10 مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024

علی سیتی / 10 مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

24 اردیبهشت 1403

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

از بهترین کیف پول های سخت افزاری می‌توان به انواع کیف پول های لجر از جمله کیف پول لجر نانو ایکس، لجر نانو اس پلاس، کیف پول لجر استکس، کیف پول های سیف پال x1، سیف پال s1 و سیف پال s1pro و همچنین انواع کیف پول های ترزور در مدل های وان و تی، کیپ کی و کیف پول الیپال تایتان اشاره کرد.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024

شرکت‌های کیف پول سخت‌افزاری مانند لجر و ترزور و سیف پال در سال های اخیر شاهد فروش بی‌سابقه‌ای بودند، زیرا دارندگان کریپتو به سمت امنیت کیف‌های سخت‌افزاری حرکت کردند. اگر در جستجوی راهی امن برای ذخیره رمزنگاری خود هستید، این مقاله  شما را در انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری کمک خواهد کرد. در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین کیف پول های دیجیتال از نوع سرد یا سخت افزاری آشنا خواهیم کرد.

1. لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت افزاری فوق العاده ایمن و دارای بلوتوث است که از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. طراحی قوی آن، همراه با ویژگی های امنیتی پیشرفته، از دارایی های رمزنگاری شما در برابر تهدیدات فیزیکی و دیجیتالی محافظت می کند.

Ledger Nano X که به صفحه نمایش بزرگی برای ناوبری و تأیید آسان مجهز شده است، از طریق برنامه تلفن همراه اختصاصی Ledger Live، که به شما امکان می‌دهد تراکنش ها را مدیریت کنید و موجودی ها را در حال حرکت بررسی کنید، یک تجربه تلفن همراه بی نقص را نیز ارائه می‌دهد. امکان هک شدن این مدل نیز تقریبا صفر است چرا که تمام مراحل امنیتی که در مدل قبلی طی می‌شد، اینجا هم انجام می‌شود. این مدل امکان پشتیبانی بیش از هزار نوع ارز دیجیتال را داراست و در آن‌واحد می‌توان چند واحد پولی را در آن ذخیره نمود. یکی از تفاوت‌های لجر نانو ایکس با مدل قبلی، بزرگ‌تر بودن صفحه‌ی نمایش آن است. همچنین در این مدل امکان اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث وجود دارد.

 بهترین کیف پول های سخت افزاری

برای مشاهده قیمت و خرید کیف پول لجر نانو ایکس کلیک نمایید.

2- کیف پول لجر نانو اس پلاس

یکی دیگر  از بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال برای ذخیره‌ی رمز ارزها، لجر نانو اس پلاس می‌باشد. این دستگاه نسخه‌ی جدیدتر از مدل محبوب و پرطرفدار Nano S است. به گفته‌ی این کمپانی این محصول دارای نکات مثبت مدل قبلی خود به اضافه‌ی ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی است که کاربران و طرفداران لجر، درخواست کرده بودند و به عنوان محصولی با تجربه کاربری و ظرفیت ذخیره سازی مورد نظر کاربران توسعه یافته است.

 Nano S Plus، یک نسخه کیف پول های لجر ارتقا یافته که در ژوئن 2022 راه اندازی شد، یک کیف پول سخت افزاری است که امکان اتصال یکپارچه به دستگاه تلفن همراه شما را برای ذخیره سازی موثر و ایمن ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین فراهم می کند. این ولت بیش از 5500 سکه و توکن از جمله بیت کوین، اتریوم و XRP را مدیریت کنید و تا 100 برنامه را نصب کنید.

لجر نانو اس پلاس، برترین کیف پول

برای مشاهده قیمت و خرید لجر نانو اس پلاس کلیک نمایید.

3- لجر استکس

لجر استکس محصول جدید کمپانی لجر و کیف پولی با اندازه کارت اعتباری ساخته شده توسط شرکت Ledger که به مدیریت  ارزهای دیجیتال شما  کمک می کند. این دستگاه از برنامه  Ledger Live پشتیبانی کرده و دارای یک پورت USB-C برای شارژ است، البته  می‌توان آن را از طریق شارژ بی‌سیم به سبک Qi نیز شارژ کرد این کیف پول Ledger Stax علاوه بر اتصال بلوتوث، با mac  و Windows و همچنین iOS و Android نیز سازگار است.

کیف پول سخت افزاری لجر استکس

برای مشاهده قیمت و خرید لجر استکس کلیک نمایید.

4- کیف پول سیف پال 

سیف پا s1 یک کیف پول سخت افزاری است که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و برای امنیت و سهولت استفاده طراحی شده است. دارای صفحه نمایش LCD رنگی است که جزئیات تراکنش شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد تراکنش را تأیید یا لغو کنید. این کیف پول از هزاران سکه و حدود 20 شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.این کیف پول توسط صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال Binance’s incubator و بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر Binance Labs پشتیبانی می شود. ایده پشت SafePal ارائه یک کیف پول سخت افزاری به بازار ارزهای دیجیتال است که مقرون به صرفه تر از Ledger Nano S و Trezor است.

