فعالسازی کارت گارانتی

علی سیتی / فعالسازی کارت گارانتی

گارانتی تعویض لجر

تمامی محصولات فروشگاه علی سیتی شامل 1 هفته ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند اما در صورت نیاز به گارانتی بلند مدت، گارانتی های 6 ماهه و 1 ساله به صورت جداگانه قابل انتخاب و خرید می باشند که در زمان خرید کالا می توانید گزینه گارانتی را انتخاب نمایید.

گارانتی سلامت فیزیکی کالا در صورت وجود هر گونه ایراد سخت افزاری از زمان تحویل کالا به مشتری فقط تا 7 روز پس از دریافت کالا اعتبار دارد و پس از آن در صورت اعلام نکردن خریدار مبنی بر خراب بودن دستگاه، مسئولیت مشکلات فیزیکی و سخت افزاری آن بر عهده فروشگاه علی سیتی نمی باشد.

اعلام خرابی دستگاه

برای اعلام خرابی دستگاه میبایست شماره سفارش و یا فاکتور را همراه با توضیح درباره مشکل دستگاه خود به واتساپ فروشگاه علی سیتی ارسال نمایید تا کارشناسان فنی مجموعه پاسخگوی شما باشند.

شرایط تعویض محصول

  1. روشن نشدن کیف پول سخت افزاری لجر
  2. شارژ نشدن لجر نانو ایکس
  3. خراب بودن دکمه های فیزیکی
  4. خراب بودن پورت USB
  5. رد نشدن از مرحله Genuine لجر لایو

توجه داشته باشید که:
درصورت شکستگی ، آب خوردگی ، شارژ کردن غیر اصولی (با آداپتور موبایل) ، اتصال به اپلیکیشن های غیر رسمی ، این کیف پول شامل گارانتی نمی شود.

توضیح درباره باطری لجر نانو ایکس

باطری این محصول در حالت آماده به کار می بایست 1 ساعت الی 1:30 دقیقه فعال باشد و حتما برای آپتیمایز شدن باطری، می بایست فریمور سخت افزار را از طریق کامپیوتر به آخرین نسخه آپدیت فرمایید.

تعویض کول ولت اس و کول ولت پرو

مجموعه علی سیتی برای کیف پول های سخت افزاری کول ولت پرو یک سال ضمانت تعویض به صورت رایگان در نظر گرفته است.

گارانتی این کیف پول سخت افزاری به صورت خودکار از زمان خرید شما تا یک سال اعتبار دارد و تنها با داشتن شماره سفارش و یا فاکتور می توانید در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری با فروشگاه علی سیتی تماس حاصل فرمایید.

کول ولت اس شامل 1 هفته گارانتی تعویض می باشد و در صورت نیاز به گارانتی بلند مدت، میتوانید گارانتی 6 ماهه و 1 ساله را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

شرایط تعویض محصول

  1. روشن نشدن صفحه نمایشگر کارت
  2. شارژ نشدن کارت (مشکل باطری)
  3. متصل نشدن به موبایل و مشکل بلوتوث (مشکل اتصال)

توجه داشته باشید که:
درصورت شکستگی و خرابی فیزیکی و بادکردگی ناشی از خم شدن کارت و شارژ کردن غیر اصولی (شارژ با آداپتور موبایل) ، محصول شامل گارانتی نمی شود.

گارانتی تعویض ترزور

تمامی محصولات فروشگاه علی سیتی شامل 1 هفته ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند اما در صورت نیاز به گارانتی بلند مدت، گارانتی های 6 ماهه و 1 ساله به صورت جداگانه قابل انتخاب و خرید می باشند که در زمان خرید کالا می توانید گزینه گارانتی را انتخاب نمایید.

گارانتی سلامت فیزیکی کالا در صورت وجود هر گونه ایراد سخت افزاری از زمان تحویل کالا به مشتری فقط تا 7 روز پس از دریافت کالا اعتبار دارد و پس از آن در صورت اعلام نکردن خریدار مبنی بر خراب بودن دستگاه، مسئولیت مشکلات فیزیکی و سخت افزاری آن بر عهده فروشگاه علی سیتی نمی باشد.

