شرایط گارانتی
- گارانتی اصالت فقط برای بررسی اولیه محصول طی مدت 24 ساعت میباشد و در صورتی معیوب بودن دستگاه در زمان تحویل، طی مدت 24 ساعت کاربر باید اطلاعات لازم را به شکل مکتوب به پشتیبانی علی سیتی اعلام کنید. پس از گذشت این زمان فقط کاربرانی که کارت گارانتی یکساله تهیه کرده باشند میتوانند خدمات تعمیر و تعویض دریافت کنند.
- در هنگام خرید کیف پول سخت افزاری فراموش نکنید که سلامت فیزیکی کالا و کامل بودن تمام ملحقات بسته را بررسی نمایید.
- پیش از مرجوع کردن کیف پول ارز دیجیتال ، از اطلاعات و داراییهای با ارزش و مهم خود یک نسخهی پشتیبان یا بک آپ بگیرید. چون علی سیتی فقط کیف پول های سخت افزاری را گارانتی کرده و هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات و داراییهای از دست رفتهی شما ندارد.
- چنانچه کیف پول سخت افزاری با سایر قطعات لوازم الکترونیکی و دستگاهها سازگاری نداشت، به منزلهی معیوب بودن آن تلقی نمیشود. و پس از طی مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط کارشناسان، محصول به صاحب آن بازگردانده میشود
- گارانتی ها شامل قطعات مصرفی مثل باطری و کابل نمی شود
- تشخیص اینکه کالای شما مشمول گارانتی میشود یا خیر به عهدهی کارشناسان علی سیتی است.
- گاهی اوقات به دلیل استفاده از قطعات خارجی و پارهای از مشکلات در واردات محصولات، حداقل یک الی دو ماه زمان نیاز است تا خدمات گارانتی انجام شود.
- مشتریان عزیز باید در حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصولات کوشا باشند.
- اگر کیف پول معیوب شما مشمول خدمات گارانتی شود اما کارخانهی مربوطه دیگر آن را تولید نکند، بنا به تشخیص کارشناسان یک کالای دیگر متناسب با آن جایگزین خواهد شد. ضمنا اگر کالای ارائه شده قیمتی بالاتر از قبلی داشته باشد، از مشتری ما بهالتفاوت گرفته خواهد شد.
- فراموش نکنید که فقط رفع ایرادات سخت افزاری مشمول گارانتی است. پس تمام خدمات نرم افزاری مانند بازیابی دادهها، ویروس زدایی، بروزرسانی دستگاه و نرم افزارهای مربوطه به هیچ عنوان وظیفه ی کارشناسان مجموعه نبوده است. چنانچه در مسیر تعمیر کالای شما، نیاز به انجام هریک از موارد بالا شد، تمام هزینهها به عهدهی مشتری خواهد بود.
موارد ابطال گارانتی
- بعد از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان علی سیتی، اگر ثابت شود که محصول از شرایط ضمانت خارج شده است، کارت گارانتی شما باطل شده و کالا به صاحب خود برگشت داده می شود.
- اگر کارشناسان تشخیص دهند که پورت USB دستگاه شما به علت ضربه و فشار یا حمل و نقل نامناسب خراب شده، دیگر گارانتی شامل آن نخواهد شد و در صورت تعمیر، هزینه گرفته خواهد شد. در صورت عدم تمایل مشتری نیز کالا به همان صورتی که تحویل گرفته شده به مشتری عودت داده خواهد شد.
- در شرایط مخدوش یا از بین رفتن هولوگرام محصول، اتمام گارانتی، شکستگی و ترک خوردگی و در کل صدمات فیزیکی کالا، آب خوردگی، نفوذ مواد شیمیایی ، ضربه خوردن، آتش گرفتن، نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیر مجازگارانتی شامل نمی شود.
- هنگامی که گفته میشود کالایی ضد ضربه است، به این معنی است که اگر از ارتفاع کمتر از یک متر سقوط کند، سالم خواهد ماند. پس اگر بهجز افتادن از دست مشتری مثلا به دلیل سائیدگی و ضربه یا سقوط از ارتفاعی بیشتر از یک متر خللی در آن ایجاد شود، کالا دیگر مشمول گارانتی نخواهد بود.
- هنگام تحویل قطعه حتما به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی توجه داشته باشید. زیرا پس از تحویل آن، کارشناسان هیچ مسئولیتی در قبال موارد ابطالی که به وجود آمده است نخواهند داشت.
شرایط مرجوع کیف پول های ارز دیجیتال
- چنانچه هنگام خرید کیف پول دیجیتال، کارت گارانتی به مشتری داده شده باشد، باید هنگام مراجعه یا ارسال کالا، کارت گارانتی را نیز به همراه محصول ارائه دهید..
- صدمات ناشی از بسته بندیهای نادرست پستی، هنگام ارسال کالا بر عهدهی فرستنده است. پس سعی کنید از بستهبندیهای مقاوم و با دوام استفاده کنید.
- وقتی کالا را جهت خدمات پس از فروش به دفتر تحویل میدهید یعنی تأیید کرده اید که به اطلاعات موجود روی دستگاه نیازی ندارید و از آنها نسخهی پشتیبان گرفته اید.
روش استفاده از گارانتی علی سیتی
- جهت استفاده از گارانتی و مرجوع کیف پول دیجیتال ابتدا با تلفن های پشتیبانی در صفحهی «تماس با ما» تماس گرفته شود.
- مشتری باید در هنگام خرید همه مشخصه های فنی از جمله بررسی شماره سریال و سلامت دستگاه را بررسی کرده باشد و نهایت 48 ساعت پس از تحویل دستگاه شماره سریال دستگاه را در صفحه گارانتی وارد کند.