آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت

علی سیتی / آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال استفاده از انواع کیف پول در مدل‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت. در حقیقت همه افراد فعال در این حوزه به نوعی از انواع کیف پول های دیجیتال استفاده می‌کنند. با این وجود امری طبیعی است که با وجود بروز مشکلاتی در این ولت‌ها افراد به دنبال روشی برای بازیابی ارز دیجیتال خود باشند. در سال های اخیر این امر دغدغه بسیاری از افراد فعال در این حوزه بوده است. کیف پول تراست ولت یکی از انواع کیف پول‌های معتبر و امن برای نگهداری  و ذخیره رمز ارزهای شماست. این ولت در تمام دنیا به خصوص ایرانی ها مورد توجه بسیاری از تریدرها و کاربران این حوزه قرار گرفته است. قبلا و در مقالات پیشین در ارتباط با این که کیف پول تراست ولت چیست و چگونه کار می‌کند با شما صحبت کردیم. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم تا در ارتباط با بازیابی کیف پول تراست ولت با شما صحبت نماییم تا اگر برای شما در این زمینه مشکلی پیش آمد بتوانید ارزهای دیجیتال خود را بازیابی نمایید. برای آشنایی با مشکلات ناشی از این ولت و نحوه بازیابی ارزهای خود تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

بازیابی کیف پول تراست ولت

مشکلات رایج در کیف پول تراست ولت

قبل از این که در ارتباط با بازیابی Trust Wallet با شما صحبت نماییم بهتر است در ارتباط با مشکلات رایجی که برای بسیاری از کاربران  و سرمایه گذاران این کیف پول اتفاق افتاده است آشنا شوید. در حقیقت حذف کردن کیف پول تراست ولت، فراموش کردن رمز عبور کیف پول، گم شدن موبایل و یا انتقال تراست ولت به گوشی دیگر، عدم نمایش موجودی از جمله مشکلات شایعی هستند که کاربران این کیف پول با آن مواجه می‌شوند. اما برای حل این مشکلات چه کاری باید انجام داد؟ در پاسخ باید گفت تمامی این مشکلاات را می‌توان با آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت در این مقاله حل کرد. در ادامه این مطلب روش‌هایی را با استفاده از عبارات بازیابی کیف پول برای شما شرح خواهیم داد تا  به دارایی‌های دیجیتال خود دست پیدا نمایید.

آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت با استفاده از عبارات بازیابی

همانطور که بیان کردیم گاهی ممکن است که تلفن همراه شما دزدیده و یا گم شود و دیگر به گوشی و کیف پول تراست ولت خود دسترسی نداشته باشید و دسترسی به ارزهای خود را از ست داده باشید. در این موارد برای بازیابی کیف پول تراست ولت خود باید کیف پول را مجدد نصب نمایید. برای انجام این کار تصویری  مطابق زیر را مشاهده خواهید کرد.

  • مرحله اول: نصب مجدد کیف پول

در این مرحله گزینه‌هایی مطابق تصویر به شما نمایش داده می‌شود . Create A New Wallet  (ساخت یک کیف پول جدید)  و I already have a wallet (من یک کیف پول دارم ). که با توجه به این که قصد بازیابی این ولت با عبارات بازیابی را داریم گزینه دوم یعنی I already have a walle را انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه بازیابی تراست ولت

  • مرحله دوم: انتخاب ارزها برای بازیابی

در مرحله بعد گزینه “Multi-Coin Wallet”  و سایر ارزهای دیجیتالی برای شما نمایش داده می‌شود بنابراین گزینه گزینه مالتی-کوین والت را انتخاب کرده زیرا این گزینه برای بازیابی همه ارزهای دیجیتال است. اما اگر قصد داریم تنها یک رمز ارز خاص را ریکاوری نمایید می‌توانید از لیست فوق ارز مورد نظر را انتخاب نمایید. اما استفاده از گزینه اول همواره مناسب تر خواهد بود و تمامی ارزهای شما را در بر خواهد داشت.

انتخاب ارزها برای بازیابی trust wallet

  • مرحله سوم: وارد کردن عبارات بازیابی

در این مرحله از بازیابی کیف پول تراست ولت باید عبارات بازیابی کیف پول خود را در کادر Phrase به همین ترتیب که یادداشت کرده بودید وارد نمایید. به این ترتیب می‌توانید از بین کلمات پیش فرض انتخاب و یا به صورت دستی آن‌ها را وارد نمایید. پس از انجام این مراحل و درج تمامی کلمات بر روی “Import کلیک نمایید. در این مرحله ارزهای دیجیتال شما بر روی این ولت بازیابی و به شما نمایش داده می‌شود.

