌انگشت خود را به‌‌‌ یک کلید تبدیل کرده و به سرعت قفل را با آن باز ‌می‌کنید. این قفل‌‌‌ یک روش امن و خصوصی برای قفل کردن محفظه‌ها و تشخیص هویت است. درون این قفل از‌‌‌ یک تراشه اثر انگشت نیمه رسانا استفاده شده است که بسیار حساس است و با‌‌‌ یک لمس کوتاه ‌می‌تواند قفل را باز کند. الگوریتم خود آموز استفاده شده در این قفل استفاده از آن را ساده‌تر ‌می‌کند.

این قفل یکی از محصولات جالب شیائومی است که بدنه قفل از آلیاژ روی ساخته شده است که بسیار مقاوم به ضربه است. حلقه قفل نیز از آلیاژ ضخیم و مستحکم فولاد ساخته شده است که نسبت به آسیب‌ها مقاوم بوده و به خوبی از فضای خصوصی شما محافظت ‌می‌کند. ‌می‌توانید قفل را با استفاده از USB شارژ کنید و نگران عمر باتری آن نباشید. ‌می‌توانید‌ یادآوری کم شدن باتری را فعال کنید تا بتوانید همیشه از قفل استفاده کنید. این قفل ضد آب است و در‌‌‌ یک استخر‌‌‌ یک متری به مدت 30 دقیقه تست شده است.

دفتر هوشمند 36

یکی از کاربردی ترین محصولات شیائومی دفتر هوشمند 26 است. این دفتر نشان‌دهنده زیبایی ترکیب کاغذ و قلم  با تکنولوژی است. در این دفتر، کاغذ و قلم با تکنولوژی سنسور‌های الکترومغناطیسی ترکیب شده‌اند و هر چه در این دفتر بنویسید به طور همزمان به اطلاعات دیجیتال تبدیل خواهد شد. ‌می‌توانید از خودکار الکترومغناطیسی همراه دفتر بدون نیاز به شارژ کردن استفاده کنید.

این دفتر هوشمند همینطور به حافظه کلود نامحدود با سرعت انتقال تراشه دوگانه مجهز است و دارای سنسور‌هایی برای ذخیره آفلاین بیش از 50 صفحه است. برای روشن کردن آن باید دفتر را باز کنید و زمانی که در آن را ببندید به طور اتوماتیک خاموش ‌می‌شود. این دفتر هوشمند ‌می‌تواند برای بیش از 300 روز در حالت استند بای قرار بگیرد. این محصول ‌به 40 برگ کاغذ راحت با وزن 100 گرم که در مقابل آسیب‌های محیطی مقاوم هستند مجهز است.

پرزگیر Deerma ‌مدل MQ603

یکی دیگر از محصولات جالب شیائو‌می ‌پرزگیر لباس است. با پرزگیر Derrma ‌‌می‌توانید لباس‌های خود را مانند روز اولشان کنید. این پرزگیر لباس به‌‌‌ یک باتری لیتیوم‌‌ یونی مجهز است که عمر روزانه‌‌ی مناسبی دارد. تیغه‌های گردان آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و توری برش با سطح بالایی دارند. این پرزگیر با از بین بردن پرزهای چسبیده به لباس‌ها از آن‌ها مراقبت ‌می‌کند. کار با این دستگاه بسیار راحت است، وزن آن نیز بسیار سبک بوده و به هیچ عنوان به لباس‌ها آسیب نمی‌رساند. این دستگاه همینطور به سیستم ساکشن با جریان هوای درونی مجهز است و با دو ساعت شارژ ‌می‌تواند 45 دقیقه کار کند.

