از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

معرفی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس

علی سیتی / معرفی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

در دنیای ارزهای دیجیتالی که هر روز در حال گسترش است، ولت‌ها یکی از لوازم کاربردی به شمار می‌روند که همه افرادی که در حال فعالیت در این حوزه هستند به نوعی با آن‌ها سروکار دارند. همانطور که قبلا بیان کردیم کیف پول ‌های دیجیتالی دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آن‌ها از نوع سخت‌افزاری هستند که دارای امنیت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز خود در مدل‌های متعددی طراحی و تولید می‌شوند که از جمله بهترین این نوع ولت‌ها می‌توان به کیف پول‌های کمپانی لجر اشاره نمود. این کمپانی انواع مختلفی از این کیف پول‌ها را در مدل‌های لجر نانو اس و لجر نانو ایکس روانه بازار کرد که  هردو از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان کاربران هستند. در مقالات پیشین در ارتباط یا کیف پول‌های فوق صحبت کردم اما در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از جدیدترین محصولات لجر و یا به عبارتی دیگر نسخه جدید Ledger Nano S با نام  کیف پول لجر نانو اس پلاس بپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر با این ولت، ارزهای پشتیبانی کننده و تفاوت آن با مدل قبلی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول لجر نانو اس پلاس

کیف پول لجر نانو اس پلاس چیست؟

این ولت نیز یکی از انواع کیف پول‌های دیجیتالی از نوع سخت‌افزاری است که برای نگهداری، ارسال و انتقال انواع ارزها کاربرد دارد. در حقیقت  کیف پول ledger nano s  برای اولین بار در سال 2016 در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد که به سرعت در جهان محبوبیت  زیادی پیدا کرد. می‌توان گفت کیف پول لجر نانو اس پلاس نسخه جدید کیف پول لجر نانو اس است  که در سال  2022 از آن رونمایی شد. به عبارتی دیگر این ولت را می‌توان جدیدترین کیف پول کمپانی لجر دانست. نانو اس از نوع جیبی است که به سادگی می‌توانید آن را با خود حمل کرده و با توجه به نوع سخت‌افزاری از امنیت بیشتری نسبت به سایر کیف پول‌ها برخوردار است. کاربری آسان آن هم برای افراد مبتدی و هم حرفه ای از مهمترین مشخصات این ولت است. از نظر قیمت می‌توان آن را میان لجر نانو اس و لجر ایکس که گران‌ترن محصول این کمپانی است قرار دارد. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های کامل این محصول خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است برای مشاهده قیمت و خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس با قیمت مناسب به لینک فوق مراجعه نمایید.

مشخصات و ویژگی‌های Ledger Nano S Plus

از مشخصات این کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال می‌توان به طراحی جدید بدنه و صفحه نمایش بزرگ ‌تر و همچنین ارتقا فناوری‌های داخلی  و افزایش ظرفیت ذخیره ولت اشاره نمود. البته مهمترین ویژگی آن را می‌توان به داشتن صفحه نمایشی برابر با ۱۲۸ در ۶۴ پیکسل دانست. در حقیقت ارتفاع آن نسبت به صفحه ۱۲۸ در ۳۲ پیکسلی نانو اس دو برابر است. این ویژگی به این معنی است که برای ارسال کریپتو در چندین صفحه  دیگر نیاز به اسکرول کردن نیست.اگر با انواع کیف پول‌های لجر آشنایی داشته باشید حتما مدل طراحی  و شکل ظاهری این دستگاه را که شبیه یک فلش مموری  با یک محافظ آلومینیومی که قابلیت چرخش دارد را دیده‌اید. کیف پول لجر نانو اس پلاس نیز درست  به همین صورت طراحی شده است.از دیگر مشخصات این ولت می‌توان وجود رنگ‌های متنوع از جمله سفید، قرمز و آبی اشاره نمود که این خود یکی از دلایل محبوبیت این ولت نسبت به مدل قبلی خود است.

مشخصات ledger nano s plus

مقایسه  کیف پول لجر نانو اس پلاس با لجر نانو اس

اکنون و در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی مزایا و معایب ledger nano s plus بپردازیم. در ذیل این موارد را به صورت مختصر بیان می‌کنیم.

