از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

کیف پول سخت افزاری جوبیتر JuBiter Blade

علی سیتی / کیف پول سخت افزاری جوبیتر JuBiter Blade

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

30 آبان 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی کیف پول سخت افزاری جوبیتر JuBiter Blade

کیف پول سخت افزاری جوبیتر بلید محصولی از شرکت امنیتی سخت‌افزار به نام Feitian Technologies  است، که یک کیف پول ظریف، ساده و بسیار امن برای نگهداری ارزهای بیت کوین، اتریوم، توکن‌های ERC-20، و غیره است. این محصول که ایمنی بالایی ارائه می دهد، بیشتر به دلیل کلیدهای FIDO2 خود شناخته شده است. در هر مرحله از طراحی و ساخت آن نیز امنیت بسیار بالایی در نظر گرفته شده، تا به عنوان محفظه‌ای ایمن و سخت برای رمزارهای شما باشد. یکی از نکات جالب در مورد این محصول آن است که هم به عنوان کیف پول سخت افزاری و هم نرم افزاری قابل استفاده است. در ادامه این مطلب به طور کامل به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

کیف پول سخت افزاری جوبیتر

معرفی شرکت سازنده

تولید کننده‌ی این محصول شرکت چینی Feitian Technologies است که دفتر مرکزی آن در شهر پکن مستقر است. این شرکت تبدیل به یکی از تامین کنندگان برتر چین در زمینه احراز هویت کاربر و امنیت تراکنش‌های بانکی شده، و توانسته 5 شعبه خارج از این کشور، در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی راه اندازی کند. این کمپانی از زمان تاسیس خود، که در سال 1998 بود، دارای مجموعه‌ای از محصولات در زمینه‌ی امنیت سایبری و پرداخت‌ها بوده، و کیف پول ارز دیجیتال جوبیتر بلید نیز یکی از محصولات نوآورانه آن است.

شرکت سازنده جوبیتر

بررسی کلی کیف پول

JuBiter Blade اولین مدل از کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال جوبیتر است که در سپتامبر سال 2018 به بازار عرضه شد و هدف آن ارائه امنیت فوق‌العاده برای محافظت از دارایی‌های کریپتو، در کنار کاربردی بودن دستگاه برای کاربران بوده است. اولویت اصلی ساخت این کیف پول، از همان ابتدا و در هر مرحله از توسعه سخت افزاری یا طراحی رابط کاربری، امنیت بوده. به عبارتی دیگر مفهوم “ایمن و آسان برای استفاده” در سراسر طراحی این محصول دیده می شود. کیف پول سخت افزاری جوبیتر تراکنش‌ها را از طریق USB یا بلوتوث انجام می دهد. تراکنش‌ها را می توان به راحتی و به صورت امن و رمزنگاری شده، در هر زمان و مکانی، با استفاده از اپلیکیشن JuBiter Wallet در دستگاه‌های تلفن همراه یا رایانه انجام داد. عمر باتری جوبیتر نیز پس از هر بار شارژ کامل و استفاده مداوم بیش از یک ماه می باشد.

بررسی کیف پول JuBiter Blade

طراحی کیف پول JuBiter Blade

طراحی امنیتی و تمام کارکردهای قدرتمند کیف پول JuBiter blade، در بدنه‌ای فوق العاده باریک تعبیه شده که باعث می شود آن را به راحتی در هر مکانی نگهداری کرد.

JuBiter Blade دارای یک صفحه نمایش داخلی OLED تک رنگ با رزولوشن 128×64 است که هر تراکنش را با استفاده از یک عنصر امن CC EAL6+ Infineon تأیید می کند. ابعاد دستگاه 64 در 38 میلی متر و ضخامت آن 2.3 میلی متر است، و دارای یک باتری 33 میلی آمپر ساعتیِ لیتیوم یونی است که قابل شارژ می باشد. همچنین با توجه به طراحی بسیار امنیتی این محصول، حتی جعبه آن نیز ضد دستکاری است. بدین معنی که برای باز کردن جعبه و خارج کردن محتویات، باید حتما آن را پاره کرد، و پس از باز کردن نمی توان آن را به شکل اولیه سرهم نمود.

 

امنیت دستگاه

سه جز اصلی و مهم این کیف پول عبارتند از دستگاه Blade، اپلیکیشن تلفن همراه و به روز رسانی نرم افزاری. در واقع این سه جز ترکیب شده‌اند تا تجربه‌ای بسیار ایمن از نگهداری ارز دیجیتال را به شما ارائه دهند. حتی اگر تلفن همراه شما گم شود نیز رمزارزهای شما در امان خواهند بود. زیرا هیچ کس نمی تواند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه بدون وجود دستگاه کیف پول، به ارزهای شما دسترسی پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است که بازیابی کیف پول با استاندارد BIP 32/39/44 مطابقت دارد و از هر کیف پول دیگری قابل انجام است.