پس از آن کیف پول سیف پال s1 pro با ویژگی هایی فراتر از مدل قبلی روانه بازار شد.  کیف پول با برنامه موبایل SafePal همگام می شود و به شما امکان می دهد نمونه کارها را از طریق برنامه SafePal iOS و Android مدیریت کنید. کیف پول جدید این کمپانی با نام سیف پال x1  محصول سال 2024 است که می‌تواند در گروه بهترین کیف پول های سخت افزاری جای گیرد.

 سیف پال، بهترین کیف پول های سخت افزاری

همچنین بخوانید تفاوت کیف پول های سیف پال را.

5- ترزور وان 

این ولت محصول کشور جمهوری چک است، جزو اولین‌ ولت ها در حوزه‌ی کیف پول  و در گروه بهترین کیف پول سخت افزاری بوده و در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی عرضه شده‌است. ابعاد آن بسیار کوچک و به‌ اندازه‌ی یک کلید است که همین موضوع سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشد. از مزایای ترزور وان می‌توان به عدم اتصال به اینترنت اشاره کرد چرا که همین موضوع امنیت بالایی را برای اطلاعات موجود در آن به ارمغان می‌آورد و هکرها نیز به هیچ‌عنوان نمی‌توانند به جزئیات آن دسترسی داشته باشند.

فقط از طریق کابل USB به دستگاه‌هایی که ویندوز ۸ به بعد، سیستم عامل مک، لینوکس و اندروید دارند متصل شده و با آن‌ها سازگاری دارد. دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده روی این کیف برای اجازه‌ی تأیید هر تراکنش ایجاد شده‌اند و همین امر سبب می‌شود که هیچ عملی بدون اجازه‌ی شخص دارنده، اتفاق نیفتد. به همین دلیل است که این مدل، به عنوان بهترین کیف پول دیجیتال سخت افزاری بین عده‌ی کثیری از انسان‌ها تبدیل شده است.

کیف پول ترزور وان

برای مشاهده قیمت و  خرید کیف پول  ترزور وان کلیک نمایید.

6- ترزور تی

کیف پول ترزور تی یکی دیگر از بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال  است که امنیت بالاتری را ارائه می دهد. Trezor Model T که برای ارائه بالاترین سطح محافظت از دارایی های دیجیتال شما طراحی شده است، از بیش از 1600 سکه از جمله بیت کوین، اتریوم و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند. برای خرید کیف پول ترزور تی با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا کلیک نمایید.

7- کیف پول  کول ولت اس

این مدل کیف علاوه بر قابلیت حمل آسان، امکان ذخیره سازی بیش از ۴۶ ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و … را دارد. شکل ظاهری بسیار شبیه کارت عابر بانک بوده و بسیار شکیل و کم وزن است. روی آن شماره سریال کیف پول، دکمه‌ی لمسی فلزی، نمایشگر و چیپ شارژر قرار دارد. ضد ضربه و ضد آب بوده و در برابر سرما و حرارت مقاوم است. همچنین باتری لیتیوم یونی آن به مدت سه ماه به صورت استندبای در خود شارژ نگه می‌دارد. فراموش نکنید که این مدل کیف، از طریق بلوتوث به گوشی تلفن همراه شما با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس متصل می‌شود.

امنیت این کیف بسیار بالا است چون قابلیت ترکیب با MetaCertProtocol  (بزرگترین پایگاه داده آدرس‌های معین شده در دنیا) را دارد. همچنین به صورت آفلاین کار می‌کند فقط در مواقعی که شما قصد انجام تراکنش و انتقال دارید، از طریق بلوتوث به موبایل خود وصل شده و با استفاده از اپلیکیشن CoolBitX پس احتمال هرگونه دسترسی از جانب افراد دیگر به صفر می‌رسد. همین امر، این مدل را یکی از انواع  بهترین‌ کیف پول های سخت افزاری تبدیل نموده است.

کول ولت پرو

 برای مشاهده قیمت و خرید کیف پول کول ولت اس این لینک را ببینید.

8. کول ولت پرو

CoolWallet Pro که توسط CoolBitX توسعه یافته است، یک کیف پول با قابلیت بلوتوث موبایل است که سطح بالایی از امنیت را برای دارایی های رمزنگاری شما فراهم می کند. دارای یک صفحه نمایش داخلی و صفحه نمایش لمسی برای مشاهده تراکنش های شما و تایید آنها با یک ضربه.

9. کیف پول  کیپ کی

KeepKey یک کیف پول دیجیتال کاربرپسند است که تعادل عالی بین هزینه و امنیت را فراهم می کند. این ولت با رابط ساده خود برای مبتدیانی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال می شوند ایده آل است.کیپ کی را نیز می‌توان یکی از انواع مطمئن‌ترین و بهترین کیف پول های سخت افزاری خواند. کلیدهای خصوصی در این کیف به صورت آفلاین ذخیره می‌شود و ارز دیجیتال شما کاملا محفوظ است.