تفاوت لجر نانو S  با  لجر +S

  • مهم‌ترین تفاوت لجر نانو اس پلاس صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به مدل قبلی خود یعنی لجر اس است.
  • وضوح صفحه نمایش در مدل پلاس بالاتر و کیفیت بیشتری را ارائه می‌دهد. صفحه نمایشی با اندازه  128 در 64 پیکسل در حالی که  نانو اس قدیمی  وضوح صفحه نمایش 128 در 32 پیکسل را ارائه می‌دهد.
  • Nano s plus هارد دیسک بزرگ‌تر از مدل  s دارد و بر خلاف مدل قبلی خود می‌تواند تعداد کیف پول های رمزنگاری  بیشتری را به صورت همزمان  حتی تا 100 کیف پول را در خود جای دهد.
  • کیف پول ledger s تنها در رنگ مشکی طراحی و موجود است اما مدل جدید آن دارای رنگ‌های سفید، آبی و قرمز است.
  • طراحی زیبا با بدنه براق، محکم‌تر و کاربری آسان‌تر نسبت به مدل s
  • اتصال نانو اس پلاس از نوع usb- c است در حالی که کابل اتصال در مدل s  از نوع micro-usb است.

شباهت  لجرنانو S  با لجر +S

  • کیف پول لجر نانو اس پلاس و مدل قبلی هر دارای شباهت ظاهری نسبتا یکسانی هستند.
  • هر دو دستگاه فاقد بلوتوث هستند و باید به صورت مستقیم به یک دستگاه متصل شوند.
  • هر دو قابلیت پشتیبانی از کد پین را دارند
  • پشتیبانی از عبارات بازیابی 24 کلمه ای در هر دو ولت
  • هر دو ولت دارای گواهینامه ANSSI هستند.
  • پشتیبانی بیش از 5500 کوین
  • داشتن دکمه های ناوبری کوچک در بالا هر دو دستگاه
  • داشتن روکش مات در هر دو دستگاه
  • قابلیت عنصر امن گواهی شده (CC EAL5+) در هر دو

تفاوت کیف پول لجر نانو اس پلاس با لجر x, s

مقایسه کیف پول  لجر Nano S Plus با لجر  Nano X

کیف پول های لجر نانو اس پلاس و لجر نانو ایکس هر دو از ولت‌های تولید کننده مشهور فرانسوی لجر هستند و از نوع سخت‌افزاری می‌باشند. هر دو این ولت‌ها قابلیت ذخیره سازی آفلاین ارزهای دیجتالی را دارند. کیف پول های این کمپانی از بیش از 1800 توکن پشتیبانی کرده و یکی از ایمن‌ترین کیف پول های سخت‌افزاری ارز دیجیتال به شمار می‌روند.در حقیقت هر دو از استانداردهای امنیتی یکسان و قدرتمندی در مقابل حمله سایبری و هکرها پیروی می‌کنند.  از نظر کلی می‌توان اس پلاس را نسخه ارزان‌تر و کاربردی لجر ایکس دانست. چرا که برای خرید لجر نانو ایکس 2022 باید قیمتی دو برابر را پرداخت نمایید. اما این ولت دارای طراحی ظریف و باریک تری است و تنها در رنگ مشکی طراحی و به فروش می‌رسد. در صورتی که لجر پلاس دارای رنگ‌های متنوع تری است.

از دیگر مزایا و ویژگی های ledger x  می توان به پشتیبانی از تمام نسخه های اندروید، ios  و دسکتاپ اشاره نمود در صورتی که مدل + ledger  بر روی تلفن همراه کار نمی کند.کاربران s پلاس تنها می توانند با استفاده از دسکتاپ ویندوز، لینوکس یا مک یا دستگاه اندروید 7+ به Ledger Live دسترسی داشته باشند.در صورتی که لجر ایکس از تمامی رایانه های رومیزی،دستگاه iOS و دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند.از دیگر ویژگی های مدل ایکس می‌توان به داشتن بلوتوث اشاره کرد که ارتباطی آسان را برای اتصال به موبایل فراهم می‌کند. نانو ایکس دارای باتری 100 میلی آمپری قدرتمندتر نسبت به مدل s plus است که قابلیت استفاده بدون شارژ در زمانی طولانی‌تری را فراهم خواهد کرد.

