معرفی کامل کیف پول کوینومی

علی سیتی / معرفی کامل کیف پول کوینومی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

8 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

در دنیای امروزی شرط قرار گرفتن در بازارهای دیجیتالی داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری، ارسال و دریافت رمز ارزهاست. در حقیقت این ولت‌ها که در مدل‌های مختلف سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی طراحی می‌شوند به عنوان یک ابزار برای مدیریت ارزهای دیجیتالی کاربرد دارند. افراد فعال در این حوزه هر یک بر اساس نوع ارز دیجیتال خود، قیمت و امنیت یکی از انواع کیف پول‌ها را انتخاب می‌کنند. این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با این‌که کیف پول کوینومی چیست و چه کاربردی دارد و همچنین در ارتباط با مزایا و معایب آن و هر آن‌چه در ارتباط با این کیف پول نیاز است را برای شما شرح دهیم. پس اگر شما نیز از فعالان ارزهای دیجیتالی هستید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با معرفی کامل این ولت محبوب کاربران با ما همراه باشید.

معرفی کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی چیست؟

کیف پول کوینومی همانطور که بیان کردیم یکی از انواع ولت‌های دیجیتالی و از نوع گرم و آنلاین است. این ولت در ابتدا در سال 2014 فعالیت خود را آغاز و در ابتدا تنها برای تلفن‌های همراه کارایی داشت. با محبوبیت این ولت در میان کاربران نسخه دسکتاپ آن نیز فراهم شد. این ولت در حال حاضر یکی از کیف پول‌های امن بوده و قابلیت ارسال و دریافت بیش از 125 کوین و 1170 توکن را دارد. این ولت قابلیت دسترسی سریع به ارزهای دیجیتالی، کاربری آسان و سرعت بالای تراکنش‌ها را برای کاربران به ارمغان آورده است و از جمله مهمترین دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود. با این وجود این ولت برای افراد مبتدی و تازه‌کاری که تازه پا به دنیای ارزهای دیجیتالی گذاشته‌اند نیز مناسب خواهد بود.

کیف پول Coinomi رایگان بوده و برخلاف انواع کیف پول‌های سخت افزاری که دارای قیمت‌های بالاتری هستند این ولت امکان ذخیره ارزهای دیجیتالی و سایر خدمات را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر این ولت از فناوری‌های رمزنگاری شده جهت امنیت عبارات بازیابی استفاده کرده و برای سیستم عامل‌های اندروید، ios، مک، لینوکس و  ویندوز در دسترس می‌باشد.

کیف پول موبایل coinomi

ویژگی‌ها، مزایا و معایب کیف پول Coinomi

در ادامه معرفی کیف پول کوینومی به مهمترین ویژگی‌ها، مزایای و معایب این ولت می‌پردازیم.

مزایا کیف پول کوینومی

  • کاربری و نصب آسان حتی برای افراد تازه کار و مبتدی
  • پشتیبانی از بیش از صدها توکن و ارزهای دیجیتالی
  • پشتیبانی از حداقل هشت زبان متفاوت از جمله انگلیسی، روسی و چینی
  • انجام معاملات آسان و سریع با استفاده از سرویس‌های تعبیه شده در این ولت
  • قابلیت صرافی داخلی Built-In Exchange
  • سرعت بالای تراکنش‌ها در ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی
  • پشتیبانی از نسخه های اندروید، ios، مک، لینوکس و ویندوز
  • استفاده از کارت‌های اعتباری برای خرید ارزهای دیجیتالی
  • قابلیت داشتن چند کیف پول از یک رمز
  • قابلیت پشتیبانی از از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و وب تری

معایب کیف پول کوینومی

  • امنیت این ولت با توجه به مشکلی که در سال‌های گذشته برای یکی از کاربران به وجود آمد و منجر به از دست دادن 60 هزار دلار دارایی وی شد تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفت و زیر سوال رفت. اما پس از آن سال و با بهبود این ولت تا کنون هیچ موردی دیگر گزارش نشده است.
  • مدت زمان بروزرسانی موجودی در برخی از بلاک چین‌ها از جمله اتریوم ممکن است تا چند ساعت نیز طول بکشد و کاربران را کلافه می‌کند.
  • امنیت این کیف پول نسبت به ولت‌های سخت افزاری از جمله کیف پول‌های لجر نانو اس پلاس و لجر نانو ایکس کمتر خواهد بود.
  • محدود بودن دسترسی به دانشنامه کوینومی برای ایرانیان
  • متن باز نبودن کیف پول coinomi را می‌توان از معایب دیگر این  ولت دانست.