جارو برقی قابل حمل AutoBot VX

AutoBot‌‌‌ یک جاروبرقی جدید است که با سیستم FLIPCOVER به راحتی گرد و خاک و کثیفی‌ها را تنها با‌‌‌ یک کلیک جمع آوری ‌می‌کند. این جاروبرقی بسیار کوچک و جمع و جور است اما دوا‌می‌ طولانی دارد و طراحی ارگونومیک آن قطرش را به اندازه‌‌‌ یک قوطی با سایز مدرن کرده است. بافت روی بدنه جاروبرقی AutoBot با پوست سازگار بوده و بسیار قابل حمل است. حجم جعبه گردگیر جارو برقی 100 میلی لیتر بوده و به 3 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. این جارو برقی یکی از محصولات جالب شیائومی است که می توانید از آن درون خودرو یا در هنگام سفر استفاده کنید.

دستبند دفع کننده حشرات pretty dragonfly

تحقیقات آزمایشگاه Qiao Dragonfly نشان داده‌اند که مولکول‌های روغن دفع کننده حشرات از مواد پلی مری عبور ‌می‌کننده. این پکیج میکرو کپسول‌هایی را ‌می‌سازد که به طور اورگانیک با مواد پلی مری ترکیب شده‌اند تا به روغن دفع کننده حشرات کمک کنند تا به آرا‌می ‌وارد ماده پلی مری شوند. پوشیدن این دستبند ‌می‌تواند برای مدتی طولانی حشرات را از شما دور نگه دارد. از این دست بند ‌می‌توانید هم در خانه و هم در محیط بیرون برای بازی کردن، دوچرخه سواری، کار و درس خواندن و حتی شنا و ورزش‌های آبی استفاده کنید. این دستبند که‌‌‌ یکی از محصولات جالب شیائو‌می ‌است از مواد دافع حشرات طبیعی استفاده ‌می‌کند. اما در صورتی که متوجه حساسیت پوستی شدید باید از استفاده از آن خودداری کنید.

پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج) دیجیتال LK88

پالس اکسیمتر‌‌‌ یکی  دیگر ازاین برند ‌است که برای بررسی سطح اکسیژن بدن به کار ‌می‌رود. این ابزار کاربردی و نوآورانه بدون درد به سر انگشت متصل ‌می‌شود و دو طول موج نور را به سر انگشت ارسال ‌می‌کند تا با آن‌ها سرعت ضربان قلب و میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کند. این وسیله بسیار کوچک، سبک و کاربردی است. برای استفاده از آن باید انگشت خود را درون آن بگذارید و دکمه آن را روشن کنید.

نمایشگر دیجیتال LED با رنگ‌های روشن قرار گرفته روی دستگاه ریتم ضربان قلب را نشان ‌می‌دهد. این دستگاه به طور اتوماتیک هر 8 ثانیه سطح اکسیژن خون را اندازه گیری ‌می‌کند. این اکسیژن سنج ‌برای کار کردن به دو باتری ‌AAA برای هر 30 ساعت کار نیاز دارد. از این محصول ‌می‌توان برای بررسی سطح اکسیژن خون بیماران مبتلا به کرونا نیز استفاده کرد و از کاربردی ترین محصولات شیائومی به شمار می رود.

نتیجه گیری

Xiaomi یک شرکت بزرگ چینی است که بیشتر برای فعالیت‌هایش در ساخت محصولات تکنولوژی، به خصوص گوشی‌های تلفن همراه شناخته ‌می‌شود. اما این شرکت در ساخت بسیاری از محصولات دیگر، مانند تجهیزات پزشکی، تجهیزات خانگی و حتی پوشاک و ابزارآلات نیز فعالیت دارد. در این پست در مورد چند مورد از محصولات جالب شیائومی ‌که با ترکیب تکنولوژی و ابزار‌های معمولی ساخته شده‌اند صحبت کردیم.شما می توانید برای مشاهده محصولات این برند به سایت علی سیتی مراجعه و محصولات این برند را خریداری نمایید. امیدواریم این پست در شناخت بیشتر این محصولات ‌به شما کمک کرده باشد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "محصولات جالب شیائومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.