 

کیف پول لجر نانو اس پلاس از چه  ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

در حقیقت می‌توان گفت پس از معیار امنیت مهمترین عامل برای کاربران، پشتیبانی از تعداد ارزهای کیف پول است. کیف پول لجر نانو اس پلاس نیز درست مانند کیف پول لجر نانو اس و ایکس از بیش از 5500 توکن پشتیبانی می‌کند. از مهمترین این ارزها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، پالیگان، کاردانو، ریپل، لایت کوین، ترون، بیت کوین کش، استلار، کازماس، آلگوراند و …. اشاره نمود. معرفی تمام ارزهای که توسط این ولت پشتیبانی می‌شود در این مقاله نمی‌گنجد لذا برای اطلاعات بیشتر بهتر است به وب سایت رسمی لجر مراجعه نمایید. این ولت اگر چه پشتیبانی از این همه ارز با توجه ظرفیت محدود مدل s به نوعی کارایی به شمار نمی‌رفت اما در مدل پلاس با توجه به افزایش ظرفیت ذخیره سازی تا 1.5 مگا بایت قابلیت ذخیره چندین برنامه به صورت همزمان به کارایی دستگاه افزوده است.

 ارزهای پشتیبانی ledger nano s plus

معرفی مزایا و معایب لجر نانو اس پلاس

اگر چه این ولت در گروه بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار دارد اما دارای مزایا و معایب خاص خود است. در ادامه به صورت مختصر به معرفی مزایا و معایب این ولت می‌پردازیم.

مزایا ledger s plus

  • کاربری آسان و کاربر پسند
  • صفحه نمایش بزرگتر نسبت به مدل قبلی
  • داشتن کابل USB_C
  • اتصال داشتن دستگاه در تمام مدت انجام عملیات
  • در صورت عدم فعالیت زمان دستگاه به صورت خودکار  به پایان می‌رسد.
  • قابلیت پشتیبانی چند امضایی
  • توسعه سیستم عامل
  • پشتیبانی از کلمه عبور

معایب ledger s plus

  • افزایش قیمت
  • عدم تایید آدرس‌ها در خود دستگاه
  • عدم داشتن بلوتوث
  • درخواست استفاده مجدد از آدرس

محتویات کیف پول ledger nano s plus

بعد از این که خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس را  از فروشگاهی معتبر انجام دادید محتویات داخلی آن را بررسی نمایید . این ولت دارای یک دفترچه راهنما جهت راهنمایی دستگاه به همراه پاکتی با چند کارت برای نوشتن عبارات بازیابی است. علاوه بر این یک کابل  USB تایپ C و یک حلقه برای اتصال لجر به جاکلیدی و برچسب‌های برند را نیز می‌بینید. بسته بندی این ولت نیز درست مانند طراحی آن جالب و با کیفیت است. کابل این کیف پول از نوع بافته شده است که دوام بالایی دارد. هر یک از اقلام رنگ‌بندی متنوعی دارند که بسته بندی این ولت را جذاب‌تر کرده است. به عنوان مثال پاکت نارنجی رنگ برای عبارات بازیابی  داخل اقلام  همواره در دید شما قرار خواهد داشت و آن را گم نخواهید کرد. اکنون زمان راه اندازی لجر نانو اس پلاس است که آموزش نصب را می‌توانید در مقالات پیشین ما و لینک فوق مطالعه نمایید.

محتویات داخل لجر نانو اس پلاس

خرید حضوری و آنلاین کیف پول لجر نانو اس پلاس از علی سیتی

ما در این مطلب  به معرفی کامل  کیف پول لجر نانو اس پلاس  پرداختیم و هر آن‌چه باید در ارتباط با این ولت بدانید از جمله  ویژگی‌ها، مزایا و معایب و تفاوت آن با مدل قبلی خود یعنی nano s  را برای شما بیان کردیم. اکنون که به صورت کامل با این ولت آشنا شدید قصد داریم فروشگاه علی سیتی را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز قصد خرید انواع کیف پول سخت افزاری از جمله مدل‌های لجر و کیف پول نامبرده را دارید حتما به وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید. تنوع بسیاری از ولت‌ها را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده نمایید. از مزایای خرید از علی سیتی  قیمت مناسب برای تمام محصولات نسبت به رقبا و آفرهای ویژه برای خریدهای اینترنتی مشتریان است. از دیگر ویژگی‌های خرید از این فروشگاه امکان خرید حضوری و پشتیبانی  برای تمامی محصولات است. بنابراین می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خرید خود را انجام داده و هرگونه سوال را با پشتیبانان این مجموعه در میان بگذارید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.