آموزش راه اندازی و نصب کیف پول کوین بیس

علی سیتی / آموزش راه اندازی و نصب کیف پول کوین بیس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

دنیای رمز ارزها در سراسر دنیا هر روز در حال تغییر و تحول است و روز به روز به تعداد کاربران آن نیز افزوده می‌شود. همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال نیز دارای انواع مختلفی هستند که برای حفظ امنیت آن‌ها و عدم سو استفاده افراد سودجو، همه افراد نیازمند کیف پول دیجیتال امن هستند. در مقالات پیشین در ارتباط با انواع کیف پول‌های سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی و همچنین ولت‌های دیجیتالی از جمله کیف پول کوین بیس صحبت کردیم و به معرفی مزایا  و معایب این ولت پرداختیم. اکنون و در این مقاله از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با راه اندازی کیف پول کوین بیس و روش استفاده از این کیف پول صحبت نماییم. پس اگر شما نیز وارد دنیای رمزارزها شده‌اید و یا قصد استفاده از این ولت را دارید، برای آشنایی بیشتر با این موضوع و نصب این کیف پول در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

راه اندازی کیف پول کوین بیس

نگاهی مختصر به کیف پول کوین بیس

قبل از این‌که در ارتباط با راه اندازی کیف پول کوین بیس صحبت نماییم، بهتراست توضیحی مختصر در ارتباط با این ولت داشته باشیم. در مقالات پیشین به صورت کامل در ارتباط با این‌که کیف پول کوین بیس چیست و چه کاربرد، مزایا و معایبی دارد با شما صحبت کردیم. در اینجا اشاره‌ای مختصر به  این ولت خواهیم داشت. این کیف پول در حقیقت مربوط به صرافی کوین بیس و متعلق به آن است اما جالب است بدانید که برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب در این صرافی نیست. کوین بیس یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های موبایلی است که بر روی نسخه های مختلف موبایل از جمله اندروید وios فراهم و قابل دانلود است. بنابراین کاربری آسانی را برای کاربران در موبایل فراهم کرده است. از مهمترین مزایای این ولت رایگان بودن، دسترسی و نصب آسان  آن حتی برای افراد مبتدی است. این امر یکی از ویژگی‌های مهم برای افرادی است که با احراز هویت دو مرحله ای مشکل دارند و یا  در کشورهایی زندگی می‌کنند که صرافی‌های معتبر از آن پشتیبانی نمی‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل نصب و راه اندازی را به صورت مرحله به مرحله برای شما بیان کنیم.

ولت coinbase

مراحل راه اندازی و نصب کیف پول کوین بیس  (Coinbase)

  • مرحله اول: دانلود و نصب کوین بیس

برای  دانلود کیف پول کوین بیس هیچ محدودیتی وجود نداشته و شما نیز  به سادگی می‌توانید  آن را نصب و استفاده نمایید. بدین ترتیب از هر کجای دنیا که هستید برای دانلود می‌بایست از گوگل پلی و یا اپ استور با توجه به نوع  سیستم عامل گوشی خود استفاده نمایید و یا با مراجعه به وب‌سایت رسمی coinbase  و با کلیک بر روی لینک دانلود این ولت را دانلود نمایید.

دانلود کیف پول کوین بیس

  • ایجاد حساب کاربری

بعد از این‌که این ولت را دانلود کردید باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. بدین ترتیب مانند سایر کیف پول های دیجیتالی دیگر بر روی ایجاد حساب یا همان  New Account”  کلیک کرده و برای خود یک نام کاربری ایجاد نمایید. دقت داشته باشید نام کاربری شما باید یونیک باشد یعنی قبلا توسط اشخاص دیگر انتخاب نشده باشد. با انتخاب این نام سایر کاربران کیف پول‌ها می‌توانند برای شما ارزهای دیجیتالی را ارسال نمایند. پس بهتر است نامی مناسب و صحیح را انتخاب نمایید.

ایجاد حساب کاربری کیف پول کوین بیس

  • ایجاد و ساخت کیف پول کوین بیس

در این مرحله از راه اندازی کیف پول کوین بیس، شما می‌توانید به سادگی کیف پول خود را بسازید. بدین ترتیب بر روی گزینه ایجاد کیف پول  جدید و یا همان Create a new wallet کلیک کرده و از شما تایید شرایط خدمات و یا همان (terms of service ) خواسته می‌شود. با کلیک بر روی تایید موافقت خود را اعلام کرده و سپس از شما خواسته می‌شود نام کاربری خود را وارد نمایید. پس از این مرحله برای حفظ اموال و ارزهای دیجیتال خود می‌بایست یک گزینه passcode و یا  Touch Id را انتخاب نمایید. اگر موبایل شما دارای  اسکنر انگشت است می‌توانید از touch id  و در غیر این صورت یک رمز عبور شش رقمی امن را برای حفاظت از حساب خود انتخاب نمایید.

