آموزش و نحوه انتقال ارز به کیف پول لجر

علی سیتی / آموزش و نحوه انتقال ارز به کیف پول لجر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

20 آذر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول‌های لجر در گروه بهترین کیف پول های دیجیتال 2022 برای نگهداری از ارزهای دیجیتال و همچنین ارسال و دریافت رمز ارز قرار دارند. کمپانی لجر با تولید مدل های جدید از ولت‌های قبلی با نام های لجر نانو اس پلاس و همچنین لجر ایکس 2022 توانست محبوبیت بیشتری در میان  کاربران در این حوزه به دست آورد. در مقالات پیشین در ارتباط با این ولت‌ها و معرفی و همچنین راه‌اندازی هر یک از این ولت‌ها با شما صحبت کردیم. همچنین نحوه ارسال ارز  از لجر را برای شما آموزش دادیم. اما این بار در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با نحوه انتقال ارز به لجر و روش انجام  این کار در  ارزهای محبوب از جمله بیت کوین و اتریوم و همچنین روش انتقال توکن‌ها در شبکه ERC20 با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران این کیف پول‌های محبوب هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش  انتقال ارز به لجر

همانطور که بیان کردیم در مقالات پیشین با روش ارسال ارز از کیف پول لجر  آشنا شدید . اکنون برای دریافت و یا انتقال ارز به لجر مراحلی را باید انجام دهید. انتقال به لجر نیز تقریبا مراحلی مانند ارسال ارز در این ولت دارد . پس در ابتدا نیاز به راه اندازی و نصب کیف پول لجر خود و همچنین نصب نرم افزار لجر لایو و یک حساب کاربری در آن خواهید داشت. اکنون فرض کنید که مقداری ارز دیجیتال مانند بیت کوین در یک صرافی دارید که قصد دارید آن را به لجر خود منتقل نمایید. در ادامه مراحل انتقال بیت کوین به لجر را نیز به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

  •  مرحله اول: اتصال لجر به رایانه و ساخت حساب کاربری

در این مرحله لازم است  برنامه لجر لایو را باز کرده و کیف پول لجر نانو اس و یا ایکس خود را با استفاده از کابل به سیستم خود متصل نمایید. اکنون پین کد لجر را وارد نمایید.

  •  مرحله دوم: شروع  کار با ولت

در این قسمت وارد کیف پول خود  در کامپیوتر شده و با استفاده از دکمه های سمت راست بالای کیف پول برنامه برنامه Ledger Wallet Bitcoin را در موبایل خود باز کنید. دقت داشته باشید که پشتیبانی مرورگر شما  بر روی گزینه no تنظیم شده باشد. اکنون یک پنجره پاپ آپ را بر روی کامپیوتر خود مشاهده خواهید کرد.

  • مرحله سوم : انتخاب ارز، بیت کوین
    با توجه به این که اپلیکیشن Ledger Wallet Bitcoin برای مدیریت بیت کوین و بیت کوین کش است اگر قصد انتقال بیت کوین به لجر را دارید باید گزینه بیت کوین را انتخاب نمایید. اما اگر قصد انتقال بیت کوین کش را دارید باید گزینه BITCOIN CASH را انتخاب نمایید.
  • مرحله چهارم: کارمزد تراکنش
    با انتخاب بیت کوین دو روش انتقال Legacy و  Segwit به شما نمایش داده می‌شود که بهتر است گزینه Segwit را انتخاب نمایید زیرا این روش کارمزدی کمتر داشته و در مدت زمانی کوتاه می‌توانند بیت کوین و ارز شما را انتقال دهد.
  •  مرحله پنجم: مشاهده موجودی و تراکنش‌ها
    در این مرحله از انتقال ارز به لجر مواردی مانند موجودی حساب و تراکنش های اخیری که صورت گرفته است به شما نمایش داده می‌شود. اکنون بر روی receive  کلیک نمایید تا پاپ آپ ظاهر شود.
  •  مرحله ششم: انتخاب آدرس مقصد 
    اکنون باید کیف پول و آدرس مقصد را برای دریافت بیت کوین انتخاب نمایید. پس از انتخاب حساب مورد نظر بر روی  گزینه Display Address On Device کلیک نمایید.
  • مرحله هفتم: مشاهده آدرس
    اکنون قسمتی را برای دریافت کد QR و آدرس عمومی ولت مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید تنها از نرم افزارهای رسمی و قابل اعتماد استفاده نمایید. در این مرحله اگر آدرس شما و آدرس نمایش داده شده با یکدیگر مطابقت داشته باشد به معنی این است که تمامی مراحل را به درستی انجام داده‌اید و می‌توانید با خیالی آسوده آدرس را برای فرد فرستنده ارسال نمایید. به این ترتیب شخصی که قصد ارسال ارز را دارد می‌تواند با وارد کردن آدرس ارسالی شما و با استفاده از اسکن QR  ارسال بیت کوین را انجام دهد.
  •  مرحله هشتم :ذخیره آدرس عمومی
    شما می‌توانید آدرس عمومی خود را ذخیره کرده و هر زمانی به آن نیاز داشتید از آن استفاده نمایید. این آدرس برای انتقال بیت کوین به کیف پول لجر شما خواهد بود.  پس از انجام تراکنش و فرآیند ارسال نهایی اطلاعات عملیات صورت گرفته در لیست تراکنش‌های شما نمایش داده خواهد شد.