عبارات بازیابی تراست ولت

روش مشاهده عبارات بازیابی در تراست ولت

همانطور که بیان کردیم برای ریکاوری تراست ولت به عبارات بازیابی نیاز دارید. گاهی ممکن است با وجود داشتن کیف پول تراست ولت برگه و یا یادداشت عبارات بازیابی خود را گم کرده و دیگر دسترسی به عباراتی که یادداشت کرده‌اید را نداشته باشید و یا با بروز مشکلاتی هنوز به ولت خود دسترسی دارید. در این روش برای مشاهده عبارات بازیابی خود می‌توانید به کیف پول خود مراجعه نمایید. و به ترتیب مراحل فوق را برای به دست آوردن عبارات بازیابی انجام دهید.

  • به این ترتیب وارد کیف پول خود شده و از منوی تنظیمات گزینه wallet را انتخاب نمایید.

انتخاب کیف پول

  • سپس آیکون سه نقطه روبروی “Multi-Coin Wallet 1”  را ضربه بزنید.

  • در صفحه جدید باز شده عبارت “Show Recovery Phrase” را انتخاب کرده و رمز عبور خود را وارد نمایید.

نمایش عبارات بازیابی در تراست ولت

  • اکنون باکس مربوط به “I understand the risks” را مشاهده خواهید کرد که می‌بایست آن را  تیک بزنید. در این  قسمت کلمات عبارت بازیابی کیف پول تراست والت شما نمایش داده می‌شوند که حتما آن را به ترتیب یادداشت و در محیطی امن نگهداری نمایید.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ مشکلاتی در کیف پول تراست ولت دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

بازیابی کیف پول Trust wallet  در صورت فراموشی رمز عبور

همانطور که بیان کردیم از جمله مشکلات رایجی که ممکن است برای بسیاری از کاربران این ولت اتفاق بیفتد فراموشی رمز عبور کیف پول است. برخی از کیف پول‌های سخت افزاری روش‌های امنیتی خوبی برای بازیابی رمز عبور دارند اما در برخی از ولت‌ها از جمله کیف پول تراست ولت با توجه به امنیت بیشتر  روشی برای بازیابی پسورد ولت در نظر گرفته نشده است. اما اگر رمز عبور خود را فراموش کردیم چه کنیم؟ در حقیقت برای بازیابی پسورد تراست ولت نیز باید کیف پول خود را حذف و مجدد آن را نصب نمایید  و سپس با استفاده از روش فوق توسط عبارات بازیابی آن ر ریکاوری نمایید.

بازیابی کیف پول تراست ولت

بازیابی کیف پول تراست ولت بدون عبارات بازیابی و رمز عبور

مشکلی که برخی دیگر از کاربران این ولت ممکن است با آن روبرو شوند نداشتن رمز عبور برای ورود به ولت و عم دسترسی به عبارات بازیابی است. در حقیقت این کاربران هم پسورد خود را فراموش کرده و هم عبارات بازیابی خود را ندارند. در این حالت متاسفانه راهی به جز حدس زدن پسورد برای دسترسی به کیف پول وجود نخواهد داشت. در غیر این صورت و با وجود عدم دسترسی به پسورد و عبارات بازیابی می‌توان گفت ارزهای خود را از دست خواهید داد.

بازیابی کیف پول‌های دیجیتال همراه با علی سیتی

ما در این مطلب مشکلات رایج کاربران در دسترسی به ارزهای دیجیتال و روش بازیابی کیف پول تراست ولت با استفاده از عبارات بازیابی را به شما آموزش دادیم. همانطور بیان کردیم در نهایت دسترسی به ارزهای دیجیتال با استفاده از عبارات بازیابی و یا پسورد کیف پول امکان‌پذیر خواهد بود. در صورت عدم دسترسی به این دو مورد همانطور که بیان کردیم دسترسی به ارزهای دیجیتال ممکن نخواهد بود و عملا دارایی‌های خود را از دست خواهید داد. اما شما می‌توانید در هنگام بروز این مشکلات با فروشگاه علی سیتی و پشتیبانان این مجموعه تماس بگیرید. در صورت امکان بازیابی کیف پول شما توسط  این مجموعه انجام خواهد شد. لازم به ذکر است این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع ولت‌های سخت افزاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. برای خرید کیف پول دیجیتال سخت افزاری می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و به صورت اینترنتی محصولات خود را سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید. از ویژگی‌های خرید از این فروشگاه قیمت مناسب برای محصولات، ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا است. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.