امنیت کیف پول سخت افزاری جوبیتر

کیف پول جوبیتر بلید از طراحی ساختار سخت افزاری تک تراشه‌ای بهره می برد. این دستگاه دارای تنها یک عنصر امن CC EAL 6+  است که با سیستم عامل ایمن جاوا او اس اجرا می شود. تمام دکمه‌های عملیاتی و نمایشگر نیز مستقیماً به عنصر امن متصل هستند. در واقع عنصر امن بر روی یک تراشه، وظیفه‌ی کنترل نمایشگر، دکمه‌ها، USB و بلوتوث را بر عهده دارد، تا از احتمال حمله‌ی شخص میانی یا به اصطلاح man-in-the-middle جلوگیری کند.

هم کیف پول سخت افزاری و هم اپلیکیشن برای استفاده کاملا ایمن هستند و توسعه دهندگان این محصول با اقدامات زیر امنیت هر دو را افزایش داده‌اند:

  • عنصر امن CC EAL6+ برای کیف پول سخت افزاری
  • کلید امنیتی FIDO U2F
  • 2FA
  • ورودی Blind PIN
  • تولید و بازیابی ایزوله شده کیف پول
  • رمزگذاری داده‌ها
  • عبارت عبور

کیف پول جوبیتر بلید از چه ارزهای پشتیبانی می‌کند؟

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن، به راحتی ارزها را در کیف پول خود اضافه یا حذف کنید. در حال حاضر رمزارزهای پشتیبانی شده در کیف پول سخت افزاری جوبیتر بلید عبارتند از: BTC، BCH، ETC، ETH، توکن‌های ERC20، LTC، DASH، و EOS. رمزارزهای جدید نیز قطعاً در آینده به این کیف پول افزوده خواهند شد.

ارزهای پشتیبانی شونده جوبیتر

اپلیکیشن جوبیتر بلید

اپلیکیشن تلفن همراه JuBiter Wallet می تواند به عنوان ابزار مدیریتی کیف پول سخت افزاری یا صرفاً به عنوان یک کیف پول نرم افزاری رایگان استفاده شود. اپلیکیشن موبایل دارای ویژگی‌های مشابه کیف پول سخت افزاری است با این تفاوت که اگر به تنهایی استفاده شود بدین معنی است که شما رمزارزهای خود را در یک کیف پول Hot نگهداری می کنید. به عبارت دیگر، اپلیکیشن می تواند بدون وجود کیف پول سخت افزاری نیز کار کند و برای نگهداری رمزارزها لزومی به وجود دستگاه نیست. اما زمانی که از اپلیکیشن برای مدیریت دارایی‌های داخل دستگاه استفاده شود، تراکنش‌های مربوطه از طریق کیف پول سخت افزاری تایید می شوند. در هر دو این موارد، و در زمان راه انداری کیف پول جوبیتر بلید، یک عبارت امنیتی برای بازیابی به شما ارائه می شود که باید از آن به طور کاملا ایمن نگهداری کنید.

این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم کاربران iOS در دسترسی است و همچنین یک برنامه دسکتاپ نیز برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن JuBiter Wallet

محتویات بسته بندی

همانطور که اشاره کردیم جعبه‌ای که کیف پول جوبیتر در آن عرضه می شود به گونه‌ای طراحی شده که ضد دستکاری باشد. بنابراین پس از آنکه محصول به دستتان رسید مطمئن شوید که بسته بندی به خوبی مهر و موم شده و سالم است. محتویات داخل بسته بندی این محصول عبارتند از:

  • یک دستگاه کیف پول JuBiter Blade
  • یک عدد کابل USB برای شارژ
  • دو عدد کارت برای یادداشت عبارت‌های بازیابی
  • یک عدد دفترچه راهنما

محتویات کیف پول JuBiter Wallet

خرید کیف پول سخت افزاری جوبیتر از فروشگاه علی سیتی

برای خرید کیف پول جوبیتر مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه این است که سفارش خود را به وبسایت علی سیتی بسپارید. شما می توانید با مراجعه به وبسایت علی سیتی و ثبت سفارش، حتی جدیدترین کیف پول‌های موجود در بازار جهان را برای مدیریت و ذخیره رمزارزهای خود، با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید. از مزایای خرید از این فروشگاه پشتیبانی محصول و قیمت مناسب است.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول سخت افزاری جوبیتر JuBiter Blade"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.