اعلام خرابی دستگاه

برای اعلام خرابی دستگاه میبایست شماره سفارش و یا فاکتور را همراه با توضیح درباره مشکل دستگاه خود به واتساپ فروشگاه علی سیتی ارسال نمایید تا کارشناسان فنی مجموعه پاسخگوی شما باشند.

شرایط تعویض محصول

  1. روشن نشدن کیف پول سخت افزاری تروزر
  2. خراب بودن پورت USB
  3. مشکل داشتن صفحه نمایشگر

توجه داشته باشید که:
درصورت شکستگی ، آب خوردگی ، اتصال به اپلیکیشن های غیر رسمی ، این کیف پول شامل گارانتی نمی شود.

گارانتی تعویض سیف پال

تمامی محصولات فروشگاه علی سیتی ولت شامل 1 هفته ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند اما در صورت نیاز به گارانتی بلند مدت، گارانتی های 6 ماهه و 1 ساله به صورت جداگانه قابل انتخاب و خرید می باشند که در زمان خرید کالا می توانید گزینه گارانتی را انتخاب نمایید.

گارانتی سلامت فیزیکی کالا در صورت وجود هر گونه ایراد سخت افزاری از زمان تحویل کالا به مشتری فقط تا 7 روز پس از دریافت کالا اعتبار دارد و پس از آن در صورت اعلام نکردن خریدار مبنی بر خراب بودن دستگاه، مسئولیت مشکلات فیزیکی و سخت افزاری آن بر عهده فروشگاه علی سیتی نمی باشد.

اعلام خرابی دستگاه

برای اعلام خرابی دستگاه میبایست شماره سفارش و یا فاکتور را همراه با توضیح درباره مشکل دستگاه خود به واتساپ فروشگاه علی سیتی ارسال نمایید تا کارشناسان فنی مجموعه پاسخگوی شما باشند.

شرایط تعویض محصول

  1. روشن نشدن کیف پول
  2. سخت افزاری سیف پل
  3. شارژ نشدن سیف پل
  4. خراب بودن دکمه های فیزیکی
  5. خراب بودن پورت USB
  6. خراب بودن دوربین سیف پل

توجه داشته باشید که:
درصورت شکستگی ، آب خوردگی ، شارژ کردن غیر اصولی ، اتصال به اپلیکیشن های غیر رسمی ، این کیف پول شامل گارانتی نمی شود.

گارانتی تعویض الیپال

تمامی محصولات فروشگاه علی سیتی شامل 1 هفته ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند اما در صورت نیاز به گارانتی بلند مدت، گارانتی های 6 ماهه و 1 ساله به صورت جداگانه قابل انتخاب و خرید می باشند که در زمان خرید کالا می توانید گزینه گارانتی را انتخاب نمایید.

گارانتی سلامت فیزیکی کالا در صورت وجود هر گونه ایراد سخت افزاری از زمان تحویل کالا به مشتری فقط تا 7 روز پس از دریافت کالا اعتبار دارد و پس از آن در صورت اعلام نکردن خریدار مبنی بر خراب بودن دستگاه، مسئولیت مشکلات فیزیکی و سخت افزاری آن بر عهده فروشگاه علی سیتی نمی باشد.

اعلام خرابی دستگاه

برای اعلام خرابی دستگاه میبایست شماره سفارش و یا فاکتور را همراه با توضیح درباره مشکل دستگاه خود به واتساپ فروشگاه علی سیتی ارسال نمایید تا کارشناسان فنی مجموعه پاسخگوی شما باشند.

شرایط تعویض محصول

  1. روشن نشدن کیف پول سخت افزاری الیپال
  2. شارژ نشدن الیپال
  3. خراب بودن تاچ اسکرین (صفحه نمایش)
  4. خراب بودن استند شارژر
  5. خراب بودن دوربین الیپال

توجه داشته باشید که:
درصورت شکستگی ، آب خوردگی ، شارژ کردن غیر اصولی ، اتصال به اپلیکیشن های غیر رسمی ، این کیف پول شامل گارانتی نمی شود. همچنین لازم به ذکر است که SD کارت داخل جعبه الیپال برای آپدیت فریمور شامل گارانتی نیست.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.