 

آموزش انتقال اتریوم به کیف پول لجر

همانطور که می‌دانید اتریوم یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی است. اگر از طرفداران اتریوم هستید و بر روی این ارز سرمایه‌گذاری کرده‌اید می‌توانید برای انتقال آن به کیف پول لجر خود مراحل ذیل را انجام دهید. اکنون و قبل از انجام به این کار باید راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس و یا لجر اس خود را از قبل انجام داده و سپس با اتصال کابل به کامپیوتر و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد ولت خود شوید. اکنون برای انتقال اتریوم به لجر مراحل ذیل را انجام دهید.

  •   در ابتدا لازم است برنامه  Ledger Wallet Ethereum را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. اکنون ممکن است با اجرای این نرم افزار پیامی جهت باز کردن قفل کیف پول به شما نمایش داده شود.
  • برنامه اتریوم را بر روی کیف پول خود اجرا کنید. برای انجام این کار می‌توانید با استفاده از Ledger Manager آن را دانلود و نصب نمایید. با نصب این نرم افزار اگر همچنان پیام باز کردن قفل کیف پو را مشاهده کردید باید به قسمت تنظیمات کیف پول رفته و Browser Support را به No تغییر دهید.
  •   اکنون باید از میان دو گزینه اتریوم (Ethereum) و اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) یکی را انتخاب نمایید که ما در این قسمت گزینه (Ethereum) را انتخاب می‌کنیم.
  •   با انتخاب این گزینه وارد ولت خود خواهید شد اکنون می‌توانید تراکنش‌ها و موجودی خود را ببینید.
  •   در این مرحله برای انتقال ارز به لجر گزینه receive (یا آیکون فلش به سمت پایین) را انتخاب کنید.
  •   اکنون کلید عمومی ولت شما و همچنین یک QR به شما نمایش داده خواهد شد. در حقیقت این آدرس کلید عمومی و دریافت ارز اتریوم است که می‌توانید آن را در اختیار فردی که قرار است اتریوم را به ولت شما منتقل کند قرار دهید.
  •  به این ترتیب آدرس فوق را کپی و برای فرد انتقال دهنده ارسال نمایید.
  •   با انجام این مراحل و با گذشت چند دقیقه از انتقال می‌توانید تراکنش فوق را  در لیست تراکنش های فوق  مشاهده نمایید.

روش انتقال توکن‌های شبکه ERC20 به کیف پول لجر

یکی از بهترین مزایای کیف پول های ولت پشتیبانی از توکن‌های شبکه ERC20 است. اگر از افرادی هستید که بر  روی توکن ها و ارزهای کوچک سرمایه‌گذری کرده‌اید و از کیف پول های لجر استفاده می‌کنید  برای انتقال توکن ها به کیف پول لجر حتما این روش را مطالعه فرمایید. برای انجام این کار به نرم افزار MyEtherWallet نیاز خواهید داشت. پس با نصب این نرم افزار و درست مانند روش قبلی با اتصال ولت خود به کامپیوتر و وارد شدن به کیف پول خود مراحل ذیل را انجام دهید.

  •  در اولین مرحله از انتقال ارز به لجر  Ethereum را بر روی کیف پول لجر خود اجرا کنید.
  •   مانند قیمت پیشین به قسمت تنظیمات کیف پول لجر خود مراجعه کرده و گزینه Browser Support را به حالت  Yes تغییر دهید.
  •   اکنون وبا استفاده از کامپیوتر خود به وب سایت MyEtherWallet مراجعه کنید.دقت داشته باشید برای جلوگیری از هرگونه کلاه‌برداری و حمله فیشینگ، از صحت آدرس سایت اطمینان حاصل نمایید.
  • در قسمت بالای صفحه باز شده بر روی گزینه Ether & Tokens کلیک کنید. برای دریافت اتر و توکن‌های شبکه اتریوم این گزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •   اکنون باید نحوه دسترسی به توکن ها را انتخاب نمایید. با توجه به این که از کیف پول های لجر استفاده می‌کنید گزینه Ledger Wallet را انتخاب کنید و سپس بر روی  گزینه Connect to Ledger Wallet کلیک نمایید.
  •   در مرحله بعد از یک صفحه پاپ آپ نمایش داده خواهد شد که مسیر کیف پول را نمایش خواهد داد. شما می‌توانید  گزینه Ledger (ETH) را انتخاب کرده و تمامی توکن‌ها را بر روی این آدرس انتقال نمایید.
  •   اکنون می‌بایست گزینه Unlock Your Wallet را انتخاب کنید.
  •  در این مرحله  می‌توانید در سمت راست صفحه آدرس عمومی را مشاهده نمایید.
  •  اکنون باید آدرس صحیحی که توکن های خود را از آن ارسال می‌کنید را وارد نمایید.
  •   با کلیک بر روی گزینه Ethplorer می‌توانید لیست تراکنش ‌های خود را مشاهده نمایید.

خرید انواع کیف پول لجر از فروشگاه  آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب روش انتقال ارز به لجر را برای بیت کوین، اتریوم و سایر توکن‌های شبکه ERC20 برای شما به صورت مرحله به مرحله آموزش دادیم.  اکنون قصد داریم برای خرید انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال و همچنین خرید کیف پول لجر نانو ایکس، خرید نانو اس پلاس و لجر ایکس 2022 به فروشگاه و وب سایت آنلاین علی سیتی سیتی مراجعه نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع ولت‌های دیجیتالی را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و محصولات مورد نظر را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. از ویژگی‌های خرید از این فروشگاه پشتیبانی رایگان برای تمامی کیف پول های دیجیتالی است.  با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش و نحوه انتقال ارز به کیف پول لجر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.