اگرچه KeepKey نسبت به برخی از رقبای خود از ویژگی های کمتری برخوردار است، اما از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. کیف پول به طور یکپارچه با پلتفرم ShapeShift ادغام می شود این مدل با دستگاه‌های دارای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید از طریق کابل یو اس بی مرتبط است و این موضوع هم یکی دیگر از دلایلی امن بودن کیپ کی است.

کیف پول سخت افزرای کیپ کی

برای خرید کیف پول کیپ کی بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

10. الیپال تایتان

الیپال تایتان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری قوی و مبتنی بر موبایل است که برای ایجاد انزوای مطلق برای دارایی های دیجیتال شما طراحی شده است. این انزوا با حذف تمام اتصالات فیزیکی، از جمله USB و بلوتوث، به دست می آید و اطمینان حاصل می شود که کلیدهای خصوصی شما هرگز از دستگاه خارج نمی شوند.

این کیف پول از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و دارای یک صفحه نمایش بزرگ و شفاف برای کارکرد آسان است. Ellipal Titan با یک برنامه همراه همراه جفت می‌شود و امکان مدیریت راحت دارایی‌های خود را در حال حرکت فراهم می‌کند.

کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان

برای مشاهده قیمت و خرید الیپال تایتان کلیک کنید.

مزایای کیف پول سخت افزاری

  • امنیت پیشرفته

بهترین کیف پول های سخت افزاری در مقایسه با کیف پول های نرم افزاری یا صرافی ها، سطح امنیت بالاتری را ارائه می دهند. آنها کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین ذخیره می کنند و آنها را از تهدیدات آنلاین بالقوه مانند هک یا حملات بدافزار جدا نگه می دارند.

  • محافظت در برابر سرقت فیزیکی

با انتخاب بهترین کیف پول های دیجیتال سرد، کلیدهای خصوصی شما در یک دستگاه جداگانه ذخیره می شوند و خطر سرقت فیزیکی را کاهش می دهند. حتی اگر شخصی به کیف پول شما دسترسی پیدا کند، برای دسترسی به وجوه شما همچنان به پین یا عبارت عبور نیاز دارد.

  • پشتیبانی از چند ارز دیجیتال

اکثر این نوع ولت ها از طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کنند و به شما امکان می دهند دارایی های مختلف را در یک دستگاه امن ذخیره کنید.

  • رابط های کاربر پسند

ولت های سخت افزاری با رابط های کاربر پسند طراحی شده اند، که به افراد مبتدی کمک می کند تا دارایی های دیجیتال خود را به طور ایمن هدایت و مدیریت کنند.

  • سازگاری با دستگاه‌های موبایل

بسیاری از این کیف پول ها اکنون سازگاری تلفن همراه را ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند ارزهای دیجیتال خود را به راحتی از طریق برنامه‌های همراه در تلفن هوشمند خود مدیریت کنید.

معایب کیف پول های سخت افزاری

  • هزینه

کیف پول های سخت افزاری دارای قیمتی متفاوت و در حقیقت هزینه بر هستند که می‌تواند برای برخی از کاربران بازدارنده باشد. با این حال، سرمایه گذاری در امنیت و آرامش ذهن اغلب ارزش هزینه را دارد.

  • از دست دادن یا آسیب فیزیکی

از آنجایی که این نوع کیف پول های دیجیتال دستگاه های فیزیکی هستند، خطر از دست دادن یا آسیب وجود دارد. بسیار مهم است که کیف پول خود را در مکانی امن نگه دارید و از عبارات بازیابی یا کلمات اولیه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  •  یادگیری

برخی از کیف پول‌ها ممکن است منحنی یادگیری داشته باشند، به‌ویژه برای کاربرانی که تازه وارد ارزهای دیجیتال هستند. آشنایی با فرآیند راه‌اندازی و ویژگی‌های امنیتی ممکن است به زمان و تلاش نیاز داشته باشد.

خرید انواع کیف پول های سخت افزاری از علی سیتی

هنگام تعامل با ارزهای دیجیتال، امنیت دارایی های دیجیتال شما باید اولویت شما باشد. یک کیف پول سخت افزاری قابل اعتماد به عنوان یک خط دفاعی قوی در برابر تهدیدات احتمالی عمل می کند. فرقی نمی‌کند امنیت، تجربه کاربری یا کارآمدی هزینه را در اولویت قرار دهید، یک کیف پول سخت‌افزاری در لیست  معرفی شده در این مطلب وجود دارد که مطابق با نیازهای شما باشد. عاقلانه انتخاب کنید و اجازه دهید دنیای ارزهای دیجیتال پیش روی شما آشکار شود.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری با قیمت مناسب، ضمانت اصالت و پشتیبانی محصولات به علی سیتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "10 مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.