بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

علی سیتی / بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

7 آذر 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

وقتی صحبت از ذخیره امن ارزهای دیجیتال می شود، کیف پول‌های سخت افزاری استاندارد طلایی برای این امر در نظر گرفته می شوند. کیف پول‌های سخت‌افزاری، کلیدهای خصوصیِ رمزارزهای شما را در یک محیط آفلاین و ایمن ذخیره می ‌کنند. بدین معنی که برخلاف نوع نرم‌ افزاری، کاملاً در برابر حملات آنلاین مصون هستند. علاوه بر این، بهترین مدل‌های آنها در برابر دستکاری فیزیکی نیز مقاوم هستند. این دستگاه‌ها برای هر کسی که به‌ دنبال ذخیره‌ سازی یا حمل ایمن رمزارزهای خود است، ایده‌آل می باشد. به خصوص برای کسانی که به دنبال ذخیره بلندمدت دارایی‌های خود هستند، و نیازی به دسترسی منظم به آنها را ندارند. در حال حاضر ده‌ها گزینه در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما در این مقاله قصد داریم تا به طور ویژه مدل‌هایی را معرفی کنیم کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر هستند.

بهترین کیف پول ارز کامپیوتری

برای معرفی این نوع از کیف پول‌ها باید گفت که منظور همان نوع سخت افزاری از آنهاست، اما با این تفاوت که قابلیت اتصال به نرم افزار کامپیوتری برای استفاده از امکانات آنها وجود دارد. زیرا برخی از مدل‌های موجود در بازار تنها دارای اپلیکشن برای استفاده در تلفن‌های همراه هستند و با سیستم عامل‌های کامپیوتر سازگار نمی باشند. اما ابتدا و قبل از هر چیزی می خواهیم به نحوه‌ی عملکرد کیف پول‌های سخت افزاری اشاره‌ای مختصر داشته باشیم.

کیف پول‌های سخت افزاری چگونه کار می کنند؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که چون کیف پول سخت افزاری دستگاهی بسیار ساده است، تنها قادر به امضای تراکنش‌ها می باشد و برای سایر عملکردها مانند آماده سازی تراکنش و ارسال آن به شبکه باید از سیستم پیچیده‌تری مانند کامپیوتر استفاده کند. بنابراین برای استفاده از کیف پول سخت افزاری، باید آن را به کامپیوتر شخصی متصل کرده و نرم افزار کیف پول دسکتاپ را دانلود کنید که بتواند با آن ارتباط برقرار کند. این نرم افزار همانند یک پل عمل می کند که به شما امکان می دهد تا تراکنش‌های خود را برای امضا آماده کنید.

کیف پول‌های سخت ‌افزاری تنها به انواع بسیار خاصی از داده‌ها مانند تراکنش‌ها اجازه عبور از خود را می دهد. هنگامی که یک کیف پول تراکنشی را از نرم افزار دریافت می کند، آن را بر روی دستگاه سخت افزاری امضا می کند و سپس آن را دوباره به نرم افزار می فرستد. همچنین کلید خصوصی شما هرگز از کیف پول سخت افزاری خارج نمی شود. در واقع تنها چیزی که بین رایانه شما و کیف پول سخت افزاری رد و بدل می شود، تراکنش بدون امضا و امضا شده است.

به دلیل طراحی مینیمال و ساده، کیف پول سخت افزاری را می توان بدون ترس از هک شدن یا آلوده شدن با هر کامپیوتری استفاده کرد. تنها کاری که برای اطمینان از ایمن بودن رمزارزهایتان باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تراکنشی که روی صفحه کیف پول تأیید می ‌کنید با تراکنشی که نرم افزار کیف پول ارز کامپیوتر نشان می ‌دهد مطابقت دارد.

کیف پول ارز کامپیوتر

انواع کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

اگر از جمله کسانی هستید که بیشتر اوقات با کامپیوتر و دسکتاپ خود سروکار دارید، و تحقیقات و معملات مربوط به رمزارزهای خود را با استفاده از کامپیوتر خود انجام می دهید، پس حتما کیف پولی انتخاب کنید که دارای نرم افزار سازگار با سیستم عامل‌های کامپیوتر می باشد. بعلاوه، این ویژگی باعث می شود تا تمامی اطلاعات و نمودارهای مربوط به بازار کریپتو را در صفحه‌ای بزرگتر مشاهده کنید و همچنین تسلط بیشتری بر آن داشته باشید. اما شاید پیدا کردن یک کیف پول ارز کامپیوتر از بین ده‌ها مدل و برند از کیف پول‌های موجود در بازار کمی دشوار باشد. به همین منظور در اینجا به معرفی برخی از بهترین‌های آنها خواهیم پرداخت تا انتخابی راحت‌تر و متناسب با نیازهای خود داشته باشید.