اکنون یک رمز بازیابی نیز به شما نمایش داده می‌شود. این رمز زمانی که کیف پول شما گم و یا  دزدیده شود با استفاده از آن می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را بازیابی نمایید. بدین ترتیب حتما عبارت بازیابی را در یک یا چندین جا یادداشت و در محیطی امن نگهداری نمایید. البته اگر زمان کافی برای این کار را ندارید می‌توانید به صورت موقت از این مرحله عبور کرده و در زمان مناسب اقدام به این کار نمایید. لازم به ذکر است عبارت بازیابی را به همان ترتیب و به درستی در همین مراحل انجام کار یادداشت نمایید و بهتر است اطلاعات و ثبت نام خود را در همان زمان تکمیل نمایید. پس از انجام این مراحل نصب کیف پول کوین بیس شما به پایان رسید. اکنون می‌توانید به دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال خود با استفاده از این ولت بپردازید.

امنیت کوین بیس

روش استفاده از کیف پول coinbase  و ارسال و دریافت ارز

دریافت و ارسال رمز ارز ها با استفاده از این ولت کار بسیار ساده ای است و همانطور که بیان کردیم حتی اگر زمان کوتاهی است که در این حوزه در حال فعالیت و یا تازه‌کار هستید به سادگی می‌توانید این کار را انجام دهید. کیف پول کوین بیس در حال حاضر از ارزهایی مانند بیت کوین، لایت کوین، تتر، بیت کوین کش، یونی سوآپ، فایل کوین، مانا، سولانا، انجین کوین، کازماس، دوج کوین، شیبا، تتر، کاردانو،دش و تعدادی ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید اگر ارزهای شما در لیست ارزهای پشتیبانی کننده این ولت بود به آدرس‌های دلخواه خود آن‌ها را ارسال و دریافت  نمایید. در ادامه روش ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی با استفاده از این ولت را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • روش ارسال ارز دیجیتال با کوین بیس

برای انجام این کار ولت کوین بیس را باز کرده و وارد شوید. سپس مراحل احراز هویت خود را انجام دهید. سپس به تب توکن ها رفته و رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بر روی دکمه ارسال کلیک کرده و نوع ارزی را که قصد دارید ارسال نمایید را انتخاب نمایید. پس از آن مقدار آن  توکن را مشخص کرده و آدرس مورد نظر خود را وارد و یا QR  را اسکن نمایید. اکنون همه چیز برای ارسال توکن شما مهیاست با کلیک بر روی ادامه و ارسال ارزهای دیجیتال مورد نظر را ارسال کردید.

  • روش دریافت ارزهای دیجیتالی با استفاده از coinbase

در این قسمت از راه اندازی کیف پول کوین بیس روش دریافت ارز دیجیتال را نیز بیان می‌کنیم. در حقیقت دریافت ارزهای دیجیتال نیز درست مانند ارسال آن کار ساده ای است. درست مراحل بالا  را انجام داده تا به مرحله ارسال و دریافت برسید. در این قسمت به جای کلیک بر روی گزینه ارسال بر روی دریافت کلیک نمایید. آدرس خود را یا QR  را در اختیار فرستنده قرار دهید تا فرد مورد نظر ارزها را برای شما ارسال نمایید.

ارسال و دریافت ارز در کوین بیس

لازم به ذکر است کیف پول کوین بیس همواره دارای 10 آدرس برای هر یک از این ولت‌ها است و به صورت پیش فرض آدرس اول را برای هر کاربری انتخاب می‌نماید. اگر قصد دارید آدرس دیگری را انتخاب نمایید کافیست به تنظیمات پیشرفته کیف پول بروید و آدرس دیگر و مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با نصب و راه اندازی کیف پول کوین بیس صحبت کردیم و مراحل آن را به صورت کامل برای شما شرح دادیم. همانطور که بیان کردیم اگر به دنبال یک کیف پول کم هزینه هستید و یا تعداد ارزهای دیجیتال و یا دارایی‌های شما محدود است این کیف پول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اما اگر همواره در حال ترید هستید و یا دارایی‌های شما زیاد است بهتر است از انواع کیف پول های سخت افزاری که دارای امنیت بیشتری است استفاده نمایید.

فروشگاه علی سیتی تنوع بسیاری از انواع ولت های سخت افزاری را در فروشگاه آنلاین خود به نمایش گذاشته است . با خرید آنلاین از این فروشگاه در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و محصولات خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. همین حالا می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس گرفته و هر سوالی در ارتباط با ولت‌های سخت افزاری و نوع سفارش خود دارید را با آن ها در میان بگذارید. همچنین می‌توانید از آفرهای ویژه این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش راه اندازی و نصب کیف پول کوین بیس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.