عدم متن باز بودن کوینومی به چه معناست؟

به صورت کلی می‌توان گفت افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتالی فعال هستند علاقه‌مند به استفاده از کیف پول‌های متن باز هستند تا بتوانند جهت بررسی و اطمینان از عدم اشکال و وجود کدهای نرم افزار  آن را بررسی نمایند. کیف پول کوینومی در ابتدا کار و برای مدتی به صورت متن باز بود و کاربران می‌توانستند برای شناسایی مشکلات این ولت، آن را بررسی و یا کدهای آن را مشاهده نمایند. اما در سال 2018 این کیف پول به صورت متن بسته تغییر پیدا کرد و این کار سبب موضع گرفتن کاربران زیادی شد. هر چند می‌توان گفت این اتفاق به معنای مخرب بودن کدها و یا داشتن مشکلات این ولت نخواهد بود اما برخی از شفافیت‌ها که قبلا برای کاربران وجود داشت را از بین برد و همین امر سبب از دست دادن برخی از کاربران این ولت شد. البته پشتیبانی این ولت اعلام کرده است که این کار جهت جلوگیری هک شدن و امنیت بیشتر ولت ایجاد شده است.

کیف پول کوینومی از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

همانطور که بیان کردیم کیف پول کوینومی از ارزهای دیجیتال بسیاری و توکن‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این ولت از بیش از 500 ارز دیجیتال معروف و پرطرفدار پشتیبانی می‌کند. هم اکنون می‌توان گفت این ولت از 125 بلاک چین و  382 توکن از جمله انواع توکن‌های ERC-20 نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به این که کاربران این ولت می‌توانند هر نوع توکنی را به کیف پول خود اضافه کنند، تعداد ارزهایی که این ولت پشتیبانی می‌کند به رقمی بیش از تعداد نامبرده خواهد رسید. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از ارزهایی که coinomi  پشتیبانی می‌کند به وب سایت رسمی کوینومی مراجعه نمایید.

ارزهای پشتیبان کننده کوینومی

امنیت کیف پول کوینومی

در حال حاضر می‌توان گفت کیف پول کوینومی از امنیت خوبی برای نگهداری ارزهای شما برخوردار است. این ولت کلیدهای خصوصی شما را بر روی دستگاه شما ذخیره می‌کند و از ذخیره آن بر روی سرورها خودداری خواهد کرد. این به معنای آن است که کلیدهای خصوصی و یا همان عبارات بازیابی شما از هکرها در امان خواهد بود. بنابراین باید بدانید که دسترسی به عبارات بازیابی و نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت گم کردن و یا دزدیده شدن تلفن همراه شما و یا خراب شدن  سیستم و کامپیوتر این عبارات تنها راه بازیابی ارز دیجیتال شما خواهد بود. از دیگر تعابیر امنیتی این ولت استفاده از گذرواژه برای ورود به ولت است. با این وجود وارد شدن به این ولت حتی اگر دستگاه شما دزدیده شود تنها با استفاده از این گذر واژه مقدور خواهد بود. همچنین این ولت آدرس آی پی شما را ذخیره

نکرده و هیچ نوع سیاستی در این زمینه برای احراز هویت کاربران نخواهد داشت. تیم پشتیبانی این کیف پول مدعی است که کوینومی درخواست‌های مشتری را  در هنگام تعامل با کیف پول به صورت ناشناس درآورده و بدین ترتیب آدرس آی پی کاربران مخفی خواهد ماند. با این وجود اگر با مشکلاتی مانند گم شدن موبایل و کامپیوتر و یا خراب شدن آن مواجه شدید نگران نباشید می توانید از طریق بازیابی کیف پول کوینومی ولت خود را بازیابی نمایید.

کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول کوینومی

Coinomi  را می‌توان یکی از به صرفه‌ترین ولت‌ها در ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال دانست. کیف پول کوینومی برای انجام تراکنش‌های کاربران هزینه‌ای را دریافت نخواهد کرد و مبلغی ناچیزی که هنگام تراکنش‌ها  می‌پردازید به حساب این شرکت واریز نشده و مربوط به شبکه ارز دیجیتال شماست. در حقیقت این امر را نیز می‌توان یکی از ویژگی‌های مثبت این ولت دانست که کاربران زیادی را راغب به استفاده از آن کرده است. همچنین در این کیف پول قابلیت  انتخاب دستی کارمزد برای رمزارزها نیز فراهم  شده است.

خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با این‌که کیف پول کوینومی چیست و چه کاربردی دارد با شما صحبت کردیم و همچنین مزایا و معایب این ولت را نیز برای شما بیان کردیم. همانطور که می‌دانید این کیف پول از نوع نرم افزاری است که می‌تواند برای افراد مبتدی و تازه‌کاری که میزان ارزهای دیجیتال کمتری دارند نیز مناسب باشد. اما اگر شما از جمله افرادی هستید که مدام در حال ترید و ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده  از انواع کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال است. زیرا همانطور که بیان کردیم این کیف پول‌ها دارای امنیتی بیشتر نسبت به سایر کیف پول‌ها هستند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین علی سیتی تنوع بسیاری از این کیف پول‌ها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. از مزایای خرید از علی سیتی قیمت مناسب محصولات نسبت به رقبا، اصالت کالا و پشتیبانی رایگان تمامی محصولات است. پس یا خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و در زمانی کوتاه محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کامل کیف پول کوینومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.