کیف پول‌های سخت افزاری لجر

شرکت LedgerWallet با کیف پول‌هایی که تاکنون به بازار ارائه داده توانسته شهرت قابل توجهی بدست آورد و به سختی می توان نکته‌ای منفی در مورد محصولات آن پیدا کرد. دسترسی به امکانات کیف پول‌های این کمپانی از طریق نرم افزار رایگان آن Ledger Live انجام می شود. این کیف پول دسکتاپ به شما امکان می دهد تا تمام دستگاه‌های لجر خود را کنترل کنید، رمزارزها را ارسال و دریافت کنید و موجودی خود را هر زمان که بخواهید بررسی کنید، و همچنین با سیستم‌ عامل‌هایی نظیر ویندوز، مک‌او‌اس، و لینوکس سازگار است.

مدل لجر نانو ایکس پرچمدار این شرکت در کیف پول‌های سخت افزاری است و توانایی قابل توجهی برای مدیریت 100 نوع رمزارز به طور همزمان را دارد. این مدل که در سال 2019 عرضه شد، در واقع نسخه‌ی بروز شده مدل Ledger Nano S است که دارای طراحی اصلاح ‌شده با نمایشگر بزرگ‌تر و پشتیبانی از بلوتوث می باشد.

 

کیف پول لجر نانو ایکس

با این وجود مدل لجر نانو اس Ledger Nano S همچنان یکی از کیف پول‌های محبوب در بازار است که نسب به نسخه جدیدتر قیمت مقرون بصرفه‌تری دارد و دارای طراحی زیبا، رابط کاربری آسان و پشتیبانی گسترده از آلتکوین‌ها (از جمله اتریوم، لایت‌کوین، دوج‌کوین، زی‌کش، دش، ریپل، و اکثر توکن‌های ERC-20) می باشد.

 لجر نانو اس

 

کیف پول‌های سخت افزاری ترزور

TREZOR اولین شرکتی بود که ایده کیف پول سخت افزاری را مطرح کرد. در واقع بزرگترین مزیت کیف پول‌های ترزور نسبت به رقبای خود، شهرت کمپانی سازنده آن است. محصولات این شرکت دو مدل کیف پول سخت افزاری هستند که در نوع خود در بازار یکی از بهترین‌ها می باشند. هر دوی آنها کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر تلفی شده و با بیشتر سیستم‌ عامل‌های کامپیوتر مانند ویندوز، مک، و لینوکس سازگار هستند.

مدل ترزور وان Trezor One قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری موجود در بازار است و احتمالاً معتبرترین نیز در بین آنها می باشد. این مدل دارای طراحی زیبا و ساده، و رابط کاربری بسیار آسان و قابل درک است، و از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، بیت‌کوین گلد، زی‌کش، دش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت‌کوین، و NEM، پشتیبانی می کند. قیمت این مدل با اینکه خیلی ارزان نیست اما نسبت به قابلیت‌های خود مقرون به صرفه می باشد.

کیف پول کامپیوتری ترزور

اما مدل جدیدتر از این کمپانی، ترزور تی Trezor T است که به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری در بازار در نظر گرفته می‌ شود. این مدل اگرچه قیمت نسبتاً بالایی دارد اما برای کسانی که نگران پیامدهای امنیتی اتصال بلوتوث هستند، ایده آل می باشد. مدل T از نظر طراحی شبیه به مدل قدیمی‌تر است با این تفاوت که صفحه نمایش لمسی بزرگتری دارد. این مدل همچنین از طیف وسیع‌تری از رمزارزها پشتیبانی می کند.

کیف پول‌ سخت افزاری کیپ کی

کیپ کی KeepKey یک کیف پول سخت افزاری ساده با طراحی زیبا است که از نظر قابلیت‌های خود مشابه با کیف پول‌های Ledger Nano S و Trezor One می باشد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی قابل دسترسی باشد، و به لطف عملکرد داخلی ShapeShift به کاربران امکان می دهد تا اکثر رمزارزهای محبوب را به طور سرد و مستقیماً روی دستگاه مبادله کنند.

کیپ کی

این کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر با بیشتر سیستم‌ عامل‌ها مانند ویندوز، مک، لینوکس، و اندروید سازگار است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، برای آنهایی که به ویژگی‌های پیشرفته نیاز ندارند، انتخابی عالی محسوب می شود.بدین ترتیب این نوع کیف پول‍ها و سایر مدل‌های سخت افزاری را می‌توانید از فروشگاه علی سیتی همراه با پشتیبانی و قیمت مناسب خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.